اطلاعاتی از محتوای پس از عرضه بازی Tiny Metal بدست آمد
عوامل وبسایت «DualShockers» در جریان رویداد «پلیاستیشن اکسپرینس ۲۰۱۷» با هیروآکی یورا (Hiroaki Yura) مدیرعامل شرکت Area 35 مصاحبهای ترتیب دادند و در جریان آن در خصوص بازی در دست انتشار Tiny Metal صحبت کردند.
بازی Tiny Metal که از Advanced-Wars الهام گرفته، عنوانی تاکتیکی در سبک استراتژی نوبتی است که در آن بازیکنان مهارتهای خود را در میادین نبرد محک میزنند. در جریان این مصاحبه، از یورا سوال پرسیده شد که آیا استودیوی توسعهدهنده بازی مورد بحث برنامهای برای عرضه بسته الحاقی پس از عرضه عمومی این بازی برای آن دارد که وی در جایگاه پاسخ اظهار داشت که شرکت مطبوعش، تصمیم دارد تا پس از سه الی چهار ماه از انتشار بازی Tiny Metal، بخش چند نفره را برای آن در دسترس قرار دهد. در این حالت، بازیکنانی که در بخش تک نفره مهارتهای خود را تقویت کرده باید به صورت آنلاین با نیروهای دوستان خود و دیگر بازیکنان مقابله کنند و آنها را شکست دهند. علاوه بر این، نسخه نینتندو سوییچ این بازی از قابلیت چند نفره محلی پشتیبانی به عمل میآورد.
یورا در ادامه اذعان داشت که سازندگان بازی Tiny Metal در نظر دارند تا شش ماه پس از انتشار این بازی، کمپینی کوچک از آن را برای علاقهمندان به صورت رایگان در دسترس قرار دهند. این کمپین محدود شامل محتوای داستانی جدید و احتمالاً شخصیتهای جدیدی هم میشود. مدیرعامل شرکت Area 35 در ادامه بیان داشت که تیم آنها برنامه دارد تا با عرضه حالتهای جدید و متفاوت برای این بازی، آن را برای مدتی طولانی پشتیبانی کرده و تازه نگه دارند تا بازیکنان انگیزه بازگشت به سوی آن را داشته باشند.
بازی Tiny Metal در تاریخ پنجشنبه ۳۰ آذر ماه (۲۱ دسامبر ۲۰۱۷ میلادی) بر روی پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، نینتندو سوییچ و رایانههای شخصی عرضه و منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات