PGW 2017 | جزئیات بیشتری از روند ساخت The Last of Us Part 2 منتشر شد

۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴

پس از نمایش خارق‌العاده‌ای که از عنوان مورد انتظار The Last of Us Part 2 در مراسم پاریس گیم ویک دیدیم، اطلاعات جدیدی از روند ساخت این بازی نیز به انتشار رسیده است.

سونی و ناتی داگ امشب با نمایشی که از گیم‌پلی این عنوان در مراسم پاریس گیم ویک نشان دادند، همه را غافلگیر و شگفت‌زده کردند. این تریلر جذاب، به جای این که روی الی و جوئل تمرکز داشته باشد، روی شخصیت‌های فرعی و داستان آن‌ها تاکید داشت؛ موضوعی که حقیقتاً تعجب همه را برانگیخت. بسیاری از افراد زمان دیدن این تریلر گمان کردند که شخصیتی که در تریلر چکش به دست داشت، الی بود؛ تا این که ناتی داگ با توییتی که منتشر کرد اعلام کرد شخصیت مورد نظر الی نبود.

همچنین کارگردان این عنوان یعنی نیل دراکمن نیز در این مراسم اعلام کرد که در حال حاضر تمرکز تمام افراد این استودیو روی ساخت The Last of Us Part 2 معطوف شده است و این بازی تماماً در دست توسعه می‌باشد. موتور گرافیکی این بازی نسل جدیدی از موتور اختصاصی ناتی داگ است که فاکتور‌های مختلفی مانند نور، طراحی کلی شخصیت‌ها، تغییر شکل دادن ماهیچه‌ها، افکت‌های باران و حتی انیمیشن‌های صورت شخصیت‌ها را کاملاً دگرگون ساخته است. این موتور گرافیکی بر اساس یک framework جدید پایه‌ریزی شده است تا عملکرد کلی آن را بهبود ببخشد.

این بازی از تمامی پیشرفت‌ها و فن‌آوری‌های روز استفاده خواهد کرد. تیم ناتی داگ از Uncharted 4: A Thief’s End این درس را گرفت که باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا از این تکنولوژی‌های جدید در جهت پیشرفت‌های بصری و گرافیکی استفاده کنند. عنوان The Last of Us 2 هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما به نظر می‌رسد که نباید زودتر از سال ۲۰۱۹ منتظر آن باشیم. نسخه دوم این بازی نیز مانند نسخه اول خود، قادر خواهد بود پس از انتشار تمامی توجهات را به خودش جلب کند و به خوبی نام ناتی داگ را به قله‌های افتخار برساند.

0
0

بیشتر بخوانید



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید