Super Mario Odyssey به دومین بازی پرفروش سال آمازون تبدیل شد
Super Mario Odyssey موفق شد پیش از عرضه شدن، به دومین بازی پرفروش سال آمازون تبدیل شود و به نظر میرسد که باید شاهد رکوردشکنیهای این بازی باشیم.
قطعا Super Mario Odyssey یکی از بزرگترین بازیهای تاریخ خواهد بود نمرات و نقدها نیز این موضوع را تایید میکنند. میاگین نمرات این بازی، در متاکریتیک (Metacritic) به ۹۷ رسیده و اوپنکریتیک (OpenCritic) و گیمرنکینگز (GameRankings) نیز آن را به عنوان بهترین بازی تاریخ انتخاب کردند. همین موضوع باعث میشود تا ماریو یکی از موفقترین و محبوبترین برندهای دنیای گیمینگ باشد.
اما سوالی که در این میان پیش میآید در خصوص فروش آن است. طبق جدولهای سالیانه فروش بازیها، ماریو، پیش از عرضهاش، به دومین پرفروشترین بازی سال آمازون تبدیل شد. این بازی موفق شد تمامی بازیهای آمازون را پیش از عرضهاش شکست دهد بجز Mario Kart 8 Deluxe، که آن هم بر روی نینتندو سوییچ عرضه شد. سومین عنوان این لیست، عنوان موفق دیگر نینتندو سوییچ، The Legend of Zelda: Breath of the Wild، است.
به لطف وجود این عناوین موفق و طرفداران زیاد بازیهای نینتندو، به نظر میرسد که سوییچ فعلا رقیبی در این عرصه نداشته باشد. Super Mario Odyssey امروز، ۲۷ اکتبر (۵ آبان)، به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه میشود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
الله اکبر الله اکبر
اوپنکریتیک (OpenCritic) و گیمرنکینگز (GameRankings) نیز آن را به عنوان بهترین بازی تاریخ انتخاب کردند.
عاشق مرد قارچی هستم اونو برای پلتفرم قدرتمند ONE X خودم تهیه خواهم کرد
نسخه ی فیزیکی ماریو رو امروز پیش خرید کردم به قیمت ۲۷۰ هزار تومان فردا به دستم میرسه
خوشا بحالت
من برای این بازی کف و خون بالا خواهم آورد 😥
یک احمق بیکار در ۳ اکانت مختلف :stop: :no: :no:
بالاخره امروز خریدم سوئیچ + ماریو کارت و زلدا امیدوارم نینتندو به همین روند ادامه بده ممنون از راهنماییت
نیومده رکورد دومی سال رو زد!!!
نمره هاشم عجیبه،تا چشم کار میکنه فقط ۱۰۰ :rotfl:
وقتی منتقد هارو خریده باشی معلومه بهت نمرات کیلویی میدن
ba in nazarat khodeto krdi maskhareye chenelaye telegram
نمره ی منتقدان به نظر میاد که عادلانه نیست و کلا دل به خواهی نمره میدن و در حق بازیایی که سالها براش زحمت میکشن تا بهترین داستان بهترین کیفیت وبهترین شبیه سازی وبهترین مراحل در بازی بگنجانند بهشون نمره ی پایین میدن اما به ماریو اینهمه نمره بالا میدن منتقدان نمره هاشون اعتماد نداره به داستان و به گرافیک بازی و به شبیه سازی بازی اصلا توجهی نمیکنن فقط به گیمپلی که ماریو با همون گیمپلیش تونست اینهمه نمره بیاره تا سازنده های بزرگ و غول بازیهارو به سمت اینجور بازیا بکشونه خیلی بی انصافیه
و به خاطر همین داستان سرایی بازی مثل نسل ۷ نیست و به داستان اهمیت نمیدن سازنده ها یکی از دلایلش همین منتقدان درپیتی هستن باعث شدن سازنده ها اینکارو بکنن
داداش اینجوری فکر نکن. اینطور فکر کن که تو سبک مورد علاقه گیمر های تفننی و یا سن پایین یا تو جمع خانواده ها که تو نمیتونی یه بازی با خشونت بالا یا محتوای بزرگسال رو بازی کنی یه بازی عالی و از همه نظر کامل عرضه میشه که مدتها میتونه سرگرمت کنه. این که این بازی نمرات بالا میگیره چون از اول با هدف سرگرم کردن و شاد کردن عرضه میشه و قرار نیست تو غالب بازی مفهوم پیچیده ای رو منتقل کنه و کارشم بخوبی انجام میده. اما همون گیمر سن پایین (و البته یه سری گیمرای بزرگسال که بعضی وقت ها فقط دوست دارن شاد و سرگرم بشن و از مفاهیم پیچیده گیم بزرگسال فاصله بگیرن) که الان اینو بازی میکنه چند سال دیگه برای بازی کردن احتمال زیاد میره سراغ کنسول های شرکت سونی یا مایکروسافت چون حالا علاوه بر سرگرم شدن جنبه های دیگه گیم هم مدنظرشه که تو تولیدات استودیوهای پیشرفته سونی و مایکروسافت و سایر شرکتهای بزرگ مثل یوبیسافت و راکستار موجوده.
