آیا استاد هیدئو کوجیما میتواند Silent Hill را زنده کند ؟
باید قبول کنیم Silent Hill شرایط خوبی ندارد. سری بازیی که زمانی بهترین بازی ژانر وحشت با روایت داستانی فوقالعاده بود، حال شرایط خوبی ندارد.از زمان فروپاشی Team Silent، Konami بازی Silent Hill را به تیمهای مختلف واگذار میکرد. درست مانند یک یتیم که از خانهای به خانهی دیگر فرستاده میشود و هیچگاه خانوادهی واقعی خود را نمییابد. حال Silent Hill مانند یتیمی است که خانوادهاش به طرز شگفتآمیزی درست قبل از سوزانده شدن خانهشان ناپدید شدهاند و Silent Hill در آن خانه حضور داشت. این یک تراژدی بزرگ است.
اما حالا امید تازهای وجود دارد، که این ترادی غمناک، پایان خوشی داشته باشد. ستارهی با تجربهی Konami، یعنی Hideo Kojima به کمک کردن به Silent Hill علاقه نشان داده است.عمو Kojima یکی از بهترین سازندگان بازی است. با ایدههایی ناب و جدید که خاطرههای زیادی را برای گیمرهای کهنهکار زنده میکند. علاوه بر این، عمو Kojima دوستان بسیار زیادی دارد که بهتر شدن بازی کمک زیادی خواهند کرد. اما بهتر از زیاده روی نکنیم. چیزی که این کارگردان خلاق ژاپنی در Twitter خودش بیان کرده بود، نشان از آن داشت، که Hideo Kojima با دیدن پیشنمایش فیلم Silent Hill تحت تاثیر قرار گرفته است و به این فکر افتاده است که اگر Silent Hill با موتور نسل بعد Fox Engine خودش ادقام شود، زیباییهای منحصر به فردی خواهد داشت.
او در توییتر خود نوشته بود:
«فیلم Silent Hill که از Murashu قرض گرفته بودم، به زودی روانهی بازار خواهد شد. به این فکر میکنم که اگر بازی Silent Hill با موتور Fox Engine ساخته شود، چه بازی ترسناکی خواهد شد. بازی Silent Hill یک جنگ تمام عیار نیست و نیازی نیست دشمنان زیاد باشند و به سرعت حرکت کنند و میتوان تمرکز بیشتری را فقط بر روی گرافیک بازی گذاشت. محیط بازی ترسناک است و با ایجاد محیطی تاریک و ترسناک میتوانیم یک بازی جذاب و مهیج و در عین حال وحشت آور را ببینیم. کاش کسی بتواند این بازی را با Fox Engine بسازد.»
به چی فکر میکنید؟ درسته! این یک ایدهی فوقالعاده است. چون وقتی Hideo Kojima چنین ایدهای را بیان کرده باشد، این یعنی یکی از بهترین ایدههایی که میتواند ذهن همهرا مشغول کند.اگر شما به عمق و جذابیت بازی Metal Gear Solid پی برده باشید، آنوقت ویژگیهای Hideo Kojima برای شما تداعی خواهد شد.Kojima دوست دارد به شخصیت پردازی در Silent Hill بپردازد. روایتی خاص و جذاب از بازی ارائه دهد که شخصیتهای بازی را درگیر کند.این یک Silent Hill خالص است.
اگر هم میگویید Kojima سررشتهای در بازیهای ترسناک ندارد، این را بدانید که همکاران بسیار زیادی دارد، که در عرصهی بازیهای ترسناک با تجربه و با کفایت هستند، به اسم Grasshopper Manufacture.علاوه بر این، او در حال حاضر هم به آنها کمک میکند و در بسیاری از کارها نقش همیشگی خودش را ایفا میکند.
چرا Grasshopper مهم است؟
ساده است. با وجود شکست پروژهی Lollipop Chainsaw، مدیر استودیو یعنی Goichi Suda در سال ۲۰۰۵ می دانست که چگونه میتوان یک بازی مثل Killer7 را عرضه کرد و در سال ۲۰۱۰ او Akira Yamaoka را استخدام کرد. کسی که اگر به تاریخچهی خانوادگی این یتیم، یعنی Silent Hill سری بزنیم، بدون شک یکی از پدران واقعی این بازی بوده. دوران طلایی Silent Hill با Akira Yamaoka سپری شد.
با توجه به موفقیتهای Kojima در عرصهی تهیه کنندگی، همکاری او با Yamaoka و Suda51 میتواند یک بازی شگفت آور از سری بازیهای Silent Hill عرضه کند و بازگشت شکوهمندانهای برای Silent Hill رقم بزند. ایدههای خلاقانه و و شهرت Hideo Kojima در کنار تیم خلاق Suda51 و Yamaoka هارمونی واقعی یک بازی تمام عیار را دارد.
اگر Kojima واقعا علاقهای به ساختن این بازی بر روی Fox Engine، و برگرداندن ساخت این بازی، بعد از سالها به ژاپن را داشته باشد، میتوانیم گذشتهی تلخ Silent Hill را فراموش کنیم، و با طعم Silent Hill واقعی روبه رو شویم.
پر بحثترینها
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- تحقیقات جدید FTC علیه مایکروسافت آغاز شده است
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- سهگانه Batman Arkham؛ آغاز، اوج و پایان یک افسانه
- تماشا کنید: Light of Motiram معرفی شد، کپی بیشرمانه از Horizon Zero Dawn
نظرات
هرچی بود اخرین شمارش از رزیدنت اویل مسخره بهتر بود حداقل دو سه جا تونست منو میخکوب کنه
جناب عالی کارت درسته می دونم
میتونه قول میدم ۱۰۰ درصد :yes: ای خدا چی میشه این آقای کوجیما جون بیاد یه خون تازه ای به این سری وارد کنه وزنده اش کنه :laugh:
من که موافقم خیلی یعنی زیاد :yes: :silly: 😀
مرسی دانیال جان بخوطر خبر :-* از این خبرهای پرانرژی بسیار بزار :inlove: :drool:
MEHDI ETZIO از فرقه اساسین کرید :laugh:
به افتخار استاد همه برپا
ممنون دانیال جان
این مقاله رو آقای مانی میرجوادی نوشتن که بنده به سایت انتقال دادم…با تشکر از مقاله ی پربارش…
کوجیما رو هر چیزی کار کنه عالی میشه!!
نکته مثبتش هم اینه که تمایل به پی سی داره :laugh:
امیدوارم بتونه سایلنت هیل رو به اوج برسونه یا لااقل با کپکام کار کنه و اویلو دوباره زنده کنه!!
سپاس برای خبر جالبتون :yes:
درسته مملی جان :inlove: همین کارای کوجیما هستش که دیوونشم دیگه :-* :inlove:
مطمئن باش هم اویل وهم سایلنت هیل رو درست میکنه :laugh: اما من بیشتر دوست دارم اول سایلنتهیل رودرست کنه :silly: :rotfl:
راستی آقا دانیال چرا مقاله روپس به اسم خودتون زدین باید به اسم آقا مانی باشه :quiet: :shutmouth: :footmouth: :shame:
آقا دانیال درست شد مرسی :sweat: 😉
دست گلت درد نکنه مانی جان :silly: :-* :laugh:
فکر کنم استاد کوجیما یه فکرایی تو سرش داره چون مدتی پیش هم اعلام کرده بود که تمایل داره یه سایلنت هیل با موتور FOX Engine بسازه 😀 :yes: :yes: :yes:
پس حتما میخواد یه کارایی انجام بده :inlove: 😀 :yes: :yes: :yes:
:inlove: زنده باد استاد کوجیما :inlove:
استاد!؟؟؟؟ :rotfl: :sick: :sick: :no: :no: :laugh:
پس چی؟؟؟
اگه استاد نیست پس چیه؟؟؟
joorchin mikhand?
شما از آواتارت معلومه ژاپنی شفیته که البته تو این سایت ژاپنی شیفته زیاده!ولی به نظر من ژاپنی فقط بلدن انیمه با چشمای قلمبه درست کنن!کوجیما بازی ساز خوبیه ولی نمیشه بهش گفت استاد! :quiet:
شما اصلا میدونی استاد کوجیما تا حالا چند تا بازی ساخته؟؟؟
مرد شماره ۱۰ تاثیرگذارترین شخصیت های سال ۲۰۰۲ از نیوزویک
نفر ۷۰ صد طراح برتر تاریخ از Next Gen
نفر ۶۰ ۱۰۰ بازی ساز برتر تاریخ از IGN
اولین دریافت کننده ی جایزه ی یک عمر فعالیت و طراحی در صنعت بازی های ویدئویی از MTV Game Awards
دریافت جایزه افتخاری سپاس از فعالیت مستمر در صنعت گیم در Game Developers Confrance 2009
ساخت ۳۱ عنوان فقط در فرانچایز Metal Gear
پدر سبک مخفی کاری
۴۹ ساله و شروع فعالیت از ده ۸۰ میلادی…
Kojima is consistently named by fans and industry experts alike as being one of the most influential and innovative video game directors and writers in the industry.
G4 TV
شما به کی میگید استاد ؟
چه شود.
ایول دانیال خیلی خوب بود
آواتارت david hayter خیلی دوسش دارم
امیدواریم که سایلنت هیل هم درست بشه…
Suda51 رو میشه با بازی Shadow Of The Damned به خوبی شناخت….واقعا بی نظیر بود….. ادقام = ادغام………صرفا جهت اطلاع :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: