استودیوی رمدی برای پروژه جدید خود به دنبال استخدام یک طراح است
استودیوی نام آشنای رمدی به تازگی اعلام کرده است که آنها برای پروژه جدید خود به دنبال استخدام یک طراح بازیهای ویدیویی هستند که با بازیهای آنلاین و حالتهای رقابتی آنها آشنایی داشته باشد.
مطمئنا با استودیوی محبوب رمدی آشنا هستید؛ استودیویی که سابقه ساخت دو نسخه اول Max Payne و عناوین Alan Wake و را در کارنامه خود دارد. همان طور که می دانید این استودیو بر روی پروژه جدیدی کار می کند که با نام رمزی P7(اشاره به هفتمین عنوان که توسط این استودیو ساخته می شود) شناخته شده و اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. تنها اطاعات منتشر شده از این خبر می دهند که رمدی برای ساخت عنوان جدید خود از موتور بازی Quantum Break استفاده کرده و این عنوان برای کنسولهای پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر می شود.
حال این استودیو به تازگی اعلام کرده است که برای پروژه جدید خود به دنبال استخدام یک طراح بازیهای ویدیویی با تجربه هستند که با بخشها و حالتهای رقابتی آنلاین بازیهای ویدیویی به طور کامل آشنایی داشته باشد. به بیان ساده تر به نظر می رسد که آنها به دنبال فردی هستند که با عنوان Destiny و رقابتها و چالشهای آنلاین آن آشنایی داشته باشد:
آیا شما مدام به این موضوع فکر می کنید که با روشهای جالبی می توانید بازیکنان را ترغیب کرده تا وقت خود را در دنیای بازی صرف کنند؟ آیا شما از افسانهها خسته شده و می خواهید محتویاتی ساخته تا به وسیله آن کاربران بسیاری را جذب کنید؟ آیا شما چالشهایی طراحی می کنید که کاربران شما بیشتر وقت خود را به آنها اختصاص می دهند؟ آیا شما تا به حال چالشهایی به مانند Battle Royale را طراحی کرده اید؟ آیا شما همیشه جزو اولین کسانی هستید که مکان Xur راپیدا می کنید؟( اشاره به بازی Destiny)
استودیوی رمدی در بخش مسئولیتهای آگهی استخدام نیز بر این نکته تاکید دارد که فرد مورد نظر باید قادر به طراحی حالتهای رقابتی آنلاین “نوآورانه و متقاعد کننده” باشد به طوری که کاربران را به گشت و گذار در محیط بازی ترغیب کند. شخص مورد نظر باید ایدهها و افکار نوآورانه خود را در زمینه پروژه جدید با سایر اعضای تیم نیز مطرح کرده و با آنها مشارکت کند.
این موضوع بسیار جالب است زیرا در گذشته استودیوی رمدی همیشه بر روی بازیهای تک نفره تمرکز داشته و حال این استودیو به سراغ توسعه بازیهای آنلاین چند نفره می رود که قطعا تغییر و قدم بسیار بزرگی محسوب می شود. البته در این میان نمی توان نقش بزرگ ناشر این عنوان یعنی ۵۰۵ گیمز که مبلغ خوبی در ساخت این پروژه سرمایه گذاری کرده است را نادیده گرفت.
آگهی استخدام استودیوی رمدی تا اول ژانویه سال ۲۰۱۸(دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶) اعتبار داشته و به گفته این استودیو هر فردی که استخدام می شود باید در شهر اسپو کشور فنلاند زندگی کرده و پنج هفته در سال را نیز به تعطیلات خواهد رفت که با توجه به سال نو(کریسمس) و آیین های خاص آن پیشنهاد بسیار مناسبی است.
پر بحثترینها
- تریلر معرفی بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، روی کانال پلی استیشن بیش از ۲۳ هزار دیسلایک دریافت کرده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- اولین اطلاعات از بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic: The Heretic Prophet، منتشر شد
- Astro Bot بهترین بازی سال شد؛ فهرست کامل برندگان The Game Awards 2024
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- ناتی داگ از بازی جدید خود به نام Intergalactic: The Heretic Prophet رونمایی کرد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- نکات مخفی تریلر بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، که شاید متوجه آنها نشده باشید
نظرات
مشتاقم دست پخت جدید رمدی رو ببینم !
واقعا ساخته های سم لیک یه چیز خاصی هستن همین دیروز کوانتوم بریک رو تونستم روی ONE X تموم کنم باورش شاید برای خیلیا سخت باشه ولی به من از انچارتد ۴ بیشتر چسبید و تبدیل شد به یکی از بهترین بازی های زندگیم به دوستان پیشنهاد می کنم خودشونو از تجربه ی این ابر شاهکار محروم نکنن
آره کاش همه دو کنسول رو بگیرن و تجربه کنن انحصاری هارو. منم هر دو رو تموم کردم کوانتوم بازی خوبیه اما آنچارتد به نظر من شاهکاره و بهترین بازی نسله. شما که اینقدر خوب می تونی نظر بدی کاش یکی از بهترین کاربرای سایت رو فیک نمی ساختی و با هویت خودت نظر می دادی
حیف از ارتفاع میترسم وگرنع میرفتم استخدام میشدم
حیف شد. ممکنه بازی کنسل بشه بخاطر این تصمیمت!
حیف اون همه بودجه که سر کوانتوم بریک اینا حروم کردن.بااون بودجه ۴-۵ تا استودیو مثه Moon studio رو میشد رونق داد.خداروشکر که دیگه نیستن و اسپنسر سیاست درستی رو در رابطه با سرمایه گذاری رو استودیوها در پیش گرفته
نع دکی جان بچع های بالا هستن میفرستیم برن 😀
یعنی اسیر این تیکه هاتم شهروز جان. 😀
رمدی بازیاش افت داشته بعد مکس پین
از سم لیک و دارو دستش خیلی بعیده این سبک بازی سازی بدون داستان.
خدا کنه ایده ی مضخرف بازی-سریالو دور انداخته باشه و یچیز کامل ارائه بده alan wakeیکی از بهترین بازیای عمرم بود واقعن محشربتمام معنا…