نمرات Xenoblade Chronicles 2 منتشر شد - گیمفا
نمرات Xenoblade Chronicles 2 منتشر شد - گیمفا
نمرات Xenoblade Chronicles 2 منتشر شد - گیمفا
نمرات Xenoblade Chronicles 2 منتشر شد - گیمفا

نمرات Xenoblade Chronicles 2 منتشر شد

دانیال دهقانی
۲۳:۵۰ ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
نمرات Xenoblade Chronicles 2 منتشر شد - گیمفا

یکی از عناوین به شدت مورد انتظار و البته انحصاری کنسول نینتندو سوییچ، بازی Xenoblade Chronicles 2 است که چند روزی است در بازار عرضه شده و اکنون نمرات آن هم به صورت کامل منتشر شده‌اند. در ادامه قصد داریم تا نگاهی به نمرات این عنوان بیندازیم.

اگر با بازی Xenoblade Chronicles 2 آشنایی ندارید، باید بگوییم که این بازی ساخته دست استودیوی مونولیث سافت (Monolith Soft) است و لطفاً این استودیو را با استودیوی مونولیث پروداکشنز سازنده بازی Middle-earth: Shadow of War اشتباه نگیرید!  این بازی در سبک اکشن – نقش آفرینی قرار دارد و در آن باید به دنبال پیدا کردن بهشتی حقیقی به نام الیسیم (Elysium) باشید.

برخی از نمرات بازی:

RPGamer: 10/10

عمق کلی Xenoblade Chronicles 2 و اینکه چقدر خوب چیزهای مختلف در این بازی به هم تنیده شده، خارق‌العاده است. اگرچه انتظارات زیادی که از این بازی داشتیم باعث شده به اندازه نسخه قبلی انقلابی به نظر نرسد، ولی باز هم مونولیث سافت موفق شده تا حسابی قد علم کند و به آن انتظارات پاسخ دهد و در هر زمینه‌ای، شگفت انگیز عمل کند. سال ۲۰۱۷ برای عناوین نقش آفرینی یک سال تاریخی و شگفت انگیز بوده و Xenoblade Chronicles 2 هم با بالا بردن سطح خود، توانسته تبدیل به یکی از بهترین آثار این سال شود

Atomix: 9/10

به عنوان اولین بازی نقش آفرینی ژاپنی ساخته شده برای نینتندو سوییچ به صورت انحصاری، Xenoblade Chronicles 2 یک بازی شگفت انگیز است که توانایی‌های این کنسول را به ما نشان می‌دهد. این بازی همان فرمولی که در نسخه‌های قبلی هم امتحان خود را پس داده بود را در کنار یک داستان عمیق و جذاب، یک دنیای به شدت زیبا و دوست داشتنی و یک آلبوم موسیقی متن شگفت آور را به ما ارائه می‌دهد. اگرچه این بازی یک سری مشکلات گرافیکی دارد که ناشی از محدودیت‌های پلتفرمش است و در کنار آن برخی مشکلات اجرایی هم دارد، ولی به هر حال این عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌هایی است که شما می‌توانید روی نینتندو سوییچ تجربه کنید و می‌تواند حتی بیش از ۱۰۰ ساعت هم شما را سرگرم خود سازد.

Trusted Reviews: 9/10

Xenoblade Chronicles 2 واقعاً یک بازی نقش آفرینی ژاپنی فوق‌العاده است که دنیای شگفت آوری هم دارد که شما را حسابی وسوسه می‌کند تا در آن کاوش کنید. سیستم مبارزات عمیق آن به همراه سرعت روایت داستان آن که خیلی هم هماهنگ و خوب است یک تجربه شایسته را فراهم می‎کند، اگرچه بازی هم حسابی طولانی است. نینتندو سوییچ جواهر دیگری را هم به ویترین عناوین انحصاری خود افزوده است، و حالا به خوبی نشان می‌دهد که کنسولی نیست که بتوان آن را دست کم گرفت. حالا، اگر مرا ببخشید، باید بروم چرا که الرست (Alrest، همان دنیای بازی Xenoblade Chronicles 2) دارد مرا صدا می‌زند!

IGN: 8.5/10

Xenoblade Chronicles 2 یک بازی نقش آفرینی برجسته است که توانسته داستان، مبارزات و کاوش در محیط را در طول ماجرایی که حداقل ۷۰ ساعت، در یک دنیای غنی و دوست داشتنی رقم می‌خورد، جذاب و پرکشش نگه دارد. رفتن از یک مکان به مکانی دیگر می‌تواند گیج کننده باشد، ولی به جز این و البته یک سیستم پیشروی عجیب چندین ساعته نزدیک به انتهای بازی، این یک بازی عالی با پیام‌های جالب توجه و البته مبارزاتی سهمگین و قابل توجه است.

