به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا

به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد

اشکان عالی خانی
۱۸:۰۲ ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا

در هفته گذشته بود که تهیه کننده بازی Gran Turismo Sport، آقای کازونوری یامائوچی، توییت جدیدی را منتشر کرد و در آن اعلام کرد که به‌روزرسانی جدید و پر محتوایی برای این بازی در راه است. علاوه بر دادن این خبر، آقای یامائوچی یک تصویر مرموز و مبهم منتشر کرد که تعداد ۱۲ اتومبیل را در کنار هم قرار داده بود. در آن زمان دریافتیم که قرار است در به‌روزرسان جدید بازی Gran Turismo Sport، اتومبیل های جدیدی را شاهد باشیم و این نوید یک محتوای جدید حسابی را می‌داد. این به‌روزرسان به تازگی برای بازی Gran Turismo Sport عرضه شده و بازی‌بازان و طرفداران می‌توانند به راحتی آن را دریافت نمایند.

استودیوی پولی فونی دیجیتال، سازنده بازی Gran Turismo Sport، به تازگی به‌روزرسانی ۱٫۱۳ بازی را منتشر کرده است. این به‌روزرسان هم‌اکنون برای دانلود در دسترس است و به طور دقیق، ۲٫۶۹۸ گیگابایت حجم دارد. به‌روزرسان جدید بازی، ۳ ایونت جدید به ویژگی GT League اضافه می‌کند. Beginner League یا لیگ تازه کارها، Stars & Stripes را دریافت می‌کند و همچنین Amateur League یا لیگ آماتور ها، Vision Gran Turismo Trophy را برای خود می‌بیند. در آخر به لیگ حرفه‌ای ها یا Professional League می‌رسیم که یک اتومبیل F1500 Championship دریافت می‌کند.

علاوه بر این، دورهای جدیدی در کاپ های مختلف بازی اضافه شده است؛ به عنوان مثال در Sunday Cup، دور ششم و هفتم اضافه شده ، در Clubman Cup، دور ششم اضافه شده، در Premium Sports League، دور چهارم و پنجم اضافه شده و همچنین به Porsche Cup، دور دوم افزوده شده است.

همان طور که پیش از این تبلیغ شده و نوید داده شده بود، دوازده اتومبیل جدید برای بازی عرضه شده که می‌توانید نام کامل آن ها را در زیر مشاهده نمایید:

  • Alpine A110 1600 S ’۷۲ (N 100)
  • Alpine A110 Première Édition ’۱۷ (N 300)
  • Audi R 8 4.2 FSI R tronic ’۰۷ (N 400)
  • De Tomaso Pantera ’۷۱ (N 300)
  • Dodge Challenger R/T ’۷۰ (N 400)
  • Ford Mustang Mach 1 ’۷۱ (N 300)
  • Gran Turismo F1500T-A (Gr. X)
  • Lamborghini Aventador LP700-4 ’۱۱ (N 700)
  • Subaru WRX STI Isle of Man Time Attack Car ’۱۶ (Gr. X)
  • Subaru Falken Tire/Turn 14 Distribution BRZ ’۱۷ (Gr.X)
  • Toyota SUPRA 3.0 GT Turbo A ’۸۸ (N 300)
  •  Toyota MR 2 GT-S ’۹۷ (N 200)

این پایان کار نیست و به‌روزرسانی جدید بازی Gran Turismo Sport، تغییراتی را در مسیر مسابقه اسپیدوی بلو مون بی (Blue Moon Bay Speedway track) و نسخه های برعکس آن به وجود می‌آورد که در دو تریلر انتهای مطلب نیز به خوبی قابل مشاهده هستند. شما عزیزان می‌توانید در زیر، جزئیات بیشتری را از این به‌روزرسان مطالعه نمایید که در وب‌سایت رسمی بازی پست شده است:

Scapes

  • برف به مسابقات و بخش های ویژه بازی اضافه شده است.

Brand Central

  • موقعیت های اسکاپ اضافی به Volkswagen افزوده شده است.

Livery Editor

  • زمانی که یک اتومبیل را با یک نمونه موجود مانند یک اتومبیل مسابقه‌ای ویرایش می‌کنید، نمونه موجود تا زمانی که شما رنگ و Deacal و آیتم های ریسینگ را تغییر ندهید، حذف نخواهد شد.
  • اضافه شدن گزینه جدید Exposure Adjustment به بخش تنظیمات livery editor
  • حد کمترین مقدار روشنایی رنگ مشکی پایین تر آمده است.

Discover

  • اضافه شدن یک صفحه پیشنهادی ها یا [Recommended]
  • نوتیفیکیشن یا اعلان پاسخ یا لایک بازی‌بازان دیگر به کارها و فعالیت های شما هم‌اکنون نمایش داده می‌شود.
  • شما می‌توانید موجودی اتومبیل ها را در car livery مشاهده کنید.

My Library

  • هم‌اکنون امکان دارد که پیش نمایش اتومبیل ها را در بخش car livery مشاهده کنیم.

Race Photo

  • نام اتومبیل هدف هم‌اکنون در تنظیمات panning shot نمایش داده می‌شود.

Sport Mode

  • ریتینگ ورزشی Sportsmanship Rating (SR) و الگوریتم مجازات پنالتی ها هم‌اکنون بهبود پیدا کرده‌اند.
  • در برخورد بین دو اتومبیل، پنالتی هم‌اکنون به Driver Rating (DR) اضافه خواهد شد و نحوه پنالتی بستگی به شرایط و زمان دارد.
  • اگر یک راننده بدون توجه به پنالتی های پیشین به رانندگی ادامه دهد، پنالتی ها و مجازات بیشتری به حساب او اضافه خواهد شد.
  • هم‌اکنون این احتمال وجود دارد که یک راننده به دلیل تعداد زیاد برخود و تصادف از مسابقه اخراج شود (تنها در Sport mode فعال است).
  • هم‌اکنون این امکان وجود دارد که گزارش های کوتاه و مختصری در رابطه با سوء رفتار های رانندگان دیگر ثبت شود.

Physics Simulation Model

  • کنترل های فعال ترمز برای اتومبیل هایی با سیستم چهار چرخ یا S-AWC که در اتومبیل Mitsubishi Lancer Evolution Final Edition ’۱۵ وجود داشتند، بهبود هایی پیدا کرده‌اند.

Notifications

  • اعلان های دنبال کنندگان هم‌اکنون در فهرست اعلان ها نشان داده می‌شوند.

بهبود ها و تنظیمات دیگر

  • هم‌اکنون می‌توان در زمانی که decal ها را در Livery Editor ویرایش می‌کنید، لایه ها را پنهان کرد یا نمایش داد.
  • در صفحه اطلاعات جزئی کاربر در بخش Discover، یک گالری اضافه شده است.
  • برخی از پنالتی های بخش Sport Mode به مسابقات لابی نیز تثبیت می‌شوند.
  • مشکلات فنی دیگری که پیدا شده بود، رفع شد.

همان طور که مشاهده می‌کنید، به‌روزرسانی جدید بازی Gran Turismo Sport به مانند قبلی ها، پر محتوا و غنی است. بازی Gran Turismo Sport پیش از این و در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸، یک به‌روزرسان بزرگ دیگر را نیز دریافت کرده بود. همچنین آقای کازونوری یامائوچی به تازگی در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرده بود و حرف های جالبی زده بود (درباره نسخه بعدی Gran Turismo و آینده Gran Turismo Sport) که شما می‌توانید تمام صحبت های ایشان را از اینجا مطالعه نمایید. شما می‌توانید تصاویر و تریلر های منتشر شده از به‌روزرسانی جدید بازی را در زیر تماشا و دانلود نمایید. در دو تریلری که برای شما آماده کرده‌ایم، لی اوت‌های (layout) جدید مسیر مسابقه Blue Moon Bay را مشاهده می‌کنید.

عنوان Gran Turismo Sport هم اکنون به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس است.

به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport با تریلر و تصاویر جدید منتشر شد - گیمفا