اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم

سعید آقابابایی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا

Resident Evil 7: Biohazard یک بازی شگفت انگیز بود. عنوانی که در حال بازی کردن آن، دقیقا به حال و هوای زمان بازی کردن نسخه دوم و سوم این سری رفتم و بدون وقفه پشت سر هم ۳ بار آن را به پایان رساندم تا تمام رازها و تک تک آیتم ها و تمام نوارهای ویدئو و همه ارتقاها و سلاح ها و .. را کاملا به صورت ۱۰۰ درصد جمع کنم و باید بگویم این یکی از بی نظیرترین و جذاب ترین تجربه های من در سال ۲۰۱۷ بود و کاملا اعتقاد دارم که بازی Resident Evil 7: Biohazard می توانست کاندید بازی سال هم باشد. در واقع کپکام دوباره این سری را احیا کرد و همان حسی را به ما برگرداند که از کمبود مهمات می ترسیم، از بازی و راه رفتن در محیط و راهروهای آن می ترسیم، بار ها و بارها باید بازگردیم تا فلان کلید فلان اتاق را که درب آن قفل بود پیدا کنیم و از آنجا آیتمی را برداریم که بعدا در جایی از بازی به دردمان خواهد خورد. باید معما و پازل حل کنیم و محیط مخوف بازی را بگردیم. وقتی به اتاق سیو می رسیم همان نفس راحتی را می کشیم که زمان بازی کردن عناوین نخست سری می کشیدیم و با شنیدن موسیقی آرامش بخش اتاق سیو روحمان شاد می شود! Resident Evil 7: Biohazard بازی تقریبا پیچیده ای هم هست. نه به مانند دارک سولز و .. ولی بازی در سبک خود یک عنوان پیچیده و پر از رمز و راز و آیتم مخفی و .. است که ممکن است خیلی از آن ها را در زمان بازی کردن رد کنید و متوجهشان نشوید. کاربران خارجی که در این مورد راحتند و صدها راهنمای بی نظیر به زبان مادری در اختیارشان است ولی بازیبازان کشورمان مخصوصا کسانی که زبان انگلیسی مناسبی ندارند اگر بخواهند این بازی را به صورت ۱۰۰ درصد و کاملا به اتمام برسانند به مشکل خواهند خورد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا

در این راهنما هیچ آیتمی، هیچ رازی، هیچ نوار ویدئویی، هیچ صندوق قفلی، هیچ سکه خرید ارتقایی و هیچ سلاحی پنهان نمی ماند و حتی خیلی از تروفی ها را نیز خواهید گرفت.

به همین دلیل هم احساس کردم که با توجه به تسلط بالایی که به این بازی بی نظیر پیدا کرده ام، راهنمای آن را برای شما عزیزان بنویسم تا شما نیز در صورت تمایل، بازی را مو به مو کامل کنید و حس لذتبخش قدرت و پز دادن با کلی گلوله جلوی باس ها را حس کنید و ذره ای از بازی برایتان گنگ نماند. علاوه بر کسانی که می خواهند بار اول این بازی را تجربه کنند، افرادی هم که این بازی را شاید یکی دو بار به صورت سریع تجربه کرده اند، گاها نیاز دارند تا به راهنما مراجعه کنند تا تمام رازهای بازی را بفهمند و احساس یک گیمر هاردکور حرفه ای بودن در یک عنوان وحشت بقای خوفناک را حس کنند. به همین دلیل هم چه برای بازیبازان حرفه ای تر و چه برای مبتدی ها که می خواهند اولین بار به استقبال Resident Evil 7: Biohazard بروند و یا برخی کسانی که می ترسند بازی را شروع کنند و می خواهند قدم به قدم از خطرات جلوتر آگاه شوند، وجود یک راهنمای فارسی که به راحتی آن ها را در بازی پیش ببرد و تمامی رازهای بازی را برای آن ها باز کند می تواند خیلی مفید باشد. بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و دارک سولز ۳ تصمیم گرفتم تا با توجه به شناخت و تسلط کاملی که بر عنوان Resident Evil 7: Biohazard پیدا کرده ام و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه کنم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا

یک بازی دردناک که واقعا شگفت زده تان می کند. مخصوصا در این بخشی که تصویرش را می بینید و واقعا خوفناک و غم انگیز است و قلبتان را به درد می آورد.

 لازم به ذکر است که این مطالب از آن جهت اختصاصی گیمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Resident Evil 7: Biohazard برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است. قصد داریم تا این راهنما را با فاصله زمانی کم برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم که البته راهنمای این بازی قطعا به اندازه سولز و بلادبورن نخواهد بود. در این راهنما هیچ آیتمی، هیچ رازی، هیچ نوار ویدئویی، هیچ صندوق قفلی، هیچ سکه خرید ارتقایی و هیچ سلاحی پنهان نمی ماند و حتی خیلی از تروفی ها را نیز خواهید گرفت. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای Resident Evil 7: Biohazard اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne و دارک سولز ۳ مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با چهارمین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا

کپکام دوباره این سری را احیا کرد و همان حسی را به ما برگرداند که از کمبود مهمات می ترسیم، از بازی و راه رفتن در محیط و راهروهای آن می ترسیم، بار ها و بارها باید بازگردیم تا فلان کلید فلان اتاق را که درب آن قفل بود پیدا کنیم و از آنجا ایتمی را برداریم که بعدا در جایی از بازی به دردمان خواهد خورد. باید معما و پازل حل کنیم و محیط مخوف بازی را بگردیم.

این راهنما بر اساس درجه سختی نرمال بازی نگارش شده است که بالاترین درجه سختی موجود برای اولین بار بازی کردن است.

دوباره برگردید به همان راهرو و از کنار اتاق کوره ها رد شوید و مسیر را ادامه دهید. یک درب سمت چپتان است که قفل می باشد. جلوتر یک درب دیگر سمت چپتان می بینید که فعلا بی خیالش شوید. در جلویتان دروازه سبز رنگ را باز کنید. جلوتر کلی آیتم در اتاق داریم ولی خب چند دشمن بدترکیب هم باید بکشیم. در همان ابتدای ورود به اتاق، کنار دیوار سمت چپ می بینید که چند چوب به دیوار تکیه داده شده اند؟ کمی از چوب ها رد شوید و برگردید و بنشینید و پشت چوب ها را نگاه کنید تا آیتم ANTIQUE COIN 7/18 را بردارید که خیلی خوب مخفیش کرده اند. سپس جلوتر، نقشه PROCESSING AREA MAP را بردارید. می بینید چقدر این منطقه بزرگ است؟ دو جعبه را اینجا بشکنید و آیتم های رندوم را بردارید. حالا درب سمت راستتان از جایی که وارد اتاق شدید را باز نمایید و می بینید که آن همان دربی است که وقتی قسمت قبل برای اولین بار وارد این زیرزمین شدیم و از پله های کنار اتاق سیو پایین آمدیم سمت راستمان بود و قفل بود و مجبور شدیم مستقیم برویم و دشمنان را بکشیم. حالا یک میان بر به سمت اتاق سیو باز کرده ایم. البته فعلا لازم نیست بروید اتاق سیو. مطمئن باشید جاهایی که سیو می خواهید را می گویم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا

نقشه PROCESSING AREA MAP را بردارید. می بینید چقدر این منطقه بزرگ است؟ دو جعبه را اینجا بشکنید و آیتم های رندوم را بردارید.

در اتاق، جلوتر بروید و در وسط اتاق یک کلید خیلی تابلو و بزرگ عقربی می بینید (که حتما می دانید برای درب های عقربی است دیگر!!) اما اصلا برش ندارید و بگذارید تا آخر آن را برداریم. از کلید رد شوید و از روی قفسه ها TREASURE PHOTO را بردارید. این یک سرنخ برای نشان دادن جایی است که یک آیتم عالی در آنجا قرار دارد و در واقع نقشه گنج است. جلوتر در فریزر، آیتم LOCKPICK را بردارید و جلوتر هم HERB. به سمت راست و منطقه کوچکتر بروید و درب را اینجا باز کنید تا مقداری CHEM FLUID از روی قفسه بردارید. درب اینجا به منطقه “Morgue” می رسد ولی فعلا انتهایش یک بن بست است. اما می رویم تا آیتم ها را برداریم. از چند پله پایین بروید و SHOTGUN SHELL x2 را بردارید. پایین تر و در انتها یک درب مار شکل یا “Snake Door” می بینید. سمت چپ این درب PSYCHOSTIMULANTS را بردارید. همچنین دقت کنید که اینجا روی زمین MR. EVERYWHERE 6/20 قرار دارد که با چاقو آن را بشکنید. حالا مسیر را برگردید در همان اتاق و کلیدی که وسط اتاق بود و برنداشتیم را بردارید و می بینید که SCORPION KEY است که قفل های عقرب را باز می کند. بعد از برداشتن این کلید، آماده مبارزه باشید. آرام به سمت منطقه ورودی اتاق بروید و یک MOLDED از سقف می افتد پایین. او را از پای در آورید. به نکته ای که پایین تر نوشته ام دقت کنید چون اینجا جای خوبی برای گرفتن آن تروفی است.

  • نکته: شما اینجا می توانید تروفی برنز “Things Got Personal” را برای کشتن یک دشمن با چاقو دریافت نمایید.
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا

در همان ابتدای ورود به اتاق کنار دیوار سمت چپ می بینید که چند چوب به دیوار تکیه داده شده اند؟ کمی از چوب ها رد شوید و برگردید و بنشینید و پشت چوب ها را نگاه کنید تا آیتم ANTIQUE COIN 7/18 را بردارید که خیلی خوب مخفیش کرده اند. در این تصویر چوب هایی که سکه پشتشان است را دقیقا کنار دیوار بعد از درب ورودی می بینید

سپس بعد از کشتن دشمن به سمت دربی که به عنوان میانبر برای اتاق سیو باز کردیم بروید و وقتی از درب رد شدید یک Molded دیگر از دیوار می افتد بیرون که آن را نیز از پای در آورید. حالا برگردید به اتاق ذخیره. اینجا می توانید از LOCKPICK که پیدا کردیم برای باز کردن کشوی قفل اینجا استفاده کنید و HANDGUN AMMO x12 را بردارید. آیتم های نالازم را در صندوق بگذارید و باید حدود ۵ جای خالی اکنون داشته باشید. بازی را ذخیره نمایید. حالا نوبت برداشتن آیتم مخصوصی است که در TREASURE PHOTO دیدیم. مسیر را از اینجا برگردید به اتاقی که ابتدا از آن وارد این راهرو شدیم و به اتاقی برسید که در آن سر گوزن روی دیوار بود و شومینه داشت (همان اتاقی که با حل کردن پازل نقاشی پرنده در سالن اصلی بین دیوار باز شد و به آن رسیدیم). TREASURE PHOTO که پیدا کردیم دقیقا عکس همین شومینه را نشان می دهد، پس اینجا آیتم خوبی وجود دارد. سنگ بالا سمت راست شومینه را فشار دهید تا آن را از جای خود بردارید و پشت آن STEROID (یکی از بهترین آیتم های بازی) را بردارید. نکته زیر را برای استفاده از این آیتم ها بخوانید.

  • نکته: استروئیدها آیتم های فوق العاده ای هستند (لااقل در این بازی. چون در دنیای واقعی ممکن است دوپینگی شوید!!). مصرف آن ها نه تنها باعث می شود اندازه خط سلامتی یا MAX HEALTH شما طولانی تر شود (که خیلی در این بازی مهم است) بلکه تمام سلامتیتان را نیز پر می کند. هوشمندانه است که اینها را نگه دارید تا زمانی که خط سلامتیتان خیلی اوضاع بدی داشت آن را مصرف کنید تا مجانی و بدون استفاده از آیتم سلامتی، خط سلامتی شما به طور کامل پر شود. می توانید هم اگر خواستید بلافاصله بعد از پیدا کردن، آن را استفاده کنید که نظر خودتان است.
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا

اولین بار که این کلید عقربی را می بینید برش ندارید و با راهنما پیش بروید تا چند دقیقه بعد آن را بردارید.

خب حالا که کلید عقرب را داریم باید یک سفر برویم برای به دست آوردن شات گان. برگردید به سالن اصلی خانه. به طبقه دوم بروید و مواظب جک باشید که اینجاها پرسه می زند. او معمولا طبقه دوم اطراف “Recreation Room” است. دقیقا همان جایی که ما باید برویم. به هر روشی که می توانید یواشکی به این اتاق وارد شوید (همان اتاقی که بخش ویدئوی میا را در آن بازی کردیم و سر اولین سگ را از لای کتاب برداشتیم). با کلید عقرب در اینجا درب اتاق “Grandma’s Room” را باز کنید که قبلا دیدیم قفل بود و یک شات گان هم درون آن دیده می شد. اینجا درون اتاق مادربزرگ بهتر است کلا بنشینید تا جک اگر آمد شما را نبیند. اینجا چند آیتم وجود دارد. مهم ترین آن ها BROKEN SHOTGUN است که آن را از روی میز بردارید. درون کشوی میز، دندان خواهید دید!! از روی میز MEMO ABOUT RELIEF را نیز بردارید. درون کمد لباس HANDGUN AMMO x5 را بردارید و دقیقا سمت راست آن مقداری CHEM FLUID قرار دارد.  زیر تخت خواب می توانید SHOTGUN SHELL x2 را بردارید. نزدیک تخت خواب، کشو را باز کنید و از درون آن DOCTOR’S LETTER را بردارید. حالا وقت برگشتن به سالن اصلی خانه در طبقه پایین است. یواش از دست جک فرار کنید و به سالن اصلی خانه بروید و به درون اتاقی که مجسمه در دستش شاتگان است. حالا که ما broken shotgun را داریم می توانیم شاتگان سالم M37 Shotgun را از دست مجسمه برداریم و این را جای آن قرار دهیم تا درب باز بماند (دمتون گرم سازنده های بازی که دقیقا یاد قدیم افتادیم با این کارا).

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا

از روی قفسه های نزدیک کلید عقربی TREASURE PHOTO را بردارید. این یک سرنخ برای نشان دادن جایی است که یک آیتم عالی در آنجا قرار دارد و در واقع نقشه گنج است. در تصویر شومینه را می بینید. یادتان است؟ همان اتاقی که سر گوزن داشت

خب حالا وقت سیو کردن است.  در سالن اصلی، درب سمت راست درب سگ ۳ سر، که قفل عقرب دارد و قبلا بسته بود را با کلید باز کنید و الان دیگر می دانید کجایید چون قسمت قبلی از پشت این درب نیز آمده بودیم و حالا یک میانبر ایجاد شده است. بعد از درب بروید به راهروی چپ که می رسد به پله هایی که به زیرزمین می رود و اتاق سیوی که کنار پله ها قرار دارد. بروید همان اتاق سیو و می توانید اینجا Gunpowder و Chem Fluid هایی که تا الان دارید را ترکیب کنید و گلوله کلت بسازید. یادتان نرود که آیتم های اضافه را بگذارید در صندوق و بازی را ذخیره کنید. حالا وقت برگشتن به زیرزمین است. از پله های کنار اتاق سیو پایین بروید و در زیرزمین به راست بروید و از درب میانبری که باز کردیم وارد اتاقی شوید که کلید عقرب را برداشتیم. از این اتاق به سمتی بروید که اولین بار از آن طرفش وارد این اتاق شده بودیم و یک دروازه سبزرنگ را باز کرده بودیم. یادتان است که اول راهنما، پیش از این که دروازه سبزرنگ را باز کنیم، سمت چپتان دقیقا نزدیک دروازه سبزرنگ یک اتاق بود که گفتیم فعلا کاری با آن نداشته باشید. حالا به آن اتاق بروید که بسیار تاریک و پر از وان های کهنه و سیاهی های مربوط به دشمنان Molded است. این اتاق به همین اندازه قیافه اش که ترسناک است خودش نیز خطرناک است.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا

حالا نوبت برداشتن آیتم مخصوصی است که در TREASURE PHOTO دیدیم. برگردید به اتاقی که در آن سر گوزن روی دیوار بود و شومینه داشت (همان اتاقی که با حل کردن پازل نقاشی پرنده در سالن اصلی بین دیوار باز شد و به آن رسیدیم). TREASURE PHOTO که پیدا کردیم دقیقا عکس همین شومینه را نشان می دهد، پس اینجا ایتم خوبی وجود دارد. سنگ بالا سمت راست شومینه را فشار دهید تا آن را از جای خود بردارید و پشت آن STEROID ( یکی از بهترین آیتم های بازی) را بردارید.

در ابتدای اتاق نگران نباشید و از پله ها پایین رفته و به چپ بپیچید و از درون وان، HANDGUN AMMO x8 را بردارید. سپس مسیر ادامه اتاق را بروید و دقیقا در گوشه اتاق از درون یک وان دیگر CHEM FLUID را بردارید.  صبر کنید. به سمت راست و نزدیک جایی که از پله ها پایین آمدیم نگاه کنید و می بینید که یک Molded عزیز از دیوار برخاست (اگر بخواهید جلو بروید و مسیر را به آن بخش کوچک جلوتر ادامه دهید تا او به شما نرسد، می بینید که دو قدم جلوتر یک Molded دیگر بر می خیزد و در واقع اکنون یکی پشت سرتان و یکی جلویتان در همین جای باریک وجود دارند و گیر کرده اید و می خواهند شما را قیچی کنند، اما خب شما دارید راهنما می خوانید دیگر. نباید به این مسائل دچار شوید!!!). بهترین کار این است که همین که اولی از سمت راستتان دارد بر می خیزد برگردید زود به ورودی اتاق و بالای پله ها و او را با شلیک خیلی نزدیک شاتگان به سرش به همراه یکی دو تیر کلت و یا کلا با هدشات کلت از پای در آورید (شات گان در این بازی شاهکار است و عاشقش خواهید شد). سپس بروید ادامه اتاق تا دومی هم برخیزد و باز عقب بیایید و دومی را هم مثل اولی به درک واصل کنید تا این گونه tub room یا اتاق وان ها را تبدیل به یک اتاق امن کنید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا

بروید طبقه دوم خانه به اتاقی که بخش ویدئوی میا را در آن بازی کردیم و سر اولین سگ را از لای کتاب برداشتیم. با کلید عقرب در اینجا درب اتاق “Grandma’s Room” را باز کنید که قبلا دیدیم  قفل بود و یک شاتگان هم درون آن دیده می شد. اینجا درون اتاق مادربزرگ چند آیتم وجود دارد. مهم ترین آن ها BROKEN SHOTGUN است که آن را از روی میز بردارید.

بعد از کشتن این دو شک نکنید (یعنی ابدا شک نکنید) که باید برگردید و به اتاق سیو بالای پله ها بروید و بازی را ذخیره کنید تا از شر این دو راحت شده باشید زیرا که جلوتر اتفاقات خفن تری در انتظارتان است. بعد از سیو کردن دوباره برگردید همین اتاق وان ها و ادامه دهید و از جایی که دشمن دوم برخاست HERB را بردارید. اتاق بعدی که Boiler Room است احتمالا سخت ترین اتاق تا اینجای بازی است. آرام درب اتاق را باز کنید و یواش به سمت چپ اتاق سرک بکشید و نگاه کنید. یک نوع از Molded هایی را می بینید که دست ندارند و اینها را حتی می توانید با دقت با چاقو بکشید ولی خب به هر حال می توانند به شما حمله کرده و با دهانشان آسیب بزنند و کشتن فقط با چاقو کار زیاد راحتی نیست. آن را عقب بکشید و کارش را در اتاق وان ها تمام کنید. حالا دو تا Molded دیگر در اتاق هستند که با این که ظاهرا شبیه بقیه هستند ولی قوی ترند و شاید حدود ۱۰ تیر کلت می خواهند تا بمیرند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا

به سالن اصلی خانه بروید و به درون اتاقی که مجسمه در دستش شاتگان است. حالا که ما broken shotgun را داریم می توانیم شاتگان سالم M37 Shotgun را از دست مجسمه برداریم و این را جای آن قرار دهیم تا درب باز بماند (دمتون گرم سازنده های بازی که دقیقا یاد قدیم افتادیم با این کارا).

بهترین کار این است که وارد اتاق شوید و از سمت چپ دور اتاق بروید تا اولی و دومی شما را ببیننند و سپس سریعا برگردید دم در ورودی اتاق و شات گان را آماده کنید تا هر دوی آن ها با هم به سمت ورودی در بیایند و در این جای باریک که هر دو کنار هم هستند از نزدیک با شات گان به سرشان شلیک کنید که آسیب فوق العاده ای به آن ها می زند و معمولا پرت می شوند روی زمین و می توانید تا بلند نشده اند دوباره با شاتگان به سر آن ها شلیک کنید تا بمیرند یا با کلت کارشان را بسازید. حالا وقت گشتن اتاق آن هاست. البته چیز خیلی زیادی در این اتاق نیست. نزدیک دیوار سمت چپ اتاق، SHOTGUN SHELL x2 را بردارید و نزدیک به درب آن طرف اتاق درون کابینت هم آیتمی جدید به نام STRONG CHEM FLUID را بردارید که نوع قوی تر همان معمولی هاست. حالا با این آیتم دستور العمل های جدیدی برای ترکیب آیتم ها به وجود می آید:

  • Gunpowder + Strong Chem Fluid = Enhanced Handgun Ammo  – (گلوله تقویت شده کلت)
  • Herb + Strong Chem Fluid = Strong First Aid Med  – (آیتم قوی تر سلامتی)
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا

Boiler Room احتمالا سخت ترین اتاق تا اینجای بازی است که ۳ دشمن در آن حضور دارند که دوتای آنها مقداری قوی تر از عادی ها هستند

همان طور که می بینید درب دیگر اتاق برای خارج شدن قفل است و کلید می خواهد. حالا کلید کجاست؟ باید با حل کردن آن پازل اتاق کوره ها “Incinerator Room” که قبلا گفتم بی خیالش شوید آن را به دست آوریم. کمی عقب برگردید و از اتاق وان ها بروید بیرون و به راست بپیچید و سپس به چپ تا به اتاق کوره ها برسید. اینها را تماما می توانید روی نقشه بازی ببینید و مثلا ببینید از کجا به “Incinerator Room” برسید تا هی با چپ و راست گفتن های ما گیج نشوید. در اتاق کوره ها جلوی آن ها بایستید و حالا اول از همه، اولی از سمت راست که متعلق به (Tamara” (3 A’s” را باز کنید. سپس سومی را باز کنید که روی آن آثار دست خونی است. با این کار می بینید که قفل کوره اولی از چپ باز می شود. شات گان را آماده کنید و به سمت آن بروید و درب کوره را باز نمایید. می بینید که از درون آن یک Molded خیلی قوی تر از حالت عادی بیرون می افتد. لحظه ای که این دشمن روی زمین می افتد همان اول بلافاصله با شات گان به سرش شلیک نمایید. سپس چند تیر کلت به سرش و نهایتا یک تیر دیگر شات گان به سرش تا کار او را بسازد. وقتی که او را کشتید، از درون کوره ای که دشمن از آن بیرون افتاد، کلید DISSECTION ROOM KEY را بردارید. حالا از اینجا حتما برگردید به اتاق سیو که خیلی نزدیک است و بازی را ذخیره کنید و چند جا را خالی کنید تا در ادامه مسیر که خیلی زود یک باس فایت خواهیم داشت به مشکل نخورید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا

در اتاق کوره ها جلوی آنها بایستید و حالا اول از همه، اولی از سمت راست که متعلق به (Tamara” (3 A’s” را باز کنید. سپس سومی را باز کنید که روی آن آثار دست خونی است. با این کار می بینید که قفل کوره اولی از چپ باز می شود. شات گان را آماده کنید و به سمت آن بروید و درب کوره را باز نمایید. می بینید که از درون آن یک Molded خیلی قوی تر از حالت عادی بیرون می افتد. لحظه ای که این دشمن روی زمین می افتد همان اول بلافاصله با شات گان به سرش شلیک نمایید. سپس چند تیر کلت به سرش و نهایتا یک تیر دیگر شات گان به سرش تا کار او را بسازد. وقتی که او را کشتید، از درون کوره ای که دشمن از آن بیرون افتاد، کلید DISSECTION ROOM KEY را بردارید.

برگردید به اتاق Boiler Room که ۳ دشمن در آن بودند و درب قفلی که کلید می خواست باز کنید. اینجا آیتم سر سوم سگ یعنی “Red Dog’s Head” را روی قفسه می بینید و بروید که آن را بردارید ولی یک صحنه می بینید و ناگهان جک از آن طرف قفسه ها آن را بر می دارد. وای خدا… انگار او دارد آن افسر پلیسی که اول بازی در گاراژ کشت را تبدیل به Molded می کند.

  • وقتی می بینید که اسم یک آیتم برداشتنی در بازی را به صورت بولد نشده و دارای حروف کوچک نوشته ام یعنی منظور این است که در آن جا این آیتم را یا نباید اصلا بردارید و یا نمی توانید هنوز بگیرید. مثل همین بالاتر که آیتم سر سگ سوم را Red Dog’s Head نوشته ام که حروف کوچک دارد و بولد نشده است و آن را می بینید ولی تا می خواهید برش دارید جک زودتر از شما از آن سمت بر می دارد و یا مقداری جلوتر در راهنما که باز می بینید اسم این آیتم را نوشته ام ولی باز هم بولد نشده و حروف کوچک دارد که یعنی اصلا آن جا برش ندارید وگرنه باس شروع می شود و نمی توانید سیو کنید.
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا

جک دارد آن افسر پلیسی که اول بازی در گاراژ کشت را تبدیل به Molded می کند.

سپس جک آن اتاق را ترک می کند. حالا شما از کابینت سمت راستتان SHOTGUN SHELL x5 را بردارید. از تنها مسیری که هست بروید و مقداری جلوتر چند آیتم دیگر خواهید یافت که شامل HERB و SHOTGUN SHELL x2 هستند. سپس درب دو دهنه را باز کنید و وارد شوید. سمت راست بروید و از پله ها بالا رفته و وارد اولین اتاق سمت راست شوید. همان اتاقی است که از آن طرف قفسه ها داشتیم جک را در آن می دیدیم. اتاق را بگردید و اگر آیتمی هست بردارید. بیرون برگردید و مسیر مستقیم را ادامه دهید و کمی جلوتر به چپ بپیچید و روی لبه این بخش، می بینید که سر سگ سوم یا Red Dog’s Head را جک آنجا گذاشته است. فعلا اصلا برش ندارید. از پله هایی که اینجا می بینید پایین بروید. یک درب با قفل مار پایین پله هاست که فعلا نمی توانیم کاری با آن داشته باشیم. اما زیر پله ها می توانید آیتم GUNPOWDER را بردارید. برگردید بالا و اینجا بدانید که وقتی که سر سگ سوم را از لبه اتاق بردارید باس فایت شروع می شود. پس بهترین کار این است که برای این که دوباره تمام این کارها را در صورت شکست از باس تکرار نکنید و همین طور برای این که بخواهید چندین بار باس را تکرار کنید تا بتوانید یک تروفی که توضیح می دهم را بگیرید، مسیری که آمدید را از اتاق boiler و اتاق وان و .. برگردید و در اتاق سیو نزدیک، بازی را ذخیره نمایید. حالا دوباره برگردید همان جایی که بودید و آیتم سر سگ سوم یعنی RED DOG’S HEAD را بردارید تا باس فایت بعدی شروع شود. 

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا

وقتی این آیتم سر سگ سوم یعنی RED DOG’S HEAD را بردارید باس فایت بعدی شروع می شود پس طبق توضیح راهنما این آیتم را بردارید و تا دیدید زود برش ندارید که باس شروع شود و سیو هم نکرده باشید و باز در صورت شکست بخواهید کلی کار را تکرار کنید.

در قسمت آینده باس فایت و ادامه مسیر را شرح خواهیم داد.

Alien

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • راهنمای قدم به قدم عالی هستش ممنون از آقای سعید آقابابایی بابت زحمات فراوان که جهت تهیه این راهنمای قدم به قدم میکشن امیدوارم برای هالو ۵ هم راهنمای قدم به قدم بذارید بنده جاییش گیر کردم و نتونستم دیگه رد بشم

  • Normandi 7 گفت:

    سعید جان یک پیشنهاد براتون داشتم ، من قبل از تصلت رو زبان انگلیسی و بخاطر درک اتفاقات روند داستان خیلی از بازی ها به اینترنت مراجعه میکردم ( دارم از سال ۱۳۸۰ ) حرف میزنم ، که عایدتا چیزه خاصیم پیدا نمیشد ، ولی الان چند ساله بعضی سایتها روند گام به گام بازی هارو میزا ن ، حالا کاری با بقیه سایتها ندارم ، الان منظور سایت گیمفا هست ، شخصا بهتون توصیه میکنم بجای راهنمای بازی های خطی مثل همین رزیدنت اویل که بدون تصلت به زبان هم یه بچه ۱۸ ساله میتونه تمومش کنه ، به بررسی بازی های بزرگ ار پی جی مثل مس افکت اندرومدا ( که با تمام اپدیتاش به شاهکار تبدیل شده ) یا ویچر که ۹۰ درصد گیمرای ایرانی شدیدا به یک راهنمای جامع تو این زمینه نیازمندن یا فال اوت ۴ و … که نیاز مبرمی به تصلت زبان دارن ، توجه کنید ، به عنوان مثال راهنمای انگلیسی این بازی ها رو از گیم پروسر بگیرید و اون فایل رو ترجمه کنید و واسه دانلود تو سایت بزارید ، و نکته بعدی اینکه چرا تو راهنما هاتون مثلا دارک سولز ۳ کوچکترین اشاره ایی به داستان حماسی و فوقالعاده بازی نمیکنید ، مگه داریم داستان عمیقتر از دارک سولز ، از داستان ارتوریاس مبارزش با دارنده دارک سولز و از دست دادن قدرت نور سپرش برای نجات گرگش سیف و …،( برترین شوالیه ارتش گویین ) تا نیملس کینگ ( پسر ارشد و ترد شده گویین ) تا …. یا داستان بلاد بورن و داستان محزون خانواده فادر کاسکوین تا … خیلی های دیگه ، بنظرم انجام این کا.ر باعث میشه ساییتون یه سرو گردن از باقی سایتها بالاتر زره

  • خیلی ممنون بابت راهنمای قدم به قدم عالیتون

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش ششم - گیمفا