Psychonauts 2 تا سال ۲۰۱۹ تاخیر خورد
استودیوی Double Fine روز گذشته طی پستی تائید نمود که عنوان Psychonauts 2 در سال ۲۰۱۸ موفق به عرضه نخواهد شد. اوایل سال ۲۰۱۹ منتظر ماجراجویی بعدی Raz باشید.
دومین نسخه از سری Psychonauts که توسط استودیوی Double Fine در دست ساخت قرار دارد، در سال آتی (تاریخ اعلام شده توسط سازندگان) منتشر نخواهد شد. طی پستی در وبسایت بازی، تیمسازنده Psychonauts 2 تائید کردند که عنوان مذکور به دلیل نیاز به زمان بیشتر، پس از سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.
هماکنون وارد فاز تولید نهایی شدهایم! ما پنج تیم در سطوح مختلف داریم که برروی موقعیتهای مکانی در دنیای واقعی و همچنین دنیاهای روانی/ ذهنی کار میکنند. در کنار آنها تیمی کامل جهت کار برروی المانهای گیمپلی بمانند: قدرتها، معماها، مبارزات و… داریم.
ما هماکنون در مرحله تولید نهایی هستیم، در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد وسعت و دامنه عنوانی که قرار است بسازیم در اختیار داریم. اینکه ساخت بازی چه مدت زمان نیاز دارد، و اینکه چه مقدار زمان نیاز داریم تا آن را به به یک بازی بزرگ بدل نمائیم. براساس پیشبینیهای صورت گرفته متوجه شدیم که Psychonauts 2 نمیتواند در سال ۲۰۱۸ عرضه شود. “در ابتدا قرار بود بازی در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ انتشار یابد”.
ما عاشق بازیای هستیم که بررویش کار میکنیم، و میخواهیم اطمینان حاصل کنیم که Psychonauts 2 چیزی است که شما هم دوستش خواهید داشت – عنوانی که میراث Psychonauts را در راه درستی هدایت میکند. تاکنون در مراحل ساخت به پیشرفتهای خوبی دست یافتهایم، اما میخواهیم مطمئن شویم که بازی زمان لازم برای درخشش را خواهد داشت.
متاسفیم از اینکه مجبور هستید کمی بیشتر از آنچه که در ابتدا ذکر شده، صبر نمائید. اما امیدواریم درک کنید که این امکان فراهم میشود تا بازی بهتری را پیشکش شما کنیم. در ساخت بازی بسیار هیجانزدهایم، و بیصبرانه منتظر ارائه آن به شما هستیم.
Psychonauts 2 قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، سیستمعامل مک و لینوکس عرضه گردد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
واقعا خبر ناراحت کننده ای بود خیلی منتظر این شاهکار بودم ولی خب از یه طرف هم میشه خوشحال بود از بابت اینکه سازندگان وقت بیشتری رو برای بهبودی بازی نهایی انجام میدن