Telegraph: 8/10

چیزی که Xenoblade Chronicles 2 حسابی بیشتر از نکات منفی آن است، با داشتن یک دنیای بزرگ و بسیار جالب، هیولاهای مختلف برای کشتن و انواع و اقسام شخصیت‌های جالب و پویا. دنیای بازی فقط به این منظور خلق نشده که نیازهای بازیکنان را برطرف کند بلکه تمرکز زیادی روی این دارد که تبدیل به جولانگاهی برای کاوش بازیکنان شود. چیزهای جدیدی که به بازی اضافه شده‌اند آن قدری خوب هستند که برخی کوتاهی‌های گیم پلی را نادیده گرفت و در درون بازی غرق شد.

Game Informer: 7.5/10

Xenoblade Chronicles 2 یک نقش آفرینی بسیار گسترده با بخش‌هایی در هم تنیده شده و به هم پیوسته است، پس هیچ کدام از بخش‌های آن جداافتاده به نظر نمی‌رسد. حدود ۱۰۰ ساعت به اتمام رساندن آن به طول می انجامد، و تمام این وقت هم به شما احساس خوشی نخواهد داد، که این مسئله به خاطر ماموریت‌های اضافی و سیستم مبارزات خسته کننده به وجود آمده است. از طرف دیگر، سیستم ارتقای پرجزئیات و دنیای بزرگ آن قدری جذاب و پرکشش است که شما را به سمت خود جلب کند. در نهایت همه چیز برابر و مساوی به نظر می‌رسد، ولی به خاطر کاستی‌های موجود Xenoblade Chronicles 2 هیچ گاه نمی‌تواند به جایگاه رفیع‌تری نسبت به چیزی که در حال حاضر در آن قرار گرفته، برسد.

Hardcore Gamer: 7/10

حتی با وجود داشتن یک دنیای شگفت انگیز، داستان بازی گاهاً ممکن است تکراری به نظر برسد و حتی تا مرز خسته کننده شدن هم پیش برود، که این به خاطر وجود رخدادهایی خام و گاهاً عجیب و غریب و غیر واقعی در طول داستان بازی است. سیستم مبارزات بازی هم گاهاً کار را سخت‌تر می‌کند خصوصاً با توجه به اینکه گاهاً هوش مصنوعی بازی اوقات عجیبی را سپری می‌کند و گاهاً دشمنان رفتارهایی عجیب و تکراری از خود بروز می‌دهند. وجود یک سیستم RNG پررنگ برای به دست آوردن Bladeها هم کمکی به رفع این مسائل نمی‌کند، چرا که به این معناست که برای مدتی شما باید با یک Blade به درد نخور سر کنید. ولی با وجود همه این غر زدن‌ها، نادیده گرفتن این بازی سخت است. با توجه به وجود محتویات بسیار زیاد، مسلماً در Xenoblade Chronicles 2 اوقات خوش و مفرحی وجود دارد که حتی می‌تواند اعتیادآور نیز باشد، که این باعث می‌شود ناامیدکننده تر از قبل هم به نظر برسد. این بازی پتانسیل آن را داشت تا تبدیل به یکی از برترین نقش‌آفرینی‌های سال شود، ولی در نهایت تنها مقداری از عناوین متوسط بهتر است.

GameSpot: 7/10

این بازی به میزان مساوی لذت بخش و خسته کننده است، و تلاش برای اینکه همه چیز در آن خوب به نظر برسد بیشتر به یک مانع تبدیل شده است. برای کسانی که به کلیشه‌های عناوین نقش آفرینی ژاپنی عادت ندارند تجربه این بازی به شدت سخت خواهد بود، و معمولاً اشکالات مسخره باعث می‌شود تا نتوان از آن به عنوان یکی از بهترین عناوین نینتندو سوییچ یاد کرد. ولی Xenoblade Chronicles 2 فقط در صورتی توصیه می‌شود که حوصله کافی برای وقت دادن به آن برای شکوفا شدن را داشته باشید.

نمرات Xenoblade Chronicles 2 منتشر شد - گیمفا

بازی Xenoblade Chronicles 2 هم اکنون به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ در دسترس است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نمرات Xenoblade Chronicles 2 منتشر شد - گیمفا
نمرات Xenoblade Chronicles 2 منتشر شد - گیمفا
نمرات Xenoblade Chronicles 2 منتشر شد - گیمفا
نمرات Xenoblade Chronicles 2 منتشر شد - گیمفا
نمرات Xenoblade Chronicles 2 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نمرات Xenoblade Chronicles 2 منتشر شد - گیمفا