الکترونیک آرتز، استودیوی Visceral Games را تعطیل کرد + وضعیت بازی Star Wars این استودیو - گیمفا
الکترونیک آرتز، استودیوی Visceral Games را تعطیل کرد + وضعیت بازی Star Wars این استودیو - گیمفا
الکترونیک آرتز، استودیوی Visceral Games را تعطیل کرد + وضعیت بازی Star Wars این استودیو - گیمفا
الکترونیک آرتز، استودیوی Visceral Games را تعطیل کرد + وضعیت بازی Star Wars این استودیو - گیمفا
الکترونیک آرتز، استودیوی Visceral Games را تعطیل کرد + وضعیت بازی Star Wars این استودیو - گیمفا
الکترونیک آرتز، استودیوی Visceral Games را تعطیل کرد + وضعیت بازی Star Wars این استودیو - گیمفا

الکترونیک آرتز، استودیوی Visceral Games را تعطیل کرد + وضعیت بازی Star Wars این استودیو

مهرداد میرشاهی
۱۷:۲۰ ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
الکترونیک آرتز، استودیوی Visceral Games را تعطیل کرد + وضعیت بازی Star Wars این استودیو - گیمفا

به تازگی شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به صورت رسمی اعلام کرده است که استودیوی بازی‌سازی ویسرال گیمز (Visceral Games)، توسعه‌دهنده سری بازی‌های Dead Space، را تعطیل خواهد کرد. همچنین، مشخص شد که تغییراتی اساسی در بازی در دست توسعه این استودیو که اقتباسی از سری Star Wars «جنگ‌های ستاره‌ای»ست و توسط امی هنینگ (Amy Hennig) کارگردانی می‌شد، اعمال خواهد شد.

پاتریک سودرلند (Patrick Söderlund)، معاون اجرایی شرکت الکترونیک آرتز به توصیف این بازی پرداخته و آن را عنوانی ماجراجویی همراه با داستانی خطی خوانده که اخیراً به صورت داخلی توسط این شرکت تست شده است و به موجب همین امر، آن‌ها تصمیم گرفته‌اند تا مسیر اصلی آن را تغییر دهند. وی در این خصوص اظهار داشت:

این بازی، تصاویر خیره‌کننده و اصالت سری جنگ‌های ستاره‌ای را با تمرکز بر حقیقت بخشیدن به یک داستان جدید از جهان جنگ‌های ستاره‌ای حفظ خواهد کرد. اما طرح کلی به واسطه استفاده از موتور بازی‌سازی فراست‌بایت، تجربه‌ای وسیع را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و آن‌ها را سرگرم می‌کند. به منظور ارائه یک ماجراجویی عمیق از سری جنگ‌های ستاره‌ای و گستردگی بیشتر برای کاوش در آن، عناصر اصلی این بازی بازطراحی می‌شوند.

گرچه سودرلند با صراحت در خصوص این بازی و سبک آن صحبت نمی‌کند، اما می‌توان اینطور متصور شد که این عنوان به سمت جهان باز (Open World) شدن پیش می‌رود.

توسعه این بازی به استودیوی دیگری از شرکت الکترونیک آرتز که هنوز نامش فاش نشده، سپرده شده که در حال حاضر نیز در حال توسعه این بازی است. استودیوی الکترونیک آرتز ونکوور (EA Vancouver) بر روی این بازی نظارت خواهد داشت. این ناشر بازی‌های ویدئویی در ادامه اعلام داشت که تلاش دارد تا بیشتر توسعه‌دهندگان ویسرال گیمز را به استودیوهای دیگر خود انتقال دهد.

آخرین و مهم‌ترین نکته نیز این است که این بازی پیش از این قرار بود که در سال مالی ۲۰۱۹ میلادی – فاصله بین یکشنبه ۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۷ (۱ آوریل ۲۰۱۸ میلادی) الی یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ (۳۱ مارس ۲۰۱۹) – عرضه گردد؛ اما اینک، الکترونیک آرتز به دنبال تاریخ انتشار جدیدی برای این عنوان مورد انتظار است که تا مدتی دیگر به صورت عمومی اعلام خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا امی هنینگ همچنان کنترل این پروژه را بر عهده دارد یا خیر.

استودیوی ویسرال گیمز که قبلاً با نام EA Redwood Shores شناخته می‌شد، در سال ۱۹۹۸ میلادی تاسیس شد. در طول این فعالیت بیست ساله، ویسرال گیمز به توسعه بازی‌های مشهوری نظیر سری ترسناک Dead Space، Dante’s Inferno و Battlefield Hardline پرداخته است.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

الکترونیک آرتز، استودیوی Visceral Games را تعطیل کرد + وضعیت بازی Star Wars این استودیو - گیمفا
الکترونیک آرتز، استودیوی Visceral Games را تعطیل کرد + وضعیت بازی Star Wars این استودیو - گیمفا
الکترونیک آرتز، استودیوی Visceral Games را تعطیل کرد + وضعیت بازی Star Wars این استودیو - گیمفا
الکترونیک آرتز، استودیوی Visceral Games را تعطیل کرد + وضعیت بازی Star Wars این استودیو - گیمفا
الکترونیک آرتز، استودیوی Visceral Games را تعطیل کرد + وضعیت بازی Star Wars این استودیو - گیمفا
الکترونیک آرتز، استودیوی Visceral Games را تعطیل کرد + وضعیت بازی Star Wars این استودیو - گیمفا
الکترونیک آرتز، استودیوی Visceral Games را تعطیل کرد + وضعیت بازی Star Wars این استودیو - گیمفا
الکترونیک آرتز، استودیوی Visceral Games را تعطیل کرد + وضعیت بازی Star Wars این استودیو - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

الکترونیک آرتز، استودیوی Visceral Games را تعطیل کرد + وضعیت بازی Star Wars این استودیو - گیمفا