با فهرست نمرات Okami HD همراه باشید - گیمفا
با فهرست نمرات Okami HD همراه باشید - گیمفا
با فهرست نمرات Okami HD همراه باشید - گیمفا
با فهرست نمرات Okami HD همراه باشید - گیمفا

با فهرست نمرات Okami HD همراه باشید

اشکان عالی خانی
۱۷:۵۷ ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
با فهرست نمرات Okami HD همراه باشید - گیمفا

عنوان Okami HD به تازگی عرضه شده و طرفداران قدیمی و بازی‌بازان جدید تر را با خود همراه کرده است. با فهرست نمرات این بازی و همچنین نظر منتقدان در مورد آن با گیمفا همراه شوید.

قطعا بازی‌بازان قدیمی تر می‌دانند که عنوان Okami ابتدا در سال ۲۰۰۶ و برروی کنسول پلی‌استیشن ۲ منتشر شد (در روزهای آخر نسل ششم کنسول‌ها) و بسیار مورد توجه منتقدان قرار گرفت. با وجود ارزش این عنوان، گیم‌پلی فوق‌العاده و سرگرم کننده و طراحی هنری بی نظیر، Okami نتوانست به فروش خوبی دست پیدا کند و تقریبا به یک شکست تجاری تبدیل شد. Okami در سال ۲۰۰۸ به وسیله کپکام و Ready At Dawn برای کنسول Wii پورت شد و چهار سال بعد، یعنی در سال ۲۰۱۲ نیز یک نسخه بازسازی شده و HD برای کنسول پلی‌استیشن ۳ منتشر شد. حال، Okami HD برای کنسول‌های نسل فعلی، یعنی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شده و باز هم از نظر منقدان یک عنوان فوق‌العاده و با ارزش تلقی می‌شود.

شما می‌توانید در زیر، نمرات و برخی از نظرات منتقدان درباره بازی Okami HD را مشاهده و مطالعه نمایید:

Digitally Downloaded – ۱۰۰

DarkStation – ۱۰۰

حتی یک چیز از Okami تاریخ مصرف گذشته نیست. با این حال بازی مدیون طراحی هنری جاه طلبانه طراحان و خالقان است. دیگر هیچ کس این گونه بازی نمی‌سازد و در مورد آن، ریسک‌های جدی و مهم نمی‌کند. این غمار سازندگان Okami مزد خود را نگرفت. پس از فروش ضعیف بازی، کپکام تصمیم گرفت تا Clover Studio را محدود کند و شرایطی را برای آن تعیین نماید. اعضای کلیدی این استودیو خیلی سریع جدا شدند و استودیوی پلاتینوم گیمز را تاسیس کردند. همان طور که دیگران می‌گویند، ادامه داستان، تاریخ است. حال، در سال ۲۰۱۷ مشاهده می‌کنیم که بازی‌های ژاپنی آن احترامی که لایق آن هستند را بازپس می‌گیرند و من امیدوارم که Okami HD نیز مخاطب خود را پیدا کند. پس از گذشت این همه سال از زمان عرضه نسخه اصلی و اولیه بازی، من از دادن یک نمره بی نقص به Okami HD هیچ تردیدی ندارم. ای کاش این بازی را در همان زمان تجربه می‌کردم و یک فرصت به آن می‌دادم. دوباره این اشتباه را تکرار نمی‌کنم.

CGMagazine – ۹۵

Okami HD یک بازی اکشن خوب است اما این یک بازی بهتر در مورد این است که چگونه یک سگ باعث ارتقای زندگی می‌شود. Ammy یک پروتاگونیست شگفت انگیز با جنبه‌های دلربای طبیعی است؛ کسی که با حالت‌ها و تاثیر گذاری‌های خود، هر صحنه را می‌دزدد و درون قلب بزرگ خود، زندگی افراد پیرامون خود را بهبود می‌بخشد. او مرتب سعی می کند تا دنیا را به جایی بهتر، خوشحال تر، روشن تر و سرگرم کننده‌تر تبدیل کند.

Game Over Online – ۹۵

Video Chums – ۹۵

PlayStation LifeStyle – ۹۰

Okami HD روی پلی‌استیشن ۳ عالی بود و حال، روی پلی‌استیشن ۴ بهتر نیز به نظر می‌رسد. این ممکن است سرانجام نسخه نهایی این بازی باشد.

