جزئیات جدیدی از نسخهی نینتندو سوئیچ و طراحی Dark Souls: Remastered منتشر شد
طبق جزئیات رسمی منتشر شده توسط نینتندو، Dark Souls: Remastered تغییرات گیمپلی کمی خواهد داشت و همچنین نسخهی نینتندو سوئیچ آن با توجه به همین کنسول تنظیم خواهد شد.
وبسایت رسمی نینتندو بهتازگی جواب برخی از سوالاتمان در خصوص Dark Souls: Remastered را مشخص نموده است. اول از همه دریافتهایم که تغییری در طراحی مراحل و سطح نسبت به نسخهی اصلی در این عنوان وجود نخواهد داشت و بخش آنلاین چندنفرهی گسترش یافته، فعلاً بزرگترین تغییر گیمپلی محسوب میشود.
علاوه بر این نینتندو اعلام نموده است که گرافیک نسخهی سوئیچ Dark Souls: Remastered با توجه به این کنسول تنظیم خواهد شد. طبیعتاً همانطور که از قبل مشخص بود، این نسخه نسبت به نسخههای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی از رزولوشن و نرخ فریم کمتری بهره خواهد برد.
Dark Souls: Remastered که هفتهی گذشته طی نمایش Nintendo Direct Mini معرفی شد، در تاریخ ۲۵ مه (۴ خرداد ۱۳۹۷) برای رایانههای شخصی و کنسولهای نینتندو سوئیچ، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر میگردد. طی این یک هفته عدم پشتیبانی این بازی از HDR برروی پلیاستیشن ۴ پرو مشخص شده و همچنین شایعاتی مبنی بر توسعه و تولید این بازسازی توسط استودیوی لهستانی QLOC به انتشار رسیده است. نهایتاً از اینجا میتوانید جزئیات بیشتر Dark Souls: Remastered نظیر کیفیت اجرایی آن روی پلتفرمهای مختلف را مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- تحقیقات جدید FTC علیه مایکروسافت آغاز شده است
- ۱۰ بازی که در نیمه دوم خستهکننده میشوند
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- سهگانه Batman Arkham؛ آغاز، اوج و پایان یک افسانه
- گزارش: نام رمزی بازی بعدی ناتی داگ Jordan است
- تماشا کنید: Light of Motiram معرفی شد، کپی بیشرمانه از Horizon Zero Dawn
- تئوریهای طرفداران درباره GTA 6 باعث خنده اعضای راکستار میشوند
نظرات