Sea of Thieves از عناوینی چون DayZ و EVE Online الهام گرفته شده است
Sea of Thieves یکی از مورد انتظارترین بازیهای سال آینده است که میخواهد تجربه یک عنوان آنلاین فوق العاده را در اختیار طرفداران گذارد. حال سازندگان بازی Sea of Thieves درباره منابع الهام خود صحبت میکنند.
تهیه کننده اجرایی استودیوی Rare در مصاحبه اخیرش درمورد منابع الهام جدیدترین ساخته این استودیو صحبت کرد. طبق گفتههای Joe Neate، عنوان DayZ یکی از منابع مهم الهام برای ساخت Sea of Thieves بوده است.
در ادامه میتوانید داستان جذاب Neate را درباره تجربهاش از DayZ مطالعه کنید:
من تنها یکبار عنوان DayZ را بازی کردم و همان بار برایم کافی بود. حدود پنج سال پیش بود که شروع به تجربه DayZ کردم چراکه صحبتهای خوبی از آن بازی شنیده بودم. DayZ دنیایی جالبی دارد که در آن شما آزادی عمل این را دارید که هرکار خواستید انچام دهید. داستانهای مختلفی از تجربه بازیبازان مختلف شنیدم و این داستانها باعث شدم استارت این بازی را بزنم.
به یاد دارم که در ابتدای تجربهام با چندین بازیباز آنلاین دیگر برخورد کردم که آنها من را نکشتند سپس بعد از مدت کوتاهی تعداد زامبی دنبالم افتادند و من مجبور شدم به کلیسایی پناه ببرم، من به بالاترین نقطه کلیسا گریختم و زامبیها نیز بهدلیل وجود پلهها نتوانستند دنبالم بیایند. حدود یک ساعت در این کلیسا گیر افتاده بودم و بعد از تلاش بسیار زیاد توانستم فرار کنم.
به محض آن که به در رسیدم و آن را باز کردم نفس آسودهای کشیدم اما ناگهان چیزی در دور دست دیدم و سپس مُردم! که مشخص شد بازیبازی با اسنایپ مرا زده بود. من از مرگ همیشگی در بازی زیاد خوشم نیامد اما داستانی که آن روز تجربه کردم فوق العاده بود. این داستان توسط کدهای از پیش نوشته شده تهیه نشده بود بلکه بخاطر تعامل بازیبازان مختلف ایجاد شده بود. تاثیری که این بازی برروی من گذاشت تبدیل به یک نقطه عطف و منبع عظیم الهام برای عنوان Sea of Thieves شد.
بهنظرم عنوان DayZ مهمترین تاثیر را برروی زندگی حرفهای من بهعنوان یک بازیساز در چند سال اخیر داشته است و همه آنها بخاطر تعامل آنلاین با دیگران بازیبازان سراسر جهان بود.
در ادامه تهیه کننده Rare درباره EVE Online گفت. او یکی از طرفداران پروپاقرص عنوان EVE Online است و این بازی تاثیرای برروی Sea of Thieves داشته است.
در پایان Mike Chapman، کارگردان طراحی بازی Sea of Thieves درباره تاثیرات بازیهای پیشین Rare، یعنی عناوین کینکت در بازی Sea of Thieves گفت:
برای من بهعنوان یک طراح، ساخت بازیهای کینکت سختترین و خلاقانهترین کاری است که باید انجام شود. درست است که بازی بهنظر ساده میاید، بازی ورزشی دارای قانونی است و باید بازیباز براساس آنها بازی کند. ساخت بازیهای کینکت حقیقتا چالش آور بود و تجربه فوق العادهای در زندگی کاری من محسوب میشود.
پیشنمایشهای مختلفی برای بازی Sea of Thieves انتشار یافته است. شما میتوانید پیشنمایش مربوط به کشتیهای غرق شده را در اینجا مشاهده کنید. معمولا در این کشتیهای غرق شده صندوق و منابع بسیاری وجود دارد که بیشتر آنها به صورت معلق در فضای درون کشتی قرار گرفتهاند. همچنین زمانی که بازیبازان در درون کشتی به جستوجو میپردازند، کوسههای گرسنه به دور آن جمع میشوند و بازیباز باید در زمان مناسب به سرعت خود را به سطح آب برساند. احتمال غرق شدن شخصیت نیز در این راه وجود دارد.
در اینجا میتوانید تریلر پخش شده از این عنوان در E3 2017 را مشاهده کنید. مدتی پیش گیم پلی جدیدی از بازی منتشر شد که توضیحاتی در مورد طوفانهای دریایی درون بازی داده شده است. همچنین استودیو Rare بیان کرد Sea of Thieves بهترین عنوان ساخته شده توسط آنان است. عنوان Sea of Thieves که ساخته شده توسط استودیو Rare و ناشر آن شرکت مایکروسافت میباشد، به صورت انحصاری در اوایل سال ۲۰۱۸ برای ایکسباکس وان و ویندوز ۱۰ عرضه میشود. همچنین بازی از کنسول ایکسباکس وان ایکس پشتیبانی میکند و با رزولوشن ۴K برروی آن اجرا میشود.
