اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سوم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سوم

سعید آقابابایی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سوم - گیمفا

بازی های هیدتا میازاکی هر کدام برای خود یک دنیای بسیار بسیار پیچیده با کلی قوانین نانوشته و شخصیت های عجیب و وقایع غیر منتظره هستند و گاهی حتی کوچکترین حرکات بازیباز و یا حتی گذشتن از کنار یک صدا یا یک چاه بدون توجه به آن بعدا منجر به عواقبی جذاب یا از بین رفتن شانس اتمام خط داستانی یک شخصیت و … خواهد شد. بازی های میازاکی فارغ از این که نامشان Demon’s Souls است یا Dark souls  و یا Bloodborne همگی دنیایی خیلی خیلی پیچیده تر از چیزی که به نظر می رسد دارند و پیچیدگی مراحل بازی حتی نصف آن پیچیدگی کلی و رمز و رازهایی که در پس تمامی بخش های دنیای این بازی ها خوابیده و مخفی شده اند را نیز ندارند و در این بازی ها مهم بخش هایی نیست که می بینید بلکه مهم تر مواردی است که نمی بینید. رازهایی که وقتی آن ها را در می یابید تازه می فهمید که فقط و فقط یک نابغه می تواند چنین پیچ و تاب و عواقب و روابط شخصیت ها و … را در یک بازی بگنجاند آن هم با درصد خطای تقریبا صفر. در واقع باید گفت یکی دو بار اولی که خودتان این بازی های را تجربه می کنید به کنار، ولی مهم تر دفعاتی است که باید به راهنماهای بازی و … مراجعه کنید و تازه در می یابید که “عجب!! پس اینجا این بود قضیه اش!! پس این شخصیته واسه این بود که دیگه پیداش نشد!!” و بسیاری “آهان!!” های دیگر که به شما می گویند هنوز در نیمی از عمق دنیای بازی هم فرو نرفته ای. به واقع بدون راهنما و گشت و گذار در اینترنت تقریبا محال است که بتوانید سری سولز و بلادبورن را صد در صد کنید و کل رمز و رازهای آن را بفهمید. به همین دلیل هم نیاز خیلی زیادی در این بازی ها به یک راهنمای جامع حس می شود. کاربران خارجی که در این مورد راحتند و صدها راهنمای بی نیر به زبان مادری در اختیارشان است ولی بازیبازان کشورمان مخصوصا کسانی که با این سری بیگانه هستند و یا زبان انگلیسی مناسبی ندارند اگر بخواهند این بازی ها را کاملا به اتمام برسانند به مشکل خواهند خورد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سوم - گیمفا

برخیز و آتش بیافروز مبارز خاکستر…

 افرادی نیز که در این بازی ها حرفه ای هستند هم بالاخره نیاز دارند تا به راهنما مراجعه کنند تا تمام رازهای بازی را بفهمند و حتی خود بنده مثلا در بار چهارم که سراغ دارک سولز ۳ رفتم و راهنماها را چک کردم تازه فهمیدم کلی از موارد بازی بوده که من نمی دانسته ام و پایان مخفی و … برای خودشان داستان و خطی مخصوص دارند. به همین دلیل هم چه برای بازیبازان حرفه ای سری سولز چه برای مبتدی ها که می خواهند اولین بار به استقبال این سری بروند، وجود یک راهنمای فارسی که به راحتی آن ها را در بازی پیش ببرد و تمامی رازهای بازی را برای آنها باز کند می تواند خیلی مفید باشد. بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و درخواست های شما عزیزان، تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که بر عنوان Dark Souls III دارم و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه کنم. لازم به ذکر است که این مطالب از آن جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Dark Souls III برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سوم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III

