کارگاه تخصصی یونیتی
در ادامه ی کارگاه های تخصصی بنیاد ملی بازیهای رایانه ای ، پنجشنبه ی همین هفته ، کارگاه بررسی ویژگی های پیشرفته Unity از ساعت ۱۶ و بمدت ۳ ساعت برگزار می شود. ارائه دهنده ی این کارگاه جناب آقای ” اشکان سعیدی مزده” می باشد.
خلاصه ی موضوعات کارگاه به شرح زیر است :
این کارگاه سعی در توضیح بخش های مختلف Unity و معرفی ویژگی های پیشرفته آن را از نگاهی نسبتا سطح پایین را دارد. این کارگاه بر روی معرفی و توضیح چگونگی کارکرد Unity و بخش های مختلفش، با هدف تولید راحتتر بازی و تولید بازی های بهتر و سریعتر، تمرکز دارد.
رئوس مطالب:
اجرای scriptها و رابطه آن ها با engine اصلی
Mono and .NET Framework
Component ها، scriptable objectها و classهای دیگر
garbage collection and automatic memory management
Physics engine و objectهای مختلف آن
rendering pipeline and it’s paths
culling
مسیر یابی و حرکت
conditional compilation
draw callها و سهم CPU و GPU در rendering
ویژگی های مربوط به audio
Profiler
معرفی ویژگی های پیشرفته تولید (scriptهای درون Editor و سفارشی کردن خط لوله Import و …)
بازی های شبکه ای و چند نفره
Lightmapping
Animation
Terrain
GUI
تغییر Mesh
منابع و bundle ها
ویژگی های Unity 4 و چیز هایی که در آینده می توان انتظار داشت
دستاورد نهایی برای حاضرین:
شرکت کنندگان جلسه را با درک بهتری از Unity و روش کارکرد آن و دانش خوبی از ویژگی های پیشرفته Unity ترک خواهند کرد. برای مثال آن ها خواهند دانست که چرا بازیشان کند اجرا می شود و یا باید کجا دنبال دلیل آن بگردند. می دانند کجا باید از path finding استفاده کنند و یا مزایای trigger ها نسبت به rigidbody ها (Physx actors) چیست. می دانند که Unity چگونه اجرا می شود و هنگامی که Unity سعی می کند در هر فریم توابع Updateشان را صدا بزند چه اتفاقی می افتد. آن ها ایده هایی راجع به چگونگی بهتر کردن محیط کار برای پروژه و تیم خود را خواهند داشت.
هزینه ی این کارگاه ۱۵ هزار تومان است. جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
:struggle:
.
.
.
.
.
.
:yes:
میتونه مفید باشه.
خوب شد گفتیا !
– همه ی دست اندر کارای برگزاری منتظر همین یه جمله ی شما بودن که ببینن کارگاه ها مفید واقع میشن یا نه ! 😀
😉
هیچ جای دنیا واسه اموزش unity سه ساعت وقت نمی زارن.اونم ۱۵ هزار
مکان؟؟
خود حرکتی که داره انجام میشه قابل تقدیره
اما تو سه ساعت کاری از پیش نمیره
حقش بود کلاسای پیشرفته با حضور کاربلدای اهل فن از این ور و اونور دنیا تشکیل میشد که اموزش میدادن و آخرش هم به هنرآموزا مدرک میدادن!
نه سه ساعت!!!!!!
سپاس برای خبر
این که کلاس نیست عزیزان.
این یه ورک شاپ یا همون کارگاه هست.
پیشفرض اینه که شما در حال حاضر با یونیتی کار می کنید. بعد میان یه سری چیزهایی رو مطرح می کنن که برای بهینه کردن بازی خوبه . از این جور حرفا دیگه !
تو هیچ جای دنیا هم برای یه ورک شاپ ، مدرک و این جور چیزا نمیدن !
من که تازه برنامه نویسی شروع کردم ولی آورین کار خیلی خوبیه 😉 :-* :inlove:
I like it :yes:
چه خوبه 😀