تماشا کنید: تریلر جدید God of War داستان آترئوس را بازگو می‌کند + تصاویر جدید - گیمفا
تماشا کنید: تریلر جدید God of War داستان آترئوس را بازگو می‌کند + تصاویر جدید - گیمفا
تماشا کنید: تریلر جدید God of War داستان آترئوس را بازگو می‌کند + تصاویر جدید - گیمفا
تماشا کنید: تریلر جدید God of War داستان آترئوس را بازگو می‌کند + تصاویر جدید - گیمفا

تماشا کنید: تریلر جدید God of War داستان آترئوس را بازگو می‌کند + تصاویر جدید

محمود کاوش
۱۳:۰۱ ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
تماشا کنید: تریلر جدید God of War داستان آترئوس را بازگو می‌کند + تصاویر جدید - گیمفا

بخش سرگرمی‌های شرکت سونی بتازگی ویدئویی از عنوان God of War منتشر کرده که داستان پسر کریتوس – آترئوس – را تعریف می‌کند. همچنین تصاویر جدیدی از بازی به اشتراک گذاشته شده‌اند.

امروز بخش سرگرمی‌های شرکت سونی ویدئوی جدیدی از عنوان انحصاری کنسول ‌پلی‌استیشن ۴ منتشر نمود. اول از همه اینکه نام این تریلر “A Call From the Wilds” است، که سرگذشت آترئوس پسر کریتوس  را بازگو می‌کند. همچنین در این ویدئو تصاویر هنری زیبایی وجود دارند که پیش از این به نمایش گذاشته نشده بودند.

با خبر شدن از داستان آترئوس بسیار جذاب خواهد بود، و سبب می‌شود تا بیشتر با توانایی‌های منحصر بفرد وی آشنا شویم. بعنوان مثال: او می‌تواند صدای حیوانات نزدیک بخود را در سرش بشنود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت ۷۲۰pدانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

همچنین ساعاتی پیش شعبه ژاپن و آسیای بخش سرگرمی‌های شرکت سونی، تصاویری از عنوان God of War به اشتراک گذاشت. با اینکه بیشتر تصاویر انتشار یافته مربوط به رویداد E3 و Tokyo Game Show هستند، اما در این میان تعدادی تصویر جدید نیز به چشم می‌خورد. دو عدد از این تصاویر چشم‌اندازهای زیبایی را نشان می‌دهند. مسیرهای برفی‌ای که توسط صخره‌ها و جنگل احاطه شده‌اند. همچنین چهار تصویر از کریتوس و آترئوس را داریم که هر یک از آن‌ها دارای دو حالت مختلف هستند. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده نمائید:

تماشا کنید: تریلر جدید God of War داستان آترئوس را بازگو می‌کند + تصاویر جدید - گیمفا تماشا کنید: تریلر جدید God of War داستان آترئوس را بازگو می‌کند + تصاویر جدید - گیمفا تماشا کنید: تریلر جدید God of War داستان آترئوس را بازگو می‌کند + تصاویر جدید - گیمفاتماشا کنید: تریلر جدید God of War داستان آترئوس را بازگو می‌کند + تصاویر جدید - گیمفا

تماشا کنید: تریلر جدید God of War داستان آترئوس را بازگو می‌کند + تصاویر جدید - گیمفا تماشا کنید: تریلر جدید God of War داستان آترئوس را بازگو می‌کند + تصاویر جدید - گیمفا

عنوان God of War قرار است در اوایل سال ۲۰۱۸ بصورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. از دیگر اخبار مرتبط با این عنوان چندی پیش اطلاعات بسیار زیادی از سیستم مبارزات عنوان God of War منتشر شد، که می‌توانید آن را در وب‌سایت گیمفا مشاهده کنید. 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تماشا کنید: تریلر جدید God of War داستان آترئوس را بازگو می‌کند + تصاویر جدید - گیمفا
تماشا کنید: تریلر جدید God of War داستان آترئوس را بازگو می‌کند + تصاویر جدید - گیمفا
تماشا کنید: تریلر جدید God of War داستان آترئوس را بازگو می‌کند + تصاویر جدید - گیمفا
تماشا کنید: تریلر جدید God of War داستان آترئوس را بازگو می‌کند + تصاویر جدید - گیمفا
تماشا کنید: تریلر جدید God of War داستان آترئوس را بازگو می‌کند + تصاویر جدید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • یا خدا!!!!
    کم کم داره تریلر ها شروع میشه!!!
    Chaos_Will_Rise_Again#

  • Hosein گفت:

    :yes: :yes: :yes: :yes: 😯 😯 😯 😯
    این است انحصاری سونی کبیر که نفس رو در سینه ها حبس میکنه
    طوفانی هست این نسخه که همه رو به هم میریزه
    😎 😎 😎 😎 😎 😎

  • JUST me گفت:

    واقعا ادم خبر گاد اف وار میشنوه موهاش سیخ میشه.

  • we are gamer گفت:

    خدا کنه اون حسی رو که موقع بازی کردن گاد ۲ تجربه کردیم تو این هم نجربه کنیم

  • ولی من تریلرهایه سینماتیکی مثل نسخه ی ۲ بود رو میخوام فکر میکنم بقیه هم با من هم عقیدن اگه طرفدار قدیمی باشن 😉

  • Hasan.n گفت:

    شاهکاری دیگر از سونی و سانتا مونیکای دوس داشتنی . عشقست سونی

  • vrhrls88 گفت:

    من خیلی دوست دارم بدونم کریتوس چجوری زنده مونده…اگر خاطر شریفتان باشه کریتوس آخز گاد آف وار ۳ شمشیر الیمپوس رو فرو کرد تو شکمش و مرد…موندم چجوری دوباره زنده شده و تو این گاد آف وار حضور داره ؟؟؟؟

  • ASSADullah گفت:

    این رو من تو یوتیوب دیدم.
    اگه زیر نویس کنید خیلی خوب میشه. 😀
    دیدم نسب به به آرتوس به کلی عوض شد.
    از همین الان بدونید که با این نسخه داریم شروع خاطرات آرتوس میزنیم که برای نسخه بعد از کریتوس ، اصلا دوست ندارم چنین بشه ولی کریتوس برای همیشه که نیست شاید دو ، سه نسخه دیگه کریتوس رو ببینیم بعد اون دیگه باید با آرتوس بریم جلو. :chic:
    یعنی اصلا خوش نمیاد اون روز برسه آخه کریتوس نباشه. 😥 😥
    ________________________
    از نویسنده های عزیز گیمفا خواهش دارم در صورت امکان این تریلر رو زیرنویس فارسی کنید. 😀
    با تشکر :yes:

  • mehrdadPS گفت:

    آخ جون بالاخره یه تریلر جدید اومد (با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی دیگه هر هفته باید منتظر یه دمو یا عکس از این شاهکار ۳۵ ساعته باشیم)

  • امروز قبل از اینکه سایت رو چک کنم با خودم فکر کردم که ای کاش میشد یه تریلر جدید از بازی ببینیم و خدا رو شکر همین اتفاق افتاد.

