تیم‌سازنده God of War: تریلر رویداد PGW سال ۲۰۱۷ تنها بخش کوچکی از بازی نهایی بود - گیمفا
تیم‌سازنده God of War: تریلر رویداد PGW سال ۲۰۱۷ تنها بخش کوچکی از بازی نهایی بود - گیمفا
تیم‌سازنده God of War: تریلر رویداد PGW سال ۲۰۱۷ تنها بخش کوچکی از بازی نهایی بود - گیمفا
تیم‌سازنده God of War: تریلر رویداد PGW سال ۲۰۱۷ تنها بخش کوچکی از بازی نهایی بود - گیمفا

تیم‌سازنده God of War: تریلر رویداد PGW سال ۲۰۱۷ تنها بخش کوچکی از بازی نهایی بود

محمود کاوش
۱۴:۲۶ ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
تیم‌سازنده God of War: تریلر رویداد PGW سال ۲۰۱۷ تنها بخش کوچکی از بازی نهایی بود - گیمفا

پس از نمایش خیره‌کننده عنوان God of War در رویداد Paris Games Week سال ۲۰۱۷، حال مدیرعامل استودیوی سانتامونیکا خانم شانون اِستاداستیل توضیحاتی در مورد بازی در دست ساخت خود ارائه دادند: “این تازه اولشه”

همانطور که در جریان هستید در طول کنفرانس شرکت سونی طی رویداد PGW سال ۲۰۱۷، گیم‌پلی‌ای جدید از عنوان موردانتظار God of War به نمایش درآمد. در این تریلر شاهد همکاری کریتوس و پسرش آترئوس در نبردها بودیم – اما براساس گفته‌های استودیوی سانتامونیکا (Santa Monica) این تریلر تنها بخش کوچکی از آنچه که قرار است در نهایت تجربه کنید، بوده است. اگر تاکنون موفق به تماشای این تریلر نشده‌اید، می‌توانید آن را از طریق این لینک در وب‌سایت گیمفا مشاهده کنید. مدیرعامل استودیوی سانتامونیکا خانم شانون اِستاداستیل (Shannon Studstill) روزگذشته طی پستی در وبلاگ پلی‌استیشن اعلام کردند که آنچه در تریلر مشاهده کرده‌اید، تنها بخشی از چیزهایی است که در بازی انتظار شما را می‌کشند. این بدان معنی است که نبردهای حماسی بیشتری در انتظار بازیکنان خواهد بود. خانم اِستاداستیل اظهار داشتند:

آنچه که شما در تریلر رویداد PGW 2017 دیدید، قسمتی کوچک از سیستم مبارزات جدیدِ جذاب، مهیج و خشن عنوان God of War بودند. هرزمان که کنترلر را برمی‌دارم تا این عنوان را بازی کنم، تبر لوایتان کریتوس را در دستان خود احساس می‌کنم (اما سعی نمی‌کنم که آن را پرتاب کنم). همچنین می‌توانم صدای پرتاب پیکان‌های آترئوس را بشنوم (نیازی نیست که به حس شوخ‌طبعی شگفت‌انگیزش اشاره‌ای داشته باشم). اصابت تک‌تک ضربات، انرژی‌ای غیرقابل وصف به شما القا می‌کند؛ و تصمیمات استراتژیک اجباری در میادین نبرد کلید بقای شما خواهند بود.

شدت، استراتژی و روابط عاطفی میان پدر و پسر، چیزی بود که کوری بارلوگ و تمامی رهبران تیم‌سازنده مدنظر داشتند تا شما در تریلر انتشار یافته (در معدن Huldra و در مقابله با Draugrها) مشاهده کنید. زمانی که کریتوس از تبر خود در مقابل یک Heavy Draugr استفاده می‌کند، آترئوس با حرکتی آکروباتیک وی را بمانند یک توپ پینگ‌پونگ به دیوار آجری پرتاب می‌کند. چنین لحظه‌ای در میان هیاهوی یک نبرد، مثال فوق‌العاده‌ای از شکست دشمنان توسط همکاری کریتوس و آترئوس است.