 قصد داریم تا این راهنما را که به دلیل درخواست های مکرر شما نگارش می گردد با فاصله زمانی کم و به صورت هفته ای دو تا ۳ قسمت برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم که البته راهنمای این بازی قطعا بسیار حجم و مطلب بیشتری نسبت به بلادبورن خواهد داشت زیرا بسیار طولانی تر است و دی ال سی های بازی را هم در بر خواهد گرفت. در این راهنما هیچ هیچ سنگ و آیتم ارتقایی پنهان نمی ماند، هیچ منطقه مخفی پنهان نخواهد ماند و هیچ باس مخفی زنده نمی ماند، تمامی گنج های ارزشمند و سلاح ها و زره ها و شخصیت ها و… کشف می شوند و حتی در انتها به دی ال سی های بازی نیز خواهیم پرداخت. Dark Souls III در ابتدا نسبت به بازی های قبلی کمی آسان تر شروع می شود ولی درجه سختی ناگهان با صورت تصاعدی در بازی بالا می رود و دنیای در ابتدا خطی بازی، چندین و چند شاخه می شود. به کدام مسیر باید بروید؟ چطور باید بروید؟ کجا می توانید یک شمشیر بی نظیر پیدا کنید؟ اون چه موجودیه که مدام داره شما رو میکشه؟ اون باس لعنتی رو چطوری بکشم؟ حلقه های قدرتمند بازی کجا هستن؟ پاسخ های شما همگی اینجاست. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست اید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم در ادامه با سومین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III  با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سوم - گیمفا

یک نقشه خلاصه ولی بسیار گویا و مفید از مسیر پیشروی در بازی و مناطق مهم

در مورد سرویس های شخصیت آهنگر یعنی Andre the Smith حرف می زدیم. وی این کارها را می تواند برای شما انجام دهد:

  • تعمیر تجهیزات: معمولا این تعمیر کردن تجهیزات هیچ وقت لازم نمی شود مگر این که از یک وسیله بسیار بسیار شکننده و یا غیر صحیح استفاده کنید و یا در یک محیط با شرایط خطرناک برای استقامت تجهیزات باشید.
  • ارتقای قدرت سلاح: از آیتم ها و درجات گوناگون  Titanite برای ارتقای قدرت سلاح یا سپر استفاده می شود.
  • تغییر حالت دادن ضربات سلاح و اضافه کردن المان های مختلف به آن ها: از آیتم های ارتقای مختلف مانند آپگردیهای آتش و … استفاده کنید تا کاربرد سلاح را تغییر دهید و مثلا به ضربات آن آتش و سم و جادو و .. اضافه کنید و یا سپرها را به نوع خاصی از ضربات مقاوم تر کنید.
  • بالانس بین تعداد آیتم سلامتی و آیتم پر کننده جادو (FP) که حمل می کنید: شما می توانید نزد آهنگر تعادل بین این دو ایتم را تعیین کنید و مثلا می توانید کل تعداد ممکن را آیتم سلامتی حمل کنید یا تعدادی از این و تعدادی از آن.
  • ارتقای Estus flask: آیتم Estus Shard را نزد او بیاورید تا یک جای بیشتر برای حمل یک عدد ایتم سلامتی یا جادو آزاد شود.

شخصیت Andre قابل کشته شدن است اما دوباره ظاهر می شود ولی دیگر در آن بازی، از ارتقا دادن سلاح هایتان امتناع می کند پس مراقب باشید!! شما می توانید ایتم های coal مختلف را به او بدهید تا لیست تغییر حالت دادن سلاح ها توسط او را بسط دهید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سوم - گیمفا

شخصیت Andre یکی از مهم ترین شخصیت های بازی در راستای آسان تر کردن آن برای شما و ارتقای تجهیزاتتان است. وی قابل کشته شدن است اما دوباره ظاهر می شود ولی دیگر در آن بازی، از ارتقا دادن سلاح هایتان امتناع می کند پس مراقب باشید!! هرگز او را نکشید

از پله های پشت ۵ صندلی پادشاهی که در این منطقه می بینید استفاده کنید تا بالا رفته و به پشت این صندلی ها برسید و می توانید توضیح هر یک را بخوانید. به دنبال صندلی که نوشته Ludleth the Exiled بگردید. Ludleth of Courland روی این صندلی نشسته است و شما می توانید با او صحبت کنید اگر به نزدیکش بروید ولی مراقب باشید نیافتید. بعدا در بازی او به شما سرویس transposition را پیشنهاد می کند و اجازه می دهد تا روح باس های بازی را با آیتم های قدرتمند و خاص عوض کنید. پس مراقب باشید که روح باس ها را الکی برای گرفتن روح استفاده نکنید.

