تریلر جدید و جزئیات سیزن پس Far Cry 5
یوبیسافت به تازگی اقدام به انتشار تریلر داستانی جدید از Far Cry 5 نموده و محتویات سیزن پس این بازی را نیز مشخص کرده است که نوید ماجراجوییهای هیجانانگیز بیشتری در مونتانا را میدهد!
سیزن پس Far Cry 5 شامل سه مرحله و ماجراجویی جدید میشود که هرکدام فضا و موضوع مخصوص به خود را دارند. اولین آنها Hours of Darkness نام دارد که شما را به سالها قبل در ویتنام میبرد تا با سربازان Việt Cộng مبارزه کنید. دومین ماجراجویی با نام Dead Living Zombies نیز که فضایی مانند فیلمهای درجه ب (B-Movie) دارد، انبوهی از زامبیها را بر سر راهتان قرار میدهد و شما باید از آنها جان سالم به در ببرید. نهایتاً مرحلهی Lost on Mars را شاهد هستیم که در آن به مریخ میروید و با موجودات مریخی سر و کار خواهید داشت.
خریداران سیزن پس، بعد از عرضهی بازی از قابلیتهایی مانند Map Editor بهره خواهند برد و روی پلیاستیشن ۴ یا ایکسباکس وان چهار هفته دسترسی زودتر و رایگان به عنوان تازه معرفی شدهی Far Cry 3: Classic Edition خواهند داشت. همچنین دارندگان سیزن پس برروی رایانههای شخصی نسخهی معمولی Far Cry 3 را بهصورت رایگان دریافت میکنند. با این وجود در حال حاضر قیمت سیزن پس Far Cry 5 معلوم نیست اما مشخص شده که در نسخهی Gold Edition این بازی که ۱۰۰ دلار قیمت دارد، موجود خواهد بود.
در نهایت یوبیسافت تریلر داستانی تازهای را از Far Cry 5 به اشتراک گذاشته که اکنون مشاهده میکنید:
Far Cry 5 در ۲۷ مارس (۷ فروردین ۱۳۹۷) برای رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان عرضه میگردد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
واییی . به داستان بازی خیلی امیدوار شدم . ایکاش مثل نسخه ۳ بدرخشه
سلام به همه. فارکرای پریمال واقعا خیلی لذت بخش بود ادم یه احساس عجیب باهاش داره. چهارشم حوب بود ببینیم این چی میشه.
فکر میکنم نهایتا بتونه در حد نسخه ۴ کمی موفق باشه.اما نمیتونه سری فارکرای رو احیا کنه.نسخه های دوم و سوم و چهارم هر کدوم ویژگی های منحصر بفرد خودشون رو داشتن و حتی یک حیات وحش خاص.مونتانا تو واقعیت زیباست و قیمت زمین هم خیلی اونجا گرونه ولی حیات وحش بکری نداره.نهایتا چهار تا خرس گریزلی و جگوار و بز کوهی و ….شاید بتونه بهتر از پرایمال باشه اما موفقیت انچنانی در کار نیست.حدس من متای ۸۱ هست.یعنی یک بازی خوب. چیزی که از دیدن تریلرهاش فهمیدم اینه که بازیش تقریبا یک شوتر تمام عیار شده.نه یک اکشن ماجرایی.خسته کننده بودن بازی های یوبیسافت بعد هفت هشت ساعت گیم پلی دیگه عادی شده.چه تو Watch Dogs 2 چه تو Ghost Recon Wildlands و چه تو Assassin’s Creed Origins . توجه داشته باشید که این سه بازی تقریبا بازی های موفقی بودن.حداقل نسبت به نسخه قبلیشون.فروش خوبی هم داشتن.فکر میکنم FarCry 5 ممکنه مثل NFS Payback حتی شکست بخوره.در هر صورت بهتره بنظرم یوبیسافت دست بذاره رو Prince of Persia و Splinter Cell.
در نهایت اگه تصمیم به خرید FarCry 5 در اینده ای نزدیک رو دارید خیلی نباید انتظار زیادی ازش داشته باشید .البته بخش Co_op خوبی احتمالا خواهد داشت ولی رو گیم پلی و داستان زیاد حساب باز نکنید.
با تشکر . گیمر بازنشسته. 😉
یه جوری میگی زمین تو مونتانا گرونه انگار روزی دوبار سفر میری اونجا
حیات وحش بازی بر اساس واقعیت ساخته نشده و حیوانات خیلی زیادی داره.
فارکرای از همون اول شوتر بود و المان های اکشن ادونچر و rpg تنها برای افزایش جذابیت به بازی اضافه شدن.البته وجود المان های مخفیکاری و استفاده از حیوانات و هواپیما و هلیکوپتر سواری و بزرگ ترین ست سلاح سرد سری و معما ها و شکار و ماهیگیری و فعالیت های جانبی دیگه نشون میده نه تنها بار اکشن ادونچر کم نشده بلکه به اوج خودش رسیده.
داستان توسط نویسنده بایوشاک اینفینیت و دستیار کن لوین نوشته شده که خیلی ها اون رو بهترین روایت داستانی دنیای گیم میدونن.
گیم پلی هم از این کامل تر توی این سری و هیچ شوتری ندیدم.
با جدیت تمام میتونم بگم جی تی ای با اون عظمت و گان پلی فوق العادش و داستان بیخودش بعد از مرحله ی انی وان سی یوگا یا همون مرحله ی ۲۹ یا ۲۷ درصد بازی برای من خیلی خسته کننده شد. به طوری که گذاشتمش کنار برای مدتی.
ولی بازی Farcry 3 و FarCry 4 رو من بدون اغراق و تعصب سه چهار بار تموم کردم. الحق و الانصاف نه چنین گان پلی ای نه چنین گرافیک هنری زیبایی نه چنین گیم پلی فوق العاده ای تو هیچ کدوم از بازی های شوتر چه اول شخص و چه سوم شخص ندیده بودم. این بازی ها برای تو تکراری میشه. و با دید عمومی به اون نگاه نکن. گیمر به اصطلاح بازنشسته.
داداش چی زدی؟ Gta خسته کننده میشه؟ داستانش هم بیخود بود؟ اصلا الان چه ربطی به Gta داشت چطور شد که فارکرای رو بهgta چسپوندی؟ gta اگه خسته کننده و داستانش بیخود بود چطور شد که جایزه بهترین بازی ۲۰۱۳ رو برد؟ چطور شد که متاش شد ۹۷ یعنی واقعا مرده شور خودتو مقایستو ببرم
جی تی ای از میانه های بازی به بعد خسته کننده نمیشه فقط دهن سرویس میکنه.
برو از پایگاه هلی کوپتر بدزد. با ماشین برو اونجا فلان کار رو کن برگرد. با پلیس درگیر شو و چند نفر رو بکش. از شیشه آویزون شو چند تا با کلت بزن. یوگا تمرین کن از این چرت و پرتا… داستان جی تی ای جز بیخود ترین چند پایانی بود که من دیده بودم.
متای مکس پین ۳ هم ۸۶ بود ولی مفتشم گرون بود. ولی در مقابل مکس ۲ هیچی نداشت.
همه چی به متا نیست. اگه به متا بود باید متای کاپ هد زیر ۷۰ میبود.
الان خلاقیت حرف اول رو میزنه. رودربایستی که ندارم اقا جی تی ای وی نصف سن آندریس و فارکرای ۳ ارزش نداره. حالا هی بگو متا و جایزه.
ادبتم بمال به سینک ظرفش شویی ارزش نداره که جوابت رو بدم.
بله دیگه gta خسته کننده میشه ولی فارکرای نمیشه راستی مگه این فارکرای نبود که اواسط بازی فقط باید میرفتی پایگاه فتح میکردی و پوست خر و گاو جمع میکردی؟
بعدش این دوتا بازی اصلا دو سبک متفاوتن چه ربطی داشت که با هم مقایسشون کردی کلا نظرت از ریشه مشکل داره مکس پین هم در نوع خودش بی نظیر بود درسته نسبت به قسمت های گذشته افت داشت ولی این که شما میگی مفتش هم گرونه از اون حرفاست کم کم داری میری سمت رد دد حتما میخوای بگی رد دد هم مزخرفه؟ کلا شما فکر کنم با راکستار بزرگ یه مشکلی دارید؟
پوست و گوشت جمع کردن مربوط به مراحل نیستش. مربوط به کرفتینگ وسایل هستش که یکی از لذت بخش ترین بخش های بازیه. پایگاه فتح کردن جز مراحل اصلی نی و اجباری هم نی فتح کنی اگه فتح میکردی که برات فست تراول ایجاد میشد اونجا.
والا من تکرار و خستگی بعد از چند بار تموم کردن این بازیا ندیدم. پاش بیفته چند باریم تموم میکنم. این واضحه خیلیا هستن که از فارکرای به عنوان یه شاهکار تمام عیار یاد میکنن. فارکرای سردسته شوتر هاست. این فارکرای بود که خیلی از ایده ها رو به دنیای گیم آورد. از گیم پلی گستردش خیلیا اسکی رفتن. جی تی ای کشکه کدوم خالست؟!!!
فارکرای تو سال ۲۰۱۲ از دید گیمرا بهترین بازی سال شد سالی که خیلی از بازیا اومدن و پوزشون به خاک مالیده شد. آمازینگ!!!
والا تا اونجا که من یادمه این gta بود که بیشتر بازیها ازش تقلید میکنن تو فارکرای هم جدا از ماموریت های فرعی بیشتر ماموریت های اصلی فتح پایگاه بود من نمیگم فارکرای بازی بدیه در سبک خودش عالیه ولی gta شاهکاره و هر شرکتی توان ساخت همچین بازی رو نداره یوبیسافت دوبار با واچ داگز سعی کرد یه جورایی با gta وارد رقابت بشه ولی هر دفه شکست خورد gta با این که چند سال قبل منتشر شد ولی گرافیک و فیزیکش حتی نسبت به بازیهای امروزی یه قدم جلوتره
دیگه به منی که فارکرای رو چند بار تموم کردم این حرفارو نتپون.
من جی تی ای رو در حد یه بازی معمولی مثل واچ داگز میدونم.
ولی فکر نکنم شرکتی از جی تی ای الگو برداری کرده باشه این جی تی ای بود که از شرکتا الگو برداری کرد بشین تا بشمارم برات.
بولت تایم مایکل اسکی رفته از بولت تایم مکس پین ۱ و ۲ که رمدی خلقش کرد.
حیاط وحش برای اولین بار تو بازی فارکرای ۲ و ۳ بود که جی تی ازش اسکی رفت.
قابلیت آهسته کردن زمان برای فرانکلین موقع رانندگی اولین بار تو بازی نید فور اسپید بود.
تعقیب و گریز با ماشین ها که بهترش رو تو نید فور اسپید دیدم و بنای این ایده هستش.
دوربین سوم شخص روی شونه رو رزیدنت شینجی میکامی خلق کرد و جی تی ای و بقیه ی بازیا ازش اسکی رفتن.
و خیلی ایده های کپی دیگه…
تو مکس پین ۲ هم تو بعضی مراحل کنترل مونا رو به دست میگرفتی که نوعی تعویض شخصیت هستش و …
میشه بگی کدوم ایده ها رو از جی تی ای تقلید کردن؟!!!
چرا وقتی چیزی رو نمیدونی نظر میدی؟؟؟
کاور گرفتن رو متال گیر سالید و اسپلینتر سل به دنیای بازی ها آوردن.
جی تی ای نمیدونست بالا رفتن از دیوار چیه اساسین خلقش کرد.
چی میگی واسه خودت؟!
چرا نظر الکی میدی. جی تی ای شاهکاره…
وقتم رو نگیر به قرآن.
تو فارکرای که اکثر فعالیتاش نابود کردن پایگاه های شبیه به هم و درگیری با حیوانات بود که !
بعد این تفسیرت از نقطه ضعف های gtav که تعریف اصل بازیشه! پس قراره این بازی چطوری باشه که این کارا توش انجام نشه؟سینمایی کردن بازی نسبت به قبلیاش خلاقیت نیست بعد پوست حیوان جمع کردن شد نواوری
لابد تو خدای جنگم الکی فقط همرو میکشی و بدرد نمیخوره ولی یوبیسافت اخر خلاقیته جوری که حرکات مووزون ابرشخصیت واچ داگز ۲ رو طراحی کردن و حمله ی جوجه تیغی فارکرای اخر خلاقیت بود
جی تی ای خسته کنندست!!
الان متوجه شدید گیمر خاصیه یا بیشتر توضیح بده؟
درود برتو ولش کن دادا این از اسم پروفایلش معلومه فازش چیه شما خودتو خسته نکن من باهاش بحث کردم دیدم فایده نداره اینا نوبن
داداش من میخوام یه گله گوسفند بخرم ببرم مونتانا میگن اونجا گیاهش مقویه و زود زاد و ولد میکنن
الان زمین حدود ۸۰ متری قیمتش چقدر؟؟؟ میخوام یه حصار هم با استفاده از تکنولوژی جدید براشون درست کنم که راحت باشن 😐
دیگه رسما بازیو نصف میکنن بقیشو به عنوان سیزن پس و دی ال سی میدن به خورد مردم پول چه کارا که نمیکنه با شرکتا
اون ۱۷ نفری که منفی دادن لابد توی یوبیسافت کار میکنن دلیل دیگه ای وجود نداره برای حرف منطقی منفی بدن 😀
تعصبی که اینا رو یوبیسافت دارن خوده کارمنداش ندارن