با وجود آترئوس در کنارتان، شما قدرتمندترین پشتیبانی را در کنار سلاح اصلی کریتوس خواهید داشت. تیم‌سازنده تلاش بسیاری کرده است تا اطمینان حاصل کند که حرکات آترئوس، از پرتاب پیکان گرفته تا حمله به دشمنان و حرکات آکروباتیک دو نفره (همکاری کریتوس و آترئوس) در مواجه و شکست‌ هر دشمنی، با هر جثه‌ای و هر تعدادی، بسیار متفاوت باشند.

من در اینجا تنها به بخشی از ویژگی‌های سیستم مبارزات بازی که توسط تیم خستگی‌ ناپذیرمان تدارک دیده شده، اشاره کردم. و بیش از این نمی‌توانم تا زمان عرضه بازی صبر نمایم.

عنوان God of War قرار است در اوایل سال ۲۰۱۸ بصورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تیم‌سازنده God of War: تریلر رویداد PGW سال ۲۰۱۷ تنها بخش کوچکی از بازی نهایی بود - گیمفا
تیم‌سازنده God of War: تریلر رویداد PGW سال ۲۰۱۷ تنها بخش کوچکی از بازی نهایی بود - گیمفا
تیم‌سازنده God of War: تریلر رویداد PGW سال ۲۰۱۷ تنها بخش کوچکی از بازی نهایی بود - گیمفا
تیم‌سازنده God of War: تریلر رویداد PGW سال ۲۰۱۷ تنها بخش کوچکی از بازی نهایی بود - گیمفا
تیم‌سازنده God of War: تریلر رویداد PGW سال ۲۰۱۷ تنها بخش کوچکی از بازی نهایی بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • مبارزه در خلیج عدن گفت:

    واقعا عاشق تبر کریتوس هستم واقعا بی نظیره منو یاد اسلحه M4 میندازه

  • RohitSakhtafzarmag گفت:

    علیرضا کجایی؟ :-))
    اوایل ۲۰۱۸ یعنی بهار یا تابستونش.حدسم اینه تو اواخر اردیبهشت میاد علیرضا و دیگر طرفداران کریتوس از درس و دانشگاه میفتن. :laugh:

  • Hosein گفت:

    و بیش از این نمی‌توانم تا زمان عرضه بازی صبر نمایم.

    yessssss
    منتظر تاریخ انتشار هستیم
    😎 😎 😎 😎

  • فقط یسوال برام باقی مونده اینکه تبر تنها اسلحه س تو بازی؟

  • Godofwar0385 گفت:

    یا خدا میدونستم سانتامونیکا دست گذاشته رو چیزی که من همیشه ارزوشو داشتم میگه مبارزه با باسها و یا دشمنان معمولی با هر جثه ای بسیار متفاوت است و عین هم نیست یعنی تکراری نیست ومن عاشق اینم تبر کریتوس تو دست ادم حس میشه قطعا این بازی شادروانهایی میده از جمله خودم

  • مراسم پاریس‌ سونی با خوبی و خوشی تموم شد و سونی با زیباییهاش یکبار دیگه رو سفیدمون کرد.
    نگاهی داشته باشیم به مراسم و بازی هاش؛
    ‌در پیش نمایش کنفرانس بازی های مستقل زیبایی رو دیدیم. از جمله The gardens between که منو خیلی مجذوب خودش کرد.
    و با شروع مراسم، بلاخره تونستیم پروژه ی ساکرپانچ رو ببینیم که Ghost of tsushima نام داشت و یک بازی در حال و هوای ژاپنی بود و با توجه به سابقه ی ساکرپانچ بازی خیلی خوبی برای طرفداران این سبک میشه.
    یکی از بزرگ ترین نکته های مثبت مراسم این بود که زمان زیادی برای حرف زدن مدیران یا اختصاص بیش از حد به زمان بازی های مستقل یا واقعیت مجازی به طوری که مراسم رو خسته کننده کنه داده نشد و تونستن ما رو تا آخر نمایش با اشتیاق بسیار زیادی نگه دارن.
    حتی برای بازی های مولتی پلتفرم از جمله فارکرای ۵ ،دستینی ۲‌ و کالاف دیوتی هم زمان زیادی گرفته نشد.
    و بسیار خوب بود‌ که این بازی ها رو طی یک تریلر و با تصاویری کوتاه و گذرا نشون دادن و همه ی اونها رو به نمایش گذاشتن.
    بعد از معرفی بازی های مستقل و واقعیت مجازی و نمایش بازی های مولتی پلتفرم نوبت به بازی های انحصاری AAA رسید که ستارگان اصلی نمایش بودن.
    دیترویت انتخابات متنوع و شیوه های خلق داستان توسط بازیباز رو به نمایش‌ گذاشت و همونطور که قبلا هم مشخص بود این بازی بسیار پیچیده تر و بزرگتر از پروژه های قبلی استودیوی کوانتیک دریم خواهد بود و کاملا مشخصه که تک تک تصمیمات تاثیرات مهمی بر روند بازی خواهند گذاشت.

    هورایزون هم طی‌ تریلر کوتاهی محتوای الحاقی Frozen wilds و گیم پلی اون رو به نمایش گذاشت که‌ به زیبایی بازی اصلی هست و تجربه ی لذت بخشی رو رقم میزنه.

    اینسومنیاک ایندفعه تریلر داستانی اسپایدرمن رو به نمایش در آورد که از زندگی معمولی پیترپارکر و دیگر شخصیت های بازی اطلاعات بیشتری بدست آوردیم و صحنه هایی رو هم از گیمپلی بازی دیدیم. ولی همچنان تاریخ انتشار دقیق بازی مجهول موند.

    شدو آف کلوسوس یکی از بهترین قسمت های کنفرانس برای من بود و با توجه به تریلری که دیدیم گرافیک بازی تغییرات و پیشرفت چشمگیر و عظیمی داشته. و نگذریم از موسیقی بازی… که حتی در صحنه ی آخر تریلر و اون قسمتی که عنوان بازی به نمایش در اومد برای چندلحظه به فکر فرو رفتم و به یاد خاطرات شیرین و زیبایی که در گذشته با این بازی داشتم افتادم.

    نمایش خدای جنگ( که بیشتر از هر بازی دیگه ای منتظر دیدنش بودم)‌ کوتاه، اما هیجان انگیز بود و بنظر من بهتر بود که در این کنفرانس نمایش بازی مدت زمان کوتاهی رو داشت. چون در E3 2017 و E3 2016 نمایش های کامل با زمان زیاد رو داشتیم و همون بهتر بود که نمایش‌ طولانی مدت آخر رو بذارن‌ برای مراسم پلی استیشن اکسپرینس که‌ با توجه به اینکه در کنفرانس پاریس گیم ویک تاریخ انتشار دقیق بازی مشخص نشد اما حدس میزنم تاریخش رو در PSX اعلام میکنن.
    و ضمنا اینکه‌ گیمپلی و مبارزات بازی به شدت هیجان انگیز، خشن، سرعتی و روان بود.
    از پرتاب کردن تبر لویتان ، تا همکاری کریتوس و آترئوس و انیمیشن های حرفه ای ؛ همه کیفیت بالای مبارزات بازی رو تضمین میکنن و مطمئنا‌ این همه ی ماجرا نبوده و در بازی اصلی مبارزات جذابتری رو خواهیم دید.

    و اما نمایش بازی آخر و سوپرایز سونی که‌ برخلاف انتظاراتمون که‌ فکرشو نمیکردیم در این مراسم‌ این بازی حضور داشته باشه، The Last of us part 2 بود.
    اول تریلر دو نفر رو دیدیم که‌ شنل داشتن و بیشترمون فکر کردیم که اون دو نفر جوئل و الی هستن در صورتی که‌ کارکتر های جدید بازی بودن و راجب هویت اونها در پست های قبلی هم حدس و گمان هایی شکل گرفت.
    تریلر‌ بازی،‌ گرافیک خارق العاده ،‌ داستان تاریک و اتمسفر بی رحم بازی رو نشون داد و با تعدادی از شخصیت های جدید بازی آشنا شدیم. نکته ی قابل توجه اینه که بازی به شدت محتوای خشونت آمیز داره( مثل صحنه ی دار زدن اون زن یا شکستن دست یارا ).
    با اتمام تریلر نفس گیر The last of us part 2، بلاخره کنفرانس با زیبایی کامل تمام شد و صبرمون رو برای PSX و انتشار بازی ها لبریز کرد.

