فیل اسپنسر: Cuphead بدون سرمایه‌گذاری مایکروسافت به چنین موفقیتی نمی‌رسید - گیمفا
فیل اسپنسر: Cuphead بدون سرمایه‌گذاری مایکروسافت به چنین موفقیتی نمی‌رسید - گیمفا
فیل اسپنسر: Cuphead بدون سرمایه‌گذاری مایکروسافت به چنین موفقیتی نمی‌رسید - گیمفا
فیل اسپنسر: Cuphead بدون سرمایه‌گذاری مایکروسافت به چنین موفقیتی نمی‌رسید - گیمفا

فیل اسپنسر: Cuphead بدون سرمایه‌گذاری مایکروسافت به چنین موفقیتی نمی‌رسید

امیرحسین دهنوی
۱۳:۳۹ ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
فیل اسپنسر: Cuphead بدون سرمایه‌گذاری مایکروسافت به چنین موفقیتی نمی‌رسید - گیمفا

به‌عنوان مدیر بخش سرگرمی‌های مایکروسافت، فیل اسپنسر نقشی اساسی در عرضه بازی Cuphead برای دو پلتفرم مایکروسافت یعنی ویندوز و ایکس‌باکس داشته است. حال او درباره این بازی اطلاعات تازه‌ای در اختیار گذاشته است.

فیل اسپنسر هم‌اکنون در برزیل بوده و درگیر شرکت در مراسم Brazil Game Show است. حال او در مصاحبه اخیری که با گیم اسپات داشته، اطلاعات تازه‌ای در رابطه با عنوان Cuphead انتشار داده.

نخست این سوال از اسپنسر پرسیده شد که آیا او توانسته Cuphead را تمام کند یا نه، که اسپنسر در پاسخ به این نکته اشاره داشت که او هم‌اکنون چهار هفته متوالی در سفر بوده و نتوانسته به تجربه بازی‌ها بپردازد.

من فکر میکنم تمامی غول آخرهای موجود در بازی را قبل از عرضه به پایان رسانده بودم. اما نه بازی را به‌صورت کامل تمام نکردم چراکه چهار هفته است در سفر به سر می‌برم و زمانی برای تجربه عناوین دلخواهم نداشته‌ام.

در ادامه اسپنسر به این نکته اشاره داشت که Cuphead فروش بسیار خوبی را تجربه می‌کند، این میزان فروش به‌صورت دقیق مشخص نشد اما اسپنسر ادامه داد که تیم نتیجه زحماتش را به خوبی گرفته است.

من بسیار برای استودیو سازنده خوشحال هستم. آن‌ها زمان زیادی را برروی بازی صرف کردند و حال به موفقیت بالایی نیز رسیده‌اند. بازی بسیار عالی می‌فروشد و بازخوردها هم عالی بوده.

عنوان تحسین شده Cuphead به‌صورت انحصاری برای پلتفرم‌های شرکت مایکروسافت عرضه شده و برای همیشه نیز انحصاری باقی می‌ماند. در ادامه اسپنسر به این نکته اشاره کرد که نسخه کنونی Cuphead هیچگاه اتفاق نمیوفتاد اگر مایکروسافت سرمایه گذاری برروی آن نمی‌کرد.

تیم سازنده Cuphead جاه طلبی‌های بسیاری برای بازی خود داشتند و ما نیز علاقه‌مند بودیم که این جاه طلبی‌ها به حقیقت بپیوندد و سرمایه گذاری بیشتری برروی آن کردیم. ما موفقیت را مناسب دیدیم و توانستیم عنوانی انحصاری را برای پلتفرم‌های‌مان انتشار دهیم.

Cuphead بدون سرمایه گذاری مایکروسافت مطمئنا به چنین موفقیت و وضعیت کنونی خود نمی‌رسید.

عنوان پلتفرمر Cuphead که یکی از مورد انتظارترین انحصاری‌های ایکس‌باکس وان در سال جاری است، در ۲۹ سپتامبر مصادف با ۷ مهر انحصاراً برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (از طریق مایکروسافت استور، استیم و GoG) منتشر شد. از اینجا لیست اچیومنت‌ها و در اینجا، جدیدترین نمایش بازی به مدت ۲۰ دقیقه را تماشا کنید و جزئیات بیشتری را به دست آورید. این عنوان همچنین نمره بسیار عالی ۹.۵ را از گیمفا دریافت کرده است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فیل اسپنسر: Cuphead بدون سرمایه‌گذاری مایکروسافت به چنین موفقیتی نمی‌رسید - گیمفا
فیل اسپنسر: Cuphead بدون سرمایه‌گذاری مایکروسافت به چنین موفقیتی نمی‌رسید - گیمفا
فیل اسپنسر: Cuphead بدون سرمایه‌گذاری مایکروسافت به چنین موفقیتی نمی‌رسید - گیمفا
فیل اسپنسر: Cuphead بدون سرمایه‌گذاری مایکروسافت به چنین موفقیتی نمی‌رسید - گیمفا
فیل اسپنسر: Cuphead بدون سرمایه‌گذاری مایکروسافت به چنین موفقیتی نمی‌رسید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

فیل اسپنسر: Cuphead بدون سرمایه‌گذاری مایکروسافت به چنین موفقیتی نمی‌رسید - گیمفا
فیل اسپنسر: Cuphead بدون سرمایه‌گذاری مایکروسافت به چنین موفقیتی نمی‌رسید - گیمفا