سخت افزارهای MSI در CES 2018 خوش درخشیدند - گیمفا
سخت افزارهای MSI در CES 2018 خوش درخشیدند - گیمفا
سخت افزارهای MSI در CES 2018 خوش درخشیدند - گیمفا
سخت افزارهای MSI در CES 2018 خوش درخشیدند - گیمفا

سخت افزارهای MSI در CES 2018 خوش درخشیدند

msifarsi
۱۵:۴۳ ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
سخت افزارهای MSI در CES 2018 خوش درخشیدند - گیمفا

MSI در نمایشگاه CES امسال آخرین دست آورد های خود را به نمایش گذاشت که شامل چندین نوآوری است. کیس گیمینگ Trident 3 Arctic، مادربرد Z370 GODLIKE GAMING، کارت گرافیک GTX 1080TI Lightning، کیس آماده Infinite X و مانیتور گیمینگ Optix MPG27CQ موفق به کسب جایزه نوآوری نمایشگاه CES 2018 شدند.
مانیتورهای جدید سری Optix MPG
MSI مفتخر است اعلام کند سری Optix از مانیتورهای مخصوص بازی خود را با مدل‌های خمیده جدید خانواده MPG گسترش داده است. سری جدید Optix MPG شامل دو مانیتور ۲۷ اینچی، شامل Optix MPG27C و Optix MPG27CQ خواهد بود. مانیتورهای جدید ام‌اس‌آی دارای پنل خمیده VA با خمیدگی معادل ۱۸۰۰R هستند. هر دو مدل دارای نرخ نوسازی تصویر ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی ثانیه هستند. MPG27CQ دارای یک صفحه ۱۴۴۰p WQHD و MPG27C دارای صفحه ۱۰۸۰p است. مانیتور MPG27CQ جایزه نوآوری نمایشگاه CES 2018 را از آن خود کرده است.
همچنین سری MSI Optix MPG اولین مانیتورهای گیمینگ در دنیا با فناوری SteelSeries GameSense هستند. این فناوری از پنج ناحیه RGB در جلوی مانیتور تشکیل شده که گیمرها به آسانی می‌توانند از طریق برنامه SteelSeries Engine جلوه نورپردازی را برای اطلاع از رخدادهای درون بازی چون شمارنده‌ها، cooldown ها، اعلان‌های مربوط به درگیری‌ها و هر اطلاعات با ارزش دیگری برنامه ریزی کنند تا درست جلوی چشمان آنها باشد. همچنین پشت مانیتور نیز دارای نورپردازی RGB است.

سری MPG با برخورداری از زاویه دید ۱۷۸ درجه، یک انتخاب علی برای استفاده در چیدمان چندگانه برای گیمینگ است.
صفحه نمایش از پنل ضد انعکاس VA با پوشش ۱۰۰ و ۱۱۵ درصدی به ترتیب طیف NTSC و sRGB بهره می‌برد. این مانیتور دارای دو درگاه HDMI 2.0، یک DisplayPort 1.2، یک درگاه USB 3.0 نوع B، یک خروجی هدفون، جایگاه وصل کردن قفل ضد سرقت، یک درگاه میکروفن، یک جک صدا و دو درگاه USB 3.0 نوع A است. همچنین دارای پایه قابل تنظیم برای به حداکثر رساندن بهره‌وری و راحتی و جایگاه نصب VESA است.
Optix MPG Series
کیس های آماده مخصوص گیمینگ
Trident 3 Arctic برای اولین بار در ماه مارس ۲۰۱۷ رونمایی شده که با استقبال مواجه شد. حالا Trident 3 Arctic با پردازنده ارتقا یافته نسل هشتمی اینتل و کارت گرافیک GTX 1080 انویدیا بهتر از قبل شده است. Arctic یک راهکار گیمینگ تمام عیار برای آنهایی است که با محدودیت فضا مواجه هستند یا به طراحی خاص نیاز دارند و دارای کارایی فوق‌العاده بالا برای طیف وسیعی از کاربردها است.
Infinite X نسبت به Arctic از طراحی ایستاده‌تر بهره می‌برد اما هنوز برخی قابلیت‌های منحصر به فرد را حفظ کرده است. Infinite X از پنل ساخته شده از فولاد یا شیشه گرما دیده در دو طرف، نورپردازی Mystic Light RGB LED، کارت‌های گرافیک برتر MSI، پردازنده نسل هشتمی اینتل و راهکار خنک سازی مایع MSI Silent Storm Cooling 3 Pro بهره می‌برد.

کامپیوترهای گیمینگ رومیزی MSI در گیمینگ، کیفیت صدا و قابلیت‌های ارتباطی دست بالا را دارند. همچنین MSI مزایایی چون خنک کننده Silent Storm Cooling، اورکلاک کردن خودکار با Game Boost، ترکیب فوق سریع برای حافظه، راهکار صوتی Audio Boost و برنامه مکمل صدا Nahimic را برای خلق یک تجربه صوتی خارق‌العاده در بازی‌ها را برای گیمرها اضافه کرده است.

