سایانیکس از علت به طول انجامیدن ساخت بهروزرسان وان ایکس Rocket League میگوید
سازنده و ناشر Rocket League یعنی سایانیکس (Psyonix)، دیروز از برنامههای آیندهاش برای این عنوان رونمایی کرد و اعلام نمود که بهروزرسان ایکسباکس وان ایکس آن در اواخر ۲۰۱۸ به انتشار میرسد. طبیعتاً این موضوع باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران ایکسباکس شده و این سوال برایشان پیش آمده که دلیل این تاخیر چیست؟
از این رو وبسایت WCCFTECH به سراغ کارگردان بازی یعنی کوری دیویس (Corey Davis) رفته و جزئیات بیشتری را کسب کرده است:
اگر نخواهم زیاد وارد جزئیات فنی شوم، دلیل اصلی زمانبر شدن این کار این بوده که از آنچه به نظر میرسید وسیعتر است. به دلیل بسیاری از بهبودها و ویژگیهایی که به این پلتفرم اضافه شده، ما باید XDK را تغییر دهیم (لایه و بخش توسعهی مایکروسافت که بازیهای ایکسباکس با توجه به آن ساخته میشوند) تا بتوانیم از ویژگیهای “جدید” این سیستم استفاده کنیم. انجام این کار در حالی که این بازی آنلاین را روی ایکسباکس و باقی پلتفرمها برقرار نگه میداریم، زمان میبرد و ما میخواهیم مطمئن شویم که به درستی از پس این کار بر میآییم.
با این حال، قطعاً به ارائهی بهروزرسان ایکسباکس وان ایکس در سال جاری متعهد هستیم و صرفاً میخواهیم که در همین حال انتظارات را مدیریت کنیم.
با وجود اینکه این تاخیر آزاردهنده است اما باید به این موضوع نیز توجه داشت که سایانیکس بر خلاف بعضی از توسعهدهندگان بزرگ دیگر، قول پشتیبانی از ایکسباکس وان ایکس را داده و اکنون هم زمان مشخصی را برایش تعیین کرده است.
Rocket League که ماه گذشته تعداد بازیکنانش از مرز ۴۰ میلیون گذشت، هماکنون در دسترس رایانههای شخصی و کنسولهای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و نینتندو سوئیچ قرار دارد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
این بازی رو همون اولا که اومده بود خریدم واقعاً افت فریم شدیدی تو ps4 داشت اصلا بازی گاهی قابل بازی نبود ولی با آپدیت حل شد حتماً آپدیت های این بازی رو جدی بگیرید واقعاً بعد آپدیت لذت بازی ۲برابر میشه
واقعا شاهکاره
این بازی رو همون اولا که اومده بود خریدم واقعاً افت فریم شدیدی تو ps4 اصلا بازی گاهی قابل بازی نبود ولی با آپدیت حل شد توسعه شدیدی می کنم این بازی رو حتماً آپدیت کنید