اسکوئر اینکس از نینتندو سوئیچ و برنامهریزی خود برای عناوین بزرگ میگوید
اسکوئر اینکس اعلام نموده که تاریخ عرضهی عناوین بزرگ خود را بین ماه آوریل و رویداد E3 اعلام میکند و ضمناً، صحبتهایی راجع به نینتندو سوئیچ داشته و از آن استقبال کرده است.
اسکوئر اینکس که برای مخفی نگه داشتن تاریخ انتشار بازیهای بزرگ خود برای مدتی طولانی شهرت دارد، قرار است که زمان عرضهی برخی از آنها را طی چند ماه آینده به اشتراک بگذارد. مدیرعامل این شرکت یعنی یوسوکه ماتسودا (Yosuke Matsuda) در جدیدترین گزارشات خود برای سرمایهگذاران این موضوع را تایید کرده و گفته است:
عناوین بزرگ و عمده هماکنون توسط استودیوهای خارجی و داخلی در دست توسعه قرار دارند و ما تاریخ انتشارشان را از پایان سال مالی ۲۰۱۸ تا E3 اعلام خواهیم کرد.
اگر آشنایی زیادی با الگوی سال مالی ندارید، باید بگوییم که سال مالی ۲۰۱۸ در ماه مارس به پایان میرسد و از ۱ آوریل (۱۲ فروردین ۱۳۹۷) تا آغاز E3 2018، باید منتظر انتشار جزئیات بیشتر و تاریخ عرضه برای بازیهای بزرگ و مهم اسکوئر اینکس باشیم.
اسکوئر اینکس همچنین برروی بازاریابی این عناوین بزرگ تمرکز دارد تا به بهترین شکل ممکن از پتانسیل و تواناییهایشان بهره ببرد:
ما برنامهای برای عناوین بزرگ تهیه کردهایم و در حال حاضر، بررسی میکنیم که به چه نحوی آنها را عرضه و ارائه کنیم تا پتانسیلشان را به حد اعلی برسانیم. اول از همه میخواهیم که قطعاً به درآمد عملیاتی ۴۰ میلیارد ین برسیم.
علاوه بر اینها، یوسوکه ماتسودا از کنسول نینتندو سوئیچ صحبت کرده و علاقهی خود نسبت به این پلتفرم و ساخت عناوین مختلف برای آن را ابراز نموده است:
نینتندو سوئیچ با جذب و استفادهی سریع توسط توسعهدهندگان همراه بوده است و ما از چنین پلتفرمی استقبال میکنیم. ما میخواهیم که در توسعهی بازی برای سوئیچ فعال باشیم، از آنجایی که این پلتفرم بسیار مناسب عناوین متوسط ما از لحاظ اندازه است که در این زمینه، ما عملکرد بسیار خوبی داریم.
ما منابعمان را به ویژگیهای منحصر به فرد هر پلتفرم اختصاص میدهیم. اگر بخواهیم دقیقتر بگویم، نینتندو سوئیچ کار ما را برای بهترین استفاده از عناوین و تجربههای قبلیمان راحتتر میسازد. از این رو ما قصد داریم که در زمینهی ساخت آیپیهای جدید و انتشار دوبارهی عناوین قدیمی روی این پلتفرم فعال باشیم و کار کنیم.
وی همچنین به دانلودها و نسخههای دیجیتالی و گسترش هرچه بیشتر آنها در آینده پرداخته و پیشبینیهایی داشته است:
دانلودهای دیجیتالی در حال حاضر حدود ۵۰ درصد از کسب و کار بازار غرب را تشکیل میدهند و از آنجایی که بازار بازیهای ویدئویی بیشتر هم به فروش دیجیتالی اهمیت خواهد داد، من معتقدم که این میزان به ۷۰ تا ۸۰ درصد نیز خواهد رسید.
در نهایت، یوسوکه ماتسودا راجع به بازار بازیهای موبایلی و میل اسکوئر اینکس برای تجربهی بیشتر در واقعیت افزوده بحث کرده و گفته است:
بازیکنان به شدت نسبت به کیفیت بازیها فهمیده و بینا شدهاند. فراهم کردن تجربههای جدید نیز حائز اهمیت بوده و به همین دلیل، ما علاقه داریم که در فضای واقعیت افزوده نیز فعال باشیم.
طی همین گزارش، اسکوئر اینکس از اهدافش برای تبدیل Left Alive به عنوانی بزرگ و AAA نیز گفته است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
کاش بازیای مارولیش رو نمایش بده سریع تر