مستند هیتلر(ناگفته های تاریخ) - گیمفا
مستند هیتلر(ناگفته های تاریخ) - گیمفا
مستند هیتلر(ناگفته های تاریخ) - گیمفا
مستند هیتلر(ناگفته های تاریخ) - گیمفا

مستند هیتلر(ناگفته های تاریخ)

پست گیمفا
۱۳:۱۲ ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
مستند هیتلر(ناگفته های تاریخ) - گیمفا

از اواسط قرن بیستم، دنیا تنها یک طرف از داستانی باور نکردنی را شنیده است. داستان پسری از یک خانواده معمولی که آرزویش یک نقاش شدن بود، کسی که در عوض تبدیل به یک بی خانمان شد.

مستند پیش روی شما به نقل بسیاری از تاریخ دانان و اهل فن روز ، واقع بینانه ترین و عادلانه ترین مستند پیرامون تاریخ آلمان نازی و زندگی آدولف هیتلر است. این مستند بر خلاف عامه مستندات این برهه از تاریخ که کاملا یک طرفه علیه هیتلر و حکومت نازی ها قضاوت می کنند، این برهه از تاریخ را منصفانه و بر اساس تاریخ واقعی به تصویر کشیده است.

این مستند در سال ۲۰۱۳ تولید شده و در این مدت سر و صدای بسیاری در سرتاسر جهان داشته تا جایی که بسیاری از مسئولین برخی کشورها و شخصیتهای صهیونی و یهودی به آن انتقاد کرده اند.

 

دانلود این مستند از کانال ما

https://t.me/joinchat/AAAAAEMPugK6_-Yn-NFvGA

 

مستند هیتلر(ناگفته های تاریخ) - گیمفا

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مستند هیتلر(ناگفته های تاریخ) - گیمفا
مستند هیتلر(ناگفته های تاریخ) - گیمفا
مستند هیتلر(ناگفته های تاریخ) - گیمفا
مستند هیتلر(ناگفته های تاریخ) - گیمفا
مستند هیتلر(ناگفته های تاریخ) - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Psychedoom گفت:

    هیتلر ایده های خوبی داشت ولی بازم در جنایاتی که انجام داد تفاوتی ایجاد نمیکنه . تمام villian های تاریخ اهداف خوبی داشتند ولی روش انجام دادنشون هست که اونا رو در تاریخ بدنام میکنه .هیتلر و نازی ها سزاوار تمام بدنامی ها هستند چون ضربه ای که به دنیا زدند اینده صد ها میلیون ادم رو به تباهی کشید.

    • Cirilla گفت:

      Psychedoom
      هیتلر و نازی ها سزاوار تمام بدنامی ها هستند چون ضربه ای که به دنیا زدند اینده صد ها میلیون ادم رو به تباهی کشید.
      ??????
      مثلا علم بسیار بالاشون رو میگی؟ که بعد از جنگ جهانی امریکا دانشمندان نازی رو به خدمت گرفت و با علم اونا شد امریکا؟ یا اینکه پیشوا نقشه های شوم یهود رو میدونست و میخواست جهان رو پاک کنه تا اینطوری نشه؟ یا ایجاد کمپ ترک اعتیاد توسط نازی ها؟ یا حمایت از حیوانات؟ یا ارادت خاص پیشوا به ایران و خدمات نازی ها به ایران؟
      پیشوا هر کاری کرد به نفع جهان بود و حالا هم خیلی ها متوجه شدند که پیشوا درست میگفت اما بعضی ها با دیدن فیلم های هالیوودی که چیزی جز تخریب ذهن رو ندارند قضاوت میکنند بدون اینکه حتی یک صفحه از نبرد من رو خونده باشند
      Heil Hitler

      • taxi driver گفت:

        درستش hail hitler که به لاتین میشه درود به هیتلر این نوع سلام دادن تو رم باستان رایج بوده

      • Psychedoom گفت:

        نه مثلا نابود کردن شهر های چکسلواکی و لهستان رو میگم که صد ها میلیارد دلار به پول امروز به مردم ضربه زد و ده ها سال عقب انداختشون . مثلا میلیونها کارگر اجباری رو میگم که نیاز بود تا اقتصاد المان سرپا بمونه . مثلا نابودی اون همه از اقتصاد روسیه رو میگم و در نهایت نابودی کشور خودش. یعنی تو با کشتن شش میلیون ادم فقط بخاطر دینشون موافقی؟؟؟
        .تنها کار خوبش از شروع جنگ خودکشی بود کاش همون روز اول انجامش میداد و الان دنیای خیلی بهتری داشتیم .من با هیتلر تا قبل ۱۹۳۸ موافقم به جز صحبتاش در مورد نژاد برتر . ارادت خاص به ایران ؟؟؟ مگه چند درصد جمعیت ایران هنوز اریایی هست؟؟ دو درصد ؟؟ هیتلر از ایران حمایت میکرد و میخواست ایران رو بیاره توی متفین تا جلو تغدیه شدن شوروی از طریق ایران رو بگیره تا در کمپین باربوسا با مقاومت کمتر روبرو بشه وگرنه دلش برای ایرانی ها نمی سوخت . هیتلر ایده های خوبی برای مردم خودش داشت ولی در مجموع ادم توهمی با اعتقادات خطرناک بود .

        • Cirilla گفت:

          مشخصه شبکه هایی مثله من و تو و بقیه تبلیغات یهود کاره خودشو خوب انجام داده و باعث عوان فریبی شده همین اتفاق اوایل جنگ و چندین دهه بعد از ان برای اورپیان اتفاق افتاد البته هنوزم این مشکل رو دارند اما رفته رفته بهتر شده و دنیا بهتر پیشوا رو شناخته
          حقیقت هیچ وقت پنهان نمیماند
          در مورد جنگ پیشوا هیچ وقت جنگ رو نمیخواست و حتی بارها از انگلستان که بهش اعلان جنگ کرده بود تقاضای صلح کرده بود و در جنگ هم اتفاقات مختلفی میافته باید اگر دنبال مقصر جنگ هستی باید بری دنبال بریتانیا
          کدوم شش ملیون یهودی؟ فکر میکنم اون موقع در اروپا کلا ۳٫۵ یا ۳٫۷ ملیون یهودی وجود داشت بعد نازی ها شش یا هفت ملیون یهودی کشتند؟
          اگر کمی تحقیق کنید و متوجه خواهی شد که اردوگاه اشویتس فقط افسانه بوده
          در ان زمان هم یهودی ها خسارات زیادی به المان وارد کردند اگر پیشوا نبود معلوم نبود که الان المانی وجود داشت یا نه
          پیشوا همیشه ایران رو جزو ملت های برتر میدونست از همین رو روابط خیلی خوبی با ایران برقرار کرده و تا اینجا چیزی که از ان ها در قبال ایران مانده خدمات هست برعکس انگلیس و امریکا متاسفانه قابل قبول نیست چون بر اساس تخیلات ذهن خودتون هست من اون چیزی که اتفاق افتاده رو میگم اما شما بدترین چیزی که ممکن بود اتفاق بیافته رو میگید در هر صورت قوه تخیل قوی ای دارید بهتون تبریک میگم
          Heil Hitler

          • Psychedoom گفت:

            من وقتمو با شبکه های مثل من و تو برای اطلاعات تاریخی تلف نمیکنم . هیتلر تقاضای صلح کرد چون حتی در اوج قدرتش توانایی تولید انگلیس در تمام زمینه ها از مجموع المان و تمام سرزمین های تصرفیش بیشتر بود و چون هیتلر میدونست هیچ وقت نمیتونه انگلیس رو شکست بده پس سعی کرد از جنگ خارجشون کنه تا با خیال راحت تر به کارش ادامه بده. جمعیت یهودی ها در ۱۹۳۹ هفده میلیون بود نه سه میلیون .در این زمینه تحقیقات جامعی انجام شده . در مورد هولوکاست صد ها هزار سند فیزیکی وجود داره نمیدونم داری از چی دفاع میکنی حتی در دادگاه نورمبرگ هیچ افسری وجود کمپ های مرگ رو رد نکرد . حتی نامه از سرباز های المانی هست که از کمپ برای عزیزاشون فرستادن . کلی سند بالادستی وجود داره و مورد اخر هم منطق ساده هست که چجوری میشه بدون این برده ها اقتصاد المان سرپا بمونه .

      • ahkratos3 گفت:

        من نمیدونم چرا شما ها طرفداره هیتلر هستید …اون همه ادم و زنو بچه بی گناه رو بمب بارون های هوایی در اینگیلیس یا خیلی از حمله های دیگش کشت….فرض کن مادرت یا خانوادت بینه اونا بودن که مرده بودن…بازم طرفداره این قاتل بودی ؟؟؟

      • xMIADx گفت:

        در مورد هیتلر تحقیق کنید الان نمیشه گفت خیلی طولانیه
        از نظر من مرد بزرگی بود فقط بعضی جاها اشتباه میزد

    • farshadx گفت:

      اینجا هست که باید برای خیلی ها ناراحت بود
      چندتا نکته هست که خیلیا اصلآ توجه نمیکنن
      این چیزاییی که به صورت عامی در مورد هیتلر گفته میشه رو کی میگه؟! از کجا میاد؟! غیر از اینه که دشمنان هیتلر دارن میگن؟! غیر از اینه که امریکاو متحداش دارن میگن؟!
      یه نمونه از حرفهای امریکا وقتی هواپیمای مسافر بری ایرانیو زدن گفتن چی؟! گفتن هواپیما جنگی بوده
      الآ همه باید بگیم مقصر ایران بود؟! ایران بد بود؟!
      نه عزیز هیتلری که شما میشناسی با اونی که واقعیت داشت خیلی فرق داره
      هیتلر به ۲ دلیل جنگ شروع کرد
      اول اینکه بعد از جنگ جهانی اول داشتن حق مردم المان رو میخوردن میتونی بری ویدوهای سخنرانیهای هیتلر تو اپارات ببینی
      دوم اینکه همه منفعت و سودش داشت میرفت تو جیب صهیونیستها
      همونجوری که الآ دارن امریکارو کنترل میکنن میخواستن المان رو هم کنترل کنن اینارو ببینی بد نیست شاید یکم درک کنی
      http://www.aparat.com/v/nERtJ
      http://www.aparat.com/v/BJGbA
      http://www.aparat.com/v/uyCQB
      http://www.aparat.com/v/Ub1Ar
      یکم بگردی ببینی میفهمی کی به دنیا صدمه زده و همین الآ داره میزنه

    • TERIXA گفت:

      کاری به هیتلر ندارم کلا عرض میکنم هرچقدرم آدم خوبی باشی و هرکاریم که انجام بدی اگه تو زندگیت شکست خوردی خیلیا دورت خالی میکنن خیلیام بهت پشت میکنن.

  • اینجا سایت گیمه یا یاسایت تبلیغات حذب دیکتاتوری نازیسم ؟؟؟؟ 😐

  • Sam sk گفت:

    بنده حقیر ارادت زیادی به هیتلر کبیر دارم.کاش الان بیش از ۲۰۰ سال داشتم و هیتلر کبیر رو مشاهده می کردم

  • aet گفت:

    هیتلر = آدم بی رحم
    دشمنان هیتلر = جنایت کاران نجس بی شعور کیثف که عامل اصلی بدبختی ما هستند.
    یعنی برای اینکه یه طرف رو انتخاب کنید این سوال رو از خودتون بپرسین: دنیا اگه هیتلر پیروز میشد بهتر از الان بود یا بدتر؟

    • Farhad-ps4 گفت:

      برای کشورهایی مثل ایران فرق خاصی نداشت!

    • Psychedoom گفت:

      صددرصد بدتر بود . حداقل ااز نظر سرگرمی در نظر بگیریم نه اینترنتی بود نه صنعت گیمی و سینما خیلی اثرش کمتر بود بعلاوه نازی ها در بهترین حالت هم جنگ رو نمی بردند و بعد بخاطر نفت مجبور میشدند به خاورمیانه حمله کنند بعلاوه بخشی بزرگی از مردم برای کار اجباری اسیر میشدن اگه فرض کنیم حکومت فعلی به قدرت میرسید صددرصد نازی ها یک ثانیه هم صبر نمی کردند و هدف اولشون ایران بود البته تمام چیزایی گفتم پشتش دلیل و منطق کافی هست چند مورد اول بخاطر نبود کاپیتالیسم حاکم بر دنیا میشه جنگ خاورمیانه هم بخاطر سیاست های اقتصادی کینزی اتفاق می افتاد و مورد اخر چون هیچ فرصتی بهتر از اون نیست تا یک منطقه استراتژیک با منابع خوب رو چاپید بعلاوه ایدءولوژی جدید هم برای فاشیسم نگران کننده میشد و هم امریکا پس صددرصد جنگ سر این بود که چه کسی سریع تر ایران رو بچاپه البته از اونجایی که هیتلر بخشی از ایران رو اریایی میدونست همه مردم به کمپ های کار فرستاده نمی شدند .

