مایکروسافت: ایکس‌باکس هیچگونه کمبودی در ارائه عناوین انحصاری ندارد - گیمفا
مایکروسافت: ایکس‌باکس هیچگونه کمبودی در ارائه عناوین انحصاری ندارد - گیمفا
مایکروسافت: ایکس‌باکس هیچگونه کمبودی در ارائه عناوین انحصاری ندارد - گیمفا
مایکروسافت: ایکس‌باکس هیچگونه کمبودی در ارائه عناوین انحصاری ندارد - گیمفا

مایکروسافت: ایکس‌باکس هیچگونه کمبودی در ارائه عناوین انحصاری ندارد

امیرحسین دهنوی
۱۵:۵۲ ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
مایکروسافت: ایکس‌باکس هیچگونه کمبودی در ارائه عناوین انحصاری ندارد - گیمفا

سال ۲۰۱۷ از نظر عناوین انحصاری همانند سال‌های گذشته برای مایکروسافت درخشان نبوده و بسیاری نیز آن را یکی از نقاط منفی کنونی ایکس‌باکس می‌دانند. حال یکی از مدیران مایکروسافت صحبت‌هایی درباره وضعیت انحصاری‌های ایکس‌باکس در مصاحبه تازه‌ای داشته است.

خانم Shannon Loftis مدیر بخش انتشارات مایکروسافت استودیو بوده و وظیفه وی همکاری با استودیوهای مختلف برای انتشار بازی‌های‌شان برروی ایکس‌باکس است. در مصاحبه اخیری که با او انجام شده Loftis دیدگاه خود را در رابطه با عناوین انحصاری امسال مایکروسافت بیان کرد.

سوال مصاحبه در این مورد بود که آیا ایکس‌باکس لاین آپ قوی در تعطیلات امسال ارائه می‌کند یا نه، و نظر مایکروسافت در رابطه با این عناوین چیست. Loftis پاسخ داد:

در رابطه با بازی‌های انحصاری من صحبت‌ها و شایعات شنیدم که می‌گویند ما عناوین انحصاری نداریم که بسیار برایم گیج کننده بود! ما عناوین انحصاری قدرتمندی در تعطیلات امسال داریم. ما عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds را داریم که عملا محبوب‌ترین بازی درحال حاضر است، برروی کنسول‌ها ایکس‌باکس تنها پلتفرمی است که در آن شما می‌توانید به تجربه این بازی بپردازید.

در کنار این ما Forza Motorsports 7 را داریم که عملا صاحب ژانر ریسینگ در این صنعت بوده و با هر بار عرضه استانداردها را جابه‌جا می‌کند.

همچنین Super Lucky’s Tale نیز حضور دارد که تیم خودمان بررویش کار می‌کنند، عنوان سه‌بعدی پلتفرمر بسیار دیدنی و جذاب.

ما شاهد عرضه Cuphead هم هستیم که بازی دست‌ساز فوق‌العاده و زیبا است.

در کنار این‌ها بیش از صد بازی مختلف و انحصاری‌های قبلی ایکس‌باکس قرار است بروزرسانی‌های ایکس‌باکس وان ایکس دریافت کنند. در شش ماه ساله بعد نیز ما شاهد عرضه  Sea of Thieves و Crackdown 3 درکنار State of Decay 2 هستیم. تجربه‌های عظیمی در اختیار بازی‌بازان‌مان قرار خواهد گرفت.

سوال دیگری که پیش می‌آید این است که وان ایکس می‌خواهد در کمتر از دو هفته دیگر انتشار پیدا کند، آیا این تعداد عناوین انحصاری برای عرضه یک کنسول جدید کافی است؟

من فکر می‌کنم عناوین انحصاری قدرتمندی در دسترس قرار دارند درکنار این‌ها صدها بازی شما بروزرسان رایگان وان ایکس دریافت می‌کنند. بروزرسان سیستم‌عامل درکنار پشتیبانی از عناوین دو نسل ایکس‌باکس نیز به آن اضافه می‌کنید. همچنین تمامی بازی‌های بزرگ و محبوب چون ۲ Destiny و Star Wars Battlefront 2 قرار است بهترین نسخه خود را برروی وان ایکس داشته باشند.

در دیگر اخبار مربوط به برند ایکس‌باکس شاهد صحبت‌های آرون گرینبرگ بودیم که به اعلام وی ایکس‌باکس عناوین انحصاری معرفی نشده بسیاری دارد که شما از وجودشان بی‌خبرید. همچنین صحبت‌های مایکروسافت در خصوص لغو توسعه Scalebound و پشتیبانی Quantum Break از ایکس‌باکس وان ایکس نیز در اینجا قابل مشاهده است.

