تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا
تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا
تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا
تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا

تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد

اشکان عالی خانی
۲۱:۵۰ ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا

بازی Code Vein از همان زمان معرفی به یکی از عناوین مورد انتظار تبدیل شد. این بازی که بسیاری از بازی‌‌بازان آن را با سری دارک سولز مقایسه می‌کنند، به نظر دنیای غنی و داستانی تاریک و سنگین دارد. با این که هنوز تاریخ انتشار دقیق عنوان Code Vein مشخص نشده و حتی ممکن است بازی را در سال ۲۰۱۸ نیز تجربه نکنیم اما شرکت باندای نامکو هر از چند گاهی اطلاعات، تصاویر و نمایش‌های مختلفی را از این بازی منتشر می‌کند. این شرکت به تازگی تصاویر و اطلاعات جدیدی را از Code Vein منتشر کرده که می‌توان در ادامه آن ها را مطالعه و مشاهده کرد.

شرکت باندای نامکو امروز تصاویر و اطلاعات جدیدی را از بازی نقش‌آفرینی ژاپنی Code Vein منتشر کرده است. در اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده، می‌توانیم با Blood Tears آشنا شویم؛ این عناصر در دنیای بازی Code Vein نقش بسیار پررنگ و مهمی دارند. با این که هنوز جنس این مواد مشخص نیست اما می‌توانند عطش به خون revenant ها را به خوبی آرام و برطرف کنند و از تبدیل شدن آن ها به Lost جلوگیری نمایند. revenant های اولیه یک نوع گیاه به نام Fountains of Tears پرورش می‌دادند که می‌توانست عناصر Blood Tears را تولید کند اما هم‌اکنون و در دنیای امروزی، بسیاری از گیاهان خشک شده‌ و پیدا کردن میوه‌های آن ها بسیار سخت و سخت‌تر می‌شود.

خبر خوب این است که هیروی بازی یک قابلیت ویژه برای زنده کردن گیاه‌های Fountains of Tears دارد. با این که هنوز طبیعت و ذات این قابلیت و ویژگی مشخص نیست اما هیرو می‌تواند با استفاده از خون خود و ریختن آن روی گیاه مورد نظر، آن را سلامت و شاداب کند و این گیاه دوباره به تولید Blood Tears ادامه می دهد.

یکی از NPCهای همراه هیروی داستان که Louis نام دارد، در حال مطالعه برروی Blood Tears است؛ با این هدف که به revenant ها برای عذاب آن ها از عطش خون کمک کند. با این که روند مطالعه و تحقیق این شخصیت به خاطر کم شدن میوه‌ها و گیاهان Blood Tears به شدت کند شده است، اما زمانی که او با هیرو ملاقات می‌کند، همه چیز تغییر کرده و طعم پیشرفت به خود می‌گیرد. پس از مشاهده قابلیت ویژه‌ی هیرو، Louis تصمیم می‌گیرد به سفر خطرناک و هیجان انگیز او ملحق شود. Louis یک شخصیت با میل بسیار زیاد به عدالت است و همین موضوع، او را به عنوان یکی از همراهان هیرو، توصیف می‌کند. او هیچگاه مردم را در هنگام گرفتاری رها نمی‌کند و تجربه زیادی در مبارزه با Lost دارد. او با یک شمشیر تک دستی و یک blood veil ارج تایپ مبارزه می‌کند.

یکی دیگر از شخصیت های همراه و دوست در بازی، Yakumo Shinonome نام دارد. او در گذشته یک مزدور بوده و پس از مدتی توسط Louis نجات یافته است. این شخصیت در آستانه تبدیل شدن به Lost بوده اما نجات یافته و از آن به بعد با Louis به صورت صمیمی رفتار می‌کند. پس از ملاقات با هیروی داستان، Yakumo Shinonome ابتدا قبول نمی‌کند که به عنوان همکار به او ملحق شود اما پس از مدتی او به یک همراه قابل اعتماد و توانا تبدیل شده و می‌تواند دوستانش را از خطر نجات دهد. Yakumo Shinonome در مبارزه نزدیک بسیار تبحر دارد و با یک شمشیر بزرگ و یک blood veil هاندز تایپ مبارزه می‌کند.

با این که revenant ها تنها خون می‌آشامند و نیازی به خوردن گوشت ندارند، Yakumo اصرار دارد که خوردن بسیار مهم است تا ثابت کند هنوز یک وجه انسانی دارد و متعهد بودن خود به این قضیه را نشان دهد. او یک عکس دارد که همراهان سابق و مزدور او را نشان می‌دهند. هنوز مشخص نیست که آیا آن ها زنده هستند یا خیر.

در آخر، یک سری اطلاعات مختصر در مورد Blood Code منتشر شده است که به مانند سیستم کلاس بندی است و یک سری قابلیت را به شخصیت ها می‌دهد. Blood Code ها شبیه به کریستال های شکسته‌ای هستند که خاطرات revenant را در خورد ذخیره کرده و می‌توانند با استفاده از خون تعمیر شوند (این موضوع تقریبا شبیه به روح ها در دارک سولز است). دارندگان قبلی این Blood Code ها الزاما نمرده اند زیرا به گفته بسیاری از افراد دنیای بازی، revenant ها می‌توانند این گونه خاطرات آن ها را زنده نمایند. زمانی که هیرو این کریستال ها را لمس می‌کند، می‌تواند به نوعی بخشی از خاطرات revenant های مرده را ببیند. در واقع این اتفاق به واسطه Louis رخ می‌دهد و به بازی‌باز اجازه می‌دهد تا صحنه هایی از گذشته را به یاد آورد.

اگر به بازی Code Vein علاقه دارید و می‌خواهید بیشتر از آن بشنوید، می‌توانید تصاویر جدید بازی را از اینجا مشاهده نمایید. علاوه بر این، اطلاعات و تصاویر نشریه‌ی فامیتسو را از اینجا دنبال کنید. Code Vein یک بازی سخت و چالش برانگیز است و شما می‌توانید از طریق گیمفا نگاهی به مبارزات چالش برانگیز و شخصیت های عنوان Code Vein بیندازید. مدتی پیش هم سازندگان بازی در مورد درباره جهان آزاد، درجه سختی و همراهان در بازی صحبت کرده بودند. در آخر شما عزیزان می‌توانید دو تریلر زیبا و فوق‌العاده منتشر شده از بازی Code Vein را از اینجا و اینجا تماشا و دانلود نمایید.

عنوان Code Vein در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تصاویر جدید منتشر شده از بازی را در زیر مشاهده نمایید:

تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا
تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا
تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا
تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا
تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی Code Vein منتشر شد - گیمفا