THQ Nordic: بازی Biomutant بیشتر شبیه به Breath of the Wild خواهد بود
توسعهدهندگان Biomutant معتقدند که بازی جدیدشان بیشتر به Breath of the Wild شبیه است و بازیکنان میتوانند در محیط بازی، داستان را به شکل دلخواه خودشان رقم بزنند.
Biomutant، عنوانی که به تازگی توسط THQ Nordic معرفی شده است، بسیاری از بازیکنان را هیجانزده کرده است. توسعهدهندگان این بازی طی گفتگویی در Twitch اعلام کردهاند که عناصر زیادی از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در عنوان Biomutant حضور خواهند داشت.
طبق نظر توسعهدهندگان، Biomutant به مانند Breath of the Wild، بازیکنان را در محیط بازی رها میکند و به آنها اجازه میدهد تا طبق خواسته خودشان در آن به ماجراجویی بپردازند و داستان را به شیوههای خاص خودشان تجربه کنند. این نوع بازیها در مقابل عناوینی همچون Horizon Zero Dawn و The Witcher 3 قرار میگیرند که با وجود محیط بسیار بزرگ و حضور عناصر بازیهای جهان باز، داستانی خطی را روایت میکنند که حوادث آن به نوعی از پیش تعیین شده هستند. استفان لیونکویست (Stefan Ljunqvist) از Experiment 101 نیز شباهت Biomutant به Breath of the Wild را تایید کرد.
Biomutant در Gamescom سال جاری توسط THQ Nordic معرفی شد و سال آینده برای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان ایکس و کامپیوترهای شخصی عرضه میشود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
من به شخصه روایت غیر خطی رو بیشتر دوست دارم. داستان خطی تو بازی های جهان باز خوب جواب نمیده چون شما آزادید که در محیط بگردید و این باعث میشه داستان جدی گرفته نشه.
شما بعد از پایان بازی دارک سولز در مورد داستان بازی تئوری می سازید. با اینکه ممکنه داستانی که شما می سازید چیزی نباشه که سازنده ها در نظر داشتند ولی این کار لذت خاصی داره!
بازی BOTW هم مثل اسکایریم در مورد ماجراجویی شماست نه شخصیت لینک.
در کل به نظرم بازی های نقش آفرینی باید داستانی باشند که ما می سازیم.
درضمن این بازی هم با آوردن اسم شاهکار نینتندو انتظارات رو بالا می بره.
چیزی که من دیدم تو نمایش گیمپلی یه عنوان متوسط بود انتظارات نباید بالا باشه
منظورش در مورد آزادی عملی که به گیمر داده میشه. گیم پلی بازی که به زلدا نمیرسه.
مزخرفه قطعا
دوستان آیا نینتندو سوییچ رو حالت دستی با پاور بانک شارژ میتونه بشه؟؟؟
بله. دیجیتال فاندری یه ویدیو کامل در این باره چند ماه پیش منتشر کرده بود.
بله شارژ میکنه اما پورت پاور بانک باید از نوع یو اس بی Type C باشه.
دلتا فورس هم معرفی کنن بد نیست.
حالا از نگاه اول که به نظر جذاب و جالب توجه بود امیدوارم که موفق بشه
الگوبرداری از بازی بزرگ زلدا میتونه یه بازی فوق العاده تحویل بده…نمایش های بازی خیلی خوب بوده و امیدوارم نتیجه نهایی هم شاهکار باشه مثل زلدا
من بازی هورایزون رو بازی نکردم ولی روایت داستانی ویچر ۳ خطی هستش؟! دی ال سی blood and vine سه چهار راه کاملا جدا داشت برای تموم کردن با چند تا شاخ برگ مختلف برای شخصیت های اصلی داستان که سرنوشتشون چی میشه , سازنده این بازی یا اصلا ویچر ۳ رو تجربه نکرده یا اصلا درکی از بازی جهان باز و روایت خطی نداره