وقتی منتقد به این بازی نمره میده نگاه میکنه که مخاطب هدف این بازی اکثرا کم سن و سال هستن و انتظارشون سرگرم شدنه و این بازی هم تو این کار کاملا موفقه. ولی برای نمره دادن به یه بازی مثل اساسین کار بازی واقعا سخته چون قراره نظر مخاطبین بزرگسال رو جلب کنه و خیلی باید تو همه زمینه ها کامل باشه تا از منتقد نمره کامل بگیره.
baad shoma fek mkni in vase bachehast?
داداش منتقدین کشکی نمره نمیدن، واسه منتقد مهم نیست چقدر زحمت کشیدی، نتیجه کار مهمه، نینتندو میدونه که مهمترین چیز تو بازی گیمپلی هست تو هر چقدر هم داستان و گرافیک برات مهم باشه اگه گیمپلی بازی خوب باشه دوباره برمیگردی و بازیش میکنی، برای همین بازی نینتندو کاری میکنن که فقط بهت خوش بگزره و بخش های اعصاب خوردکن رو کلا حذف میکنن، برای مثال چرا وقتی تو assassin’s creed سیستم جنگ اینقدر لذت بخشه منو مجبور میکنن هزار تا کاره چرته دیگه بکنم، چرا فقط رو جنگش کار نکردن چرا من از ده تا مرحله هشت مرحله باید دنبال یه یارو فقط راه برم، نینتندو میدونه کدوم قسمت از یک بازی اعصاب خورکنه پس حذفش میکنه و میدونه کدوم قسمت باحاله و اون رو اضافه میکنه، البته مطمئنا این رو درک نمیکنی چون اخرین ماریو که بازی کردی حتما ماریو۳ بوده که ۱۵ سال پیش اومده
نه قبول ندارم گیمپلی که باشه یعنی بی هدف داری بازی میکنی امااگه داستان باشه یعنی داری برای یک هدفی بازی میکنی وقتی گرافیک بازی و جزئیات بالا باشه دیگه به قدرت تلویزیونت و کنسولت یا پلتفرمت پی میبری ودر کنار اون هم از گرافیک بالای بازی لذت میبری و انگار خودت واقعا داری در اون شهر به صورت واقعی میچرخی گیمپلی مهمه اما در کنار اون خاصا برای مخاطبین و گیمرهای بزرگسال داستان خیلی مهمه چون احساساتشون و هوشو ذکاوت وقدرت درکشون خیلی بیشتر از بچه هایی که در این سایت هستن که نظر میدن و یه بچه نمیتونه داستان بازی رو درک کنه چون قدرت درکش خیلی پایینه و به جزئیات اهمیت نمیده یکی از دلایل ضعف بازیهای نسل هشت همین هست نداشتن داستان طولانی و همچنین نداشتن داستان خوب هست و تازه سازنده ها به اشتباهاتشون پی بردند وتازه دارن داستان بازیهاشون رو بیشتر میکنن و داستان رو بهتر میسازن مانند اساسین و Wolfenstein II و همچین اویل ویتن و رزیدنت اویل ۷ اینها با داشتن داستان خوب وطولانی تونستن نمره ی قابل قبولی رو بگیرن وبازی مانند مد مکس و جاست کاز ۳ میتونستن بهترین باشن میتونستن شاهکار باشن اما متاسفانه داستان بسیار کوتاه و داستان کسل کننده ای داشتن که نمرشون هم پایین اومد همچنین هم مافیا۳ داستانش کوتاه بود خیلی و داستانش هم زیاد جالب نبود واقعا برمیگردیم عقب بازی بتلفیلد هاردلاین واقعا گرافیک این بازی فوق العاده بالا بود پتانسیل خیلی بالایی داشت برای تبدیل شدن به بهترین بازی داستان خوبی هم داشت اما کوتاه بود وزود تموم میشد در حد ۵ساعت ودیدید نمره ی پایینی گرفت داستان طولانی و قابل درک و فهم در یک بازی میتونه بازی رو موفق کنه میتونه بازی رو گوتی کنه مانند ویچر۳ گوتی شد همه ی جایزه ها رو برد مانند انچارتد مانند تلو اینها برای چی گوتی شدنو همچنان از یاد نرفتن و هر چند وقت دلتنگشون میشی ودوباره بازیش یکنی بابا داستان مهمه یه داستان با کیفیت طولانی وقابل فهم ودرک یادتون نره گیمپلی مدمکس خیلی روون و زیبا بود اما چون مراحلشم ابکی بود خسته کننده میشد اما میتونست شاهکار بشه
bazi krdi?aslan switch dashti?
aghayooni ke hata switch dastetoon nagereftid lotfan nayayn nazar bedin chun aslan chizisho bazi nkrdid,baad behtun ang mibandanaaa