از زمان معرفی ایکس‌باکس وان ایکس شاهد تحسین این سخت افزار از سوی توسعه‌دهندگان مختلف بودیم. همچنین اولین موج پیش‌خرید‌های بازی در کمتر یک روز تقریبا در تمامی خردفروش‌ها به پایان رسید و تبدیل به پیش‌خرید شده‌ترین کنسول تاریخ ایکس‌باکس شد. این تنها موفقیت‌های اولیه کنسول ایکس‌باکس وان ایکس نیست، این کنسول قدرتمند در همین پیش‌خرید محدود خود توانست از مجموع فروش کل سال ۲۰۱۷ کنسول پلی استیشن ۴ پرو در آمازون ایالات متحده پیشی بگیرد. کنسول ایکس‌باکس وان ایکس قرار است در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) و با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه شود.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مایکروسافت: ایکس‌باکس هیچگونه کمبودی در ارائه عناوین انحصاری ندارد - گیمفا
مایکروسافت: ایکس‌باکس هیچگونه کمبودی در ارائه عناوین انحصاری ندارد - گیمفا
مایکروسافت: ایکس‌باکس هیچگونه کمبودی در ارائه عناوین انحصاری ندارد - گیمفا
مایکروسافت: ایکس‌باکس هیچگونه کمبودی در ارائه عناوین انحصاری ندارد - گیمفا
مایکروسافت: ایکس‌باکس هیچگونه کمبودی در ارائه عناوین انحصاری ندارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Seyed گفت:

    اصن معلومه کمبودی نداره خیلی راحت

    • erfanwoods گفت:

      کله فنجانی از سر ماکروفر ها هم زیاد تره

      • Hallbelde گفت:

        عاشق انحصاری های مایکروسافت هستم بهترین بازی عمرم گیرز اف چهاره

        • بله بله این کنسول مخزن عناوین انحصاری و انحصاری هاش تمومی هم که نداره نمونش PlayerUnknown’s Battlegrounds که چند وقت دیگه قراره برای ps4 بیاد و سازندش رسما میاد میگه بازی برای ps4 میاد انحصاری این کنسوله بازی که ماه هاست رو pc موجوده انحصاری این کنسول واقعا چقدر زیبا!
          عناوینش که ماشالله همه شاهکار یه سری AAA بی نظیر با متای های فضایی و جوایز بی شمارو … و هیچکدوم از بازی هاشم که رو PC نمیاد همش ONLY ON XBOX ONE چقدر اخه این کنسول عالیه :laugh: :rotfl: :yes:
          کلا ۳ تا بازی AAA داره مایکرو در دست ساخت یعنی Sea of Thieves و Crackdown 3 و State of Decay 2 که رو PC هم قراره عرضه بشن و کیفیت هرسه تاشونم کاملا مشخصه!!
          این است مخزن عناوین انحصاری!!!!
          مثلا نمونش سال ۲۰۱۷ که مایکرو شمارو انحصاری باران کرد با دوبازی
          Halo Wars 2 و Forza Motorsport 7
          تاثیر گذار بود واقعا

        • VMahdi گفت:

          “ایکس‌باکس هیچگونه کمبودی در ارائه عناوین انحصاری ندارد”
          جوک قشنگ ولی تکراریی بود.
          دیگه داره باز شروع به توهین به طرفدار ها میکنن .
          این احمق فرض کردن طرفدار ها انگار متخص یک شخص تو ماکروسافت نیست هر سری یکی .

          • XBOX ONE X:THE BEAST INCARNATE گفت:

            اقااااا کمبود انحصاری برای اواخر امسال نداره cuphead,forza,pubg, سونی= گرن توریسمو بازیهای مطرح از کمپانیا (مطرح ) فقط بازی برای رقابت با هورایزن و گاد رو متعصفانه نداره همیییییننننن :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed: :kissed:

            • XBOX ONE X:THE BEAST INCARNATE گفت:

              راستی اگه هیلو ۶ بیاد چی میگی اون موقع ……….

              • اره هیلو با متا ۸۴ خخخخخخخخ :rotfl: :laugh:
                اره خیلی انحصاری داره در عرض یک سال دوتا انحصاری :rotfl: :rotfl: :rotfl:
                البته اصلا انحصاری نداره چون همشون رو PC عرضه میشن :rotfl: :rotfl:
                به ازا هر یدونه انحصاری XBOX ده تا انحصاری داره PLAYSTATION :rotfl:

              • xmen1379 گفت:

                اگه هیلو شش بیاد من بهت میگم
                گاد اف وار
                مرد عنکبوتی
                دیترویت
                لست اف اس ۲
                دیز گان
                بعد تو در افق محو خواهی شد 😉 😉 😉 😉 😉

                • تو که گفتی دیگه تو این سایت نمیای پس چی شد؟؟ :rotfl:
                  چرا مث مرد رو حرفت نموندی؟؟ :pain: :pain:

                • @KING of the dark
                  به تو ربطی نداره مگه سایت با.باته عشقش کشیده اومده سایت

                • xmen1379 گفت:

                  KING of the dark
                  این همه الادار رفت و اومد منم میخوام مثل اون هر وقت حال نکردم برم هروقت حال کردم برگردم :laugh:
                  دوم قسم نخوردم گفتم میرم سایت همسایه دیدم اونا خیلی خوبن نمیشه بحث درست حسابی کرد :rotfl: :rotfl:
                  اگه جاتو تنگ کردم وباعث ناراحتیت شدم معذرت :pain: :pain:

                • xmen1379
                  اتفاقا دلم واست تنگ شده بودخوش حال شدم برگشتی 😀 :laugh:
                  اره خوبی این سایت اینه که بالاخره یکی پیدا میشه که باهات بحث کنه و بیکار نمیمونی 😀
                  فقط با اون حرفایی که هنگام رفتن گفتی دیگه مطمئن شدم بودم که نمی تونم نظرات حکیمانت رو بخونم… :-(( برا همین با اومدنت متعجب شدم 😉 :laugh:

  • DJMJ گفت:

    پس اینطور که پیداست قرار نیست یک انحصاری درستو حسابی برای فنای مایکرو بیاد چون تا زمانی که احساس نشه کمبود انحصاری هست هیچوقت هم دنبالش نمیرن امیدوارم یکم به خودش بیاد مایکرو بلاخره مردم برای خرید کنسول های این شرکت هزینه میکنن مخصوصاً ماها که تو ایرانیم یکم برامون سخته وقتی هم که میبینیم یکی اینقدر بیخیال صحبت میکنه یکم میره رو اعصاب فکر میکنم اگر به دید رقابت بخوایم به این قضیه نگاه کنیم باید رقابتو بین سونی و نینتندو دید از این ۲ شرکت هر کنسولی بخری از انحصاری های عالی برخوردار میشی و در آخر باید بگم ( خدا ژاپنو واسه ما حفظ کنه )

    • اگه ماکروسافت یه باگ کوچیک تو سخت افزار یا نرم افزارش بزاره که کپی خور شه کنسولاش یا یه چیزی تو مایه ها اکانت های psn اون موقع راحت نسل رو برده تا آخر چون میتونه ۹۰ درصد از بازیهای بازار رو با بالاترین کیفیت ارائه بده.

      اما لامصب نه کپی خور میشه نه هک میشه نه انحصاری داره نه ارزونه.

  • don barzini گفت:

    من که دیگه انتظاری ندارم ازش جز یکی … که بیشرفت بکنه و مام پز بدیم ..

  • شانون خدا نکشتت :rotfl: :rotfl:
    امسال جای دفاع نداره متاسفانه شکی در این نیست که فورزا۷ بهترین ریسینگ امسال هست ولی از بازه زمانی انتشار هیلو وارز۲ تا کله فنجونی و فورزا۷ عملا شما زیر خط فقر بودین و حتی اگر بنا رو بر این بذارم که برای پاییز برنامه ریزی کردین بازم تنوع انچنانی نیست اما خوشبختانه جای شکرش هست که عناوین با کیفیتی عرضه شد هم فورزا۷ و هم کله فنجونی عناوین بسیار قابلی هستن درباره بتل گروند هم خبر خوبی هست که امسال داریمش

  • Metallove گفت:

    یکی از مشکلات اساسی مایکروسافت ناتوانی در درک درست معنی کلمه یا جمله هست
    وقتی یک بازی رو صرفا به این دلیل که روی PC منتشر شده یا بهتر بگم تحت سیستم عامل ویندوز هستش رو جزئی از عناوین انحصاری ” کنسولی ” میدونن واقعا نمیشه ازش چشم پوشی کرد.
    و خیلی بده که اول هر نسل خبر از صدها بازی انحصاری میدن و در طول مدت عمر اون نسل بالای ۵۰% از عناوین کنسل میشن و مابقی روی سیستم عامل ویندوز منتشر میشن و درصد خیلی کمی به صورت کنسولی ( قولی که اول نسل دادن ) تحویل طرفدارا داده میشه.
    حتی مدیر بخش انتشارات هم نمیدونه واقعا داره چی جواب میده, سوال در مورد کمبود عناوین انحصاری ( کنسول مایکروسافت و عناوین جدید ) هستش ولی پاسخ حول انتشار عناوین انحصاری قدیم روی کنسول جدید و انتشار عناوین PC روی کنسول هستش.
    این صرفا یک نظر واقع بینانه بود حالا اگه بعضی از دوستان با این رویه ای که مایکروسافت پیش گرفته راضی هستن بحثش جداستو نظرشون قابل احترام 🙂

