فروش ۵۰۰ هزار واحدی Hellblade تنها در مدت سه ماه
امروز استودیوی نینجا تئوری ۳۰ اُمین برگ از خاطرات ساخت و توسعه عنوان Hellblade: Senua’s Sacrifice را منتشر نمود. و آمار و ارقام فروش بازی را از زمان عرضه تاکنون به اشتراک گذاشت.
استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) توسعهدهنده مستقل بریتانیایی، امروز اعلام نمود که عنوان اخیر آنها یعنی Hellblade: Senua’s Sacrifice از زمان عرضه تاکنون به آمار فروش جالب توجهی دست یافته است. در ادامه میتوانید ریز دستاوردهای عنوان مذکور را مشاهده نمائید:
- پیشفروش بیش از ۷۵ هزار نسخهای بازی برروی رایانههای شخصی و پلیاستیشن ۴، قبل از عرضه رسمی
- فروش ۲۵۰ هزار واحدی بازی تنها در هفته اول انتشار، و با قیمت ۲۹٫۹۹ دلار
- بیش از ۱۳ میلیون دلار سود حاصله در مدت زمان ۳ ماه
- فروش ۵۰۰ هزار نسخهای بازی در مدت ۳ ماه. این نتیجه خبر از سودآوری عنوان Hellblade برای سازندگاه میدهد، در صورتی که خود آنها تصور میکردند دستیابی به چنین آماری با گذشت ۶ ماه از زمان عرضه مهیا خواهد شد!
- ساخت و توسعه بازی با تیمی ۲۰ نفره، بمدت ۳ سال بطول انجامید
- Hellblade: Senua’s Sacrifice تنها بصورت دیجیتالی عرضه شد
- حدود نیمی از فروش بازی برروی رایانههای شخصی بوده است
آقای Tameem Antoniades موسس و سرپرست استودیوی نینجا تئوری در اینباره اظهار داشتند که:
افزایش نشر عناوین AAA استودیوهای مستقل بیشماری بمانند ما، بسیاری از ناشران کوچک و هماکنون حتی ناشرین بزرگتر را نیز تهدید به حذف در صنعت بازیسازی میکنند. این موضوع ارتباطی به بقای بهترینها ندارد؛ بلکه اشاره به یافتن مسیرهای خلاقانه در صنعت مورد نظر دارد. آینده از پیش نوشته نشده و اگر چنین باشد، ما اعتقادی نداریم که سند مکتوبی برایش وجود داشته باشد. عناوین AAA همیشه وجود خواهند داشت، اما در کنار آنها ما نیازمند به گزینههای فرعی قدرتمند نیز هستیم. سه سال پیش اعلام کردیم که قصد داریم راهی را بیابیم تا خارج از مدل AAA، بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهیم؛ مستندات تجربیات خود را نیز در اختیار عموم قرار دادیم.
آخرین مرحله به اشتراک گذاشتن مدل تجاری و آمار فروش دیجیتالی استودیویمان، برای سایر توسعهدهندگان است. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد مدلهای جایگزین کسب و کار در دسترس باشد، توسعهدهندگان بیشتری میتوانند آگاهی تجاری خود را بالا برده و دست به ریسکهای خلاقانه بزنند. جهت ارتقای راه و روش استودیوی خود، علاقمندیم سایر سازندگان را تشویق نمائیم تا در صورت امکان، اطلاعات و نتایج کار خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.
در پایان نیز از همه کسانی که باعث شدند تا Hellblade: Senua’s Sacrifice به عنوانی موفق بدل شود، سپاسگزاری میکنم.
عنوان Hellblade: Senua’s Sacrifice در تاریخ ۸ آگوست (۱۷ مرداد) برای پلتفرمهای رایانههای شخصی و پلیاستیشن ۴ منتشر شد، و هماکنون در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
بازی تمیز و پر معنیی بود برای xbox1 هم بیاد دیگه عالی میشه
از تریلر های که دیدم عاشق بازی شدم کاش برای ایکس باکس هم بیاد تا ما هم بتونیم این بازی رو تجربه کنیم
خبری بسیار خوشحال کننده .
منم در اولین فرصت که بتونم برای اینکه حمایتی کرده باشم تهیه ش می کنم ، منتظر تخفیف خوردنش نمیشم .بعلاوه فروش نیمی بر روی پی سی هم بسیار امیدوار کننده هست .
به امید موفقیت هرچه بیشتر این دست بازیا و این دست استودیوها که متاسفانه کم شدن….
کاش فیزیکیشو منتشر کنن
نوشدجونشون ، امیدوارم حتی بیش تر از اینا بفروش، استودیوی بی ادعا که بازی در حد بازی های پرخرخ بازی های امروزی اما بازم با این حال ، کیفیت بازیش از خیلی از بازی ها بیشتر ، خودم تا حالا دو دفعه تمومش کردم، اما هنوزم دوست دارم یه دفعه دیگم بازیش کنم ، بازی ای که از هر نظر بهترین کیفیتو مخصوصا گرافیکش ، گرافیک فوق العاده واقعگرایانه ای داره، امیدوارم در اینده هم از این استودیوی با تجربه بازی های بیشتری ببینیم.
بازی فوق العاده ایه. بدون شک یکی از بهترین های ۲۰۱۷
واقعا فوق العاده بود بازی، اگه جایزه نگیره خیلی عصبانی میشم
خیلی بی سر و صدا هست این بازی . ولی بازی بزرگی هست