    با توجه به اینکه نسخه های قبلی بازی در ماه مارچ و نسخه اول هم در ۲۲ مارچ منتشر شده صحت داشتن اون تاریخی که قبلا لو رفته بود دور از انتظار نیست.
    پس با این وجود در طی این ۳ ماه ، ۳ آیتم بعدی بخش Lost pages of norse myth هم به ترتیب منتشر میشن.
    یه سری اطلاعات برای دوستانی که پادکست سلاح های افسانه ای رو نشنیدن یا متوجه نشدن:
    دو دورف به اسم های سیندری و بروک، چکش میولنیر رو در محل آهنگری خودشون میسازن. این چکش که قدرت خارق العاده ای رو داره سرانجام به ثور میرسه و ثور هم با بدست آوردن این سلاح خطرناک، سیل کشتار غول ها ، بی نظمی و آشوب به پا میکنه. همونطور که در تریلر Dead Stone Mason هم دیدیم که‌ چگونه تامور، غول آهنگری که قصد داشت دور یوتن هایم دیوار بسازه تا از محل زندگیش در برابر ثور دفاع کنه؛‌ به طور اتفاقی در میدگارد سرگردان شد و با صدای خودش توجه ثور رو به خودش جلب کرد و سرانجام هم به دست ثور کشته شد. در تریلر دوم هم دیدیم که‌ میخی که‌ تامور از اون برای ساخت دیوارش‌ استفاده میکرد در جمجمه ی خودش فرو رفته بود.
    چکش ثور به قدری قدرتمند بود که میتونست با پرتاب شدن به سمت غول ها حفره ای به اندازه ی یک تونل در پیشانی اون ها ایجاد کنه و به سرعت اونا رو نقش زمین کنه.
    همین اتفاقات باعث شد که سیندری و بروک هم از کاری که انجام دادن پشیمون بشن و برای جبران اشتباهشون،‌یک سلاح دیگه بسازن تا نظم رو به جهان برگردونه. به همین علت بود که اونها تبر لوایتان رو میسازن،‌تبری قدرتمند و افسانه ای!
    و در انتها هم به دلایلی که هنوز مشخص نیستن؛ تبر به کریتوس میرسه.

    • اولا ممنون واقن از کامتات استفاده میکنم دوما من ی نگرانی دارم اونم اینکه سلاح های مختلفی نداشته باشه کریتوس بنظرت همچین اتفاقی میفته؟از همون نسخه اول ارزو داشتم کریتوس با ی شمشیر معمولی بجنگه تو یکی از کانسپت آرت ها دیدم بسته بود ب کمرش خیلی خوشحال شدم ولی تاحالا چیزی نشون ندادن بجز استفاده از تبر

      • ممنون از لطف و نظرت رفیق.
        در‌ رابطه با‌ سلاح های بازی باید بگم که فعلا فقط تبر لوایتان و سپر کریتوس معرفی شدن.
        ولی‌ به احتمال زیاد سلاح های دیگه ای رو هم در بازی خواهیم دید.
        چندتا‌ از سلاح های معروف نورس‌ که ممکنه تو بازی وجود داشته باشن:

        ۱. میولنیر : پتک رعدآسا و قدرتمند ثور

        ۲. نیزه ی Tyr ، یکی از خدایان نورس

        ۳. Ichaival : کمان اودین که میتونه یک تیر رو به ده‌ تیر تقسیم کنه

        ۴. Draupnir : حلقه ی اودین

        ۵. Gleipnir : ریسمان بسیار بسیار محکمی که از اون برای بستن درنده ترین مخلوق نورس یعنی فنریر
        استفاده شده.

        و همچنین سازندگان گفتن که میشه با حالت های مختلفی مثل مبارزه با مشت، تبر یا تبر و سپر به صورت همزمان مبارزه کرد.

      • بنظرم وقتی ۲۵ ساعت گیم پلی داشته باشه حتما برا تکراری نشدن بازی سلاح ها متنوعی در بازی استفاده میکنن

  • MS GAMER گفت:

    هر چی بیشتر تریلر ازش میاد بیشتر به شاهکار بودنه این نسخه پی میبرم در کل نباید انتظاره چیزی جز شاهکار هم داشته باشیم داریم در مورده نماد پلی استیشن و سلطان بازی هایه هک اند اسلش حرف میزنیم

  • داستان تریلر رو برای دوستانی که متوجه نشدن شرح میدم.
    این تریلر راجب ماجرایی بود که‌ آترئوس هنگام گشت و گذار در جنگل تجربه کرد :