    • ALIThelastofus گفت:

      نه خیر اینها بازیهای pc نیست که برای xbox میاد بلکه برعکسه همین فورزا تا چهارش برا pc نمیومد گرز هم تا شماره ی ۳ با تاخیر برای pc میومد فهمیدی

      • Metallove گفت:

        دوست عزیز منظور من رو درست متوجه نشدید, حرف شما درسته که فورزا و گِرز به صورت انحصاری روی کنسول مایکروسافت منتشر شدن اما سوال اینجاست ” آیا هنوز هم به صورت انحصاری کنسولی موندن؟! ” یا با گذاشتن یک کلاه شرعی و نگاهی اشتباه به این مسئله روی PC هم منتشر میشن و خواهند شد؟
        خیلی از افراد این نظر رو دارن که صاحب PC مایکروسافت هست و عملا وقتی یک بازی رو هم برای کنسول و هم برای PC منتشر میکنه هنوز هم معنی ” انحصار ” میده.
        اول باید دیدگاهمون رو نسبت به PC تغییر بدیم, این نگاه ( صاحب PC بودن مایکروسافت ) از پایه اشتباه هست چون مایکروسافت فقط ” یکی ” از چند سیستم عاملِ قابل اجرا روی PC رو ساخته و نباید به چشم صاحب PC به این شرکت نگاه کرد.
        و اگر بخوایم از نظر انتشار محصولاتِ گیمینگ روی پلتفرم PC نگاه کنیم اصلا مایکروسافت قابل قیاس با شرکت هایی مثل بلیزارد, راک استار, یوبی سافت و خیلی از شرکت های غول صنعت گیم نیست.
        من قبول دارم که مایکروسافت چند بازی شاهکار رو ساخته اما این که بخوایم با ساخت چند بازی محدود انحصاری کنسولی و انتشارشون روی پلتفرم PC لقب صاحب این پلتفرم رو به مایکروسافت بدیم واقعا جای تامل داره.

    • mohammadmj گفت:

      سلام دوست عزیز من فکر میکنم اینجا یه اشتباهی صورت داده درحالی که شما دارید این برداشت رو میکنید که مایکروسافت ناتوانی در درک درست معنی داره مدیران مایکروسافت به بازار بزرگ تری به اسم pc نگاه میکنند و در عین حال برای رقابت با سونی توجهشون به کنسول هم هست یعنی در دو جبه هستند یکی بزرگ تر و پرسود ترو تقریبا بی رقیب و یکی کوچک تر و با رقابت یه چیز دیگه ای هم وجود داره اینکه فیل اسپنسر نیم نگاهی به نینتندو داره به دنبال بازی های سرگرم کننده است و درسمت دیگه فشار های سونی باعث میشه بازی های AAA در سبک های مختلف هم تولید بشه اینجا یک پارادوکسی وجود داره که فیل اسپنسر باید مدیریتش کنه و کم کم موفق هم میشه به شرطی که روی عناوین AAA هم سرمایه گذاری کنند چیزی که در E3 ما شاهدش بودیم همین نگاه سرگرم کننده بودن بازی ها و بازی های مستقل بود در غنی بودن انحصار ها شک نکنید چیزی که شما منتظرش هستید عناوین aaa که اسپنسر بالاخره مجبور به تن دادن خواسته های هوادارنش میشه . موفق باشید

      • 2B گفت:

        بازار بزرگتر و تقریبا بی رقیب منظورت ویندوزه دیگه درسته؟!استیم چی هس پس !!!من واقعا تعجب میکنم کاربرانی مثل شما پیدا میشن که اینطور حقایق موجود (سلطه بی چون چرای والو)رو نادیده بگیرن برا دفاع از عملکرد ضعیف برند مورد علاقشون درک غلط رو شما داری دوست گلم کل حرف این کاربر که شما مخاطب قرار دادی اینه که عنوانی که هم رو پی سی و هم رو کنسول عرضه میشه رو نمیشه انحصاری خطاب کرد و کاملا هم درست میگن ، تنها قدرت بالا برا اجرای عناوین مولتی پلتفرم نمیتونه باعث فروش بشه چرا که اگر اینطور بود سی میلیون نفر بجای خرید وان و تجربه همون اثار مولتی پلتفرم با کیفیت ۷۲۰ میرفتن کنسول سونی رو میخریدن که مولتی پلتفرمها رو ۱۰۸۰ تجربه کنن برا فروش وان اکس هم قطعا یه عنوان aaa بزرگ و انقلابی نیازه تا هم قدرت این کنسول رو نشون بده و هم گیمرها برا تجربش ترغیب به خرید بشن