یک شخصیت دیگر باقی مانده است که با وی صحبت کنیم. شخصیتی به نام Ringfinger Leonhard که به یکی از کناره های صندلی پادشاهی Lothric تکیه داده است. با او ضحبت کنید و وی به شما ۵ عدد Cracked Red Eye Orb می دهد و شما را تشویق می کند که شانس خود در PvP را بیازمایید. قبل خط ماموریت این شخصیت را کاملا توضیح داده ایم و حالا که به اینجا رسیدیم جا دارد تا یک بار آن بخش را برای شما قرار دهم تا نهایتا این راهنما تبدیل به یک راهنمای کامل با خط ماموریت تمام شخصیت ها شود و همه را در یک جا داشته باشید.

۱۴۶۴۱۰۲۷۰۷۱۷۵۴۶۹۰۱۱

خط داستانی و ماموریت Ringfinger Leonhard:

خط داستانی و ماموریت Ringfinger Leonhard:

“Ringfinger Leonhard یکی از NPC ها یا شخصیت های غیر قابل بازی در عنوان دارک سولز ۳ است که دارای یک خط داستانی و ماموریت مختص به خود می باشد. اگر چند نکته کلی را بخواهیم در مورد این شخصیت بر شماریم باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • وی بخش مبارزات PvP را به شما معرفی خواهد کرد
  • خط ماموریت و داستانی وی در تماس و تعامل با خط داستانی شخصیت Rosaria, Mother of Rebirth است.
  • به شما کلید Lift Chamber Key را میدهد.
  • Gesture (حالت) Applause را به شما یاد می دهد.
  • اگر وی را در پایان روند داستانی اش در اتاق Gwynevere بکشید به شما آیتم های Silver Mask ،Soul of Rosaria ،Crescent Moon Sword و Leonhard’s Set (باید از Shrine Handmaid بگیرید) را می دهد.
  • اگر وی را بدون پایان خط داستانی اش بکشید، به شما Silver Mask ،Lift Chamber Key و همینطور Leonhard’s Set (باید از Shrine Handmaid بگیرید) را می دهد.

۱- شما نخستین حضور Ringfinger Leonhard در بازی را پس از رسیدن به دومین بونفایر High Wall of Lothric رقم خواهید زد. بعد از رسیدن به این بونفایر، به Firelink Shrine بازگردید و این شخصیت را در حالی که به دیواره Holy King Lothric’s throne تکیه داده است خواهید یافت. با او صحبت کنید و وی به شما ۵ عدد  Cracked Red Eye Orb می دهد.

۲- بعد از به دست آوردن یک عدد Pale Tongue در بازی و روشن کردن بونفایر Cliff Underside یا شکست دادن باس Curse-Rotted Greatwood در منطقه Undead Settlement، وقتی با Ringfinger Leonhard صخبت کنید او به شما کلید Lift Chamber Key را می دهد که مربوط به درب بسته در طبقه زیرین بونفایر Tower on the Wall است.

نکته: Pale Tongue باید همچنیان در لیست آیتم های شما وجود داشته باشد واگر از آن استفاده کنید Ringfinger Leonhard دوباره ظاهر نمی شود.

۳- از بونفایر Tower on the Wall دو طبقه به سمت پایین بروید و درب قفل را باز کنید. با آسانسور به پایین رفته و در آنجا Darkwraith را شکست دهید تا Red Eye Orb را به دست آورید. سپس به Firelink Shrine بازگشته و با Ringfinger Leonhard صخبت کنید.

۴- زمانی که به منطقه Cathedral of the Deep رسیدید، در محوطه بونفایر Rosaria’s Chamber که در طبقه دوم این منطقه قرار دارد، Rosaria´s Fingers را پیدا کنید و سپس حداقل یک عدد Pale Tongue به Rosaria تقدیم کنید.

نکته: در کاوننت Rosaria´s Fingers پیشرفت نکنید تا زمانی که اتفاق بعدی رخ دهد. تقدیم یک Pale Tongue دیگر به Rosaria در عوض ریست کردن کل امتیازهای آپگرید شما یا تغییر ظاهرتان، سبب می شود تا اتفاق بعدی رخ ندهد.

۵- منطقه بونفایر Rosaria’s Chamber را دوباره بارگذاری کنید و سپس با Leonhard که نزدیک در ورودی ایستاده است، صحبت کنید و تمام دیالوگ های او را گوش دهید. سپس یک Pale Tongue دیگر به Rosaria تقدیم کنید.

