فیل اسپنسر: عناوین پشتیبانی شده از ایکس‌باکس وان ایکس واقعاً خیره‌کننده هستند - گیمفا
فیل اسپنسر: عناوین پشتیبانی شده از ایکس‌باکس وان ایکس واقعاً خیره‌کننده هستند - گیمفا
فیل اسپنسر: عناوین پشتیبانی شده از ایکس‌باکس وان ایکس واقعاً خیره‌کننده هستند - گیمفا
فیل اسپنسر: عناوین پشتیبانی شده از ایکس‌باکس وان ایکس واقعاً خیره‌کننده هستند - گیمفا

فیل اسپنسر: عناوین پشتیبانی شده از ایکس‌باکس وان ایکس واقعاً خیره‌کننده هستند

شایان مددی
۱۵:۲۸ ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
فیل اسپنسر: عناوین پشتیبانی شده از ایکس‌باکس وان ایکس واقعاً خیره‌کننده هستند - گیمفا

با باقی ماندن تنها چند روز به عرضه‌ی ایکس‌باکس وان ایکس، مدیر ایکس‌باکس یعنی فیل اسپنسر، نتایج بررسی نهایی‌اش از عناوین این کنسول را در توئیتر به اشتراک گذاشته است.

اسپنسر در توئیتر خود ضمن تمجید از ایکس‌باکس وان ایکس، از گسترش لیست بازی‌های آن خبر داده و چنین نوشته است:

اخیراً بررسی نهاییِ قبل از عرضه‌ برای عناوین پشتیبانی شده از ایکس‌باکس وان ایکس داشتم. نتایج واقعاً خیره‌کننده و پشتیبانی شگفت‌انگیز بود، ممنون از کل تیم‌ها، لیست بازی‌ها همچنان درحال گسترش است.

ایکس‌باکس وان ایکس که طبق گفته‌ی مایکروسافت قدرتمندترین کنسول تاریخ به شمار می‌رود، در ۷ نوامبر مصادف با ۱۶ آبان با قیمت ۵۰۰ دلار در سراسر جهان عرضه می‌گردد. با ایکس‌باکس وان ایکس، بازی‌های ایکس‌باکس وان خود را با رزولوشن ۴K تجربه می‌کنید و حتی اگر صفحه‌ نمایش معمولی ۱۰۸۰p داشته باشید، از بهبودهای اجرایی این کنسول بهره می‌برید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فیل اسپنسر: عناوین پشتیبانی شده از ایکس‌باکس وان ایکس واقعاً خیره‌کننده هستند - گیمفا
فیل اسپنسر: عناوین پشتیبانی شده از ایکس‌باکس وان ایکس واقعاً خیره‌کننده هستند - گیمفا
فیل اسپنسر: عناوین پشتیبانی شده از ایکس‌باکس وان ایکس واقعاً خیره‌کننده هستند - گیمفا
فیل اسپنسر: عناوین پشتیبانی شده از ایکس‌باکس وان ایکس واقعاً خیره‌کننده هستند - گیمفا
فیل اسپنسر: عناوین پشتیبانی شده از ایکس‌باکس وان ایکس واقعاً خیره‌کننده هستند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • حجم اپدیت هاش هم خیره کننده هستن اسپنسر جان

    • devil may cry 3 گفت:

      یکی از یوتیوبر های محبوب که من هم دنبالش میکنم( theradbrad ) توی واکروت اسسین اوریجین میگه که بازی رو تو جفت کنسول ها ( one x و ps4 pro ) تفاوت انچنانی نداره و فقط یه ذره تو نور پردازی one x بهتر عمل کرده ( جفت کنسول هارو داره و اصلا هم فن نیستش )
      از نظر من هم درست میگه یکی از مواردی که هیچکس تا حالا بهش اشاره نکرده اینه که توی اول هر نسل تمام کمپانی و استدیوها موتور بازیسازی خودشون رو با توجه به اون کنسول ارتقا میدن و بهینه میکنن و کار مشکل و پیچیده ای هم هستش و این کار حداقل تا دوسال بعد عرضه کنسول خودشو نشون نمیده مثلا شما بازی های سال ۲۰۱۴ که برای هردو کنسول اومد رو ببینید تنها تفاوتشون تو نورپردازی و سایه زنی و از اینجور چیزها بود که قدرت اصلی کنسول های نسل ۸ توی سال ۲۰۱۵ مشخص شد با بازیهایی مثل ویچر ۳ و مورتال x ( غیر از عناوین انحصاری که از همون اول خودشونو نشون میدن )

      • vocolizive گفت:

        خوب بالاخره نقد های کنسول اومد و میتونید خلاصه این نقد ها رو تو سایت vg247 بخونید. همه ی سایت ها بی چون و چرا به ستایش کنسول وقدرتش پرداختن . و خرید این کنسول رو ارزشمند دونستند.
        یکی از نکات جالب این کنسول اینه که گیم های نسل قبل رو به لطفHeutchy Method با کیفیت و خروجی خیلی بهتر و بهبود یافته اجرا میکنه. بازی کردن شاهکار های نسل قبل با کیفت ۴k و HDR باید لذت بخش باشه. در کنارش این کنسول بهترین پلتفرم برای اجرای بازی های مولتی پلتفرمه. البته انحصاری های نابی مثل sea of thieves هم در راهه که من امروز به عنوان microsoft insider تونستم نسخه آلفا رو تجربه کنم و باید بگم واقعا گیم اعتیاد آوریه.
        امیدوارم مایکروسافت بتونه به سونی برسه تا رقابت تنگاتنگ تر بشه.

        • Cell گفت:

          باز حرف از پشتیبانی از نسل قبل شد برای استفاده از این قابلیت روی one x باید
          بازیهای نسل قبل ۶ یا ۷ رو اورجینال داشته باشی 😎 بعد برای دوستانی خوبه که آرشیو اورجینال دارن یا تا به الان عناوینی از نسل ۶ یا ۷ رو تجربه نکردن و دوست دارن تجربه کنند وگرنه گیمرهای جدید و کم سن و سال هیچ علاقه ای به تجربه به بازیهای نسل ۷ یا مخصوصا نسل ۶ ندارن حالا ۱۰k باشه یا ۴k یا HDR :yes:

      • Cell گفت:

        بازی نسل هفتمی ac Origins یه بازی مولتی پلتفرم :yes: هست جوری نیست که ps4 یا مخصوصا pro از پس اون بر نیان :yes: و کیفیت بهتر در one x هم به خاطر سیاست کثیف :no: مایکروسافت برای فروش one x هست ورژن one x رو کیفیت بهتری بیرون میدن :yes: و پول پرستی کمپانی یوبیسافت که هنوز که هنوز عناوین این شرکت گرافیک نسل ۷ رو دارن
        بر کسی پوشیده نیست که قدرت one x از pro و ps4 بیشتره چون کنسولی نسل جدید هست (میان نسلی 😎 ) و آمده ۴k اجرا کنه برای پی بردن به قدرت واقعی کنسول باید به هنر سازنده نگاه کرد نمونه مثال استودیوهای فرست پارتی سونی ناتی داگ با بازیهای uncharted 4 و last of us 2 قدرت و هنر خودشون رو به نمایش گذاشتن به طوری که one x توان اجرا یا رندر کردن این بازیها رو نداره 😀
        در اخر سال ۲۰۱۵ نبود که قدرت کنسول نسل ۸ معلوم شد قدرت یه کنسول همیشه دست استودیوهای فرست پارتی یا به قول معروف AAA ساز بود بازی kill zone shadow fall همون سال ۲۰۱۳ عرضه شد تا سونی بگه این قدرت کنسول هست :yes: نه استودیوهای که مولتی پلتفرم عرضه میکنند

        • RohitSakhtafzarmag گفت:

          AC Origins نسل هشتمیه عزیز.

