اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش هشتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش هشتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش هشتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش هشتم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش هشتم

سعید آقابابایی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش هشتم - گیمفا

Resident Evil 7: Biohazard یک بازی شگفت انگیز بود. عنوانی که در حال بازی کردن آن، دقیقا به حال و هوای زمان بازی کردن نسخه دوم و سوم این سری رفتم و بدون وقفه پشت سر هم ۳ بار آن را به پایان رساندم تا تمام رازها و تک تک آیتم ها و تمام نوارهای ویدئو و همه ارتقاها و سلاح ها و .. را کاملا به صورت ۱۰۰ درصد جمع کنم و باید بگویم این یکی از بی نظیرترین و جذاب ترین تجربه های من در سال ۲۰۱۷ بود و کاملا اعتقاد دارم که بازی Resident Evil 7: Biohazard می توانست کاندید بازی سال هم باشد. در واقع کپکام دوباره این سری را احیا کرد و همان حسی را به ما برگرداند که از کمبود مهمات می ترسیم، از بازی و راه رفتن در محیط و راهروهای آن می ترسیم، بار ها و بارها باید بازگردیم تا فلان کلید فلان اتاق را که درب آن قفل بود پیدا کنیم و از آنجا آیتمی را برداریم که بعدا در جایی از بازی به دردمان خواهد خورد. باید معما و پازل حل کنیم و محیط مخوف بازی را بگردیم. وقتی به اتاق سیو می رسیم همان نفس راحتی را می کشیم که زمان بازی کردن عناوین نخست سری می کشیدیم و با شنیدن موسیقی آرامش بخش اتاق سیو روحمان شاد می شود! Resident Evil 7: Biohazard بازی تقریبا پیچیده ای هم هست. نه به مانند دارک سولز و .. ولی بازی در سبک خود یک عنوان پیچیده و پر از رمز و راز و آیتم مخفی و .. است که ممکن است خیلی از آن ها را در زمان بازی کردن رد کنید و متوجهشان نشوید. کاربران خارجی که در این مورد راحتند و صدها راهنمای بی نظیر به زبان مادری در اختیارشان است ولی بازیبازان کشورمان مخصوصا کسانی که زبان انگلیسی مناسبی ندارند اگر بخواهند این بازی را به صورت ۱۰۰ درصد و کاملا به اتمام برسانند به مشکل خواهند خورد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش هشتم - گیمفا

در این راهنما هیچ آیتمی، هیچ رازی، هیچ نوار ویدئویی، هیچ صندوق قفلی، هیچ سکه خرید ارتقایی و هیچ سلاحی پنهان نمی ماند و حتی خیلی از تروفی ها را نیز خواهید گرفت.

به همین دلیل هم احساس کردم که با توجه به تسلط بالایی که به این بازی بی نظیر پیدا کرده ام، راهنمای آن را برای شما عزیزان بنویسم تا شما نیز در صورت تمایل، بازی را مو به مو کامل کنید و حس لذتبخش قدرت و پز دادن با کلی گلوله جلوی باس ها را حس کنید و ذره ای از بازی برایتان گنگ نماند. علاوه بر کسانی که می خواهند بار اول این بازی را تجربه کنند، افرادی هم که این بازی را شاید یکی دو بار به صورت سریع تجربه کرده اند، گاها نیاز دارند تا به راهنما مراجعه کنند تا تمام رازهای بازی را بفهمند و احساس یک گیمر هاردکور حرفه ای بودن در یک عنوان وحشت بقای خوفناک را حس کنید. به همین دلیل هم چه برای بازیبازان حرفه ای تر و چه برای مبتدی ها که می خواهند اولین بار به استقبال Resident Evil 7: Biohazard بروند و یا برخی کسانی که می ترسند بازی را شروع کنند و می خواهند قدم به قدم از خطرات جلوتر آگاه شوند، وجود یک راهنمای فارسی که به راحتی آن ها را در بازی پیش ببرد و تمامی رازهای بازی را برای آن ها باز کند می تواند خیلی مفید باشد. بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و دارک سولز ۳ تصمیم گرفتم تا با توجه به شناخت و تسلط کاملی که بر عنوان Resident Evil 7: Biohazard پیدا کرده ام و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه کنم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش هشتم - گیمفا

یک بازی دردناک که واقعا شگفت زده تان می کند. مخصوصا در این بخشی که تصویرش را می بینید و واقعا خوفناک و غم انگیز است و قلبتان را به درد می آورد.

 لازم به ذکر است که این مطالب از آن جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Resident Evil 7: Biohazard برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است. قصد داریم تا این راهنما را با فاصله زمانی کم برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم که البته راهنمای این بازی قطعا به اندازه سولز و بلادبورن نخواهد بود. در این راهنما هیچ آیتمی، هیچ رازی، هیچ نوار ویدئویی، هیچ صندوق قفلی، هیچ سکه خرید ارتقایی و هیچ سلاحی پنهان نمی ماند و حتی خیلی از تروفی ها را نیز خواهید گرفت. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای Resident Evil 7: Biohazard اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne و دارک سولز ۳ مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با هشتمین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش هشتم - گیمفا

کپکام دوباره این سری را احیا کرد و همان حسی را به ما برگرداند که از کمبود مهمات می ترسیم، از بازی و راه رفتن در محیط و راهروهای آن می ترسیم، بار ها و بارها باید بازگردیم تا فلان کلید فلان اتاق را که درب آن قفل بود پیدا کنیم و از آنجا ایتمی را برداریم که بعدا در جایی از بازی به دردمان خواهد خورد. باید معما و پازل حل کنیم و محیط مخوف بازی را بگردیم.

این راهنما بر اساس درجه سختی نرمال بازی نگارش شده است که بالاترین درجه سختی موجود برای اولین بار بازی کردن است.

در ابتدا باید خدمت شما عرض کنم که هیچ یک از آیتم های خریدنی تریلر، خریدشان “خیلی قطعی” و “واجب” نیست. اگر شما تا اینجا با راهنما پیش آمده باشید اکنون ۹ سکه دارید و می توانید هر دو آیتم استروئید و افزایش دهنده سرعت ریلود را بخرید. با توجه به تجربه شخصی، اولین آیتم مهم برای خریدن در اینجا استروئید است که آن را نگاه دارید تا در زمان لازم استفاده کنید و هم خونتان پر شود و هم خط سلامتی افزایش یابد.

بسیار خب. بعد از گرفتن تصمیمتان، آیتم های اضافه را در صندوق بگذارید و بازی را ذخیره کنید تا از تریلر بیرون برویم. عجیب است زوئی تا الان زنگ نزده است! اما به محض آن که می خواهید از تریلر خارج شوید تلفن زنگ می خورد. چه کسی می تواند باشد؟ آفرین.. جک!! ببخشید، زوئی است که زنگ زده!! با او صحبت کنید و او به شما دلیل خوبی می دهد که “Old House” را بگردید. مارگریت آن جاست و منتظر ما… باید جالب باشد، نه؟

  • ماموریت: “Old House” را بگردید تا Serum را پیدا نمایید.

نکته: اینجا پیشنهاد می کنم که کلت و تیرهای آن را در صندوق بگذارید و با خود نبرید تا جای خالی برایتان باز شود و واقعا هم اینجا زیاد لازمش نداریم. چاقو، شاتگان و سلاحی که جلوتر خواهیم گرفت برایتان کفایت خواهد کرد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش هشتم - گیمفا

از تریلر خارج شوید و به چپ بروید و مسیر را به سمت چپ حیاط آن قدر ادامه دهید و درب را باز کنید تا برسید به جایی که اول در ویدئوی Mia دیدیم. یعنی همان پلی که در ویدئو از آن کلی عروسک آویزان بود و روبرویش هم درب “Old House”

از تریلر خارج شوید و به چپ بروید و مسیر را به سمت چپ حیاط آن قدر ادامه دهید و درب را باز کنید تا برسید به جایی که اول در ویدئوی Mia دیده بودیم. یعنی همان پلی که در ویدئو از آن کلی عروسک آویزان بود و روبرویش هم درب “Old House”. قبل از ورد به خانه جعبه سمت راست درب را بشکنید تا آیتم رندوم را بردارید. درب را باز کنید و وارد شوید و اینجا در بدو ورود باید دو سه حشره بزرگ را بکشید که روی دیوار روبرویتان هستند. اگر سریع عمل نکنید پرواز می کنند و دردسر می شود و گاها به شما حمله می کنند و خلاصه کمی کار سخت می شود. به همین دلیل زود آن ها را روی دیوار با چاقو بکشید و کلا برای کشتن این ها هرگز تیر نزنید چون ارزش ندارند. وقتی هر ۳ را کشتید سمت راست دربی که وارد شدید را نگاه کنید تا روی زمین، بلوپرینت مربوط به یک سلاح آتش افروز یا flamethrower را پیدا کنید. در اینجا همچنین می توانید یکی دو تیر خیلی قوی برای سلاح مگنوم پیدا کنید که بعدا به کارتان خواهند آمد، اما برای دیدنشان باید از psychostimulants استفاده کنید. البته من بدون این آیتم پیدایشان کردم ولی کلا دیده نمی شوند. بگذارید دقیقا بگویم کجا پیدایشان کنید. از درب ورودی که داخل این خانه شدید یک راه سمت چپ دارید که یک درب هم آنجاست. سمت چپ آن درب در تاریکی روی زمین می توانید  ۴۴MAG AMMO x2 را پیدا کنید و بردارید. حالا از درب ورودی که وارد این خانه شدید به راست بروید و درب را باز کنید و وارد اتاق شوید. اصلا زیاد جلو نروید زیرا می بینید که جلوتر لانه حشرات است و کلی از آن ها حضور دارند و راه را فعلا به نوعی بسته اند و ما هم هنوز آتش انداز نداریم. در سمت راست درب این اتاق، یک جعبه است که از آن BURNER FUEL x50 را بردارید و از کشوی میز هم در این اتاق SOLID FUEL را بردارید. حالا دو دستورالعمل جدید داریم.

  • Solid Fuel + Chem Fluid = Burner Fuel
  • Solid Fuel + Strong Chem Fluid = Flame Rounds
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش هشتم - گیمفا

در بدو ورود باید دو سه حشره بزرگ را بکشید که روی دیوار روبرویتان هستند. اگر سریع عمل نکنید پرواز می کنند و دردسر می شود و بهتان گاها حمله می کنند و خلاصه کمی کار سخت می شود. به همین دلیل زود آن ها را روی دیوار با چاقو بکشید و کلا برای کشتن این ها هرگز تیر نزنید چون ارزش ندارد.

در این بخش می توانید یک تروفی هم به راحتی کسب نمایید و البته اگر خواستید بعد کسب آن دوباره از سیوتان بیایید تا یک تیر شاتگان هم حرام نکرده باشید!

  • یک تروفی نقره در بازی وجود دارد به اسم “Less is More” که برای گرفتن آن باید دو دشمن را با یک تیر بکشید. در اینجا که حشرات در حال پرواز هستند و جمعشان جمع است می توانید با یکی دو تیر شاتگان که به سمت جمع آن ها بزنید این تروفی را کسب نمایید و سپس از سیو بیایید و دوباره چند کار کوچکی که انجام دادیم را انجام دهید. یا حتی اگر مثل من باشید بر می گردید اول یک بار در تریلر سیو می کنید و دوباره می آیید تروفی را می گیرید و دوباره از سیو می آیید تا کارها را هم دوباره انجام ندهید! 

از اتاق برگردید بیرون و این بار به چپ بروید و دربی که از کنارش تیر مگنوم برداشتیم را باز کرده و وارد شوید. اینجا سمت چپ اتاق، دوباره مجموعه ای حشرات می بینید که فعلا باید بی خیالشان شویم. آرام از سمت راست اتاق بروید و دو حشره که اینجا هستند را روی دیوار بکشید. اینجا شاید مجموعه حشرات در مسیر به شما حمله کنند و یکی دو ضربه بخورید ولی آن ها تا جلوتر تعقیبتان نمی کنند و چیز خاصی از خط سلامتیتان کم نمی شود. درب آن سمت اتاق را باز کنید و وارد راهرو شوید. یادتان است؟ اینجا جایی است که در ویدئوی Mia پشت جعبه از دست مارگریت قایم شده بودیم. در تقاطع راهرو به چپ بروید (درب سمت راست جعبه ها را بی خیال شوید) و می توانید نقشه این بخش یعنی خانه قدیمی را بردارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش هشتم - گیمفا

اولین بار که وارد این اتاق می شوید (Guest Room) سمت چپ اتاق مجموعه ای حشرات و لانه آن ها را می بینید که فعلا باید بی خیالشان شویم زیرا آتش انداز نداریم. آرام از سمت راست اتاق از پشت این حشرات بروید و دو حشره که روی دیوار هستند را بکشید. البته شاید مجموعه حشرات لانه در مسیر به شما حمله کنند و یکی دو ضربه بخورید ولی آنها تا جلوتر تعقیبتان نمی کنند و چیز خاصی از خط سلامتیتان کم نمی شود.

وارد درب روبرو شوید و اینجا اتاقی است که در ویدئوی Mia با وی پازل سایه را حل کردیم ولی آن مجسمه ای که وی با آن سایه ایجاد کرد نیست، پس باید پیدایش کنیم. از اتاق به سمت بیرون (فضای آزاد) بروید (بخشی که با Mia پشت خانه قایم شده بودیم و مارگریت بیرون آمد و دنبالمان می گشت). اینجا درون آشغال ها در سمت راست درب، SHOTGUN SHELL x5 و CHEM  FLUID را بردارید. سپس جلوتر در میان آشغال ها BURNER GRIP را بردارید که نصف آن چیزی است که برای ساختن سلاح آتش انداز لازم داریم. حالا به مسیر سمت چپ درب بروید و از پل کوچک رد شوید و وارد اتاق شوید. به به!! اتاق سیو!! این اتاق تا به اینجا بهترین اتاق سیو بازی است. می دانید چرا؟ چون بهترین آیتم بازی تا اینجا را به ما می دهد یعنی BACKPACK UPGRADE یا ارتقای کوله پشتی برای فضای بیشتر. این آیتم ۴ فضای اضافه به کوله پشتی شما می دهد و همچنین یک تروفی نیز اینجا می گیرید.

  • با برداشتن نخستین آیتم BACKPACK UPGRADE در بازی، تروفی برنز “In the Bag” را می گیرید.

در سمت چپ این اتاق MR. EVERYWHERE 8/20 را با چاقو بشکنید. سپس آیتم هایی که نمی خواهید را در صندوق بگذارید و بازی را ذخیره نمایید. به نظر من اینجا Burner Grip، شات گان و تیرهایش، چاقو و یک عدد First Aid Med برایتان بس است. البته کمی solid fuel و chem fluid هم برای ساخت مهمات آتش انداز بد نیست.

برگردید به اتاق پازل سایه و بیرون بروید و به راهرویی که از آن آمده بودیم، برگردید. کمی جلو بروید و چند حشره شیشه ها را می شکنند و وارد راهرو می شوند (یاد پریدن سگ ها از پنجره در نخستین Resident Evil به خیر…) که آن ها را با چاقو بکشید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش هشتم - گیمفا

اینجا اتاقی است که در ویدئوی Mia با وی پازل سایه را حل کردیم ولی آن مجسمه ای که وی با آن سایه ایجاد کرد نیست، پس باید پیدایش کنیم.

حالا به درب مسیر مستقیم راهرو که دفعه قبل ردش کردیم (سمت راست جعبه هایی که Mia پشتشان قابم شده بود)، وارد شوید، یعنی dining room. چند قدم جلوتر از درون قفسه آیتم SOLID FUEL را بردارید. سپس از جعبه سمت راست درب اتاق، SHOTGUN SHELL x4 را بردارید. زیر سینک، یک کشوی قفل وجود دارد که یادتان باشد. یک کابینت بزرگ هم اینجا در گوشه اتاق هست که می بینید پوشیده از عنکبوت است و فعلا نزدیکش نشوید. در این اتاق دو درب وجود دارد که شما از دربی که دقیقا روبروی کابینت عنکبوتی است خارج شوید که به فضای بیرون می رود. اینجا چند حشره بزرگ که حمله می کنند را با چاقو بکشید. سمت چپ این درب می توانید GUNPOWDER را بردارید. سپس به سمت راست درب بروید و در آخر مسیر، PSYCHOSTIMULANTS و یک LOCKPICK را بردارید. می توانید اکنون از لاک پیک برای کشوی قفل زیر سینک استفاده کنید که در آن یک FIRST AID MED است و یا می توانید آن را برای دیگر قفل هایی که از قبل باقی مانده اند و باز نکرده بودید نگاه دارید.

حالا از دربی که بیرون رفتیم و چپ و راستش را گشتیم، مسیر مستقیم را بروید و مقداری جلوتر، یک تقاطع که به راست می رود را رد کنید و در انتها می بینید که پل، پایین است و یک دستگیره یا crank می خواهد که آن را بالا بیاوریم، پس باید بعدا برگردیم. حالا برگردید و به همان تقاطعی که رد کردیم بروید و در مسیر، حشره را بکشید و وارد اتاقی که اینجاست شوید. در سمت چپ اتاق HERB را بردارید و از آن مهم تر در این اتاق، BURNER NOZZLE را بردارید. این آیتم را با Burner Grip که همراه آورده بودیم ترکیب کنید تا سلاح BURNER را به دست آورید. به به! حالا آتش انداز داریم! هم چنین اینجا می توانید مقداری burner fuel (می شود ۱۰۰ گلوله) با دستور العملی که بالاتر گفتیم درست کنید که برای این سلاح به کار می رود و برای این منطقه حشره خیز، خیلی عالی است!

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش هشتم - گیمفا

از اتاق سایه به سمت بیرون (فضای آزاد) بروید (بخشی که با Mia پشت خانه قایم شده بودیم و ماگریت بیرون آمد و دنبالمان می گشت). اینجا درون آشغال ها حتما بگردید و BURNER GRIP را بردارید که نصف آن چیزی است که برای ساختن سلاح آتش انداز لازم داریم.

حالا برگردید و بروید به اتاق dining room. ناگهان می بینید که یک لانه حشره در وسط اتاق از سقف آویزان شده که به نوعی یک معرفی برای کارایی سلاح آتش اندازتان است. سلاح Burner را نشانه بگیرید و ۳ بار شلیک کوتاه آتش به آن بزنید و در همین حین که آتش می زنید کمی هم عقب بروید. با این روش لانه می سوزد و همه حشرات آنجا از بین می روند. البته دقت کنید که این ۳ شلیک دقیقا مقدار معینی ندارند و بسته به نوع شلیک شما هستند و اصلا می توانید مداوم آتش بزنید تا لانه بسوزد، ولی این روشی که گفتم برای کمترین استفاده از مهمات است. حالا برویم سراغ کابینت عنکبوتی! آنها را با یکی دو شلیک آتش از بالا تا پایین بسوزانید و درب کابینت را باز کنید و CHEM FLUID و STRONG CHEM FLUID را بردارید. حالا باید برگردیم عقب به راهرویی که از آن آمده بودیم و به اتاقی که قبلا از لانه حشراتی که در آن بود از سمت راست اتاق فرار کردیم و دو ۳ حشره را هم کشتیم، یعنی اتاق guest room که در نقشه نوشته است. حالا در این اتاق که لانه حشره آن مقداری قوی تر از قبلی است، مجددا به روش قبلی حشرات را بسوزانید و سپس می توانید با یک شلیک شات گان باقی مانده لانه که تقریبا روی زمین است را نیز بترکانید. می بینید که یک کابینت عنکبوت دیگر نیز اینجا نزدیک لانه حشرات است. عنکبوت ها را هم بسوزانید و از درون کابینت، BURNER FUEL x120 (در واقع  ۲ تا BURNER FUEL x60 است!!) را بردارید. یک جعبه فلزی هم نزدیک لانه است که آن را بردارید و بچرخانید و باز کنید تا یک HERB به دست آورید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش هشتم - گیمفا

این اتاق سیو تا به اینجا بهترین اتاق سیو بازی است. می دانید چرا؟ چون بهترین آیتم بازی تا اینجا را به ما می دهد یعنی BACKPACK UPGRADE یا ارتقای کوله پشتی برای فضای بیشتر. این آیتم ۴ فضای اضافه به کوله پشتی شما می دهد و همچنین یک تروفی نیز اینجا برای برداشتنش می گیرید.

حالا باید برویم به living room. یعنی همان اتاقی که در ابتدای ورود به این خانه به عنوان اولین اتاق واردش شدیم و چون لانه حشرات راه را بسته بود باز گشتیم. این بار لانه و حشرات را بسوزانید و شاید یک تیر شاتگان هم نیاز شود. خیلی نزدیک به این لانه و مقداری جلوتر در اتاق جایی که یک حفره  بزرگ در دیوار وجود دارد، می بینید که یک لانه دیگر نیز هست و آن را هم بسوزانید که این یکی زیادی پایین است و بهتر است بنشینید و آن را با آتش انداز و شات گان از بین ببرید. حالا قبل از این که وارد حفره ای که در دیوار است شوید، از روی یک کابینت تقریبا سفید رنگ که در این سمت اتاق است CHEM FLUID را نیز بردارید. حالا وارد حفره بزرگ دیوار شوید (درب سمت چپ حفره دیوار را بی خیال شوید) و کمی جلوتر، دقیقا بالای پله هایی که پایین می رود، بایستید و سمت چپتان را بنشینید و نگاه کنید تا در نزدیک پالت هایی که اینجا هستند، MR. EVERYWHERE 9/20 را بشکنید. پایین پله ها سمت چپ، ANTIQUE COIN 10/18 را نیز بردارید و وارد اتاقی که اینجاست شوید. در اینجا STONE STATUETTE که برای ایجاد سایه در اتاق پازل به آن نیاز داریم را بردارید. اینجا صحنه ای از Mia می بینید به همراه پسر روانی خانواده. فعلا نمی توانیم کاری برایش بکنیم. باید برگردیم به اتاق پازل سایه ولی بدانید که از این جا به بعد مارگریت درون کل اتاق های Old House پرسه می زند. اوه اوه!!

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش هشتم - گیمفا

در اینجا بعد از برداشتن STONE STATUETTE که برای ایجاد سایه در اتاق پازل به آن نیاز داریم  صحنه ای از Mia می بینید به همراه پسر روانی خانواده. متاسفانه فعلا نمی توانیم کاری برای Mia بکنیم

در قسمت بعدی ادامه مسیر را برای شما شرح خواهیم داد.

Alien

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش هشتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش هشتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش هشتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش هشتم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش هشتم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش هشتم - گیمفا