Optix MPG Series

علاوه بر این، همین امسال کامپیوتر رومیزی Aegis Ti3 نیز در مدل مجهز به پردازنده نسل هشتمی اینتل در دسترس خواهد بود.
مادربرد Z370 GODLIKE GAMING

MSI آینده فناوری گیمینگ PC را با یک مادربرد مبتنی بر پلتفرم نسل هشتمی اینتل به نمایش گذاشت. مادربرد Z370 GODLIKE GAMING قادر به برآورده ساختن هر سیستمی است که گیمرها خواهان آن هستند. کارایی بالا و نوآوری‌های Z370 GODLIKE GAMING به کسب جایزه نوآوری نمایشگاه CES 2018 انجامید.

چیپ ست Z370 دارای انبوهی از قابلیت‌های گوناگون برای گیمرها است که به آنها کمک می‌کند در بالاترین سطح ممکن به گیمینگ بپردازند. به لطف بهره گیری از فناوری Killer xTend، مادربرد Z370 GODLIKE GAMING ارتباط اینترنتی بسیار سریع را ارائه می‌کند. برای دست یابی به هدف، راهکار شبکه مخصوص گیمینگ Killer xTend یک سویچ داخلی را با افزایش دهنده پوشش شبکه به یسیم ترکیب می‌کند. Killer امکان بهینه سازی و اولویت بندی ترافیک شبکه را فراهم می‌کند.
این مادربرد سه شکاف Triple Turbo M.2 با خنک کننده M.2 Shield V، درگاه Turbo U.2 با پوشش فلزی و راهکار صوتی Xtreme Audio DAC با برنامه Nahimic 2 را برای ارائه کیفیت صدا نفس گیر با خود دارد. Z370 دارای چهار شکاف حافظه DDR4 با پوشش فلزی است. پوشش فلزی موسوم به Steel Armor از شکاف‌های حافظه و ماژول‌های حافظه DDR4 محافظت می‌کند و از سیگنال‌های داده برای بهترین عملکرد در بازی و اورکلاکینگ محافظت می‌کند. همچنین این مادربرد از چندین کارت گرافیک تحت پیکربندی‌های NIVIDIA SLI یا AMD CrossFire پشتیبانی می‌کند و از طراحی بهینه برای دست یابی به بهترین گردش هوا ممکن بهره می‌برد.
Optix MPG Series
کارت گرافیک MSI GeForce GTX 1080 TI Lightning Z
GeForce GTX 1080 TI Lightning Z پتانسیل اورکلاکینگ افسانه‌ای را به کامپیوترهای رومیزی آورده است. کارت‌های Lighting از پایه برای اورکلاکینگ شدید و استخراج کارایی بالا طراحی شده‌اند. این کارت دارای طراحی گرمایی Tri-Frozr، با بهره گیری از فن‌های مورد تحسین قرار گرفته TORX 2.0 با یاتاقان جفت بلبرینگ است تا ثابت کند این نهایت خنک سازی با هوا است. افزون بر طراحی گرمایی، Lighting Z از لوله‌های ناقل گرما متعدد بهره می‌برد که نزدیک به یک چهارم خنک کننده آن را تشکیل می‌دهد. لوله‌های ناقل گرما برای عملکرد گرمایی بسیار بهتر با حرارت گیر و بک پلیت ترکیب شده‌اند. با هدف نهایت پایایی و کیفیت، Lightning Z با به‌کارگیری اجزای رده نظامی پنج ساخته شده‌اند.

Optix MPG Series

لپ تاپ GT75VR Titan Pro با فناوری Killer Wireless-AC 1550
MSI از یک مدل جدید از لپ تاپ GT75VR Titan Pro با راهکار شبکه به یسیم تمام جدید Killer Wireless-AC 1550 رونمایی کرد. Killer Wireless-AC 1550 که در همکاری با اینتل توسعه یافته، سریع‌ترین آداپتور شبکه به یسیم ۲x2 11ac دنیا است و پهنای باند آن به ۱٫۷۳ گیگابیت بر ثانیه می‌رسد که یک راهکار شبکه ایده آل برای گیمینگ، استریم کردن و دانلود کردن است. Killer 1550 از کانال‌های با عرض ۱۶۰ مگاهرتز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند دو برابر آداپتورهای استاندارد ۲x2 11ac پهنای باند ارائه کند.

در کنار لپ تاپ‌های گیمینگ جدید، MSI فناوری نوآورانه جدید Gaming Mode را معرفی کرد که کاربران کارایی بهتر، نورپردازی تعاملی و بهینه سازی درون بازی برای عناوین پرطرفدار چون PUBG را ارائه می‌کند.

Optix MPG Series

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سخت افزارهای MSI در CES 2018 خوش درخشیدند - گیمفا
سخت افزارهای MSI در CES 2018 خوش درخشیدند - گیمفا
سخت افزارهای MSI در CES 2018 خوش درخشیدند - گیمفا
سخت افزارهای MSI در CES 2018 خوش درخشیدند - گیمفا
سخت افزارهای MSI در CES 2018 خوش درخشیدند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سخت افزارهای MSI در CES 2018 خوش درخشیدند - گیمفا
سخت افزارهای MSI در CES 2018 خوش درخشیدند - گیمفا