          • Cpt.macmillan.2 گفت:

            افرادی که پیوسته یا تقریبا میشه گفت در تمام طول زندگیشون دوست دارن شرایطی رو به وجود بیارن که براشون منجر به هیجان توئمه با شرارت بشه بهشون سایکوپَت میگن. برای مثال پیرُمَنها جنگلی رو به آتش میکشن و از دیدن اینکه هزاران نفر در حال خاموش کردن آتش هستن لذت میبرن. این احساس که یه کار خطایی کرده، درونش هورمونهایی رو ترشح میکنه که سبب میشه این آدم به خاطر ساختار ذهنیی که داره به واسطه اون هورمونها احساس لذت کنه.
            آتش زدن جنگل یه مثال بود هر خطای دیگری که در اینها احساس هیجانه توئمه با شرارت کنه بهشون احساس لذت دست میده. مثلا دختر همسایه رو بکشونه ببره تو خونه یا ماشین پدرشو برای ۲۴ ساعت برداره بره بیرون درحالی که پدرش به ماشین احتیاج داره یا دعوا راه بندازه و بزرگترین مثالی که اکثر کاربران این سایت باهاش سرکار دارن اینه که این آدمها بیان تو سایت با نظرات گهربارشون بحث راه بندازن و از اینکه ببین باعث شده همه دارن میزنن تو سر و کله هم بهشون احساس لذت میده و پیش خودتون هم فکر نکنید وقتی دارین جوابشون رو میدین حالشون داره گرفته میشه بلکه کاملا برعکس از درگیری و دعوا لذت میبرن. چون ساختار ذهنی سایکوپت همینه.
            این نکته روهم در مورد سایکوپتها در نظر داشته باشین که به هیچ وجه سعی نکنین که نصیحتشون کنید نصحیت کردن افراد سایکوپت غیرممکنه چون ساختار ذهنی این افراد با انسان معمولی کاملا متفاوته. طی یه آزمایش سر سایکوپتها رو با MRI اسکن کردن و دیدن که عملکرد مغزشون با افراد معمولی متفاوته خیلی علمی بخوام صحبت کنم دیدن که مغزشون مثه فاضلاب نشتی داره. سایکوپتها شاخصه های دیگه ای هم دارن که نمیشه گفت فعلا.
            در کشورهایی مثله سوئد یا نروژ که استانداردهای زندگی بسیار بالاست تقریبا از هر ۱۰۰ نفر بین ۲ تا ۳ نفر سایکوپت هستن و قطعا تو ایران ما این تعداد خیلی بیشتر هست شاید از هر ۱۰۰ نفر ۱۰ تا ۲۰ نفر سایکوپت باشن. اینو گفتم که یوقت فکر نکنین سایکوپت بودن یچیز نادر و عجیبیه کاملا برعکس بسیار شایعه هست. و میبینید تو این سایت هم تعدادشون کم نیست

      • ahkratos3 گفت:

        اتفاقا شدیدا فنه سونی هستش و سونی اسپانسرشم هست ..اگه دقت کرده باشی همیشه هم تو ویدیو هاش …هم زیره ویدیو هاش مینویسه رو ps4 pro دارم بازی می کنم این گیم رو

        • devil may cry 3 گفت:

          اون ربطی نداره که بیچاره فقط اونجا مینویسه که ملت بدونن خروجی رو کدوم کنسوله و خیلی بازی های دیگه ای هم هست که رو xbox بازی کرده شما تو کانالش بچرخی متوجه حرفم میشی

    • اصلا کنسول مایکروسافت به صرفه نیست

  • Cell گفت:

    واقعا موافقم عمو فیل همیجور ادامه بده :evilgrin:
    minecraft 4k پیکسل ۴k ندیدم که به لطف هیولا ۶ ترا دیدیم :disdain:
    Quantum Break با حجم ۱۷۵ گیگ و مشکلات فنی و نمایش های لایو اکشن بازی Quantum Break یا ویدیو های که convert شدن به ۴k آیا این حجم واقعا نیاز بود برای دموهای که درجه ۳ یا ۴ فیلم برداری شده :yes:
    Crackdown 3 با گرافیک نسل ۶ :yes:
    بیشتر منظورش همون قابلیت پشتیبانی از بازیهای ۳۶۰ بود یا نسل قبل
    ۵۰۰ دلار عالیه برای Xbox One x بدون ip یا بی انحصار :yes:

  • Marshal Reza گفت:

