اطلاعات و جزییات زیادی از عنوان Devil May Cry V منتشر شد(بروز‌رسانی شد) - گیمفا
اطلاعات و جزییات زیادی از عنوان Devil May Cry V منتشر شد(بروز‌رسانی شد) - گیمفا
اطلاعات و جزییات زیادی از عنوان Devil May Cry V منتشر شد(بروز‌رسانی شد) - گیمفا
اطلاعات و جزییات زیادی از عنوان Devil May Cry V منتشر شد(بروز‌رسانی شد) - گیمفا

اطلاعات و جزییات زیادی از عنوان Devil May Cry V منتشر شد(بروز‌رسانی شد)

سعید حلاجیان
۲۱:۴۲ ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
اطلاعات و جزییات زیادی از عنوان Devil May Cry V منتشر شد(بروز‌رسانی شد) - گیمفا

هفته گذشته شایعات از این موضوع خبر داده بوده اند که شرکت کپکام با همکاری سونی عنوان Devil May Cry 5 را در نمایشگاه PSX 2017 معرفی خواهند کرد اما ظاهرا این موضوع به تعویق افتاده و اطلاعات و جزییات جدید از معرفی آن در نمایشگاه E3 2018 خبر می دهند. با ما همراه باشید.

بروز‌رسانی:

به تازگی انجمن ResetERA جزییات جدیدی را به اشتراک گذاشته است و از این موضوع خبر می دهد که عنوان Devil May Cry V با موتور آنریل انجین ۴(Unreal Engine 4) ساخته می شود و ابتدا به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شده و مدتی بعد نیز در دسترس رایانه‌های شخصی خواهد بود و خیلی بعید است که این عنوان برای پلتفرم دیگری نیز عرضه شود. البته مشابه این موضوع را در ارتباط با عنوان Street Fighter V نیز شاهد بوده ایم. متاسفانه هیچ منبع رسمی هنوز این شایعات را تایید نکرده است و احتمالا با توجه به انتشار عنوان Devil May Cry V در سال ۲۰۱۹، در سال‌های پیش رو شایعات زیادی از این عنوان منتشر می شود. در هر صورت به محض دریافت اطلاعات بیشتر از این عنوان، جزییات جدید را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

اصل خبر:

در حالی که به نظر می رسید شرکت کپکام تمایلی به ساخت ادامه عنوان Devil May Cry ندارد هفته گذشته یکی از کاربران سایت رددیت از معرفی عنوان Devil May Cry 5 در نمایشگاه PSX 2017 خبر داد؛ خبری که بسیاری از طرفداران این عنوان را به وجد آورد. حال به تازگی مدیران انجمن ResetERA که ادعا می کنند اطلاعات بسیاری از Devil May Cry 5 داشته جزییات فراوانی از این عنوان را به اشتراک گذاشته اند. اطلاعات بسیار زیادی از تاریخ انتشار گرفته تا مکانیک‌های گیم پلی، تنظیمات، داستان و بسیاری دیگر منتشر شده و به نظر می رسد پلتفرم مقصد این عنوان نیز کنسول پلی استیشن ۴ باشد.

نام نسخه جدید Devil May Cry V بوده و معرفی این عنوان در PSX 2017 را به طور کلی فراموش کنید، عنوان Devil May Cry V رسما در نمایشگاه E3 2018 رونمایی می شود.

تاریخ انتشار و تولید

  • عنوان Devil May Cry V برای انتشار در سال مالی ۲۰۱۹ برنامه ریزی شده است یعنی احتمالا در فاصله زمانی آوریل ۲۰۱۸ تا مارس ۲۰۱۹ شاهد انتشار این عنوان خواهیم بود. البته سازندگان ابتدا تصمیم داشته اند آن را در نوامبر ۲۰۱۸ منتشر کنند اما به دلایلی انتشار آن ار تا اوایل سال ۲۰۱۹ به تعویق انداخته اند.
  • ابتدا قرار بود Devil May Cry V در نمایشگاه PSX 2017 رسما معرفی و رونمایی شود. زیرا به دلیل همکاری سونی و کپکام این عنوان مطمئنا در یکی از کنفرانس های سونی معرفی می شود و از این روی بسیاری از کاربران گمان می کردند که این اتفاق در PSX 2017 انجام می گیرد اما شرکت سونی به دلیل انتقاداتی که نسبت به نمایش این شرکت در E3 وارد شده بود، تصمیم گرفت تا معرفی آن را به E3 2018 موکول کند.
  • قبل از انتشار Devil May Cry V نسخه ازمایشی آن نیز منتشر خواهد شد
  • کار ساخت بازی به مدت ۲ سال است که آغاز شده و در مجموع تا انتشار آن در سال ۲۰۱۹ مدت زمان توسعه این عنوان به سومین سال خود می رسد. البته مراحل پیش تولید Devil May Cry V از سال ۲۰۱۵ و پس از انتشار Devil May Cry 4: Special Edition آغاز شده و به گفته سازندگان، هیچ وقفه ای در ساخت بازی به وجود نیامده و مراحل آن به خوبی پیش می رود.
  • احتمالا Devil May Cry V دارای ویژگی های انحصاری خاصی در ارتباط با کنسول پلی استیشن ۴ خواهد بود. سونی بخشی از هزینه های مربوط به ساخت این عنوان را به عهده گرفته ولی هنوز میزان و مبلغ آن مشخص نیست ولی ممکن است Devil May Cry V به طور انحصاری برای پلی استیشن ۴ منتشر شود، فقط برای کنسول ها عرضه شده و یا این که اصلا در انحصار زمانی کنسول پلی استیشن ۴ باشد.
  • تریلر معرفی Devil May Cry V خیلی وقت است که آماده شده و تریلر ابتدایی یک دقیقه و پنجاه ثانیه خواهد بود. از آن جایی که از آماده شدن این تریلر مدت زمانی زیادی می گذرد، ممکن است آن ‌ها قسمت‌های خاصی را به این تریلر اضافه کرده و نسخه توسعه یافته آن را منتشر کنند. تریلر مورد نظر بیشتر بر روی داستان شخصیت‌ها و میان پرده‌های بازی تمرکز دارد و شهری که در تریلر مشاهده کرده ایم بسیار مشابه شهر Fortuna city در عنوان Devil May Cry 4 بود.
  • بازی Devil May Cry V به طور کلی برای یک عنوان DMC بسیار جاه طلبانه است؛ موشوعی که بسیار از طرفدران این عنوان انتظار آن را داشته اند. همچنین نسخه پنجم طولانی ترین میان پرده‌ها را میان عناوین DMC خواهد داشت.

تیم سازنده:

  • هیدئاکی ایتسونو و تیم وی که بر روی DMC و Dragon’s Dogma کار کرده اند، ساخت عنوان Devil May Cry V را به عهده خواهند داشت.
  • آقای یوجی شیمومورا(Yuji Shimomura) به عنوان کارگردان میان پرده‌های بازی‌ فعالیت خواهد کرد. وی کارگردانی میان پرده های عناوین DMC4 ،DMC3 و Bayonetta را در کارنامه خود دارد.
  • آقای روبن لنگدان صداپیشگی شخصیت Dante، جانی یانگ صداپیشگی شخصیت Nero و آقای دن ساوتورثت صداپیشگی شخصیت Vergil را به عهده خواهند داشت.
  • هنوز مشخص نیست در صورت حضور شخصیت های Trish و Lady در نسخه پنجم صداپیشگان آن ها چه افرادی خواهند بود.
  • کار  ساخت موسیقی متن عنوان Devil May Cry V نیز به عهده  Onyay Pheori است( ایشان موسیقی متن تریلر هنگام انتشار DMC4 را به عهده داشته اند).

داستان و شخصیت های بازی:

  • داستان بازی بعد از اتفاقات بازی Devil May Cry 4 خواهد بود
  • بیشتر از یک شخصیت قابل بازی در Devil May Cry V حضور خواهند داشت. شخصیت Dante که به طور حتم قابل بازی است، ممکن است vergil و Nero نیز قابل بازی باشند. در هر صورت تا به حال سه شخصیت قابل بازی پیشنهاد شده است. سومین شخصیت قابل بازی نیز بسیار قدرتمند بوده و ممکن است که شخصیت نام آشنایی باشد و یا بالعکس.
  • در نسخه جدید شاهد جدی ترین شخصیت دانته خواهیم بود( یک شخصیت متفاوت جدید از دانته) البته اگر نسخه دوم را در نظر نگیریم. دانته همچنان حس شوخ طبعی خود را دارد ولی این بازی برای وی بسیار شخصی تر است.
  • هنوز مشخص نیست که ورجیل نیز قابل بازی خواهد بود یا نه اما او قطعا در نسخه پنجم حضور داشته و مشخص نیست که وی چگونه از مرگ(نسخه اول) باز خواهد گشت.
  • شخصیت Trish نیز نقش برجسته ای در نسخه پنجم دارد اما مشخص نیست که این شخصیت نیز قابل بازی خواهد بود یا خیر.
  • در سکانسی دو شخصیت  Nero و Vergil بای یکدیگر روبرو خواهند شد که شاید رابطه میان آن‌ها را تایید می کند( Nero در حقیقت پسر ورجیل می باشد که در کتاب مصور DMC3142 نیز به آن اشاره شده است).
  • قابلیت سوییچ و جابجا شدن میان شخصیت‌های بازی در Devil May Cry V امکان پذیر است.
  • شخصیت منفی داستان بازی نیز Prince of Darkness( شاهزاده تاریکی) نام داشته که احتمالا این نام به Mundus  اشاره دارد و شاید شاهد بازگشت وی در نسخه پنجم باشیم. اگرچه ممکن است عنوان Prince of Darkness در ارتباط با شخصیت دیگری باشد.
  • نسخه پنجم ممکن است پایانی بر داستان sons of Sparda باشد.

گیم پلی و مکانیزم‌های آن

  • هدف بازی این است که بر روی کنسول‌ها به مانند نسخه‌های قبلی با نرخ فریم ۶۰ اجرا شود.
  • طراحی مراحل بازی گسترده تر از نسخه‌های قبلی بوده اما نه به مانند بازی های جهان بازی چون Dark Souls. حرکت شخصیت های بازی در خارج از مبارزات کمی ساده تر شده به طوری که با محیط باز وگسترده بازی هم خوانی و سازگاری بیشتری داشته باشد. ساختار مراحل بازی کمی گسترده تر بوده تا تجربه بهتر و روان تری را ارائه دهد.
  • طراحی مراحل بازی و گشت و گذار در آن تقریبا مشابه Bayonetta است منتها با سکانس‌های اکشن در میان پرده‌ها ولی بدون رویداد‌های فوری. به طور کلی رویداد‌های فوری در سری بازی‌های DMC وجود نداشته اند.
  • هیچ نوار استقامتی در بازی وجود ندارد.
  • Devil May Cry V به سبک بازی‌های Musou( مبارزات یک به هزار) نخواهد بود ولی در طول بازی مراحلی وجود دارند که شما نسبت به گیم پلی نسخه‌های قبلی با تعداد بیشتری از دشمنان باید مبارزه کنید.
  • بازی دارای ویژگی‌های آنلاین نیز می باشد اما قطعا بخش چند نفره ای و مبارزات PvP در کار نخواهد بود.
  • سیستم مبارزات و به خصوص جاخالی دادن در بازی دوباره باز سازی شده و به نظر می رسد جاخالی دادن در بازی راحت تر و روان تر خواهد بود
  • دوربین بازی هنگام مبارزات کمی دورتر می شود به طور کلی سازندگان تغییرات پویا و جدیدی را در سیستم دوربین بازی طراحی کرده اند که بسیار به آن افتخار می کنند.
  • قابلیت انتخاب مراحل بازی به مانند نسخه‌های قبلی امکان پذیر است.
  • انیمیشن‌های بازی به گونه ای طراحی شده اند که دیگر کمتر شاهد انیمشین‌های زمخت بوده و تمرکز بیشتر بر روی فیزیک لباس‌ها است به گونه ای که دیگر شاید شمشیر دانته به خصوص در هنگام راه رفتن در لباس او فرو نمی رود. سیستم مبارزات و انیمیشن بازی در هنگام مبارزه بسیار زیبا و روان خواهند بود.
  • سازندگان بر روی باس‌های بازی کار کرده و بسیاری از آن‌ها پیشرفت‌های قابل توجهی داشته اند. به طور مثال یکی از باس‌ها قادر است در هنگام مبارزه در قسمت های مختلفی از محیط بازی جابجا شود
  • سیستم شیوه مبارزات و رتبه‌های مختلفی که بازیکن بر اساس شیوه مبارزات خود به دست می آورد نیز در Devil May Cry V حضور داشته و به مانند نسخه‌های قبلی خواهند بود اما با کمی تغییرات جزیی. با توجه به رنک و شیوه مبارزه شما در باز دشمنان نیز واکنش‌های متفاوتی خواهند داشت. البته سازندگان این سیستم را بازسازی و به گونه ای آن را طراحی کرده اند که بازیکنان نسبت به عنوان DMC4 تجربه آسان تری داشته باشند.
  • می توانید یک شیوه مبارزه را یاد گرفته و بر روی همه دشمنان آن را اجرا کنید؛ هیچ مشکلی وجود ندارد ولی شیوه‌های مبارزه مختلف می تواند در مقابله با دشمنان گوناگون از جمله باس‌ها مزیت‌های متفاوتی را به همراه داشته و عبارت دیگر بیشتر به دردتان می خورد.
  • بر خلاف گذشته محیط بازی و سیستم مبارزات آن بیشتر به هم پیوسته خواهند بود. به بیان ساده تر محیط بازی در روند مبارزات ممکن است تاثیر گذار بوده و در تعامل با آن باشد نه این که به آن آسیب بزند.
  • سیستم تخریب و یا دگرگونی محیط بازی به طور پویا تری طراحی شده اما تا به حال آن چه که مشاهده می شود، در مقیاس و حد و اندازه عنوان DmC نیست.
  • اگرچه عنوان Devil May Cry V یک بازی جهان باز نیست اما در ساخت آن از عنوان Dragon’s Dogma نیز الهامات بسیاری گرفته شده است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعات و جزییات زیادی از عنوان Devil May Cry V منتشر شد(بروز‌رسانی شد) - گیمفا
اطلاعات و جزییات زیادی از عنوان Devil May Cry V منتشر شد(بروز‌رسانی شد) - گیمفا
اطلاعات و جزییات زیادی از عنوان Devil May Cry V منتشر شد(بروز‌رسانی شد) - گیمفا
اطلاعات و جزییات زیادی از عنوان Devil May Cry V منتشر شد(بروز‌رسانی شد) - گیمفا
اطلاعات و جزییات زیادی از عنوان Devil May Cry V منتشر شد(بروز‌رسانی شد) - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اطلاعات و جزییات زیادی از عنوان Devil May Cry V منتشر شد(بروز‌رسانی شد) - گیمفا
اطلاعات و جزییات زیادی از عنوان Devil May Cry V منتشر شد(بروز‌رسانی شد) - گیمفا