۶- بعد از رسیدن به بونفایر Profaned Capital، یه بونفایر Rosaria’s Chamber بروید و آیتم Black Eye Orb از جلوی جسد Rosaria که کشته شده است بردارید.

۷- در منطقه بونفایر Devourer of Gods در بالای Aldrich، به قسمت Gwynevere’s bed chamber بروید. در اینجا شما اشاراتی را خواهید دید که به شما می گوید از  Black Eye Orb برای حمله به Leonhard استفاده کنید.

۸- از Black Eye Orb استفاده کنید تا در دنیای Ringfinger Leonhard ظاهر شوید. او را بکشید تا کلاه وی (Silver Mask)، روح Rosaria (که یا می توانید آن را برای زنده کردن دوباره Rosaria استفاده کنید یا با دادن آن به Ludleth در Firelink Shrine، معجزه Bountiful Sunlight را به دست آورید)، و همچنین شمشیر Crescent Moon Sword را به دست آورید.

نکته: اگر که شما تصمیم گرفته باشید تا ابتدا خط ماموریت Sirris را انجام دهید، انجام خط ماموریت Ringfinger Leonhard در اواخر بازی می تواند بسیار سریع و کوتاه انجام شود. اگر مراحل صحبت اولیه و گرفتن Cracked Red Eye Orbs و Lift Chamber Key را انجام نداده اید سریعا در Firelink Shrine این موارد را پشت سر هم انجام دهید. وقتی او به شما می گوید به  Rosaria’s Fingers ملحق شوید، به Rosaria’s Bed Chamber رفته و یک Pale Tongue به Rosaria بدهید. Leonhard نزدیک درب  ورودی ظاهر می شود و با او صحبت کنید تا تمام دیالوگ هایش را بیان کند. سپس منطقه را با استفاده از Homeward Bone یا Coiled Sword Fragment دوباره بارگزاری کنید (در حقیقت شما به آخرین بونفایری باز می گردید که در آن استراحت کرده اید که همین بونفایر Rosaria’s Bed Chamber است و در اصل با این کار منطقه را بارگزاری کرده اید).

اکنون می بینید که  Rosaria مرده است و می توانید Black Eye Orb را از جلوی جسد او بردارید. سریعا به بونفایر “Aldrich, Devourer of Gods” بروید و با استفاده از آسانسور به منطقه بالا در Gwynevere’s bed chamber وارد شوید. اینجا از Black Eye Orb استفاده کنید تا در دنیای Ringfinger Leonhard ظاهر شوید. او را بکشید تا کلاه وی (Silver Mask)، روح Rosaria (که یا می توانید آن را برای زنده کردن دوباره Rosaria استفاده کنید یا با دادن آن به Ludleth در Firelink Shrine، معجزه Bountiful Sunlight را به دست آورید) و شمشیر Crescent Moon Sword را به دست آورید.

نکته: تجهیز کردن آیتم کاوننت Rosaria’s Fingers بر روی شخصیتتان و یا هر تعدادی از Pale Tongue که به Rosaria بدهید، باعث می شود تا پیشروی در خط ماموریت Sirris باطل شود. پس بهتر است تا ابتدا خط داستانی Sirris را انجام دهید و سپس در اواخر بازی خط ماموریت Ringfinger Leonhard را به اتمام برسانید. لازم به ذکر است که تنها عضو شدن در Rosaria’s Fingers، چینش مجدد امتیازهای آپگرید یا تغییر ظاهر، پیشروی در خط داستانی Sirris را باطل نمی کند.

نکته: اگر Ringfinger Leonhard را قبل از این که Darkwraith را در Undead Settlement بکشید، از بین ببرید، Darkwraith پس از کشته شدن به جای Red Eye Orb یک Pale Tongue را یه زمین می اندازد. بهتر است تا در ابتدا Darkwraith را از بین ببرید قبل از ایتن که تصمیم بگیرید Ringfinger Leonhard را بکشید.

نکته: شما می توانید از تمام خدمات Rosaria بدون برگرداندن روح وی به او نیز استفاده کنبد. پس بهتر است تا روح وی را پس ندهید و با دادن آن به Ludleth در Firelink Shrine، معجزه Bountiful Sunlight را به دست آورید.”

