انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Ys VIII به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاد - گیمفا
انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Ys VIII به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاد - گیمفا
انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Ys VIII به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاد - گیمفا
انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Ys VIII به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاد - گیمفا

انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Ys VIII به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاد

شایان مددی
۲۱:۴۵ ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Ys VIII به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاد - گیمفا

NIS America قبلاً اعلام کرده بود که Ys VIII: Lacrimosa of Dana در ۳۰ ژانویه برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود، اما دیگر چنین نیست و باید همچنان منتظر عرضه‌ی این عنوان بمانیم.

NIS America توضیح داده است که تفاوت معماری و ساختار رایانه‌های شخصی با پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان، مشکلات بزرگی را در هسته‌ی برنامه‌نویسی بازی ایجاد کرده است. در نتیجه، تیم سازنده به استودیوی کاملاً متفاوتی انتقال خواهد یافت و برروی بهبود بهینه‌سازی و نرخ فریم تمرکز خواهد کرد. هر زمان که این پروسه‌ی جدید آغاز شود، NIS America یک برنامه‌ی مشخص برای انتتشار این نسخه را در نظر می‌گیرد و نیز طرفداران را از جزئیات باخبر خواهد کرد.

با این شرایط، محلی‌سازی دوباره‌ی نسخه‌های پلی‌استیشن ویتا و پلی‌استیشن ۴ عنوان Ys VIII که قرار بود همزمان با انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی صورت گیرد، مشکلی پیدا نکرده و سر زمان مقرر صورت خواهد گرفت.

اکنون توضیحات نایب مدیر و مدیر ارشد عملیات NIS America یعنی Mitsuharu Hiraoka را در مورد این خبر جدید مشاهده می‌کنید:

مشکلات نرخ فریم پایین و نشت حافظه (Memory Leak) از اولین نسخه‌های رایانه‌ی شخصی که به دست آوردیم مشخص بوده‌اند. برای حل این مشکلات، ما فرایند نقشه‌کشی را بررسی کردیم که منجر به یک بهبود کلی در اجرا شد. با این حال، همچنان با افت نرخ فریم در برخی شرایط خاص مواجه هستیم. سیستم‌هایی که نرخ فریم را تنظیم می‌کنند در معماری پلی‌استیشن ۴ بسیار به یکدیگر وابسته هستند اما در معنای دقیق کلمه، در معماری رایانه‌های شخصی وجود ندارند. مشکلات نشت حافظه مشکلات ساده‌تری هستند و انتظار می‌رود که در این آخر هفته رفع شوند. ولی برای حل این مسائل، باید هسته‌ی اصلی داده‌های بازی را تغییر دهیم.

از آنجایی که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی در اصل یک پورت تلقی می‌شد، ما از تغییر و دستگاری در هسته‌ و اصل برنامه‌نویسی تا جایی که ممکن بود، دوری کردیم و تمرکز خود را روی بهینه‌سازیِ اجرا و عملکرد گذاشتیم. با این وجود، با بازخوردهای بازیکنان نسبت به دومین فاز بتا، به این نتیجه رسیدیم که نمی‌توانیم هسته‌ی برنامه‌نویسی را تغییر ندهیم.

وقتی تغییرات حاصل از محلی‌سازی دوباره‌ی این بازی در انتهای ماه جاری به اجرا رسید، ما توسعه را کاملاً به یک سازنده‌ی دیگر انتقال می‌دهیم که بیشتر از همه روی بهبود نرخ فریم و بهینه‌سازی تمرکز می‌کند. زمانی هم که این پروسه آغاز شد، آن را بررسی می‌کنیم و برنامه‌ی زمانی انتشار را مشخص می‌نماییم. همچنین اخبار منظم در این خصوص ارائه خواهیم داد.

متاسفانه  NIS America طی مطلب جدیدی که منتشر کرده، توضیحی راجع به نسخه‌ی نینتندو سوئیچ Ys VIII که قرار است در سال جاری منتشر شد اما تاریخ عرضه‌ی دقیقی ندارد، ارائه نداده است و همچنان باید منتظر بمانیم.

Ys VIII: Lacrimosa of Dana هم‌اکنون در دسترس پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا قرار دارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Ys VIII به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاد - گیمفا
انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Ys VIII به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاد - گیمفا
انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Ys VIII به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاد - گیمفا
انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Ys VIII به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاد - گیمفا
انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Ys VIII به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Ys VIII به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاد - گیمفا
انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Ys VIII به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاد - گیمفا