      • Cirilla گفت:

        چطور نه صنعت گیم نه سینما ازش خبری نبود؟ نازی ها به رشد سینما خیلی کمک کردند میتونم به فیلم The Triumph of the Will یا اراده پیروزی که توسط المان نازی در ساله ۱۹۳۵ اشاره کنیم که بسیار فراتر از استاندارد های اون زمان بود
        در مورد جنگ هم باید بگم اگر نازی ها یکی از نبرد های نورماندی یا مسکو یا استالینگراد برده بودند نتیجه جنگ بسیار متفاوت بود
        فرض بر این بگیرم که برای نفت حمله کنند به خاورمیانه چرا مردم به کاره اجباری وادار میشدند؟؟؟؟
        بنده به شما پیشنهاد میکنم به جای اینکه پشت شبکه من و تو بنشینید یا فیلم های هالیوودی رو ببینید کتاب نبرد من خوده پیشوا رو بخونید یا همین فیلم The Triumph of the Will نگاه کنید حداقل چند سخنرانی از پیشوا ببینید
        Heil Hitler

        • Psychedoom گفت:

          چون صنعت گیم در قلب کاپیتالیسم شکل گرفت . اگه نازی ها اروپا رو کنترل میکردن یعنی نصف بازار فعلی گیم تعطیل بود پس هیچوقت اینقدر بزرگ و جامع نمیشد .نازی ها شدیدا با دسترسی ازااد به اطلاعات مخالف بودند و هر عقیده سیاسی مخالف رو شدیدا کنترل میکردند پس وجود اینترنت که مردم رو به طور ازااد به دنیا وصل کنه براشون خطرناکه پس بازم بخش بزرگی به این چیزا دسترسی نداشتند و بازم خیلی از تکنولوژی های اینترنت توی اروپا شکل گرفت پس بدون اروپا شاید هیچوقت اینترنت بوجود نمی یومد . در مورد کار اجباری و نفت هم کتاب Wages of Destruction رو بخون . در مورد سینما بازم فقط سینما پروپاگاندایی بود که فقط موافق نظام باشه و بازم بدون وجود اروپا کاپیتالیست هیچوقت سینما عامه به شکل امروزی بوجود نمی یومد که البته بازم در مقابل بقیه فجایع مشکل خیلی خیلی کوچیکی بود هیتلر اگه نورماندی یا کرسک یا استالینگراد رو میبرد بازم شکست میخورد یا نهایتا بعد از بیست سال فرو میپاشید هیتلر به هیچ وجه نمیتونست جنگ رو ببره مگه اینکه قبل از ۱۹۴۰ انگلیس رو تصرف میکرد و قبل از ۱۹۴۱ شوروی رو که هر دو غیر ممکن بودن از جمله تصرف انگلیس . هیتلر هیچوقت نمیتونست از کانال رد بشه حتی با کشتی های فرانسه و کشتی های ایتالیایی مستقر در شمال افریقا .

          • Farhad-ps4 گفت:

            Psychedoom
            آفرین درست میگی من خودم دیدم در یکی از این کانال های نازی ها که (متن اصلی انگلیسی -آلمانی بود مشخص بود کار نازی های خود غرب بود) شعار شون این بود ما نازی ها با گیم و پ.و.رنو گ.رافی گمراه نمیشیم! و اینا کار ی.ه.ود هست
            البته در ترجمه ی فارسی نوشته بود استفاده ی افراطی از گیم اما متن اصلی کاملن گیم رو نهی کرده بود !

          • Farhad-ps4 گفت:

            Psychedoom
            در تأیید حرفت یه کامنت نوشتم رفت بررسی
            امیدوارم تأیید بشه
            اگه تأیید شد حتمن بخون

          • Farhad-ps4 گفت:

            Psychedoom
            آفرین درست میگی من خودم دیدم در یکی از این کانال های نازی ها که (متن اصلی انگلیسی -آلمانی بود مشخص بود کار نازی های خود غرب بود) شعار شون این بود ما نازی ها با گیم و پ__ور___نو گرافی گمراه نمیشیم! و اینا کار ی.ه.ود هست
            البته در ترجمه ی فارسی نوشته بود استفاده ی افراطی از گیم اما متن اصلی کاملن گیم رو نهی کرده بود !

        • Farhad-ps4 گفت:

          Heil_Fuhrer
          همه ی مکاتب حرف های قشنگ میزنن اما در عمل هرکی به فکر منافع خودشه، استعمار هم با همین حرف های خوب به وجود اومده ! اصلن خود واژه ی استعمار معنی بد نداره یعنی آباد سازی، حالا دیگه خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل
          ، تاریخ ایران رو اگر زمان قاجار به بعد رو در نظر بگیریم همیشه ابر قدرت ها توی این کشور دنبال منافع خودشون بودن هیتلر هم هیچ فرقی نداشت تازه اگر بقیه با حرف های قشنگ جلو میان اما حرف هیتلر از همون اول بی پرده و مستقیم بود!

