استودیوی سانتا مونیکا در پی جذب توسعهدهندگان Visceral Games است
همانطور که احتمالاً مطلع هستید، به تازگی شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) استودیوی ویسرال گیمز (Visceral Games) را تعطیل کرده است و به موجب همین امر، برخی از کارمندان آن به دیگر استودیوهای شرکت الکترونیک آرتز منتقل شدهاند. با این وجود، مطمعناً عدهای نیز از این جابجاییها بینصیب خواهند ماند.
استودیوی سونی سانتا مونیکا (Sony Santa Monica) با انتشار یادداشتی در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر، اظهار داشته که از افرادی که در پی تعطیلی استودیوی ویرسال گیمز اخراج شدهاند، پشتیبانی به عمل خواهد آورد و تصمیم دارد تا عدهای از آنها را به استخدام خود درآورد.
در حال حاضر شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرده است که بیشتر کارمندان ویسرال گیمز به دیگر استودیوهای این شرکت منتقل شدهاند؛ با این حال، مطمئناً عدهای از این افراد به این جابجایی تن نخواهند داد و ترجیح میدهند تا در جایی دیگر مشغول به کار گردند.
توسعهدهندگان بازی God of War، از افراد با استعداد استودیوی ویسرال گیمز دعوت به همکاری کردهاند تا به آنها به منظور توسعه ماجراجوییهای جدید شخصیت کریتوس (Kratos) و دیگر پروژههای رونمایی نشده استودیوی سانتا مونیکا بپیوندند.
بدون تردید، توسعهدهندگان با استعداد ویسرال گیمز تا مدتی دیگر توسط شرکتهای دیگر استخدام میشوند و طبیعتاً الکترونیک آرتز قادر به نگهداری اکثر آنها نخواهد بود. تا بدین لحظه هنوز دلیل اصلی تعطیل شدن استودیوی ویسرال گیمز که ساخت و توسعه بازیهایی نظیر Dead Space و Battlefield Hardline را بر عهده داشته، مشخص نشده است. پاتریک سودرلند (Patrick Söderlund)، معاون اجرایی الکترونیک آرتز، دلیل این اقدام را تغییرات سریع صنعت بازیهای ویدئویی خوانده است.
استودیوی سانتا مونیکا این روزها مشغول توسعه بازی موردانتظار God of War است که قرار است سال آینده میلادی به صورت انحصاری بر روی کنسول پلیاستیشن ۴ عرضه و منتشر گردد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
بله افراد با استعداد رو رویه هوا میزنن سانتامونیکا هم که استدیویی هست که عاشق افراد با استعداد هست،سانتامونیکا جان یه گیم پلی چیزی از کریتوس کبیر بده روحمون تازه شه
الحقو والانصاف Sony و Playstation سلاطین صنعت گیمند
برای گیمپلی حداقل باید تا ماه دسامبر و مراسم psx منتظر باشیم. برام مهمه که بدونم امی هنینگ بعد از vicseral کجا میره
بیشتر افراد استودیو توی استودیو های دیگه پخش میشن EA هم گفته داره راجع به پروژه بعدی با هنیگ صحبت میکنه
بازم سونی 😎 دمش گرم واقعا :yes:
ایول سونی ea واقعا لیاقت نداره :yes:
البته که شرکت santa monica در حال جزب این بازی سازاس هر چی نباشه اونا بازی مثل dante inferno رو ساختن که تو یه سال با god of war 3 عرضه شد . و شباحت بالای به بازیهای god of war داره .
داداش اگه ممکنه میشه ID تلگرامتو تو پیام خصوصی بهم بدی؟
ببخشید ID با اسم CALL OF خیلی زیاده . می شه شما اول یه پیام برا من بفرستید
اوکی الان پیام میدم
سانتامونیکای کبیر تو فقط با استعداد استخدام کن و فقط گاد بساز لام صب تو فقط روحیه بده سانتای عزیز
چقدعالی حمایت میکنه این سونی …
عشقه واقعا…امیدوارم هرروز موفقتربشه که واقن صنعت بهش مدیونه
خود سانتا مونیکا بعد از ip عظیمی که لغو شد و ۱۰۰ میلیون به سونی ضرر زد و شکست تجاری GOD OF WAR ASCENSION در آستانه تعطیلی بود که سونی فرصت دوباره داد و GOD OF WAR 2018 خلق شد
ولی همین سونی به سازنده DRIVE CLUB فرصت نداد
صنعت گیم به همون میزان که فوقالعاده است بی رحم
راکستار ونکور که ابر شاهکاری مثل bully ساخت به خاطر شکست تجاری شاهکار مکس پین ۳ تعطیل شد
همین الان فروش evil within 2 فاجعه است و استودیو میکامی در خطر بزرگیه
مکس پین ۳ زمان ارزش غوغایی به پا کرده بود چطور ممکنه شکست تجاری محسوب بشه
با اون سیستم انیمیشن های خارقالعاده که در GTA V هم دقیقا استفاده شد و گرافیک فوقالعاده در نسل ۷
۱۱۰ میلیون هزینه ساخت بازی شد بعلاوه تبلیغات فراوان
در نهایت به علت اعتراض طرفدار ها که این مکس پین ما نیست خزعبلات دیگه
۳ میلیون نسخه فروخت یه شکست تجاری عظیم شد
گاد اسنشن شکست نبود کی گفته شکست بود قبول دارم یه سری پسرفتایی داشت ولی چیزای جدید زیادی وارد گیم پلیش کرد که میشه دربارشون کتاب نوشت والا من بازی کردم خیلیم عالی بود ۱۰بارم تمومش کردم
شکست تجاری
ولی دوست عزیز خدای جنگ معراج به ریشش بایبند بود
کوجیمارو سونی رو هوا زد
اینارم رو هوا میزنن
واسه آدم با استعداد همیشه کار هست اینام که خودشونو ثابت کردن و کاربلد روزگارن
به مادر استدیوهایه سونی خوش اومدین و آرزویه موفقیت با پشتیبانی قوی سونی از شمارو دارم
دلم kratos میخاد 😥
امیدوارم استدیو سانتامونیکا آی پی دد اسپیس رو هم بخره که دیگه هم اعضای ویسرال گیمز باشن هم آی پیشون اون وقت این عنوان رو انحصاری پلی استیشن کنن یه نسخه ناب از این بازی بسازن وای فکرشم دیوونم میکنه
اقای میرشاهی
شرمنده بابت انتقاد ولی شما این همه خط نوشتی همه پاراگرافا یه موضوع رو به چند روش بیان کردی میتونستی کله خبر رو تو یه پاراگراف بنویسی نه این همه نوشته اضافی!نمیدونم حالا نه شما ولی اکثر خبرنگاران گیمفا همین طوری نوشته رو الکی طولانی میکنن.در کل ممنون از خبر :yes:
هیچوقت نتونستم با سری خدای جنگ ارتباط بر قرار کنم دلیل؟
خشونت افسار گسیخته
شاید با جذب این افراد باعث بشه که گیم سریعتر آماده بشه… دیگه شاهد تاخیر نباشیم!
اگه اینجوری بشه خیلی خوبه :yes:
مرسی از سونی و سانتا مونیکا
به نظر من تنها ایراد انحصاری های پلی استیشن نبود یه عنوان شوتره، کاش می شد نسخه جدید Resistance رو معرفی کنن، واقعا توان رقابت با Gears of War رو داره
دس خوش پشتیبانی
کاش یه نسخه دیگه از Dead Space رو هم تو این نسل ببینیم . :inlove:
قدر زر زرگر شناسد
هنوز باورم نمیشه VISERAL رو بستن.افرین به هر شرکتی که این سازنده های حرفه ای و با تجربه رو استخدام کنه.