JeuxActu – ۹۰

از طرفی Okami HD یک بازی فوق‌العاده است که هر بازی‌بازی باید آن را به اتمام برساند اما در طرف دیگر، این بازی نسبت به نسخه پلی‌استیشن ۳ که ۵ سال پیش منتشر شد، زیاد تکامل نیافته است. مانند بسیاری دیگر از عناوین بازسازی شده، اگر آن را در گذشته تجربه نکرده‌اید حتما به سمتش بروید و اگر آن را قبلا بازی کرده بودید، می‌توانید از رویش عبور کنید.

We Got This Covered – ۹۰

 Okami باری دیگر ثابت کرد که یک تجربه نامحدود است و با تلاش و کوششی که دارد، بازی‌بازان را به درون دنیای خود منتقل کرده و با جلوه های بصری خاص خود، هنوز یک رقیب برای عناوین امروزی محسوب می‌شود.

Atomix – ۹۰

Okami از آن عناوینی است که در هر بار بازی کردنش از ابتدا تا انتها خرسند می‌شویم. با این حال، تنها نقطه قوت نسخه بازسازی شده‌ی جدید، با احترام به نسخه‌های قبلی این بازی، افزایش رزولوشن اجرایی آن است. Okami HD هنوز داستانی شکفت انگیز، مکانیک‌ های گیم‌پلی مسحور کننده‌ و همچنین جلوه های بصری زیبایی را ارایه می‌دهد که ارزش تجربه کردن را دارند. طرفداران قدیمی که عاشق بازی اصلی بودند، می‌توانند باری دیگر آن را تجربه کرده و شگفت زده شوند و از طرفی بازی‌بازان جدید تر نیز متوجه خواهند شد که چرا Okami یکی از بهترین عناوین در مجموعه کپکام است.

Digital Chumps – ۹۰

Vandal – ۹۰

Playstation Universe – ۹۰

این یک فرصت دوباره برای یکی از ماجرایی‌های مهجور است که برروی یکی از کنسول‌های پلی‌استیشن منتشر شده تا مخاطبان جدید و لایق تری پیدا کند. به غیر از یک سری مشکلات جزئی،  زمان با Okami بسیار مهربان بوده است. اگر تا به حال دنیای شگفت انگیز Okami را تجربه نکرده‌اید، پس از این یک فرصت خوب به شمار می‌رود.

GamePro Germany – ۹۰

Okami یک بازی بی نقص نیست اما خیلی به آن نزدیک می‌شود؛ زیرا دقیقا می‌داند که چه چیزی درون دنیای آن کار می‌کند و جواب می‌دهد. این بازی به من اجازه می‌دهد تا یک داستانی پر از افسانه‌های با معنی را تجربه کنم؛ بدون آن که چیزی را به من تحمیل کند.

Eurogamer Italy – ۹۰

God is a Geek – ۹۰

Okami HD مانند همیشه شگفت انگیز بوده و حال، رزولوشن ۴K نیز دارد. به خودتان لطفی کنید و درون یکی از زیباترین و تکان دهنده‌ترین بازی‌های تاریخ غرق شوید.

Push Square – ۹۰

تجربه Okami لذت بخش است و نه تنها یک ماجراجویی عالی را فراهم می‌آورد، بلکه در طول راه احساسات شما را نیز تقویت می‌کند؛ حس زندگی بخشیدن به گیاهان، انسان ها و گل‌ های دنیا. این یک بازی کلاسیک خالص است و لایق این است که طیف وسیعی از مخاطبان آن را تا جای ممکن تجربه کنند. اگر پیش از این Okami را از دست داده بودید، پس هم‌اکنون می‌توانید این نسخه HD جدید را که بهترین راه برای تجربه این عنوان درگیر کننده محسوب می‌شود تجربه نمایید. این بار آن را از دست ندهید.

Hobby Consolas -۸۹

Okami یک ماجراجویی عالی است که در فرهنگ ژاپنی جریان دارد و استایل گرافیکی ukiyo-e و گیم‌پلی منحصر به فردی دارد. رزولوشن ۴K برای پلی‌استیشن ۴ پرو و ایکس‌باکس وان ایکس فوق‌العاده است اما هنوز گزینه ۶۰ فریم بر ثانیه‌ای در کار نیست.

COGconnected – ۸۸

چند ضلعی‌های قدیمی و بافت‌های سطح هر سال خاک خورده تر می‌شوند اما Okami تا دهه ها درخشان باقی می‌ماند.

