الکترونیک آرتس پول لازم برای خرید قهرمانان Star Wars Battlefront II را به شدت کاهش داد - گیمفا
الکترونیک آرتس پول لازم برای خرید قهرمانان Star Wars Battlefront II را به شدت کاهش داد - گیمفا
الکترونیک آرتس پول لازم برای خرید قهرمانان Star Wars Battlefront II را به شدت کاهش داد - گیمفا
الکترونیک آرتس پول لازم برای خرید قهرمانان Star Wars Battlefront II را به شدت کاهش داد - گیمفا

الکترونیک آرتس پول لازم برای خرید قهرمانان Star Wars Battlefront II را به شدت کاهش داد

دانیال دهقانی
۱۸:۲۰ ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
الکترونیک آرتس پول لازم برای خرید قهرمانان Star Wars Battlefront II را به شدت کاهش داد - گیمفا

به دنبال انتقادات گسترده بازی‌بازان از الکترونیک آرتس و قیمت قهرمانان Star Wars Battlefront II، این شرکت مطرح در حالی که تنها ۳ روز به عرضه رسمی بازی باقی مانده قیمت قهرمانان آن را به شکل قابل توجهی کاهش داده است.

تنها ۳ روز تا رسیدن ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) که تاریخ عرضه Star Wars Battlefront II است باقی مانده و البته بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که به واسطه تست بتا و البته نسخه دیلاکس بازی (Deluxe Edition) که ۳ روز اجازه می‌دهد زودتر به بازی دسترسی پیدا کنید، همین حالا هم خیلی‌ها آن را تجربه کرده‌اند. در همین فاصله کم، شرکت الکترونیک آرتس تغییری بزرگ را در یکی از ویژگی‌های بازی یعنی آزاد کردن قهرمانانی چون هن سولو (Han Solo) و دارث ویدر (Darth Vader) ایجاد کرده است. این شرکت درست قبل از انتشار نقدهای بازی اقدام به کاهش بسیار زیاد قیمت خرید قهرمانان Star Wars Battlefront II کرده است، موردی که هواداران زیادی به آن اعتراض کرده بودند.

شرکت الکترونیک آرتس در توییتر اعلام کرده است که “پول لازم برای خرید قهرمانان Star Wars Battlefront II به شدت کاهش یافته است” و این کار را به خاطر بازخوردهای طرفداران نسبت به این موضوع انجام داده است. در واقع اکنون پول درون بازی که برای خرید شخصیت‌های محبوب و معروف نیاز دارید بسیار کمتر از قبل شده است. قبلاً گزارش‌هایی از سوی بازیکنان منتشر شده بود مبنی بر اینکه آزادسازی قهرمانان بزرگ و معروف و محبوب، به ده‌ها ساعت بازی کردن و جمع آوری پول (همان Grinding) نیاز دارد.

در جزئیاتی که شرکت الکترونیک آرتس در این بیانیه عنوان کرده، می‌توان به این مسئله اشاره کرد که پول لازم برای خرید “قهرمانان برتر” بازی در بخش چندنفره به میزان ۷۵ درصد کاهش یافته و این تغییرات از همین امروز در بازی اعمال شده است. به طور مثال اکنون لوک اسکایواکر (Luke Skywalker) و دارث ویدر به ۱۵ هزار واحد از پول درون بازی نیاز دارند؛ شاه پالپاتین (Emperor Palpatine)، چوباکا (Chewbacca) و لیا اورگانا (Leia Organa) به ۱۰ هزار واحد از پول درون بازی نیاز دارند و ایدن ورسیو (Iden Versio) هم برای آزادسازی به ۵ هزار واحد از پول درون بازی نیاز خواهد داشت. در ادامه اشاره شده که “آزادسازی این قهرمانان یک دستاورد خواهد بود، ولی در دسترس همه بازیکنان قرار دارد”.

