Naoki Yoshida از عملکرد Final Fantasy XIV در سال ۲۰۱۷ و برنامههای آینده میگوید
Final Fantasy XIV در طول این چندین سال با گسترش دهندهها و محتویات دانلودی جدید همواره خود را سرپا نگه داشته و با آغاز سال جدید، ظاهراً محتویات بیشتری هم در راه این MMORPG است.
تهیهکننده و کارگردان Final Fantast XIV یعنی نئوکی یوشیدا (Naoki Yoshida) طی پست جدیدی در فروم آمریکای شمالی این عنوان، ضمن تبریک سال نو به عملکرد آن در سال ۲۰۱۷ و برنامههای سال ۲۰۱۸ پرداخته است.
یوشیدا گفته که ۲۰۱۷ “سال خارقالعادهای” برای Final Fantasy XIV بوده و با عرضهی گسترش دهندهی دوم آن یعنی Stormblood “موفقیت عالی و بزرگی” حاصل شده و منجر به “بیشتر شدن تعداد بازیکنان آنلاین بیش از هر زمان دیگری” شده است.
یوشیدا همچنین توضیح داده که اولین بهروزرسان عمدهی سال ۲۰۱۸ یعنی بهروزرسان ۴٫۲ تا اواخر ژانویه منتشر میگردد و برنامههای جشنوارهی طرفداران Final Fantasy XIV برای اواخر امسال در آمریکای شمالی در جریان هستند. این جشنواره در اوایل ۲۰۱۹ به پاریس و ژاپن نیز راه خواهد یافت.
با این وجود، یوشیدا افزوده که تیمشان قصد انجام کاری فراتر از برگزاری جشنوارههای طرفداران دارد و از برگزاری رویداد دیگری خبر داده که باید منتظر جزئیات بیشتر آن ماند.
نهایتاً، نئوکی یوشیدا تصویر زیر را به اشتراک گذاشته و ذکر کرده که “من گمان میکنم که تنها میتوانیم حدس بزنیم تا زمانی که حقیقت خودش را آشکار کند”.
در حال حاضر، تیم Final Fantasy XIV در استراحت برای سال نو به سر میبرد ولی یوشیدا به طرفداران اطمینان داده که با بازگشتشان به استودیو، کار و پروسهی خود را با سرعت و اراده و اشتیاق بالا از سر میگیرند. از این رو باید منتظر اخبار و اتفاقات خوبی در سال ۲۰۱۸ باشیم.
Final Fantasy XIV: A Realm Reborn هماکنون در دسترس رایانههای شخصی، مک و پلیاستیشن ۴ قرار دارد.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
من سال قبل ابان ماه اکانت هکی این بازی رو به قیمت ۴۰ هزار تومان تهیه کردم ولی ۱۸۰ درجه با اون چیزی که انتظار داشتم فرق داشت برای همین پاکش کردم