تاریخ انتشار بازی Bury me, my Love مشخص + تصاویر جدید
شرکت Playdius به صورت رسمی اعلام کرد که بازی ماجراجویی و متنی Bury me, my Love که توسط The Pixel Hunt و Figs توسعه یافته است، در تاریخ پنجشنبه ۴ آبان ماه (۲۶ اکتبر ۲۰۱۷ میلادی) برای تلفنهای همراه مبتنی بر سیستم عاملهای آندروید و iOS منتشر خواهد شد.
بازی Bury me, my Love با الهام از رویدادهای واقعی ساخته شده است و بر روی مضامینی نظیر عشق، امید و مهاجرت تمرکز دارد. وقایع داستانی این بازی پیرامون پناهجویی سوری به نام نور (Nour) و همسرش مجد (Majd) است. پس از رخ دادن وقایعی خاص، نور مجبور به ترک زادگاه خودش میشود.
عنوان این بازی برگرفته از جمله سوری معروف «مراقب باش، و حتی در مورد مردن پیش از اینکه من آن کار را انجام دهم، فکر نکن.» است. در طول بازی، مفهوم این جمله بیشتر به چشم خواهد آمد چراکه بازیکنان کنترل مجد را بر عهده میگیرند، کسی که محکوم به ماندن است و تنها با یک تلفن با همسرش، نور، در ارتباط است.
داستان بازی از طریق پیامهای متنی و پاسخ دادن به آنها روایت میشود. هر زمان که نور از چیزی ناراحت شد و به مشکلی برخورد، بازیکن باید او را دلداری داده و کمک کند تا سفرش را به اتمام برساند. این بازی به صورت گفتگوهای چند ساعته و بلادرنگ تجربه میشود با این حال، بازیکنان میتوانند بدون فوت وقت نیز آن را تجربه کنند.
فلورنت مارین (Florent Maurin) در خصوص این بازی چنین اظهار داشته است:
بازی Bury me, my Love الهام گرفته شده از رویدادهای واقعیست که توسط پناهجویانی نظیر دانا (Dana) تجربه شده است با این وجود، شخصیتهای اصلی ما نور و مجد هستند. هدف ما از این پروژه، نشان دادن تجربهایست که توسط مردم در یک مسیر فکری مشترک و منحصر به فرد با دیگران به اشتراک گذاشته شده است؛ امید به پیدا کردن زندگیای بهتر. فقط با یک تلفن هوشمند با یکی از عزیزان خود در ارتباط هستید و میتوانید تصمیمهایی نظیر مرگ و زندگی بگیرید.
همانطور که پیشتر اشاره شد، بازی Bury me, my Love در تاریخ پنجشنبه ۴ آبان ماه (۲۶ اکتبر ۲۰۱۷) برای تلفنهای همراه مبتنی بر سیستم عاملهای آندروید و iOS در دسترس قرار خواهد گرفت. از زیر میتوایند تصاویر جدید منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
یاد Lifeline افتادم. این سبک بازی ها تاثیر عمیقی روی مخاطب میزاره.