          • Cirilla گفت:

            Psychedoom
            کاپیتالیسم و دموکراستی و تمام این نظام های حکومتی غربی که ازشون تعریف میکنید تماما مزخرف هستند و فقط ظاهر سازی برای گول زدن مردم هست در اینده نه چندان دور متوجه خواهید شد
            شما به شدت غرب زده شدید به شدت همانطور که در کامنت های قبلی هم اشاره کردم تخیلات ذهنه خودت رو تحویل میدی که ان هم برگرفته از فیلم های هالییودی و بقیه تبلیغاتی که یهودی ها انجام دادند
            Farhad-ps4
            حرف های شما در تا حدودی درسته اما پیشوا و نازی ها هیچ قصد بدی نداشتند و اگر جنگ رو هم برده بودند دنیایی خیلی بهتر از الان داشتیم این ها رو کسی متوجه میشود که مطالعه ای دقیق و تفکر درست داشته باشه

  • XBOX FAN گفت:

    عاشق سیبیل هیتلرم به عشقش مدل سیبیلمو همینجوری کردم

  • “The greatest story never told” “The lies wont always hide the truth”
    کامـلـا مـشـخـصـه که مـستـند واقـع گـرایـانـه و بـی طـرف هـست. مـمـنون از وبـسـایـت گـیـمـفـا کـه حـامـی نـئـونـازیـسـم هـسـت.
    卐Heil Hitler卐

    • به بلازکوویچ میگم بیاد بهت تمارض کنه

    • Psychedoom گفت:

      شرط میبندم تا حالا چهار تا کتاب یا هر مطلبی در مورد تاریخ جنگ و اقتصاد نازی و هولوکاست و حتی سوسیالیسم ملی گرا نخوندی وگرنه هیچوقت از نازی ها حمایت نکردی بعلاوه نئونازیسم امروزی یک جکه که نه درکی از سوسیالیسم داره و نه درکی از کاپیتالیسم . از یک طرف خودشونو alt-right میخونند و از طرف دیگه تمام مشکلاتشونو از کاپیتالیسم میدونند . در حقیقت نئونازیسم امروزی فقط یک حرکت احساسی برای مقابله با مارکسیسم فرهنگیه که بازم تو به عنوان مسلمان دشمن اول یک نئو نازی هستی مثل این میمونه که یاک نفر طناب دار بندازه دور گردنت و ازش تشکر کنی که میخواد اعدامت کنه در کل حدس من اینه تو یک نوجوون احساساتی هستی که فکر میکنی حمایت از نازی ها خیلی باحاله .

  • Saman_hk گفت:

    به به مستند هیتلر کبیر رو باید دید.
    تشکر فراوان از گیمفا.

  • 6 Assissin cered گفت:

    یکی از دو.س.تام برام بازی تک تیرانداز ۴ رو هدیه گرفته بود ولی از این نکته غافل بود که شخصیت منفی بازی هیتلر هست بلافاصله که هدیه رو ازش گرفتم بدون اینکه سی دی بلوری رو داخل سونی چهار بذارم شکوندم و بعد از شدت عصبانیت تکه های خورد شده ی سی دی رو داخل باغچه ی خونم چال کردم

  • Hamid1376 گفت:

    جنگ جنگه هر ٢ طرف هم بدن هیچ خوبی مطلق وجود نداره ولی من ب حذب نازی خیلی علاقه دارم هیتلر هم ب عنوان پیشوا میشناسم

    • بله جنگ جنگه هر دو طرف هم میکشن اما آیا آمریکا و اینگلیس و فرانسه ۲۰ میلیون نفر رو کشتن؟ آیا اونا بودن ک ۷ میلیون نفر رو فقط به خاطر دینشون تو کوره مینداختن اونا بودن که به دخترا و زنا …. میکردن نه اونا نبودن
      اگه واقعن هیتلر آدم خوبی بود هیچوقت آلبرت انیشتاین و بسیاری از دانشمندان آلمانی نمیرفتن آمریکا ک علیه هیتلر فعالیت کنند
      خود آلمانی ها هم از هیتلر خوششون نمیاد سلام نظامی دادن به شیوه نازی ها ۳ سال زندان داره اگه واقعن مردم آلمان ناراضی بودن از این قوانین اعتراض میکردن اونجا ک مثل اینجا نیست

      • Cirilla گفت:

        بار ها ثابت شده که هولوکاست دروغ بوده و چندین دانشمند هم ثابت کردند اما بر اثر تبلیغات جامعی که اهل مطالعه نیست تمام این دروغ ها رو باور کرده
        چندی پیش یک ویدیویی منتشر شده که بود که یکی خودشو شبیه پیشوا کرده همچنین یونیفرم نظامی المان نازی رو به تن کرده و در خیابان های برلین قدم گذاشته و با استقبال گرم مردم رو به رو شده
        ناگفته نماند که کتاب نبرد من در المان ممنوع هست اما چند وقت پیش که فکر میکنم اخبار ایران هم اعلام کرد ازاد شده بود و طی ۲۴ ساعت تمام موجودی های کتاب تمام شده
        نه فقط در المان بلکه در بعضی از کشورهای اروپانی حزب هایی با ایدولوژی نازیسم به وجود امده اند با طرفدارن زیاد
        اگر کمی هم مطالعه داشته باشید متوجه خواهی شد که جنگ جهانی دوم هم انگلیس شروع کرد در واقع انگلستان به المان اعلان جنگ کرد سپس فرانسه
        البرت انیشتین هم مانند سلمان فارسی یه خائن بود و موجب مرگ ملیون ها ادم در ناکازاکی و هیروشیما شد

      • ps1994 گفت:

        کلا جمعیت یهودیا اون زمان ۶ میلیون بوده بعد چجوری ۷ میلیون یهودی تو کوره انداختن برام سواله؟ بعدشم کی گفته ارتش رایش سوم به ز.ن.ا.ن ت.جا.و.ز کرده اتفاقا امار ت.ج.ا.وز آمریکا و شوروی زیاده که که وقتی شوروی برلین فتح کرد به دستور استالین به یک میلیون ز.ن و د.خ.تر ت.ج.اوز کردن .مطمن باش اگه هیتلر پیروز میشد دنیا جای بهتری بود یادتون باشه عامل بدبختی ما آمریکا هستش که شاه وطن پرستو کشتن به کشور مارو به عربا دادن

      • ps1994 گفت:

        می دونستی همین بریتانیا در زمان جنگ اول جهانی هجوم بردن ایران که باعث قحطی بی سابقه در ایران شد که ۱۰ میلیون از ایرانیا مردن چرا غربی از این یادی نمی کنن نکنه فقط یهودیا آدم هستن بقیه حیوونن

      • خب معلومه هیچی از المان ن.ازی نمی دونی و فقط فیلم هاشو دیدی
        اگه کتاب نب.رد من هیتلر رو بخونی همه چی برات روشن میشه
        یهودی هایی که اون زمان تو المان زندگی می کردند ادمای بسیار ک.ثیفی بودند و تقریبا مثل حی.وانات زندگی می کردند… و فر.یبکار و دزد بودند و همیشه توی تجارت ها و … کلاهبرداری میکردند و همیشه هم به دین المانی ها توهین می کردند و دی.ن خود رو برتر می دونستند
        یهودی ها می خواستند المان رو به دست بگیرند و اونو نابود کنند و بزرگان بیشتر ح.زب ها هم یهودی بودند که هیتلر تو نبرد من کامل توضیح داده…
        ….
        مگه هیتلر مر.ض داشت که الکی با یهودی ها دشمنی داشته باشه ولی با دیگران نه؟؟
        هیتلر با دی.ن های دیگه مشکلی نداشت و فقط با یهودی ها دشمن بود که اونم به خاطر دی.ن نبود…

  • Mohamady گفت:

    حواس نویسندگان به کامنت های سایت کاملا هست این مستند ربط به بعضی بحث های کامنتا داره نه

  • Y PS گفت:

    برای قضاوت عادلانه باید حرف هر دو طرف رو شنید و با منطق و انصاف نظر داد.
    اینکه محصول رسانه های ا.نگلیس ، شو.روی و آ.مریکا رو که قبل و بعد از جنگ دوم جهانی جنایت های بیشماری مرتکب شدن رو باور کنیم احمقانست!
    من حامی نژاد.پرستی نازی ها نیستم ولی همه تقصیر ها گردن اون ها نبوده…امیدوارم مستند منصفانه ای باشه و تشکر از گیمفا :yes:

    • Cirilla گفت:

      درود بر شما
      البته نازی ها نژاد پرست نبودند تنها محافظ نژاد بودند پیشوا هیچ وقت به نژاد های دیگه توهین نکرد اما میشه گفت مخالف امیزش نژاد های مختلف باهم بودند و با کمی درنگ متوجه این موضوع خواهی شد که نظره پیشوا کاملا درست بوده چرا که نژاد های اصیل و متمدن وقتی ترکیب بشن در اینده نه چندان دور دچار نیستی و نابودی خواهند شد
      میشه این را در مورد کشور خودمان بیان کنیم ما تا قبل از حمله اعراب همیشه متمدن ترین نژاد بودیم اما بعد از ان هیچ وقت نتونستیم به شکوه و تمدن سابق برگردیم و به این خاطر هست که ما از اصل خود دور شدیم و با اعراب ترکیب شدیم با اینکه ۱۴ قرن گذشته و ایران نتونسته به جایگاه اصلی خودش برگرده اما شاید هنوز راهه برگشتی باشه
      لطفا تایید شود

  • taxi driver گفت:

    هیتلر جنایتکاره ولی نه به اندازه استالین رهبر اون موقع شوروی

  • mory_num1 گفت:

    یعنی شما این پست سایت رو به هر سایت تخصصی گیم نشون بدی سر به بیابون میزارن، اینکه مطلب ربطی به گیم و حتی بازاریابی و تبلیغات برای محصولات گیمینگ نداره به کنار ، سایت واقعا اینقدر بی در و پیکر شده که هر موضوعی رو میخوای مطرح میکنی با ربط و بیربط.

  • Xbox loveriranian گفت:

    در حسرت نبود این قهرمان خودکشی خواهم کرد

  • شماها منبع دیگری جز کتاب یک دیکتاتور ندارید انتظار داری آدولف بنویسه ک آقا من انقدو انداختم تو کوره انقدو کشتم انقدو ….. برادر من هیشکی نمیگه ماستش ترشه درضمن هیتلر با یهودی ها مشکل شخصی داشته تو همون کتاب نبرد منتون نوشته بعضی از شماها هم فک میکنید چون رضا شاه با هیتلر بوده هیتلر خوبه!!! درحالی ک اصن رضاشاه با هیتلر مخالف بوده اینو تو کتاب پاسخ به تاریخ محمد رضاشاه خودش اورده که اصن پدر من(رضاشاه) با اندیشه های نازیسم مخالف بوده و اصلا با هیتلر موافق نبوده و اونو خطرناک میدونسته شماها که هیچ منبعی جز کتاب نبرد من و حرف های طرفدارای حذب نازیسم ندارید بهتره که انقدر نیاید رو اعصاب مون راه برید و زیر هر پستی که مربوط به هیتلر باشه بنویسید هیل هیتلر و تاریخ را فاتحان مینویسند

    • Farhad-ps4 گفت:

      من کتاب محمدرضا شاه رو نخوندم
      ولی واقعیتی که وجود داره رضا شاه اواخر عمرش
      با انگلیس بد شده بود و سعی داشت بره سمت هیتلر براش هدیه و نامه فرستاد اون نامه ی تبریک هیتلر هم در همین راستا بود که البته در همین سطح باقی موند بعدش سقوط کردن هر دو شون !

    • Cirilla گفت:

      در کتاب نبرد من هیچ مشکلی شخصی پیشوا با یهودی ها بیان نشده البته چند وقته پیش در شبکه های اجتماعی که بنده با چندین بار خواندن کتاب نبرد من اون متن رو ندیدم
      شما میتونید تو اینترنت سرچ کنید مستندات همینطور حرف های داشمندان متعبر منبی بر رد هولوکاست هست اما شما خودتون نمیخواهید قبول کنید
      تاریخ هیچ وقت پنهان نمیمانه شاید کمی دیر حقیقت ها مشخص میشه
      تاریخ رو هم همانطور خودت اشاره کردی فاتحان مینویسند
      Heil Hitler

      • واقعا برای امثال تو متاسفم که انقدر ذهن بسته ای دارین، شاید فکر کنی با خلط مبحث کردن در مورد نظام های سرمایه داری و ارائه مدارک یک جانبه از طرف نظام نازی ها(که به درد ادم های بی سواد میخوره) و با سرهم کردن یه سری اصطلاح ایسمی که دیگه دوره این جور بحث کردن ها(مجلس گرم کردن) گذشته ، بتونی با اشخاصی که از مسائل اینچنینی به صورت عامیانه و گذار اطلاعات دارن وارد بحث بشی و به قول خودتون پیروز بشی ولی با مراجعه به وجدان خودت چی کار میکنی
        خیلی جالبه نوشتی فاتحان تاریخ رو مینویسند ولی خودت با خودن یک کتاب نبرد من که برای یه سری بچه که هنوز توی زندگی واقعی نرفتن جذابیت داره ایرادی نمیگیری و محکم ازش دفاع میکنی.
        واقعا راست میگن از کسی که یک کتابخونه داره و دانش زیاد داره نترس ، از کسی بترس که یک کتاب داره و به اون اعتقاد داره بترس (البته مقصود این حرف فقط یک کتاب نیست منظور طرز فکر یک جانبه و کورکورانست)
        جالب این قضیه اینه که خود آلمانی ها با این موضوع هولوکاست مشکلی ندارن و قبول دارن ولی یه سری کاسه داغ تر از اش شدن و با سر هم کردن یه سری چرندیات ردش میکنن
        ادم باید همیشه طوری زندگی کنه که تا اخر عمر مسئولیت حرف هایی رو که میزنه رو داشته باشه و حداقل وجدان خودش رو قانع بکنه

    • Y PS گفت:

      شما منبع دیگه ای جز کتاب یه نوکر آمر.یکا ندارین؟!
      انتظار داری شا.هی که منصوب آمر.یکاست بیاد بگه پدر من طرفدار و دوست هیتلر و نازیسم بوده؟!
      متاسفانه گویا بدجوری تحت تاثیر رسانه های غرب که توسط کارتلای ثروت و قدرت کنترل میشن ، قرار گرفتین!
      برای تصمیم منطقی و عادلانه باید حرف هر دو طرف رو شنید…گرچه غرب و متفقین چیزی از دشمنشون باقی نزاشتن برای قضاوت آیندگان!

  • Farhad-ps4 گفت:

    شما در این کامنت تون اشاره ای به من هم داشتید
    باید بگم منظور من رو متوجه نشدی، اون دوست مون گفتن اگه هیتلر برنده میشد صنعت گیم نبود یا پیشرفت زیادی نداشت که طبیعی هست از این منظر هم نگاه بشه چون سایت گیم هست اینجا، که من اون تبلیغات نازی ها رو که دیده بودم رو بیان کردم چون ارتباط داشت به موضوع

  • چیزی که برای یک ایرانی واضحه آمریکا و هیتلر در مقابل روس ملعون و روباه پیر رفیق فابریک حساب میشه !

  • nolands گفت:

    آخه سایت شمارو چه به این تبلیغات برادر؟!! به کار خودتون بچسبید
    گور بابای هرچی جنگ و سیاسته

    • افرادی مثل تو جمع شدن تا اشغال های صاحب قدرت دنیا تونستن سوارت بشن ما ۷ ملیارد جمعیتیم تو کل دنیا یهودی مسیحی زرتشتی شیعه سنی مسلمان هممون واحدیم این سیاسته انگلیس بود که کل دنیارو از هم جدا کرد و ماها دم به تلشون دادیممحاله بگی گور بابای سیاست میدونی چرا؟؟؟ چون تاثیرشو الان تو این جامعه میبینی یا اگه سنت کم باشه خواهی دید یه نگاهی به روند اقتصادی و شیطانی ه این دنیا نگاه کنی خواهی فهمید روند شیطانی منظورم جنگ و خونریزی و وحشت نیست بعضا خیلی راحت و بدون اینکه متوجه بشی رو مغزت چنان تاثیری میذاره که خودتم نمیتونی جمعش کنی پس سعی کن بفهمیش اما قاطیه اون نشی این بهترین راهشه

      • Farhad-ps4 گفت:

        greatness awaitss
        کامنت ایشون رو از جهت دیگه ای میشه درک و تأیید کرد اونم اینه که افراد معمولی مثل ما توانایی تغییر سیاست و غیره رو نداریم کاری از دستمون برنمیاد پس همین بهتر که گاهی اوقات بگیم گوربابای سیاست! مثلن سر همین قضیه هیتلر یه عده خودشون رو می کشن که بگن هیتلر خیلی آدم خوبی بود و جنگ رو شروع نکرد و فلان یا یه عده ی دیگه چنان از هیتلر بد میگن که گویا خودشون اون موقع بودن و یک بار هم هیتلر تو هلوکاست آتیش شون زده! در حالی که من می تونم ثابت کنم کشورهایی مثل ایران هیچ وقت در این مسائل (جنگ و بحران های جهانی) برنده نیستن نه میذارن و نه می تونن

  • تمامی رهبران دنیا و صاحب قدرت ها ماسون ها هستند توی این دنیا اولین لژ ماسونی تو آلمان برگزار شد از خاندان راچیلد ها و راکفلر ها بگیر تا صاحب قدرت های امروز ما فقط میخوام یه نفر کسی که اطلاعات خوبی داره میخوام راجع به واقعه ی هلکاست با توجه به تحقیق خودش و اطلاعات خودش میخوام چند خط بنویسه فقط مواظب باشه پاشو فراتر نذاره چون برای خودش بد میشه البته تو ایران نه تو غرب

مستند هیتلر(ناگفته های تاریخ) - گیمفا