سونی پس از کنفرانس PGW سال ۲۰۱۷: ما به سازندگان خود ایمان داریم - گیمفا
سونی پس از کنفرانس PGW سال ۲۰۱۷: ما به سازندگان خود ایمان داریم - گیمفا
سونی پس از کنفرانس PGW سال ۲۰۱۷: ما به سازندگان خود ایمان داریم - گیمفا
سونی پس از کنفرانس PGW سال ۲۰۱۷: ما به سازندگان خود ایمان داریم - گیمفا

سونی پس از کنفرانس PGW سال ۲۰۱۷: ما به سازندگان خود ایمان داریم

محمود کاوش
۱۶:۲۴ ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
سونی پس از کنفرانس PGW سال ۲۰۱۷: ما به سازندگان خود ایمان داریم - گیمفا

صحبت‌های معاون ارشد بخش پلی‌استیشن پس از کنفرانس شرکت سونی در رویداد Paris Games Week سال ۲۰۱۷، و توضیحات وی در مورد حمایت همه‌ جانبه سونی از استودیوهای خود. “ما به سازندگان خود ایمان داریم”

در جریان کنفرانس شرکت سونی طی رویداد PGW 2017 تریلری جدید از عنوان موردانتظار The Last of Us Part II نمایش داده شد. برخی از تماشاچیان با دیدن این تریلر و خشونت‌های فراوان آن متحیر شدند، اما شرکت سونی اعلام نمود: زمانی که پای صحنه‌های ناراحت‌کننده به میان باشد، ما به سازندگان خود ایمان داریم. در طول رویداد مذکور شرکت سونی دو تریلر تکان‌دهنده از عناوین خود به نمایش گذاشت، که به‌دلیل وجود صحنه‌های خشونت‌آمیز سبب شگفت‌زدگی جمعی از حاضرین در سالن شد.

در تریلر عنوان Detroit: Become Human ما شاهد خشونتی خانوادگی و مرگ یک کودک بودیم. در عین حال نیز، در نمایش عنوان The Last of Us Part II تصاویری از ضرب و شتم یک کاراکتر مونث بوسیله یک چکش ارائه شد. اما طی مصاحبه‌ای که در جریان رویداد PGW 2017 و با وب‌سایت VG247 برگزار شد، شرکت سونی اعلام نمود که ما در مورد ساخت “محتوای چالش‌برانگیز” به سازندگان خود اعتماد کامل داریم. آقای مایکل دنی (Michael Denny) معاون ارشد بخش پلی‌استیشن در این مصاحبه اذعان داشتند که:

ما همیشه در تلاشیم تا عناوین‌مان تنوع بسیاری داشته باشند، ما همیشه سعی بر این داریم تا خلاق باشیم و گاهی وقت‌ها نیز توانایی‌های خود را به چالش بکشیم. اگر شما به عنوان جدید استودیوی ساکرپانچ یعنی Ghosts of Tsushima نگاهی بیاندازید، باید بگویم که این یک بازی AAA جدید و بزرگ است، ایده‌ای تازه و خلاقانه دارد. همچنین این مورد در رابطه با عناوین PlayLink و واقعیت‌ مجازی‌مان نیز صدق می‌کند. یکی از رسالت‌های خانواده پلی‌استیشن، نوآوری و طراحی محتوای مختص بزرگ‌سالان است – البته در صورتی که درست و فکر شده کار شوند.

ما همیشه به سازندگان خود اعتماد داشته‌ایم. تمامی این مسائل مربوط به تجربه و چیزهایی است که آن‌ها خواستار ساختش هستند. بدیهی است که ما در تمامی مراحل ساخت دخیل هستیم و اگر قرار باشد که به سراغ ایده‌های چالش‌برانگیز رفت، ما باید اطمینان حاصل نمائیم که در جهتی درست قدم گذاشته می‌شود. بخشی از این‌ مراحل مربوط به بازی کردن عناوین مورد نظر و قرار دادن آن‌ها در مسیری درست است. 

در ادامه صحبت عنوان Detroit: Become Human به میان آمد، آقای دنی عنوان کردند این بخشی که در تریلر به نمایش درآمد را تجربه کرده است و اظهار داشتند که این تنها قسمتی از داستان گسترده و انتخاب‌های سخت بسیاری بوده است که پیش‌روی شما قرار خواهد گرفت. 

نمی‌شود گفت که این صحنه شالوده بازی را تشکیل می‌دهد. بخش اعظم این تریلر مربوط به موقعیتی بود که Kara در آن باید با برنامه‌ریزی خود کلنجار می‌رفت، و اینکه چگونه می‌تواند به ارباب/ صاحب خود در شرایطی کاملا چالشی واکنش نشان دهد.

ایشان نیز در ادامه توضیح دادند که طی بازی انتخاب‌های به مراتب سخت‌تری پیش‌روی بازیکنان قرار خواهد گرفت، که آن‌ها باید در این موقعیت‌ها بخوبی فکر کنند و سریع‌ترین واکنش را از خود نشان دهند.

در پایان لازم بذکر است که عناوین ذکر شده در بالا هیچگونه تاریخ انتشار دقیقی ندارند، اما منحصرا برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهند شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سونی پس از کنفرانس PGW سال ۲۰۱۷: ما به سازندگان خود ایمان داریم - گیمفا
سونی پس از کنفرانس PGW سال ۲۰۱۷: ما به سازندگان خود ایمان داریم - گیمفا
سونی پس از کنفرانس PGW سال ۲۰۱۷: ما به سازندگان خود ایمان داریم - گیمفا
سونی پس از کنفرانس PGW سال ۲۰۱۷: ما به سازندگان خود ایمان داریم - گیمفا
سونی پس از کنفرانس PGW سال ۲۰۱۷: ما به سازندگان خود ایمان داریم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سونی پس از کنفرانس PGW سال ۲۰۱۷: ما به سازندگان خود ایمان داریم - گیمفا