بایوور: نسخه رایانههای شخصی Anthem یک پورت ساده نخواهد بود
استودیوی بازیسازی بایوور (BioWare) تلاش دارد تا جدیدترین بازی در دست ساختش، یعنی عنوان مورد انتظار Anthem، به سرنوشت بازی Mass Effect Andromeda دچار نگردد و به همین دلیل سعی میکند تا بهترین تصمیمها را برای این پروژه بگیرد.
استودیوی بایوور از طریق وبسایت «ردیت»، یکی از محبوبترین شبکههای اجتماعی که در آن توسعه دهندگان بازیهای ویدئویی با طرفداران خود به پرسش و پاسخ میپردازند، درباره سازگاری بازی ویدئویی Anthem با پلتفرمهای مقصدش صحبت کرده است.
برندون هولمز (Brendon Holmes)، یکی از اعضای تیم توسعه بازی Anthem در بایوور، با طرفداران این پروژه صحبت کرده و در جریان آن اظهار داشته است که نسخه رایانههای شخصی این بازی یک پورت ساده نخواهد بود و از موشواره و صفحه کلید به صورت کامل پشتیبانی میشود و گیمپلی کاملاً با این کنترلرها سازگاری دارد. وی رسماً تائید کرد که نسخه رایانههای شخصی در داخل این استودیو توسعه مییابد و افراد دیگری مشغول توسعه آن نیستند.
در خصوص سیستم روند پیشرفت بازی Anthem هم هولمز توضیح داد که این بازی برخلاف دیگر عناوین MMO پویایی بهتری خواهد داشت. وی در این زمینه گفت:
یکی از مزیتهای داشتن مدل پویا این است که جذب بازیکنان به سبکهای مختلف از گیمپلی کاملاً آسانتر صورت خواهد گرفت. شما چیز جدیدی پیدا میکنید که بسیار قویتر از آن چیزهایی است که در اختیار دارید؛ بنابراین به احتمال زیاد به استفاده از آن میپردازید. به همین جهت، با در اختیار داشتن چیزهایی که به مرور زمان و با استفاده بیشتر رشد پیدا میکنند، سعی خواهید کرد که آیتمهای بیشتری را بدست آورید. آنها شروع به شکل دادن بخشی از هویت شخصیت شما میکنند. بسیاری از آنها به پیشرفت اهداف که به صورت یک سیستم در دسترس قرار دارد، بستگی خواهد داشت. در حال حاضر ما بر روی هر دو مدل پیشرفت کار میکنیم که در برخی مناطق مختلف است.
بازی Anthem در سال ۲۰۱۹ میلادی برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه و منتشر خواهد شد. بیش از این، این بازی برای عرضه در سال جاری میلادی برنامهریزی شده بود که به منظور توسعه هر چه بهتر، با تاخیر روبرو شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- شایعه: نسخه جدید Mafia بهزودی معرفی میشود
نظرات
انتظار برای این ابر شاهکار واقعا زجر اوره
خیلی روش حساب کردم
آره دیگه نسخه های کنسولی کاری نداره ک همه کنسولا قطعاتشون یکیه میرن بره ولی هر کسی نمیتونه بازی برای pc پورت کنه چون دانش و جرعتشو نداره! اصلا منظورم سونی نبود!)
یعنی الان میگی سونی دانش و جراتشو نداره? 😐 واقعا باید از حضور نوابغی مثل شما استفاده کنن امثال سونی :rotfl: