سونی نسخه تحت وب شبکه پلیاستیشن را تحت عنوان My PlayStation منتشر کرد
شرکت سونی با راهاندازی سرویس My PlayStation «پلیاستیشن من»، روشی نوین برای سری محصولات پلیاستیشن خود خلق کرده است؛ این سرویس شیوه جدید مدیریت حسابهای بخش بازیهای ویدئویی این شرکت محسوب میگردد.
به تازگی بخش ژاپن شرکت سرگرمیهای تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) پورتال «پلیاستیشن من» را راهاندازی کرده که یک پورتال تحت وب است که کاربر را قادر میسازد تا با استفاده از رایانه شخصی، مک، گوشی هوشمند یا تبلت خود و از طریق هر مرورگری به امکاناتی که در شبکه پلیاستیشن برای او مهیا شده است، دسترسی داشته باشد.
تا لحظه نوشتن این خبر، معرفی سرویس «پلیاستیشن من» تنها در واحد ژاپن وبلاگ پلیاستیشن قابل مشاهده میباشد. این در حالی است که این سرویس در بیشتر کشورهای اروپایی هم در دسترس قرار گرفته است. زمانی که وارد این پورتال شوید، قادر خواهید بود تا پروفایل کاربری خود را مشاهده کرده و به مدیریت درخواستهای دوستی خود پرداخته و فهرست ترافیهای (Trophy) کسب شده و بیشتر را مشاهده کنید.
تنها کافی است تا وارد حساب شبکه پلیاستیشن خود شوید – یا از طریق وبسایت فروشگاه پلیاستیشن وارد حساب خود شوید – تا بتوانید تمامی دوستان خود من جمله آنهایی که به شبکه اتصال دارند، دعوتنامههای ارسال شده از سوی دوستان و پذیرفته شده و دریافت شدهها، همچنین خلاصه ترافیهای بدست آمده را ببینید و یا آواتار خود را تغییر داده و اطلاعات نمایش داده شده در این بخش را مشاهده کنید.
هدف اصلی سونی این است که سرویس «پلیاستیشن من» را به تمامی ویژگیهای «شبکه سرگرمی سونی» بیفزاید و به همین منظور اجازه میدهد که همه دارندگان کنسولهای پلیاستیشن به صورت رایگان و با هر مرورگری به این سرویس تحت وب دسترسی داشته باشند. باید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این سرویس منتظر بمانیم.
همچنین وبلاگ پلیاستیشن به این موضوع هم اشاره میکند که احتمالاً در آیندهای نه چندان دور مدیریت حساب کاربری «شبکه سرگرمی سونی» با سرویس «پلیاستیشن من» ادغام شود. سرویس مورد بحث از این نشانی قابل دسترسی است.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات
واقعا ایده جالبیه