    باید گفت که‌ سونی در‌این کنفرانس بسیار فراتر از انتظاراتمون عمل کرد و نمایش جامع و بسیار خوبی رو‌ به بینندگان تقدیم کرد.
    البته همانطور که سونی هم قبلا‌ گفت ( E3 تنها نیمی از داستان بود ) مطمئنیم که نمایش های زیبای دیگری رو هم در پلی استیشن اکسپرینس خواهیم دید و غایبان مراسم پاریس ( مثل دث استرندینگ و دیزگان ) هم حضور پر رنگی رو در کنفرانس بعدی ایفا خواهند کرد.

    سال ۲۰۱۷ با وجود بازی های فوق العاده ای مثل هورایزون ، نی اوه ، فورتزا ۷ ، زلدا‌ ، ماریو اودیسی و …
    سال پرباری برای طرفداران گیم بود و سال ۲۰۱۸ با انتشار بازی های قدرتمندی از جمله دیترویت ، اسپایدرمن‌ ، شدو آف کلوسوس ، خدای جنگ‌، دیزگان و رد‌ دد ردمپشن ۲ حتی بهتر از ۲۰۱۷ خواهد بود و در نهایت با عرضه ی بازی هایی مثل‌ The last of us 2 و Death stranding , بازی های معرفی نشده ی دیگر و شاید هم بلادبورن ۲ در‌ سال ۲۰۱۹ ؛ نسل هشت با شکوه و زیبایی به اتمام میرسه و به یک نسل به یاد موندنی و موندگار به مانند نسل های قبل؛ در تاریخ صنعت بازی ها تبدیل خواهد شد.

  • EIMPIIIWAR گفت:

    هیچ بهونه ای برای تجربه نکردن در روز اول انتشار ازش ندارم،هر قیمتی هم داشته باشه به هر سختی هم شده روز اول تجربش خواهم کرد.
    یعنی بعضی از بازی ها رو باید چشم بسته خرید،این بازی که خارق العادس :inlove: :inlove: :inlove:

  • با آخرین جمله ای که گفت به شدت موافقم
    به نظر می رسه هوش مصنوعی آترئوس بسیار بالا باشه و مبارزات رو هیجان انگیز تر از قبل کنه
    من که با این تریلر آخر مطمئن شدم جای خالی blades of chaos حس نخواهد شد

  • mehrdadPS گفت:

    چنتا چیز تو این تریلر جالب بود یکی اینکه لباس و اصلحه های هر دوتاشون تغییر کرده بود مثلا تیرکمون پسر کریتوس که یه شاخه خیلی ساده بود به یه تیرکمون زیبا با کلی نقشو نگار تبدیل شده بود)یا استفاده از وسایل داخل بازی برای نابود کردن دشمنا مثل انداختا یه کوزه از سقف و انفجار . کلا من دیگه نمی تونم تحمل کنم کی این بازی می آد .

  • داخل تریلر اون طرف پل یه صندوق(chest) وجود داره، شبیه همون صندوقایی که تو شماره قبل بود….
    اون محوطه ایه هم که مبارزه میکنه یه میزه که روش یه آیتم تعاملی هست… اسکرین هم گرفتم از لینکای زیر ببینید 😉
    chest:
    http://uupload.ir/files/8he_screenshot002.jpg
    item
    http://uupload.ir/files/w8h3_screenshot003.jpg

  • برا کریسمس نمیشه بدن بیرون!!!!!!!تعطیلات رویایی بشه! 😀

  • فرشاد گفت:

    خیلی منتظرم تا دوباره کریتوس رو ببینم و از همه مهمتر برام اینه ببینم تو قسمت هم آیا مثل قبلی ها به غیر از سلاح اصلی سلاح های دیگه هم بدست میاره همینطور اسپل های خفنش تو قسمت های اول تا سوم

  • PcPlayBox گفت:

    “این تازه اولشه”
    we got it
    &
    we know it
    :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

  • :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
    :inlove: :inlove: از بس منتظرش موندم دیگه کلافه شدم
    :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

تیم‌سازنده God of War: تریلر رویداد PGW سال ۲۰۱۷ تنها بخش کوچکی از بازی نهایی بود - گیمفا
تیم‌سازنده God of War: تریلر رویداد PGW سال ۲۰۱۷ تنها بخش کوچکی از بازی نهایی بود - گیمفا