    آترئوس وقتی از خواب بیدار شد، پدرش را صدا زد. اما پدرش خونه نبود. کریتوس معمولا کل روز رو در بیرون خونه به شکار کردن مشغول بود.
    بعد از خوردن صبحانه، آترئوس تصمیم گرفت به بیرون بره و کمی تیراندازی تمرین کنه. او نفس خودش رو حبس کرد، زه کمان رو کشید و تیری به سمت هدف پرتاب کرد. ولی تیر با فاصله ی زیادی از هدف به تنه ی یکی از درختان حوالی برخورد کرد.
    آترئوس تصمیم گرفت دفعه بعدی با دقت بیشتری تیراندازی کنه. پس تمام قدرت خودش رو جمع کرد و تیر بعدی رو به سمت هدف پرتاب کرد. بله! ایندفعه تیر تقریبا با هدف برخورد کرده بود.
    در همان لحظه مادر آترئوس اون رو صدا زد. آترئوس کمان خود رو در گوشه ای رها کرد و به سمت مادرش رفت. مادر‌آترئوس هر روز به او زبان قدیمی نورس و تیراندازی رو آموزش میداد و آترئوس هم با استعدادی که داشت همه رو به خوبی یاد میگرفت.
    اون روز مادرش درسی رو بهش داد که برای آترئوس خیلی جذاب بود،‌ آشنایی با موجودات حیات وحش نورس؛ از ترول ها و جادوگرها‌ گرفته تا مردگان متحرک!
    بعد از تموم شدن درس، آترئوس دوباره به محل تمرین خودش برگشت. او از یکی از درختان مورد علاقه ی خودش بالا رفت و تصمیم گرفت به انجام یکی از سرگرمی های خودش بپردازه.
    آترئوس دوست داشت که چشم خود رو ببنده ، ذهن خودش رو آزاد کنه و به صدای اطرافش گوش کنه.این میتونست باعث شنیدن صداهایی بشه که بقیه توانایی شنیدنشون رو نداشتن. افکار دیگران(بیشتر حیوانات) میتونستن وارد ذهن آترئوس بشن و اونها رو کنترل کنه. اما او راجب این موضوع چیزی به پدر و مادرش نگفته بود. ناگهان آترئوس صدای درخواست کمکی رو در ذهنش شنید و در پی اون، صدای دیگه ای شنیده شد که ندای یک ماجراجویی قهرمانانه رو به آترئوس میداد.
    آترئوس از درخت پایین آمد و به سرعت به سمت منبع صدا دوید. هرچه بیشتر جلو میرفت صدا بلندتر میشد…