در اوایل این بیانیه به این نکته اشاره شده که “بحث و رایزنی زیادی در مورد مقدار پول درون بازی (و وقت) لازم برای آزاد کردن برخی از قهرمانان ما، به خصوص لوک اسکایواکر و دارث ویدر وجود داشته است. ما از اطلاعات به دست آمده از تست بتا استفاده کردیم تا آن سطح‎‌ها را به توازن برسانیم، ولی به طور واضح به نظر تغییرات بیشتری نسبت به چیزی که ما اعمال کردیم نیاز بوده است.”

امروز صبح بود که نمرات بازی هم منتشر شد و نسبت به مقوله لوت باکس‌های بازی، منتقدان موضعی بسیار منفی گرفتند. بازی Star Wars Battlefront II در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. البته مشترکان سرویس EA Access و کسانی که نسخه دیلاکس بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، هم اکنون به بازی دسترسی دارند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

الکترونیک آرتس پول لازم برای خرید قهرمانان Star Wars Battlefront II را به شدت کاهش داد - گیمفا
الکترونیک آرتس پول لازم برای خرید قهرمانان Star Wars Battlefront II را به شدت کاهش داد - گیمفا
الکترونیک آرتس پول لازم برای خرید قهرمانان Star Wars Battlefront II را به شدت کاهش داد - گیمفا
الکترونیک آرتس پول لازم برای خرید قهرمانان Star Wars Battlefront II را به شدت کاهش داد - گیمفا
الکترونیک آرتس پول لازم برای خرید قهرمانان Star Wars Battlefront II را به شدت کاهش داد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • پنکه گفت:

    خیلی خبر خوبی بود
    امیدوارم بازی بالانس باشه تا همه لذت ببرن
    ایشالا زودتر میگیرم روی وان ایکس با ۴k نیتیو بازی میکنم 😎

    • Alireza-spv گفت:

      بالانس نی
      رو اوریجین EA ملعون اومده سیستم برگردوندن پول مشتری رو واسه استاروارز برداشته چون کاربرا همه درخواست برگشت پول زدن
      حالا پول مردمو پس ندادخ بجاش واسه بستن دهن مردم ای کارو کرده ک من بجا اون درصد پایین از گیمرای احمق باشم دس ب این بازی نمیزنم.
      با این حرکت بچگانه ای که EA زد خرید این بازی حرومه

  • sgt. Frank Woods گفت:

    مثل اینکه اعتراضات نتیجه داد

  • یه نکته برای این موضوع بگم که اخیرا هم خیلی بحث میشه ببینید قرار نیست اگر رفتی هزینه کردی و فلان هیرو رو گرفتی دیگه بله بزنی دخل همه رو بیاری نه عزیزان این طور نیست ۱۰۰ درصد به خود گیمر بستگی داره در اینکه اون هیرو یکسری ویژگی های اضافی داره شکی نیست ولی همچین هم نیست که دیگه اگر شما نتونستی بخری نتونی بازی کنی نه اقا جان اش دهن سوزی هم نیست

    • 2B گفت:

      محمد رضای عزیز متوجه نشدم یعنی شما الان با لوت باکسها مشکلی نداری…؟!

      • نه رضا جان ببین شرکتی مثل ea که از این پول ها نمیگذره اونم استار وارز که یک عنوان مشهور در ایالات متحده هست که جون میدن براش ea هم که ۱۰۰درصد از این شهرت استفاده میکنه برای کسب درامد ولی دارم میگم خرید این هیرو ها معجزه نمیکنه اگر رفتین ۶۰ دلار بازی گرفتین برای این هیرو ها ۱ قرون هزینه نکنید چون تاثیر خاصی نداره با همون سرباز عادی هم میشه بازی کرد

        • این هیروها معمولا به شکلی بالانس شدن که مشکلی برای کسی با سرباز عادی پیش نیاد.اگر اینجور باشه که بازی بالانس نشده و درنهایت شکست خورده میشه!خیالاتون راحت

        • Dr. Freeman گفت:

          ببین محمدرضا
          اصلا مساله این نیست که آیا شما با هزینه ی اضافی در بازی، شخصیت یا آیتم خاصی رو آزاد میکنی که بالانس بازی رو بهم میزنه یا تاثیری در افزایش قدرتت نداشته باشه و به خود پلیر برگرده
          مساله اصلا این نیست
          مساله اینه که چرا شرکتی که برچسب قیمت ۶۰دلاری رو واسه نسخه استاندارد بازیش تعیین کرده باید دوباره به بهانه آزاد کردن یک سری شخصیت یا آیتم بیاد گیمر رو وسوسه کنه و حتی یک قرون ازش پول بچاپه؟؟ این عین کلاهبرداری و دزدیه و ea خیلی وقته داره این حرکت مضحک رو انجام میده
          پرداخت درون برنامه ای موقعی قابل پذیرشه که بازی رایگان باشه. اونوقت میشه گفت سازنده برای درآمدزایی از این امکان استفاده کرده ولی کسی هم مجبور نیست استفاده کنه.

          • Dirtyomnic گفت:

            چرا کسی از کالاف نمیگه؟ اون black ops 3 که این همه ازش انتقاد شد متاش شد ۸۱ این جدیدی هم ازش تعریف شد متاش الان شده ۷۹! واقعا کجای کار ایراد داره؟ یکی منو روشن کنه !!!

          • Saman_hk گفت:

            به به چه عجب بعد مدت ها دیدیمت شهروز جان،دلم برات تنگ شده بود.
            رفع اسپم:گل گفتی شهروز،بعضی از شرکت های بازی سازی از هر روشی برای درآمد زایی بیشتر استفاده میکنند،به نظرم اگه گیمر ها در این زمینه کمی با هم اتحاد داشته باشند میتونند روی این شرکت ها رو کم کنن و حتی این قضیه پرداخت درون برنامه ای رو از بازی های پولی به کلی جمعش کنند.مثل همین مورد که باعث شد ea کوتاه بیاد.

            • Dr. Freeman گفت:

              مخلص سامان خان :heart:
              ارادت دارم
              البته اعتراضات و تهدیدهای کاربران جهانی تا حدودی جوابگو بوده و باعث شده ea کمی به خودش بیاد و جایگاهش رو در خطر ببینه. این اعتراض ها باید ادامه داشته باشه تا جایی که کلا بساط لوت باکس و loot crate و امثال این شارلاتان بازی ها تو بازی هایی که همینطوری هم ۶۰دلار قیمت دارن برچیده شده
              با استفاده از این روش ها تو بازی رایگان مشکلی ندارم ولی این دیگه دزدی تو روز روشنه

          • شهروز جان ببین دزد که شاخ و دم نداره یکی هست مثل بقیه کمپانی ای مثل ea خیلی وقت هست که قید یکسری چیزها رو زده دیگه از کمپانی ای مثل ea من و شما کمپین و داستان های قوی نمیبینیم چرا چون تجارت بهش ساخته هیچ کاریش هم نمیشه کرد از هر بازی بگذره از استار وارز و این تعداد طرفدار نمیگذره همه طرفدارها رو مثل اسکناس میبینه که میان به ع.ش.ق دارث ویدر هزینه میکنن دلیلی نداره این پرداخت رو حذف کنه مقصر گیمر هست که میاد هزینه میکنه بنده و شما هم توی ea بودیم از این طرح حمایت میکردیم چون گیمر خودش مشتاق هزینه برای هیرو هست این گیمرها هستن که کمپانی ها رو بد عادت کردن

            • Dr. Freeman گفت:

              این حرفت درسته محمدرضا که مخاطب خودش باید عاقل باشه و پول اضافه خرج نکنه
              اما سازنده هم باید منصف باشه و وقتی داره ۶۰ دلار جیرینگی پای هر بازی اونم نسخه استانداردش به جیب میزنه دیگه این مسخره بازی چیه که بازم پول میخواد از گیمر؟!
              ببین ممکنه من و تو گول نخوریم و بگیم اونقد بازی میکنم تا خودم پول درون بازی رو جور کنم و اون شخصیت رو ازاد کنم. ولی همه اینطوری نیستن. خیلی ها ممکنه وسوسه شن و بگن حالا کو تا من با بازی کردن بتونم فلان شخصیت فوق محبوبو ازاد کنم. در نتیجه وسوسه میشه پول واقعی خرج کنه و پول داخل بازی بخره. بازم میگم. اگه بازی رایگان باشه مشکلی نیست. ولی این لاکردار داره قیمت یه بازی aaa رو میگیره. خب بسه دیگه. بکن بنداز دور اون دندون طمعو!!

              • ۱۰۰درصد حرفت درست هست بالا هم گفتم خیلی ها به راحتی میان به هوای اینکه قراره دارث ویدر دخل همه رو بیاره هزینه میکنن اما ای دل غافل که …….
                اره خداییش وسوسه کننده هست و گیمرهای ساده هم هزینه میکنن و ea هم خوشحال و شاد و خندان اماده میشه برای بتلفیلد بعد و همین اش و همین کاسه :rotfl: :rotfl:

                • Dr. Freeman گفت:

                  یه چیز دیگه ای هم که معمولا اینجور مواقع پیش میاد اعتیا.داور بودن خرج های داخل بازیه. یعنی ممکنه فلان گیمر بیاد اون اول مثلا هزار تومن خرج کنه. کم کم مزه این خریدها میاد زیر دندونش. هزار میشه دوهزار. دوهزار میشه چهاذهزار. یه دفعه به خودش میاد میبینه کلی پول خرج کرده. تو کلش آو کلنز و بازی های مشابه هم همین بساطه دیگه. طرف ماشین زیر پاشو میفروشه خرج بازی میکنه. معتــــا.د میشه به اون سیستم پرداخت بازی. اینم باید در نظر داشت

          • SMak گفت:

            خیلی دوس داشتم بخرم آنلاین بزنیم ولی تا وقتی خرید هیرو کنسل نشه,نه اصلا
            پرداخت درون برنامه ای خیلیم بد نیس البته-ی چیزی در حد لوت باکس فقط مث overwatch
            ولی یکی برا هیرو بخاد پول بده یکی ۴۰ ساعت بازی کنه تا آزاد شه دزدی آشکاره

  • نامزد های بهترین بازی سال مشخص شدن دو عنوان ناب از سونی دو عنوان ناب از نینتندو و یک عنوان ناب از استودیو ناب Bluehole 😀

  • mohammad1380n گفت:

    دیدین دوستان زود قضاوت میکردید
    الکترونیک ارتز این عنوانو خراب نمیکنه مطمعنا درستش میکنه حالا با اپدیت و اینا
    هنوز ۳ روز تا انتشار بازی باقی مونده و نمرات یوزر اسکور ها هم داره به مراتب بالاتر میره

  • ghahve گفت:

    ببخشید دوستان من میخواستم نینتندو سوییچ رو تهیه کنم.بعد اولا این که آیا خوبه ؟و ارزش خرید داره؟دوما این که از چه سایتی بگیرم که معتبر باشه و بتونم دوتا بازیم درکنارش بگیرم.آخه چون محدوده دستگاهش اگه مغازه ای هم اینجا داشته باشه قیمت خون باباش حساب میکنه.ممنون میشم پاسخ بدین.

    ایول اگه همینجوری ملت اعتراض کنن این کار غلط ریشه کن میشه بین بازیا.البته پرداخت درون برنامه بد نیست چندان ولی اگه بخواد تا این حد تاثیر داشته باشه دیگه نامردیه

الکترونیک آرتس پول لازم برای خرید قهرمانان Star Wars Battlefront II را به شدت کاهش داد - گیمفا
الکترونیک آرتس پول لازم برای خرید قهرمانان Star Wars Battlefront II را به شدت کاهش داد - گیمفا