پر بحثترینها
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- تماشا کنید: Light of Motiram معرفی شد، کپی بیشرمانه از Horizon Zero Dawn
نظرات
از خوب های ۲۰۱۸ خواهد بود و چه عجب که بلاخره بعد از تقریبا۳ سال قراره دستپخت جدید Rare رو بچشیم
شاهکار جدید مایکرو که ۴کی اجرا خواهد شد
ای بابا هنوز تو کف سوپر لوکی بودیم ، بازم میخوای شاخکار بدی مایکرو جون
تو خوبی …
مایکرو انصافا سال بعد با این میخواد جلوی دث استرندینگ وایسه؟؟؟؟
بابا از مستقل بکشید بیرون یه aaa در خور فنای جعبتون بدید
عاشق این بازیم در اولین فرصت نسبت به خریدش اقدام خواهم کرد
لول، حالا کی گفته DS سال دیگه عرضه میشه؟
کوجیما تایید کرده قبل ۲۰۱۹ میاد
یعنی ۲۰۱۸
جدن با این میخواید جلوی گاد اف وار چکار کنید؟
سلطان بی رقیب فقط سونی
شما میدونی این بازی رو استیم هم منشتر میشه مثل Cup head یا فقط رو استور ماکروسافت منتشر میشه؟
داداش فقط توی استور ویندوز هست البته اون طور که شنیدم بازی های استور هم میشه با مبلغ اندک اشتراکی گرفت
و جالب تر انلاین بازی کرد!
forza ms 6 رو همین جوری اشتراکی بازی کردم.
:yes: :yes:
خیلی راحت تر از استور خود مایکروسافت هست
آره اینکه اونجا میشه به صورت اشتراکی آنلاین بازی کرد خیلی خوبه ولی اگه رو استیم منتشر بشه حداقل برای من بهتره چون دانلود از استیم و فرند ها و …
در کل ممنون از راهنماییت :yes: :yes:
با توجه به نسخه الفا چند تا نکته جالب بازیو بگم.
اول بازی سه تا انتخاب بهت میده. ۱. به تنهایی بزنی به دریا ۲. با یه کشتی نسبتا کوچک و دو نفری ۳. با کشتی خیلی بزرگ و تعداد زیادی crewmate . قطعا بازی کردن با پلیر های دیگه لذت بخش تره . حتی با کسانی که نمیشناسیمشون. پیدا کردن گنج ها هم یه چیزی مثل بلک فلگه ولی کمی سخت تر. نکته جالب دیگه اینکه گنج های بازی در لول های بالاتر قابلیت های مختلف دارند. مثلا یکی از این گنج ها شروع میکنه به گریه کردن و کشتی پر از اب میشه و خطر غرق شدن هست : ))
چیزی به نام مینی مپ وجود نداره تو گیم. یه مپ تو کابین کاپیتان هست که با به وسیله اون و قطب نما باید جهت یابی کرد در دریا .
گیم قطعا برای سلیقه های مختلف آپشن های متفاوتی قرار داده که جای تقدیر داره. نسخه پی سی چشم نواز و در عین حال فوق العاده بهینه شده است.
با توجه به این که گیم در ویندوز استور هم عرضه میشه و قابلیت کراس پلی هم خواهد داشت قطعا می تونه پلیر بیس خوبی داشته باشه. و مایکروسافت قطعا سود خوبی از فروش گیم روی دو پلتفرم مختلف به جیب میزنه.
توضیحات عالی بود :yes: :yes:
من که به مایکرو اعتماد ندارم از هر بازی تعریف کرد خوب در نیومد
امیدوارم روزی رو ببینم که مایکروسافت چند استدیوی فرست پارتی خوب رو تاسیس کنه و یا بخره که فقط برای xbox بازی های AAA درست کنند. مایکرو استدیوی فرست پارتی کم داره و این یه واقعیت.و باید این سیاستش رو تغییر بده تا بتونه نسل بعد هم تو کورس رقابت با نینتندو و سونی باشه وگرنه به سرنوشت سگا و آتاری و … دچار میشه.یکی دیگه از آرزوهام هم اینه که مایکرو خیلی یهویی scalebound رو تو e3 2018 مجددا معرفی کنه.و بگه که بازی به تکامل رسیده.به امید موفقیت سونی مایکرو و نینتندو و همه گیمران دنیا :pray:
امیدوارم روزی رو ببینم که مایکروسافت چند استدیوی فرست پارتی خوب رو تاسیس کنه و یا بخره که فقط برای xbox بازی های AAA درست کنند. مایکرو استدیوی فرست پارتی کم داره و این یه واقعیت.و باید این س.ی.اس.ت.ش رو تغییر بده تا بتونه نسل بعد هم تو ک.ورس رقابت با نینتندو و سونی باشه وگرنه به سرنوشت س.گ.ا و آتاری و … دچار میشه.یکی دیگه از آرزوهام هم اینه که مایکرو خیلی یهویی scalebound رو تو e3 2018 مجددا معرفی کنه.و بگه که بازی به تکامل رسیده.به امید موفقیت سونی. مایکرو و نینتندو و همه گیمران دنیا
تو تریلرا کیفیت پردازش آب واقعا جالبه…خیلی زیبا و دل نشین