    • با اینکه میدونست نباید زیاد از خونه دور بشه ولی نمیتونست قید ماجراجویی رو بزنه و نسبت به اون درخواست کمک بی اعتنا باشه، اون صدا بدجور توجهش رو به خودش جلب کرده بود.
      پس آترئوس یک نفس عمیق کشید، قدمی برداشت و به سمت صدا رفت. حالا اون از تمام قسمت هایی که در طول زندگیش میشناخت جلوتر رفته بود و وارد قسمت های جدید و ناشناخته ی جنگل شده بود.
      آترئوس سعی میکرد روی درختان علامتی بذاره تا بتونه بعدا راه برگشتن به خونه رو پیدا کنه.( اگه به تصاویر هنری ای که قبلا از بازی منتشر شده بودن دقت کنین، یک تصویر بود که بر روی یکی از درختان رد دستی زرد رنگ وجود داشت. به نظرم این همون علامتیه که آترئوس برای پیدا کردن راه خونه ازش استفاده میکرد.)
      آترئوس خودش رو همانند خدایانی میدید که مادرش در قصه ها برایش تعریف کرده بود. خدای شجاعی‌ که به دنبال کشف سرزمین های جدید بر روی درخت ایگدراسیل(درختی که جهان ۹ گانه ی نورس بر روی اون قرار دارن.) میرفت.
      اما سرانجام آترئوس گم شده بود…
      او صدای یک جانور زخمی را شنید. آهویی را دید که تیری در گردن او فرو رفته بود و در حال جان دادن بود. آهو مستقیما به چشم آترئوس زل زده بود. آترئوس به او دلداری داد تا سرانجام آهو چشم خودش رو بست.
      آترئوس که به دور و بر خودش دقت کرد مقداری زیادی خون دید که نمیتوانستند فقط توسط یک تیر به وجود آمده باشند.
      رد خونی بود که به اعماق درختان میرفت. آترئوس که نگران شده بود به دنبال خون رفت.
      بله!‌ رد خون متعلق به آهو نبود بلکه‌ به شکارچی منتهی میشد که تکه تکه شده بود. ناگهان آترئوس حضور یک موجود دیگر را حس کرد. یک موجود وحشی که فقط در داستان های مادرش به او اشاره شده بود،‌ موجودی خشن و بیرحم به نام دراگر!
      دراگر بزرگتر به سمت آترئوس حرکت کرد. آترئوس به روی زمین افتاد. و تصمیم گرفت برای نجات جان خود از کمانش استفاده کند. پس از تلاش های فراوان، بلاخره موفق شد یکی از دراگرها را بکشد،‌اما وقتی برای جشن گرفتن نبود. آترئوس تیر دیگری را در کمان قرار داد و به سمت دراگر دوم پرتاب کرد. تیر به شمشیر دراگر برخورد کرد و به ده ها تکه تقسیم شد. یکی از تکه ها به دست آترئوس برخورد کرد و زخمی شد. چشم های آترئوس از شدت درد و عصبانیت قرمز شده بود و فریاد زد. ناگهان صدای فریاد دیگری را شنید. آترئوس با چشمان خود که در حال بسته شدن بودند دستانی شبح وار و تنومند رو دید که گلوی دراگر را گرفت. درست قبل از بیهوش شدن آترئوس ناگهان از خود پرسید: پدر؟!
      ____________________________________________

      به نظر من این داستان میتونه به یکی از سکانس های تریلر دوم مربوط باشه که آترئوس،‌کریتوس و اون زن در یک کلبه قرار دارن و اون زن ( که احتمال داره مادر آترئوس باشه ) با کریتوس راجب مسئولیت پدربودنش صحبت میکنه و به نظر میاد در اون لحظه آترئوس هم بیهوشه! کریتوس آترئوس رو از دراگر ها نجات میده و بدن بیهوشش رو به خونه برمیگردونه و اون صحنه ی تریلر دوم هم احتمالا بعد از بیهوش شدن آترئوس رخ میده.
      امیدوارم لذت برده باشید.

  • arashmidors گفت:

    یکی از شاه بیت های تاریخ گیم البته در کنار the last of us

  • s.snake گفت:

    بازهم یک بازی حماسی دیگه از سانتامانیکا
    عشق است سونی

  • Ehsaniom گفت:

    لطفا جواب بدید
    من پی اس فور اسلیم داشتم فروختم میخوام پرو بخرم(فقط بخاطر ۴K)برای همین برام مهمه کسایی که پرو دارن وقتایی که گیمی که قابلیت ۴K داره بازی میکنن چجوری میشه مطمئن شد بازی رو روی حالت ۴K بازی میکنن و دومین سوالم فقط بازی های اوریجینال بازی ۴K نشون میدن(اخه من بااکانت هکی

  • سلام دوستان…من واقعا از بازی هایی که داستان خطی دارن خوشم میاد بنظر بهتر….البته برا من که انگلیسیم داغون باعث میشه بهتر از داستان بازی سردر بیارم تازه اونم god of war که خودتون میدونید چقدر خفن…راستی کسی میدونه موقع انتشارش قیمتش حدودا چند در میاد اخه وضع مالیمون زیاد خوب نیست ولی چیکار کنیم عاشق گیم هستیم

تماشا کنید: تریلر جدید God of War داستان آترئوس را بازگو می‌کند + تصاویر جدید - گیمفا
تماشا کنید: تریلر جدید God of War داستان آترئوس را بازگو می‌کند + تصاویر جدید - گیمفا