احتمال وجود بخش چندنفره در عنوان Cyberpunk 2077
بنابر صحبتهای اخیر مدیرعامل استودیوی CD Projekt Red، عنوان Cyberpunk 2077 ساخته جدید آنها احتمالا دارای بخش چندنفره خواهد بود. و بنظر میرسد وجود این بخش به رویکردی جدی در استودیوی آنها بدل شده باشد.
طرفداران سری The Witcher بیصبرانه مشتاق تجربه دستپخت جدید استودیوی سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red) یعنی عنوان Cyberpunk 2077 هستند. طی مصاحبهای با وبسایت Strefa Inwestorow (سرمایهگذاری لهستانی)، آقای آدام کیکینسکی (Adam Kicinski) مدیرعامل استودیو در مورد عنوان Cyberpunk 2077 صحبت کردند:
ما بهدنبال تجربه مواردی هستیم که در سری The Witcher نتوانستیم به آنها بپردازیم. چیز زیادی در مورد Cyberpunk 2077 نمیتوانم بگویم، اما این را باید متذکر شوم که جاهطلبیهای ما در این پروژه بسیار بالا است؛ سبک کاری استودیوی ما اینگونه است. ما حتی در نظر داریم پا را فراتر نیز بگذاریم، اما فعلا باید دید که مذاکرات کاری چگونه پیش خواهند رفت. بسیار امیدواریم تا عنوان Cyberpunk 2077 به لحاظ تجاری به موفقیت چشمگیری دستیابد.
زمانی که از ایشان در مورد بخش چندنفره سوال شد، آقای کیکینسکی اشاره داشتند که وجود این بخش راه مناسبی برای دستیابی تیم آنها به استانداردهای بازار است. وی حتی وجود این بخش را “ضروری” دانست:
وجود بخش آنلاین ضروری است، و یا اینکه برای دستیابی به موفقیتی بلندمدت بسیار توضیه میشود. در گذشته اشاراتی داشتیم که عنوان Cyberpunk 2077 دارای عناصر آنلاین خواهد بود.
صحبتهای آقای کیکینسکی سبب افزایش اعتبار شایعات مرتبط با وجود بخش چندنفره در عنوان Cyberpunk 2077 میشود، اما بنابر توضیحاتی که تاکنون ارائه شده نمیتوان انتظار این را داشت که تیمسازنده ماهیت بازی را تغییر داده و آن را به یک تجربه متمرکز برروی بخش چندنفره بدل نماید. براساس گزارشهای موجود هدف وجود بخش Social Hub در بازی، اتصال تجربه بخش تکنفره بازی به یک بخش چندنفره (که فعلا هیچ اطلاعاتی از آن در دسترس نیست) میباشد و استودیوی سیدی پراجکت تاکنون واکنشی نسبت به رد یا تائید این ادعاها از خود نشان نداده. اما هماکنون بنظر میرسد آنها به وجود یک بخش چندنفره با کیفیت اعتقاد پیدا کردهاند:
بخش چندنفره یک استراتژی مهم بشمار میرود، زیرا در صنعت بازیهای ویدئویی سازندگان بهدنبال مباحث تجاری هستند؛ عناوینی که درآمدهایی ثابت تولید میکنند. البته درآمدزایی هر بازی پس از گذشت چند سال تمام میشود، برخی از عناوین سرویسمحور نیز میتوانند در بازار تا ۱۰ سال دوام آورند. اما خارج از منبع اصلی درآمدزایی، آنها سبب تولید درآمدهای ثابت خواهند شد. و در آینده تصور میکنیم ارتباط وسیعی میان عناوین بزرگ و بازیهای سرویسمحور وجود داشته باشد – باید به آن اعتراف کنیم زیرا قطعا چنین خواهد بود.
در نهایت باید گفت که فعلا هیچگونه تاریخ انتشار و پلتفرمی برای عنوان Cyberpunk 2077 معرفی نشده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
خدا نگنه اگه بخش چندنفره هم بهش اظافه کنم مدت زمان ساخت بازی افزایش میابه و به طور کلی کارشون هم سخت میشه. حداقل مثل متال گیر بخش مولتیش رو بعدا برا فروش بسازه
دولوپرهای cdpr قبلا گفتن که مولتی خواهد داشت، اینجوری که گفتند احتمالا چیزی شبیه به devision یا gta که پلیرها تو مپ پخشن و به صورت غیر منتظره با هم رو به رو میشن..
بازیش سبک Deus Ex: Human Revolution و خیلی بازیهای دیگه هست که هیچکدم نتونستن موفق باشن …………
امیدوارم بتونه بازیو دربیاره چون خیلی سخته این سبک و مدل تلفیق انسان و تکنولوژی…………..
دوست عزیز تو حتی اسم سبک این بازی رو هم نمیدونی بعد میگی deus ex نتونسته موفق باشه؟؟؟اصن بازیش کردی؟داستانشو درک کردی؟دیالوگ هاش رو متوجه میشدی؟بعید میدونم حتی ۱ ساعتم بازی کرده باشی اون شاهکارو…
بنظرم تمرکزشون رو روی بخش داستانی بزارن بهتره…
به امید دیدار مجدد با سیری❤
سیری تو ویچر گفت که تغریبا یک سال رو تو دنیای سایبرپانک قایم شده بوده پس احتمال داره حداقل یه کوئست فرعی در رابطه با سیری رو تو این بازی داشته باشیم 😉
سلام و خسته نباشید. واقعا یکی از دلایل موفقیت و متای بالای بازی هایی مثل the witcher 1,2,3 و… اینه ک استدیو هایی مث cd project red مدت های طولانی روی بازی هاشون کار می کنن و مخاطب و بازیباز رو احمق و کلی نگر فرض نمی کنن. مثل همین the witcher 3 ک اینقدر جهان بزرگ و شگفت آور و پر از ریزه کاری ها و مخلوقات عجیب و جالبی داره ک هر کسی می تونه مدت مدت ها وقتش رو پای این بازی بگذرونه و ازش لذت ببره و بعد از چند بار تموم کردنش هنوز مراحلی مونده باشه ک نرفته باشه ک این نشون از مسئولیت پذیری و عشق ب کار بسیار زیاد در استدیوی cd project red داره. امیدوارم cyberpunk هم مثل این بازی درگیرکننده و عالی باشه و تا مدت ها مخاطب رو پای خودش بنشونه ک حتما هم همینطور هست. فقط من یه سوال درباره witcher 3 دارم ک اگ می شه کابران و مسئولین محترم گیمفا لطفا جواب بدن. سوالم اینه ک چطور می شه مقدار چیزایی ک inventory می تونه تحمل کنه رو کم و زیاد کرد. ببینید من قبلا inventoryم ۱۶۰ تا رو می تونست تحمل کنه بعد یکدفعه شد ۶۰ تا و کوله پشتیم پر شد. لطفا جواب بدید. ممنون از همگی یا علی