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سوم - گیمفا

شخصیت Shrine Handmaid کلیدی به نام Tower Key را با قیمت ۲۰۰۰۰ روح می فروشد که واقعا در ابتدای بازی مبلغ بالایی است ولی بعدا کسب آن مانند اب خوردن می شود. پس بهتر است که فعلا از آن بگذرید و بعدا سراغش بیایید

ادامه راهنما

در طول بازی و پیشروی در  آن با شخصیت های دیگری هم اشنا می شوید که تاثیرات گوناگونی بر بازی شما می گذارند و هر کدام عقاید و رفتاری خاص دارند. در حال حاضر دیگر در اینجا کار خاصی نداریم. البته یک آیتم Soul of a Deserted Corpse نیز وجود دارد که اگر از ورودی کناری در طبقه بالای این بخش بیرون بروید می توانید آن را بر دارید. در اینجا یک درخت بزرگ و غول پیکر وجود دارد که گاهی بذرهایی را می اندازد که می توانید از آنها برای آسان تر کردن مبارزاتی که به دنیای دیگران حمله می کنید یا به شما حمله می کنند استفاده نمایید.

در اینجا یک سری جمع آوری آیتم های دیگر یا treasure hunting انتخابی نیز وجود دارد که می توانید از آنها فعلا بگذرید و بعدا به سراغشان بیایید ولی بنده برای شما توضیح می دهم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سوم - گیمفا

در انتهای این ستون که در بالاترین منطقه Shrine قرار دارد به دیواری که می بینید ضربه بزنید تا راه مخفی باز شود.

treasure hunting انتخابی: 

شخصیت Shrine Handmaid کلیدی به نام Tower Key را با قیمت ۲۰۰۰۰ روح می فروشد که واقعا در ابتدای بازی مبلغ بالایی است ولی بعدا کسب آن مانند اب خوردن می شود. پس بهتر است که فعلا از آن بگذرید و بعدا سراغش بیایید اما بالاخره برای آنهایی که می خواهند همین اول به سراغش بروند و اینقدر روح جمع می کنند که بتوانند آن را بخرند توضیح می دهیم.

وقتی این کلید را داشتید به همان بخش درخت بزرگ بروید و از آن رد شوید و به یک درب قفل با میله های فلزی می رسید که با کلید باز کنید و به سمت برج می روید. شروع دبه گذشتن از پل کنید اما در نیمه پل از بخشی که خراب شده است به پایین بپرید. استفاده از Spook یا Silvercat Ring باعث کاهش آسیب شما در اثر پایین پریدن می شوند. بلافاصله به سمت چپ بروید و نردبانی که می بینید را با لگد به پایین بیندازید تا از این به بعد بتوانید مثل آب خوردن به این بخش بیایید. روی سقف شروع به گشتن کنید تا جایی که یک آیتم در حال درخشیدن ببینید. پایین بپرید و آن را که Homeward Bones است بردارید. (از روی این سقف می توانید اگر هنوز Sword Master را نکشته اید و می خواهید Uchigatana را به دست بیاورید، شروع به تیراندازی به سمت او کنید و اگر هم از محدوده دید شما خارج شد با Alluring Skull وی را برگردانید تا کارش را از روی سقف به راحتی و زمانی که دستش به شما نمی رسد تمام کنید!!)

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سوم - گیمفا

بعد از وارد شدن به راه مخفی وقتی جلوتر بروید یک صندوق اینجاست که یکی از برترین حلقه های بازی (برترین نوع حلقه برای من در کل بازی های سولز) یعنی Silver Covetous Serpent را در خود دارد که باعث می شود روح بیشتری از دشمنان بگیرید و از آنجا که همه چیز در این بازی بر اساس روح است، به نظر من مهمترین حلقه بازی به حساب می آید مخصوصا در درجات بالاتر آن و پیدا کردن Silver Covetous Serpent +3

هنوز کاملا به پایین نپرید. از روی همین سقف که یک رده پایین تر از سقف اصلی است راه بروید تا به یک درب برسید که می یبنید دوباره شما را به shrine باز می گرداند اما از بالای بالا و روی چند ستون باریک. از روی ستون به جلو بروید و آیتم Estus Shard را بردارید. سپس در انتهای ستون به دیوار ضربه بزنید تا راه مخفی باز شود. به جلو بروید و پایین بپرید. یک صندوق اینجاست که یکی از برترین حلقه های بازی (برترین نوع حلقه برای من در کل بازی های سولز) یعنی Silver Covetous Serpent را در خود دارد که باعث می شود روح بیشتری از دشمنان بگیرید و از آنجا که همه چیز در این بازی بر اساس روح است، به نظر من مهمترین حلقه بازی به حساب می آید مخصوصا در درجات بالاتر آن و پیدا کردن Silver Covetous Serpent +3. پایین بپرید و می بینید که پشت صندلی پادشاهی Lothric هستید.