Multiplayer.it – ۸۸

این نسخه بازسازی شده جدید Okami به غیر از رزولوشن ۴K، چیز جدیدی به بازی اضافه نمی‌کند اما در حقیقت این اصلا اهمیتی ندارد. بازی اصلی همچنان به مانند یک الماس درخشان باقی مانده که جلوه های بصری شگفت انگیزی دارد و همچنین پر از مکانیک‌های مختلف و ایده است. این بار به بازی یک فرصت بدهید.

Wccftech – ۸۵

Okami عنوانی است که عشقی که لایق است را دریافت نمی‌کند. امید می‌رود با این انتشار HD زیبا، طرفداران بیشتری به تجربه آن پرداخته و با افتخار، گرگ خدای خور‌شید باشند.

Gamer.nl – ۸۵

Merlin’in Kazanı (Turkey) – ۸۵

Everyeye.it – ۸۵

با این که نسخه بازسازی شده‌ی جدید برای مخاطب عام خیلی مناسب نیست اما Okami یک شاهکار و اثر زیبا باقی‌ می‌ماند.

The Games Machine – ۸۵

Okami HD یک نسخه بازسازی دیر رسیده از یک شاهکار واقعی است: این بازی کمی پیر شده اما مانند روز اول، یعنی ده سال پیش، چشم نواز و دلربا است. دید هنری عالی طراحان با پشتیبانی از رزولوشن‌های جدید ارتقا یافته و تجربه بازی را همچنان نو نگه می‌دارد. Okami یکی از اصیل ترین بازی‌های اکشن ماجرایی در تاریخ است و یک تجربه اجباری برای لذت بردن به حساب می‌آید.

Meristation – ۸۵

با وجود این که این بازی ۱۰ سال قبل منتشر شده، اما استودیوی Clover توانسته ذات و ماهیت خود را حفظ کند. Okami به همان اندازه گذشته حس خوب دارد اما هم‌اکنون می‌توانیم با رزولوشن ۴K از آن لذت ببریم و همچنین مینی گیم‌های موجود در صفحات بارگذاری بازی را نیز پس بگیریم.

IGN Spain – ۸۳

Okami HD هنوز یک تجربه اجباری است؛ درست به مانند سال، اما این نسخه بازسازی شده جدید تاثیر خود را نسبت به نسخه بازسازی شده پلی‌استیشن ۳ در سال ۲۰۱۲ از دست داده است.

Twinfinite – ۸۰

Attack of the Fanboy – ۸۰

Okami HD بهترین نسخه‌ی یکی از معدود بازی های ویدیویی است می‌توانیم آن را کار هنری بنامیم.

Metro GameCentral – ۹۰

هنوز یکی از زیباترین بازی های ویدیویی ساخته شده تا به حال است؛ البته منظورم این نیست که بهترین بازی Zelda هیچگاه نبوده است.

SpazioGames – ۸۰

بازسازی Okami HD روی کنسول های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان مجددا تاثیر گذار است؛ یکی از شجاعانه ترین و الهام انگیزترین عناوین نسل پلی‌استیشن ۲٫ یک بازی ماجرایی که افسانه Shinto و فرهنگ ژاپنی را به درون ساختار زلدایی می‌برد تا یک افسانه‌ رنگارنگ خلق کند. ار مکانیک‌های بی نقص بازی خیلی عمر نکرده باشند، اما مینی گیم‌های دیگر و برخی از زاویه‌های دوربین کاملا نشان می‌دهد که این عنوان برای پلی‌استیشن ۲ بوده است. اگر بازی Okami را پیش از این تجربه نکرده اید، خیلی سریع باید آن را تهیه کنید اما اگر آن را تجربه کرده‌اید، نسخه جدید در صورتی برای شما خوب است که یک کالکتور یا گرد آورنده باشید.

با فهرست نمرات Okami HD همراه باشید - گیمفا

عنوان Okami HD تا کنون ۳۰ نقد در وب‌سایت متاکریتیک جمع‌آوری کرده است که هر ۳۰ عدد از آن ها مثبت یا سبز بوده‌اند. نمره متای این بازی تا بدین لحظه ۸۸ است. در صورت انتشار نمره جدیدی برای Okami HD، این پست به‌روزرسانی می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

با فهرست نمرات Okami HD همراه باشید - گیمفا
با فهرست نمرات Okami HD همراه باشید - گیمفا
با فهرست نمرات Okami HD همراه باشید - گیمفا
با فهرست نمرات Okami HD همراه باشید - گیمفا
با فهرست نمرات Okami HD همراه باشید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

با فهرست نمرات Okami HD همراه باشید - گیمفا
با فهرست نمرات Okami HD همراه باشید - گیمفا