    آخه کنسوله بدون بازى مثه جسد بدون روحه . حالا میخاد هزار ترافلاپسم باشه. شایدم بازى هایى واسه معرفى داره که گذاشتشون واسه سورپرایز ولى به عنوان یک گیمر در سال بیس هژده من سونى رو انتخاب میکنم ؛ چون اگه تا حالا عضو این خانواده نبودم کلى عنوان انحصارى هست که میتونم تجربه کنم و بسیارى عناوین دیگر هم تو راهه

  • AMIR73.PC گفت:

    آره درسته میگه یکی از اون عناوین فوق العاده هم super lucky tale هست که نمراتش اومده. فراتر از حد تصور بوده!!!!!!

  • TERIXA گفت:

    یکی از پررو ترین آدمایی که تا حالا دیدم

  • بله خیلی خیره کننده هستن!پیش قاضی و ملق بازی؟! :-/

  • ولگرد سیگاری گفت:

    یکی برای اسپنسر تلویزیونی چیزی بگیره فکر کنم از هیچی خبر نداره بیچاره 😐

  • DFSHINNOK7 گفت:

    هنوز پچ اختصاصی One X برای خیلی از بازیها منتشر نشده. فقط ۷-۸-۱۰ بازی بصورت کامل از One X پشتیبانی دارن و دیگر بازیها در روزهای پیش رو خصوصا ۷ نوامبر به بعد آپدیت دریافت میکنن. این ۷-۸-۱۰ بازی هم بصورت عمومی برای همه ی وبسایت ها و منتقدین به همراه کنسول و یکی دو بلوری ۴K (از جمله Planet Earth II) فرستاده شدن.
    بازیهایی که پشتیبانی کامل دارن مهمترینشون Gear of War 4 هست که در حالت ۴K Native روی ۳۰fps قفله و در حالت Performance روی ۱۰۸۰p تقریبا فریم ریت ثابت ۶۰ میده.
    ولی این همه ی ماجرا نیست و خیلی خیلی ویژگی های زیادی برای هر بازی از هر نسل روی One X وجود داره. از جمله اجرای بسیاری از بازیهای Xbox 360 با رزولوشن ۴K Native… یا تکسچر فیلترینگ بسیار بهتر در همه ی بازیها و…
    توضیحات خیلی خیلی زیاده و اطلاعات بسیار زیادی داره کم کم منتشر میشه. از جمله اینکه رزولوشن Doom روی One X بدون هیچ پچی مستقیما روی ۱۰۸۰p قرار میگیره و فریم ریت ۹۹ درصد زمان ۶۰fps هست.

    • توضیحات مفیدی بود :yes: :yes:
      این اولین بار هست که قرار بخش کمپین گیرز ۶۰ فریم بشه و خبر بزرگی هست
      اگر استودیو ها بتونن قابلیت انتخاب بین رزولوشن و فریم رو در بازی ها بذارن ۱۰۰درصد ارزش خرید برای TV های معمولی به شدت بالا میره تا الان گیرز۴ -هیتمن- توم ریدر از این قابلیت پشتیبانی کردن

  • fbjg گفت:

    خوشم میاد از اسپنسر
    عاشق خودشه همش از خودش تعریف میکنه
    اسپنسر عزیز این حرف رو یکی دیگه اون هم خارج از مایکروسافت باید بزنه نه تو
    به قول یه نفر(( خود دوست پنداری مضمن داره ))

  • Kooroshmda گفت:

    باز عمو فیلی دید اوضاع خرابه سر و کلش پیدا شد خالی ببنده

  • HUNTERsCREED گفت:

    اه فیل حرف نزن تو کَفه پاریس گیم شوعیم 😀

  • فکر کنم این اسپنسر عینکشو هنوز عوض نکرده هااا چقدر گفتم عوضش کن اینقد ک..س نگو

  • Parsa HZ گفت:

    بیاید صادق باشیم.
    تو ایران پی اس فور بهتره. الان اکثرا پی اس فور دارن.
    هزینه هاشم کمتره.

فیل اسپنسر: عناوین پشتیبانی شده از ایکس‌باکس وان ایکس واقعاً خیره‌کننده هستند - گیمفا