برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا
برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا
برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا
برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا

برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition

سعید آقابابایی
۰۹:۰۰ ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا

همیشه زمانی که قصد دارم یک عنوان را برای نقد و بررسی در گیمفا برای شما عزیزان انتخاب کنم دو فاکتور را در نظر دارم. یکی این که اگر قصد دارم یک بازی قدیمی یا تقریبا قدیمی را نقد کنم، عنوانی باشد که جزو بازی های جذاب و لذتبخش باشد که اگر آن را بازی نکرده اید با خواندن نقد به سراغش بروید و یک بازی جذاب را تجربه کنید و نکته دیگر هم این که سعی کنم بازی های قدیمی و جدیدی را نقد کنم که به نوعی به خاطر عدم تبلیغات یا کوچک بودن و عدم توانایی مالی بالای سازنده و ناشر در تبلیغ و یا اجحاف کردن منتقدین در حقشان، زیاد دیده نشده اند ولی فوق العاده لذتبخش و عالی هستند و هم این که در سایت های ایران نقد آن ها را زیاد ندیده باشید و به این ترتیب یک بازی ناشناخته ولی فوق العاده جذاب و عالی را برای شما عزیزان معرفی کنم تا با آن آشنا شوید و شاید با رفتن به سراغ آن یک تجربه بسیار لذتبخش و شیرین و سرگرم کننده برایتان رقم بخورد و بازی را تجربه کنید که شاید می توانستید خیلی راحت آن را به خاطر نمرات پایین یا تبلیغ نشدن و .. از دست بدهید.

برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا

Victor Vran: Overkill Edition هرگز یک دیابلو نیست و نخواهد بود (البته هیچ بازی دیگری هم با هر کیفیتی، دیابلو نخواهد بود زیرا هیچ سازنده ای بلیزارد نخواهد بود)، اما یک اکشن نقش آفرینی ایزومتریک بی نهایت گیم پلی محور و خوش ساخت است که آن قدر نکات مثبت و مکانیک های گیم پلی و لوتینگ و ارتقا و .. دارد که باعث شود یکی از برترین تجربه های خود را در بازی های این سبک با تمام وجود لمس کنید و کاملا متوجه شوید که دلیل امتیازات نسبتا بالا و بازخوردهای جهانی مثبت این بازی چه بوده است.

عنوانی که امروز نقد و بررسی آن را برای شما در نظر گرفته ایم از همین دسته عناوین است و هم بازی جدیدی است (البته نسخه کنسولی آن) و بسیار زیباست و هم برای خیلی از بازیبازان چندان شناخته شده نیست. به شخصه عاشق عناوین اکشن نقش آفرینی ایزومتریک هستم و البته بیشتر از همه عاشق غول این سبک، یعنی دیابلو که بی رقیب بر تخت پادشاهی این ژانر تکیه زده است. دیابلو آن قدر بزرگ و عظیم است که هر بازی که در این سبک ساخته شود باید از تیغ مقایسه با دیابلو بگذرد و در نهایت هم اگر حتی یک بازی خیلی خیلی خوب باشد تازه می گوییم یک “دیابلو کلون” با کیفیت است. تا به حال بازی های خیلی خیلی زیادی در این سبک ساخته و منتشر شده اند که خیلی از آن ها ناموفق و ضعیف بوده اند و البته تعداد اندکی هم “دیابلو کلون” های خوب و موفقی بوده و توانسته اند تا حدودی خود را از زیر سایه شاهکار بلیزارد بیرون بکشند.

برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا

ویکتور وراج!!!!!

عناوینی مانند تورچ لایت و pillars of Eternity و … از این قبیل عناوین موفق اکشن نقش آفرینی ایزومتریک هستند که توانسته اند طرفداران خود را داشته باشند و طرفداران دیابلو را هم به خود جذب کنند تا در زمانی که نسخه جدیدی از دیابلو در دسترس نیست، طرفداران جای خالیش را با این بازی ها پرکنند. یکی از بازی های کمتر شناخته شده این سبک که کیفیت مناسبی هم دارد و واقعا می تواند تا ساعت ها بازیباز را سرگرم کند، عنوانی به نام Victor Vran است. بعد از انجام بازی Victor Vran: Overkill Edition بر روی پلی استیشن ۴ تصمیم گرفتم تا بررسی آن را برای شما عزیزان به رشته تحریر در آورم. البته بازی را از زمان انتشار نسخه پی سی می شناختم ولی بررسی آن را تقدیم شما نکرده بودیم تا با انتشار نسخه کنسولی بتوانم بسیار دقیق تر زوایای مختلف گیم پلی آن را برای شما عزیزان بشکافم.

برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا

Victor Vran: Overkill Edition عنوانی است که بدون ذره ای تردید باید به تمام علاقمندان به اکشن نقش آفرینی های ایزومتریک یا دیابلو کلون ها تجربه کردن آن را توصیه نمایم زیرا که ساعات فوق العاده لذتبخشی را برای آنها رقم خواهد زد.

مخصوصا با توجه به این که این بازی یک عنوان تقریبا جدید برای پلی استیشن محسوب می شود و سال ۲۰۱۷ منتشر شده است، شاید با خواندن این مطلب تصمیم بگیرید که آیا خرید این عنوان می تواند برای شما با توجه به سلیقه تان مناسب باشد یا خیر. بنابراین اگر مشاهده می کنید که پسوند این مقاله عبارت “روزی روزگاری” را به خود نگرفته است به این دلیل است که این مقاله نقد و بررسی نسخه پلی استیشن ۴ بازی است که در سال ۲۰۱۷ و به تازگی منتشر شده است و یک بازی جدید برای این پلتفرم محسوب می گردد. اگر به این عنوان علاقمند هستید یا به طور کلی طرفدار عناوین اکشن نقش آفرینی با دوربین ایزومتریک مانند دیابلو هستید با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا در ادامه مطلب نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition همراه شوید.

برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا

عجب قدرتیه این… مثل بومرنگ می رود و کل دشمنان را قلع و قمع می کند و باز می گردد… اصلا این بازی ها هستند و این قدرت های فوق العاده شان

در ابتدا با توضیحاتی کلی در مورد این بازی مطلب را آغاز می کنیم تا با توجه به این که با یک عنوان ناشناخته طرف هستید، بیشتر با سازندگان و کلیت بازی آشنا شوید. بازی Victor Vran توسط استودیو مستقل Haemimont Games که سابقه ساخت عناوین جدید سری Tropico را دارد ساخته شد و در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت EuroVideo Medien برای پلتفرم رایانه های شخصی در فروشگاه استیم منتشر گردید. فضای بازی به نوعی ترکیبی از گوتیک و فانتزی با قصه های پریان است و در دنیایی که در آن هم جادو وجود دارد و هم علم پیشرفت کرده است دنبال می شود و به نوعی هم می توان آن را دنیایی صنعتی-علمی-جادویی دانست که با فضاسازی تاریک و جذاب خود، حس و حال حضور در داستان های پریان، منتها از نوع تاریک آن را برای بازیباز رقم می زند. این عنوان با وجود نه چندان شناخته شده بودنش بازخوردهای تقریبا خوبی را از سوی منتقدان و بازیبازان دریافت کرد و نسخه اصلی و رایانه های شخصی Victor Vran توانست تا امتیاز متای ۷۵ را به خود اختصاص دهد.

برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا

بازی قابلیت های شخصی سازی پرتعد اد و جذابی را در اختیار شما قرار می دهد

دو سال بعد از عرضه نسخه پی سی بازی، یک پورت ارتقا یافته از این عنوان با نام Victor Vran: Overkill Edition در سال ۲۰۱۷ برای نسل هشتم و کنسول های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نیز منتشر گردید که این نسخه بهتر از بازی اصلی نیز عمل کرد و با برخی بهینه سازی های گرافیکی و صیقل یافته تر شدن بازی موفق شد تا نظر بیشتری را به سمت خود جلب نماید و نسخه ایکس باکس وان این بازی امتیاز متای ۷۹ و نسخه پلی استیشن ۴ آن متای ۷۶ را به خود اختصاص دادند تا این امتیازات بیانگر آن باشند که با یک عنوان اکشن نقش آفرینی ایزومتریک یا “دیابلو کلون” با کیفیت و ارزشمند روبرو هستیم. با نگاهی به تریلر گیم پلی جذاب و زیبای Victor Vran: Overkill Edition بسیاری از نکات برای شما عزیزان آشکار خواهند شد و کاملا متوجه خواهید شد که با عنوانی با استانداردهای روز دنیا در این سبک طرف هستید که ارزش بازی کردن را کاملا داراست. همچنین جالب است بدانید که یک بسته الحاقی با محوریت گروه فوق افسانه ای Motorhead نیز برای این بازی با نام Motörhead Through the Ages به همراه یک دی الس ی دیگر با نام Fractured Worlds در سال ۲۰۱۷ و همزمان با عرضه نسخه نسل هشتمی بازی منتشر شدند.  

برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا

به تنوع محیط ها و رنگ بندی ها دقت کنید.. بازی در این زمینه فوق العاده است… تنوع محیط ها در بازی بسیار عالی است و باید گفت حدود ۵۰ محیط و مرجله گوناگون در بازی در اختیار شما قرار دارد که طراحی آن ها به نوعی از Motörhead الهام گرفته شده است.

ویکتور هوگویی در کار نیست!!

بازی های اکشن نقش آفرینی ایزومتریک معمولا بازی های داستان محوری نیستند و حتی خود پادشاه این سبک یعنی بازی دیابلو با این که داستان خوب و جذابی دارد و هیچ بازی هم سبکش توان رقابت با آن را ندارد، باز هم در مقایسه با بازی های سبک های دیگر که بسیار به داستان های قدرتمند وایبسته هستند و مثلا در مقایسه با عناوینی مثل ویچر و بایوشاک و … هیچ حرفی از لحاظ داستانی برای گفتن ندارد. Victor Vran: Overkill Edition نیز از این قائده مستثنی نیست و اصلا نمی توان روی آن به عنوان یک بازی که داستانش شما را به خود جذب کند و به دنبال خود بکشاند حساب کنید. در واقع داستان در این بازی تنها دلیلی برای وصل کردن مراحل و اتفاقات بازی به هم و دادن دلیلی به شما برای این که دشمنان را بکشید است و نه چیزی بیشتر. اگر بخواهیم کل داستان بازی را برای شما بازگو کنیم واقعا می توان در دو خط این کار را انجام داد و هرگز شاهد داستانی عمیق و شخصیت هایی که بعد از پایان بازی در یاد شما باقی بمانند نیستید. البته باید اشاره کرد که انتظار خیلی زیادی هم از داستان عنوانی با این ژانر نداریم و همان طور که گفته شد شاید بهترین بازی ها و غول های این سبک نیز از لحاظ داستانی در مقابل برترین عناوین داستانی دنیا نمی توانند قد علم کنند. پس در نظر داشته باشید که اگر داشتن داستان قوی و گیرا و قدرتمند یکی از خواسته های اصلی شما برای تجربه کردن یک بازی است، اصلا از نزدیک Victor Vran هم رد نشوید زیرا که داستان این بازی فقط برای یک عنوان در این سبک نسبتا قابل قبول است و به هیچ وجه شما را در گیر خود نمی کند.

برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا

تا دلتان بخواهد انواع و اقسام قدرت و قابلیت و ارتقا و لوتینگ و.. در بازی برای شما وجود دارد و از همه مهم تر، ارزش تکرار مراحل هم بسیار بالاست

“صنعتی-علمی-جادویی” یا “گوتیک-فانتزی”

بازی Victor Vran: Overkill Edition از لحاظ گرافیک فنی بازی نسبتا با ثباتی است و نسخه Overkill Edition بازی نسبت به نسخه اصلی و قدیمی تر بازی که گویا از مشکلات فنی تقریبا زیادی رنج می برده است، بسیار بهتر عمل می کند زیرا که در بازی شاهد مشکلات عمده ای در این زمینه نیستیم اما همچنان گاها موضوع افت فریم ریت در صحنه های شلوغ بازی به چشم می خورد و گاها زمانی که تعداد دشمنان زیادی در صفحه وجود دارند و افکت های زیادی ر حال اجرا شدن هستند، شاهد افت فریم در بازی هستیم که البته این موضوع به تعداد بسیار زیاد اتفاق نمی افتد و نهایتا طوری نیست که بتواند کل تجربه شما از بازی را خدشه دار نماید اما جا داشت تا بهینه سازی بهتری برای نسخه Overkill Edition بازی در این زمینه انجام پذیرد. نورپردازی بازی با توجه به سبک آن مناسب به نظر می رسد و شاهد یک نورپردازی استاندارد در بازی هستیم که برای عنوانی با این ژانر و دنیای تاریک و “صنعتی-علمی-جادویی” و یا “گوتیک-فانتزی” آن به خوبی عمل می کند.خوشبختانه در بازی کمتر پیش می اید که با باگ روبرو شویم و در این مورد سازندگان بهینه سازی بسیار خوبی را بر روی نسخه Overkill Edition انجام داده اند زیرا که با توجه به اطلاعاتی که از نسخه اصلی بازی کسب کردم، گاها باگ نیز در آن به چشم می خورده است و در نسخه جدید و نسل هشتمی این بازی، بهینه سازی مناسبی صورت پذیرفته است.

برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا

وقتی یک متال باز “عشق موتورهد” بازی بسازد نام بسته الحاقیش هم می شود موتورهد و کل دنیای بازیش هم به نوعی الهام گرفته از فضای کاری این گروه افسانه ای خواهند بود و حتی شخصیت های اسطوره ای این گروه را نیز در بازی خواهیم دید تا این گونه ادای دینی به یکی از تاثیرگذارترین و قدرتمندترین گروه های متال در دنیا کرده باشند

از لحاظ طراحی هنری Victor Vran: Overkill Edition عنوان با کیفیتی است و طراحی دنیا و مراحل و فضاسازی بازی در سطح بسیار قابل قبولی انجام شده است. رنگ بندی های بازی بسیار مناسب و زیبا است و چشم شما را خسته نمی کند. در بازی محیط های خوش آب و رنگ زیادی می بینید که ممکن است با خود بگویید واقعا این مرحله زیباست. در واقع شاید باید گفت بهترین خصوصیت گرافیکی این بازی همین تنوع و فضاسازی بالا و جذاب محیط هاست که با رنگ بندی های بسیار متنوع ترکیب شده است و سبب می شوند تا هرگز چشم بازیباز خسته نشده و از نگاه کردن به مراحلی که مدام شبیه هم هستند و تکرار می شوند، دلزده نشود که این موضوع نکته بسیار ارزشمندی برای عنوانی در این سبک است که قرار است چند بار به سراغ آن بیایید و برایتان اهمیت دارد که بازی از نظر محیطی و طراحی برایتان تکراری نشود که این بازی در این زمینه موفق عمل کرده است. طراحی شخصیت ها نیز از لحاظ ظاهری جذاب انجام شده است و مخصوصا خود شخصیت ویکتور ظاهر مناسب و هیجان انگیزی به عنوان یک شکارچی شیاطین دارد و ظاهرش کاملا با نوع و بهتر است بگوییم تیپ شخصیتی اش همخوانی دارد نهایتا و بایک جمع بندی در مورد بخش گرافیک بازی باید گفت Victor Vran: Overkill Edition در زمینه بصری، عنوانی مناسب و با کیفیت است و می توانیم بگوییم در اکثر موارد بصری اعم از فنی و هنری کاملا قابل قبول عمل کرده است.

برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا

خیلی خوشتیپه انصافا این ویکتور هوگو.. ببخشید ویکتور وران!!

گیم پلی… از امروز همه بارهای بازی رو دوش توئه!!

قطعا مهمترین و تعیین کننده ترین بخش در یک عنوان “دیابلوکلون” مانند Victor Vran: Overkill Edition، گیم پلی آن است که تعیین می کند از بازی به عنوان یک بازی موفق یاد کنیم با آن را شکست خورده بنامیم. حتی عنوانی مثل The Incredible Adventures of Van Helsing که نه داستان درست حسابی داشت و نه گرافیکی در حد برترین ها، به واسطه گیم پلی تقریبا عمیق و جذاب، تقریبا گلیم خود را از آب بیرون کشید چه برسد به عنوانی مانند Victor Vran: Overkill Edition که در سایر بخش ها هم خوب و با کیفیت عمل کرده است و اگر گیم پلی آن جذاب باشد می توان آن را در زمره بازی های موفق این سبک قرار داد که خوشبختانه این، اتفاقی است که دقیقا در مورد این بازی رخ داده است تا اکنون مشغول نوشتن بررسی آن برای شما باشیم. در زمینه گیم پلی و مبارزات، شاهد المان های اکشن نقش آفرینی در ترکیب با حرکات واکنش محور مانند جاخالی دادن و غلت زدن برای فرار از ضربات دشمنان هستیم. همینطور بازی برخلاف تقریبا تمام بازی های این سبک از المان پرش نیز استفاده کرده است که هم در مبارزات بازی و هم در حل کردن پازل ها . رسیدن به مکان های مخفی نقشه بازی کاربرد دارد. قهرمان و آنتاگونیست بازی یعنی شخصیت Victor Vran دارای کلاس خاصی نیست و بازیبازان می توانند شخصیتشان را آزادانه با کلاس های مختلف سلاح ها و آیتم های مصرف شونده (مثل بمب و محلول سلامتی) و قدرت ها و وردهای جادویی (Spell) مجهز نمایند. شما می توانید ۱۹ قدرت شیطانی مختلف را در بازی احضار نمایید تا در مبارزات دشمنان خود را قلع و قمع نمایید که این بسیار لذتبخش و هیجان انگیز است.

برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا

انجام و به پایان رساندن چالش های خاص هر مرحله یکی از اصلی ترین دلایل ارزش تکرار بالای بازی هستند که این موضوع یکی از مهمترین دلایل کسب امتیازات خوب و بالا برای عنوان Victor Vran: Overkill Edition بوده است و سبب می شود تا هزینه ای که برای این بازی می کنید، ارزش داشته باشد و در واقع Victor Vran: Overkill Edition جزو عناوینی نیست که تا یک بار آن را به پایان رساندید آن را به گوشه ای بیاندازید و دیگر سراغش نروید، بلکه دوباره انگیزه دارید تا لااقل ۲-۳ بار مجددا آن را به اتمام برسانید

تنوع محیط ها در بازی بسیار عالی است و باید گفت حدود ۵۰ محیط و مرجله گوناگون در بازی در اختیار شما قرار دارد که طراحی آن ها به نوعی از Motörhead الهام گرفته شده است. تنوع دشمنان در بازی تقریبا مناسب است و حدودا ۱۰ نوع و نژاد مختلف از شیاطین ار در بازی شاهد هستیم که باید در ترکیب های مختلف، آن ها را از پای در آورید. همچنین ۱۲ لباس مختلف در بازی وجود دارند که علاوه بر ظاهر، المان های خاصی از گیم پلی را هم تغییر می دهند و هرکدام مزایایی دارند. بازی قابلیت بازی کردن به صورت کواپ دو نفره و همچنین کواپ ۴ نفره آنلاین را داراست و همچنین بخش مربوط به مبارزات PvP نیز در بازی وجود دارد. کارت های سرنوشت و همین طور لباس های مختلف در بازی هر کدام دارای قابلیت های passive مختلف هستند. شما در بازی می توانید از بین کلاس های مختلف سلاح ها شامل گرم و سرد استفاده نمایید که هر کدام بسیار با دیگری تفاوت دارند و تنوع خوبی به بازی می بخشند. ۱۰ کلاس گوناگون از سلاح ها در بازی وجود دارند که شامل سلاح هایی مثل گیتار و ریوولور و .. هستند. هر کلاس از سلاح ها در بازی یک حمله معمولی و دو حمله ویژه را در اختیار بازیباز قرار می دهد که می توان از ترکیب آن ها در مبارزات استفاده های بسیاری کرد. دنیای بازی از بخش ها و متاطق بسیار بزرگی تشکیل شده است که در واقع مناطق اطراف شهر Zagoravia و سیاهچال های موجود در آن ها هستند.

برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا

بازی قابلیت بازی کردن به صورت کواپ دو نفره و همچنین کواپ ۴ نفره آنلاین را داراست و همچنین بخش مربوط به مبارزات PvP نیز در بازی وجود دارد.

هر منطقه در بازی شامل ۵ چالش مختلف است که در صورت تکمیل آنها پاداش های خوبی را دریافت خواهید کرد. شما می توانید در هر منطقه و سیاهچال، با استفاده از آیتم های ویژه Hex که قدرت دشمنان آن منطقه و البته ارزش پاداش های آن را بالا می برند، درجه سختی بازی را تغییر دهید (چیزی شبیه به آیتمی که در بونفایرهای دارک سولز ۲ می سوزاندیم و دشمنان و باس آن منطقه به اندازه یک درجه بالاتر بازی قوی تر می شدند و روح بیشتری هم می دادند). در زمینه باس فایت ها بازی اصلا موفق عمل نمی کند و باس فایت هایی را در بازی شاهد هستیم که اگر هم نبودند تفاوت زیادی را ایجاد نمی کردند. در واقع می توان گفت مبارزات معمولی بازی با دشمنان مختلف بسیار جذاب تر از باس فایت های بدون جذابیت و هیجان بازی هستند و مثلا وقتی باس فایت های عنوانی مانند دیابلو ۳ را که تازه خودش نسبت به قبلی ها ضعیف تر بود، با  Victor Vran مقایسه می کنیم در می یابیم که این بازی تا چه حد از ضعف در باس فایت ها رنج می برد و به هیچ وجه نمی تواند بازیباز را در این زمینه راضی نگاه دارد. طراحی باس های بازی هم چنگی به دل نمی زنند و شاهد باس هایی با جذبه و مخوف نیستیم.

برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا

حتی دیدن یکی دو گیف اینچنینی از یک بازی در این سبک برای من کافیست تا بدانم این بازی همانی است که من می خواهم…

یکی از نکات بسیار عالی بازی که مخصوصا در عناوین این سبک بسیار همیت دارند ارزش تکرار بالای بازی است که با تنوع خوب گیم پلی خود باعث می شود تا بتوانید با انگیزه کسب قدرت های بیشتر و کامل کردن چالش های هر مرجله و .. چندین بار پای به دنیای بازی بگذارید و برایتان خسته کننده نشود. انجام و به پایان رساندن چالش های خاص هر مرحله یکی از اصلی ترین دلایل ارزش تکرار بالای بازی هستند که این موضوع یکی از مهمترین دلایل کسب امتیازات خوب و بالا برای عنوان Victor Vran: Overkill Edition بوده است و سبب می شود تا هزینه ای که برای این بازی می کنید، ارزش داشته باشد و در واقع Victor Vran: Overkill Edition جزو عناوینی نیست که تا یک بار آن را به پایان رساندید آن را به گوشه ای بیاندازید و دیگر سراغش نروید، بلکه دوباره انگیزه دارید تا لااقل ۲-۳ بار مجددا آن را به اتمام برسانید که این برای یک بازی اکشن نقش آفرینی ایزومتریک یک نکته بسیار بسیار مثبت است.  در نهایت در مورد بخش گیم پلی این بازی بایستی گفت Victor Vran: Overkill Edition در بخش گیم پلی بیشتر از همیشه به شاهکاری مانند دیابلو نزدیک است و با این که هیچ بازی دقیقا لذت دیابلو را ندارد، ولی بسیار هیجان انگیز و لذتبخش کار شده است و بهتر است بگویم که از تعداد خیلی زیادی از دیابلو کلون ها در بخش گیم پلی موفق تر عمل کرده است.

برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا

ادای احترام سازندگان بازی به اسطوره فقید هوی متال و بنیانگذار گزوه افسانه ای Motorhead، یعنی Lemmy Kilmister… روحش شاد

یکی از یاران وفادار دیابلو…

بعد از بررسی زوایای گوناگون عنوان Victor Vran: Overkill Edition پر واضح است که با عنوانی طرف هستیم که قطعا نزد طرفداران دیابلو و دوستداران اکشن نقش آفرینی ایزومتریک کاملا روسفید خواهد شد و کیفیت آن در حدی هست است که با توجه به آن بتوانیم از Victor Vran: Overkill Edition به عنوان یکی از دیابلوکلون های خوب چند سال اخیر یاد کنیم و حالا که در نسل هشتم نیز موجود است و نسخه جدیدی هم از دیابلو در دسترس نیست، یکی از بهترین گزینه ها برای علاقمندان این سبک به حساب می آید. Victor Vran: Overkill Edition مشکلات زیاد و ویران کننده ای ندارد و واقعا سازندگان پورت خوبی را برای کنسول های نسل هشتم انجام داده اند و بهبود گرافیکی و پولیش روی بازی نسبت به نسخه اصلی سال ۲۰۱۵ کاملا مشهود است.

برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا

“اگر دیابلو را دوست دارید قطعا Victor Vran: Overkill Edition را نیز دوست خواهید داشت”… انجمن دوست داران دیابلو!!

Victor Vran: Overkill Edition عنوانی است که بدون ذره ای تردید باید به تمام علاقمندان به اکشن نقش آفرینی های ایزومتریک یا دیابلو کلون ها تجربه کردن آن را توصیه نمایم زیرا که ساعات فوق العاده لذتبخشی را برای آنها رقم خواهد زد. Victor Vran: Overkill Edition هرگز یک دیابلو نیست و نخواهد بود (البته هیچ بازی دیگری هم با هر کیفیتی دیابلو نخواهد بود زیرا هیچ سازنده ای بلیزارد نخواهد بود)، اما یک اکشن نقش آفرینی ایزومتریک بی نهایت گیم پلی محور و خوش ساخت است که آن قدر نکات مثبت و مکانیک های گیم پلی و لوتینگ و ارتقا و .. دارد که باعث شود یکی از برترین تجربه های خود را در بازی های این سبک با تمام وجود لمس کنید و کاملا متوجه شوید که دلیل امتیازات نسبتا بالا و بازخوردهای جهانی مثبت این بازی چه بوده است.

برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا
برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا
برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا
برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا
برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

برای دوستداران Diablo… | نقد و بررسی بازی Victor Vran: Overkill Edition - گیمفا