دوباره برگردید و با نردبان بروید روی سقف. این بار دقیقا به نقطه وسط سقف بروید و یک لانه پرنده می بینید (سولز باز ها می دانند این یعنی چیه!!). در اینجا شما می توانید با Picklepum the Crow تعامل داشته باشید. شما در اینجا می توانید برخی ایتم های خود را تعویض کنید. درون لانه بایستید و به روی آیتم مورد نظر در اینونتوری بروید و گزینه “Leave” را بزنید تا آیتم را بیاندازید. کلاغ به شما می گوید که آیا از این هدیه خوشش می آید یا خیر. اگر خوشش بیاید آن آیتم را با یک آیتم دیگر که به شما می دهد عوض می کند. (وقتی یک بار صفحه را لود کنید می بینید که آیتم عوض شده و آیتم چدید در لانه است).

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سوم - گیمفا

دقیقا به نقطه وسط سقف بروید و یک لانه پرنده می بینید. در اینجا می توانید با Picklepum the Crow تعامل داشته باشید و برخی ایتم های خود را تعویض کنید. درون لانه بایستید و به روی آیتم مورد نظر در اینونتوری بروید و گزینه “Leave” را بزنید تا آیتم را بیاندازید. اگر کلاغ خوشش بیاید آن آیتم را با یک آیتم دیگر عوض می کند. (وقتی یک بار صفحه را لود کنید می بینید که آیتم عوض شده و آیتم چدید در لانه است).

حالا بروید به سمت لبه سقف که از آنجا می توانستیم به Sword Master شلیک کنیم. اینجا یک راه در پایین می بینید. بپرید و آرام به جلو بروید و اینجا یک Crystal Lizard را بکشید تا آیتم Twinkling Titanite را بردارید. خب دیگر کارمان در اینجا و روی سقف و .. تمام است. حالا برگردید روی همان پل که در ابتدا از نیمه آن پایین پریدیم. این بار تا انتهاب روید و سوار آسانسوری که می بینید شوید. پله ها را دنبال کنید تا در بالا آیتم Fire Keeper’s Soul را بردارید (اگر این را به Fire Keeper بدهید Dark Sigil را شفا می دهد اما خط داستانی یکی دو شخصیت مهم و یکی از پایان های بازی را از بین می برد پس پیشنهاد می کنم که هرگز Fire Keeper’s Soul را به Fire Keeper ندهید.)

حالا با آسانسور دوباره به پایین برگردید. اگر Sword Master را کشته باشید زیاد نگرانی از این بخش ندارید زیرا در کف این بخش منطقه ای است که درب پشت سر Sword Master قرار داشت. اینجا می توانید یکی دو آیتم را با دقت بردارید. Spook یا Silvercat Ring را مجهز کنید (اگر دارید). سپس به پایین، جایی که می بینید یک آیتم می درخشد نگاه کنید. عقب آمده و بدوید و از لبه این بخش بپرید تا بتوانید روی آن بخش کوچکی که ایتم روی آن قرار دارد فرود بیایید.حالا می بینید که ارزشش را داشت. ست لباس Fire Keeper set را بردارید. دوباره پایین تر یک آیتم دیگر می بینید. روی آن بپرید و Estus Ring را بردارید. حالا درب را باز کنید و می بینید که از پشت سر جایی که Sword Master ایستاده بود در آمده اید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سوم - گیمفا

به پایین، جایی که می بینید یک آیتم می درخشد نگاه کنید. عقب آمده و بدوید و از لبه این بخش بپرید تا بتوانید روی آن بخش کوچکی که ایتم روی آن قرار دارد فرود بیایید و ست لباس Fire Keeper set را بردارید.

خب دیگر کارمان اینجا تمام است و می توانیم به منطقه جدید High Wall of Lothric برویم که در بخش بعدی این مسیر را آغاز خواهیم کرد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سوم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سوم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش سوم - گیمفا