        • mohammadmj گفت:

          استیم روی چه پلتفرمی اجرا میشه بیشترین کاربرانش از چه پلتفرمی استفاده میکنند هیچوقت نتونسته به عنوان یه پلتفرم جداگانه وارد رقابت جدی بشه نمونه اش استیم ماشین های شکست خورد است و اینجا والو مورد تحسین قرار میگیره که به سرعت به کار اصلی خودش باز میگرده درمورد AAA هم تو کامنت اول توضیح دادم .

          • بحث شما منطقی نیست. اولا Steam OS مثل سیستم های کنسولی همانند Orbis OS هست و مـخصوصا برای گـیمیـنگ طراحی شده، در نتیجه استیم ماشین ها در رده ی کنـسـول ها قـرار مـیگیـرند و نه PC و با وجود غول هایی مانند پلی استیشن ،اکـس باکـس و نینـتـندو اصلا توانایی رقابت در بازار رو ندارند. ثانیا هر بازی ای که روی اسـتیم منتشر بشه از “انـحصـاری شرکـتـی” (ماکـروسـافـت) درمیاد چون برای اجرای اون بازی نیازی به ویـنـدوز نیست(نـمـونـه اش کـوانـتـوم بـریـک).

          • 2B گفت:

            عزیزم بله استیم رو ویندوز هس ولی چه ربطی به ماکرو داره ،شما گفتی ماکرو تو ویندوز بی رقیبه !!!! که اوج بی اطلاعی شما رو می رسونه استیم از ماکرو جداس سود فروشش هم درصدیش به ماکرو نمیرسه ماکرو تو ویندوز فروشگاه خودش رو داره برادره من مثل این میمونه بگی بازار تو اندروید برا گوگله در حالی که گوگل فروشگاه خودش رو داره گوگل پلی نام داره

            • mohammadmj گفت:

              وجود استیم روی پلتفرم ویندوز خودش به خودی خود برای مایکروسافت سوددهی داره زمانی که سخت افزار فروش میره مایکروسافت قرار داد عظیمی با تولید کنندگان سخت افزار داره اچ پی .دل .ایسر .ایسوس .ام اس ای لنوو همگی شرکای مایکروسافت هستند و بقای پی سی اصلا با گیمر هایی که پی سی میخرن برای ویندوز و استیم میریزن روش کاربرا تمایلی به پلتفرم دیگه ندارند برای اینکه میخوان استیم رو در ویندوز تجربه کنند. من تعجب میکنیم این مثال رو زدید که وقتی اندروید رو گوگل توسعه میده یعنی بستر برای گوگله وقتی بستری نباشه فروشگاه های دیگه به صورت مستقل چیکار میخوان بکنند همین استیم بدونه ویندوز چیکار میخواد بکنه وقتی بیشتر کاربراش از ویندوز استفاده میکنند

              • 2B گفت:

                گرامی توجه کن ما بحثمون داره به حاشیه کشیده میشه ، بله بستر متعلق با ماکروس اما بیشترین سود تو حوضه فروش بازی رو والو با استیم میبره البته من باقی گوگ و … رو حساب نکردم خب دلیل انتشار فرست پارتی ماکرو چیست؟ خب بستر برا ماکروس ولی عمده سود برا بقیه با انتشار فرست پارتی ها رو ویندوز استور در واقع به سمت رقابت باوالو میره
                اما بحث ما راجب معنی واژه انحصار بود خب بازی که هم برا پی سی میاد و هم برا کنسول نمی تونه انحصاری تلقی بشه ، این خانم میگه مثلا بازی فورزا یا pubg انحصارا برا کنسول ما منتشر میشه حال اینکه بروی ویندوز هم منتشر میشه و مولتی پلتفرم محسوب میشه هر چند که بستر هر دو برا ماکروسافت باشه الان نصف بیشتر سونی فنها پی سی گیمرن یا خود ماکرو فنها یه عده شون چرا پلی فور میخرن جون یسری عناوین کاملا در انحصار اون پلتفرمن

                • AmirZarrineh گفت:

                  سلام دوست عزیز
                  ابتدا تو اینکه مایکروسافت ویندوز هیچ رقیبی ندارد شکی نیست.دوم اینکه خود کاربران واقعی پلی ۴ از داشبورد و سیستم عامل بسیار ضعیف آن گله دارند
                  و در آخر اگر سونی سیستم عاملی داشت قطعا بازی های انحصاری خود را به روی ان نیز ارائه میداد. اگر بحث شما درست باشد سونی بازی آنچارتد را روی پلی استیشن ویتا به احرا دراورد پس ما هم میگیم چه انحصاری وقتی روی کنسول دستیه دیگر قابل اجرا هستش.سیاست مایکروسافت این است که سیستم عامل قدرتمند ویندوز را هرچه قدرتمند تر از گذشته کند و نیازی نیست سرمایه گذاری انچنانی روی ایکس باکس بکند چون یکی از سیاست های مورد علاقه من از مایکروسافت این است ک بازی های خود را مولتی پلتفورم عرضه میکند و هر کاربر میتواد پلتفورم مورد علاقه ی خود را داشته باشد و این سیاست سونی بسیار باعث تاسف است ک بازی های خود محدود به پلتفرم خود کرده است با وجود تلاش های مایکروسافت برای اجرای بازی ها بصورت مولتی پلتفرم بر روی ایکس باکس و پلی استیشن که به سود کار بران است و شما اگه اندکی تحقیق کرده باشید میبینید سیستم نور پردازی های انحصاری مایکروسافت مخصوصا در بازی هیلو که انحصار ایکس باکس میباشد و برای کامپیوتر مگر ورژن های جزی مثه هیلو وارز ک برای پی سی هم عرضه کرد.شرکت های بزرگی این سیستم نورپردازی را با قیمت بالا خریداری کرده و استفاده میکند و اگر شما کنفرانس های تکنولوژی را دنبال کرده باشید تمام منتقین در کنفرانس ها از برتری کنسول و بازی های اکس باکس در سال ۲۰۱۷ نسبت به پلی استیشن صحبت میکنن یعنی شما از منتقدین هم بالاترید؟؟؟؟؟

      • Metallove گفت:

        درود, من هم مثل شما هر سال کنفرانس E3 رو با دقت نگاه میکنم و به جرات میتونم بگم بدترین کنفرانسی بود که مایکروسافت اجرا کرد, به نظر من فیل اسپنسر میخواد مردم رو مجبور به پیروی از نگاه خودش بکنه, اول همون کنفرانس حرف از ۴۰ عنوان بازی انحصاری برای کنسول XBOX به صورت ” ۴K ” زد و در عمل دیدیم بازی هایی مثل minecraft رو به صورت ۴K دارن نمایش میدن !! و خیلی برام جالب بود که طرفداران حاضر در صحنه واقعا ساکت شده بودن و چند نفر جلوی استیج که واقعا بهشون میخورد عوامل خود مایکروسافت باشن ( از بس بدون تفکر و نگاه به چیزی که دارن به اسم انحصاری بهشون تحویل میدن فقط تشویق میکردن ) با نشون دادن هر چیزی داد میزدن ” Another One ” !!!
        واقعا اگه فیل اسپنسر دنبال بازی های درست و حسابی هستش باید سریعتر عمل کنه چون چیزی تا تغییر نسل نمونده, اگه سونی سال ۲۰۲۰ کنسول جدید رو منتشر کنه ( که احتمالش هم زیاد هست ) عملا مایکروسافت هم باید به فکر کنسول جدید باشه و اینجا به مشکل میخوره چون توی این نسل چیز خاصی هنوز ارائه نداده ( منظور به صورت کلی هستش ) و بخواد با این وضع وارد نسل جدید بشه واقعا نمیشه تصور کرد کارش به کجا میکشه.

  • cv گفت:

    :laugh:
    واقعا مدیران ایکس باکس معنای انحصاری رو درک نمیکنن
    انصافا چند نفر برای Super Lucky’s Tale Sea of
    Thieves ﻭ Crackdown 3 State of Decay 2 کنسول بخرن

    طرفدار های ریسینگ هم قبلا xbox خریدن
    فروش forza Motorsport 7 تو انگلیس نسبت به نسخه قیل ۲۲ درصد افت کرده و هفته اول ۳۰ هزار تا بوده +فروش دیجیتالی حداکثر ۶۰ هزار تا
    فیل اسپنسر که کلا از محروم کردن گیمر ها از بازی مولتی پلتفرم متنفر :laugh:
    PlayerUnknown’s Battlegrounds برای رضایی خدا روی بقیه کنسول ها عرضه نمیشه

    One که ارزش خرید نداره
    One X هم برای بازی مولتی پلتفرم

  • Mr.x گفت:

    این زنه به همراه فیل اسپنسر و ارون گرینبرگ بهترین مثلث سال رو تشکیل دادن :rotfl: :rotfl:

    ناموسا من چی بگم 😐 خداروشکر من از این جماعت نیستم (ایکس باکس) وگرنه چطور سرمو بالا نگه میداشتم

  • cv گفت:

    ﺍﻧﺼﺎﻓﺎ ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮ ﺑﺮﺍﯼ Super Lucky’s Tale Sea of
    Thieves ﻭ Crackdown 3 State of Decay 2 ﮐﻨﺴﻮﻝ ﺑﺨﺮﻥ
    ﻃﺮﻓﺪﺍﺭ ﻫﺎﯼ ﺭﯾﺴﯿﻨﮓ ﻫﻢ ﻗﺒﻼ وان ﺧﺮﯾﺪﻥ
    ﻓﺮﻭﺵ forza Motorsport 7 ﺗﻮ ﺍﻧﮕﻠﯿﺲ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻧﺴﺨﻪ ﻗﯿﻞ ۲۲ ﺩﺭﺻﺪ ﺍﻓﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﻫﻔﺘﻪ ﺍﻭﻝ ۳۰ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﺎ ﺑﻮﺩﻩ + ﻓﺮﻭﺵ ﺩﯾﺠﯿﺘﺎﻟﯽ ﺣﺪﺍﮐﺜﺮ ۶۰ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﺎ
    ﻓﯿﻞ ﺍﺳﭙﻨﺴﺮ ﮐﻪ ﮐﻼ ﺍﺯ ﻣﺤﺮﻭﻡ ﮐﺮﺩﻥ ﮔﯿﻤﺮ ﻫﺎ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﻮﻟﺘﯽ ﭘﻠﺘﻔﺮﻡ ﻣﺘﻨﻔﺮ Laugh
    PlayerUnknown’s Battlegrounds ﺑﺮﺍﯼ ﺭﺿﺎﯾﯽ ﺧﺪﺍ ﺭﻭﯼ ﺑﻘﯿﻪ ﮐﻨﺴﻮﻝ ﻫﺎ ﻋﺮﺿﻪ ﻧﻤﯿﺸﻪ
    وان ﮐﻪ ﺍﺭﺯﺵ ﺧﺮﯾﺪ ﻧﺪﺍﺭﻩ
    وان ایکس ﻫﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﻮﻟﺘﯽ

  • don barzini گفت:

    تخم چشم بود ، نشون میدادم کلی نکته بهش … (مایکروسافت رو میگم ) ..خوبشو میخواستم خدا شاهده لعنت به منکرش

  • xmen1379 گفت:

    Super Lucky’s Tale
    Cuphead
    Crackdown 3
    PlayerUnknown’s Battlegrounds
    Sea of Thieves
    State of Decay 2
    به به به خاطر همین شاهکار هایی که نوشتم پلی استیشن رو داخل سطل زباله شوت میکنم 😎 اخه کدوم کنسولی میتونین نام ببرید که مثل ایکس باکس اینهمه انحصاری ناب داشته باشه؟ 😎

    • XBOX ONE X:THE BEAST INCARNATE گفت:

      ناقلا چرا فورزا رو نگفتی ؟
      چون بخاطرش ایکیس باکس میشه خرید
      ۲_ pubg پرفروش ترین بازیه استیمه رقیب فاقد این بازیست
      State of decay بده day gone خوبه یعنی
      کار ندارم فقط من اگه پلی ۴ بخرم بخاطر گاد اف واره دیگه بقیه رو کجای دلم بزارم نه خدایییییییی

      • XBOX ONE X:THE BEAST INCARNATE گفت:

        هیلو ۶ من فقط بخاطر این بازی اگه برای پی سی نیاد وان ایکسی هم اصلا در کار نباشه وان میگیرم که الان خودم دارم

      • xmen1379 گفت:

        ناقلا هدفم بازی های اینده بود کله فنجونی هم استثنا دوم فورزا مال خودت من اصلا ریسینگ بازی نمیکنم و اصلا برام مهم نیست که کدوم بهتره :laugh: :laugh:
        و اینکه تو پلی استیشن نخری بهتره چون کارهای چند وقت پیش تو یادمه چجوری می امدی تو هر پست لینک میزاشتی واسپم میدادی تا از وان ایکس دفاع کنی .همچنین انسان های عقده ای با همون جعبه گیم بزنن خیلی بهتره :laugh: در ضمن کسی مثل تو که فقط رفته تو گرز یک تفنگ دستش گرفته و فقط کشته یا تو فورزا ماشین بازی میکنه خب معلومه از عنوان پلی استیشن با داستانی عمیق چیزی نفهمه هنوز بازی های مثل لست اف اس و گاد اف وار برات زوده بقیه رو هم اسم نمیبرم خودت میشناسیشون 😉 😉

  • خدایا بسه دیگه خسته شدیم دیگه

    انحصاری داریم تا انحصاری

    بازیایه امسال جعبه فقط فورتزا درست و حسابی هست بقیش اصلا انقدر گنده نیستن که بشه اسمشونو آورد
    خدایی این لیست سونی امسال تا جایی که من بازی کردم و یادمه پر از شاهکار و بازیایه متنوع و خوب بزارید جلو کله فنجونی خخخخخخخ

    Horizon zero dawn
    Nier Automata
    Persona 5
    Knack 2
    Uncharted lost legacy
    Ni-oh
    Crash bandicoot
    The last guardian
    Horizo zero dawn forzen wild
    Yakoza zero
    HellBlade
    Gravity Rush 2
    Ni No kuni 2
    Gran turismo sport

    تازه امسال زیاد سونی سخت نگرفته ۲۰۱۸ که کلی AAA قدرتمند میاد جعبه میخواد چیکار کنه

  • Alireza_yoo گفت:

    واقعا امسال انحصاری های خیلی خوبی برای کنسول ایکس باکس اومد که کاپ هد و فورتزا نمونه بارزش هست بنظر من pubg با این بهینه سازی نه چندان خوبش روی xbox واقعا با مشکل برخورد میکنه جز اینکه فکری بحالش کنند الان هنوزم که هنوزه بعضی محیط ها روی بهترین کارت گرافیک ها هم فریم بالاتر چهل نمیره و بعضی مواقع تا ده بیست ثانیه بعد از فرود اومدن تکسچر ها لود نمیشن که واقعا برای یه شوتر انلاین بعضی مواقع اذیت میکنه امیدوارم برای ps4 هم بیاد که کلا همه فیض این بازی معتاد کننده رو ببرن

  • عاشق مایکروسافتم به خاطر این که در تمام سبک ها انحصاری داره

  • ولگرد سیگاری گفت:

    زیبا بود 😀

  • taxi driver گفت:

    میگه زده شمام بگین زده خوبیت نداره

  • erfan9 گفت:

    حتی سونی با این همه بازی انحصاری خوب هم هیچ وقت از این حرفا نمی رسه
    انحصاری های نینتدو سوییچ الان بیشتر از وانه :yes:

  • خدا لعنتت کنه پولیفونی دیجیتال که چه بلایی سر گرن توریزمو آوردی که به این راحتی میگه فورزا موتوراسپورت صاحب ژانر ریسینگه

  • Y PS گفت:

    شوخی این حرف هم زشته والا!
    نمیدونم خانم Loftis از وضعیت خبر نداره یا خودشو زده به اون راه!

  • خیلی جالبه بعضی از اعضای این سایت از شرکت بزرگ و با تجربه ای مثل مایکروسافت و کارشناساش خیلی بیشتر میفهمن و بهتر میدونن باید چیکار کنن :laugh:

    • بله درسته هرچی مسئولین مایکرو بگن درسته دوتا بازی Forza Motorsport 7 و Halo Wars 2 برای ۱ سال کافیه و مایکروسافت هیچ نقصی در زمینه انحصاری نداشته امسال.
      چرا مسئولین مایکرو انقدر دانا هستن!
      مسئولین مایکرو خیلی زرنگن برا همین نصف PS4 هم نتونستن کنسول بفروشن!؟ :rotfl:

      • Yoshimitso گفت:

        حالا با اینکه ایشون داره اشتباه میزنه و ایکس باکس بشدت کمبود انحصاری داره البته من از کاپهد و فورزا خیلی لذت میبرم عالین هر دو ولی این داداشمون که دارم زیر کامنتش ریپلای میکنم هیچوقت تو سایت نیست ولی به محض اینکه ی خبر از ایکس باکس میاد میادو شروع میکنه به دلقک بازی فقط میخواستم ازت بپرسم فازت چیه یا بهتر بگم چه م.ر.گ.ت.ه که میای دلقک بازی درمیاری اگه این پیامو دیدی سریع پیاممو جواب بده منتظرم ?:-) ?:-) 😐 😐

  • XANAX گفت:

    اره اره دلفینا ام پرواز میکنن 😐

مایکروسافت: ایکس‌باکس هیچگونه کمبودی در ارائه عناوین انحصاری ندارد - گیمفا
مایکروسافت: ایکس‌باکس هیچگونه کمبودی در ارائه عناوین انحصاری ندارد - گیمفا