جزئیات به‌روزرسانی ۱٫۰۶ بازی Absolver مشخص شد - گیمفا
جزئیات به‌روزرسانی ۱٫۰۶ بازی Absolver مشخص شد - گیمفا
جزئیات به‌روزرسانی ۱٫۰۶ بازی Absolver مشخص شد - گیمفا
جزئیات به‌روزرسانی ۱٫۰۶ بازی Absolver مشخص شد - گیمفا

جزئیات به‌روزرسانی ۱٫۰۶ بازی Absolver مشخص شد

اشکان عالی خانی
۱۹:۵۱ ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
تماشا کنید تریلر جدیدی از بازی absolver منتشر شد

استودیوی SloClap و شرکت Devolver Digital به عنوان سازنده و ناشر بازی اکشن Absolver در هفته های اخیر به شدت مشغول و درگیر بوده‌اند. پس از عرضه بازی Absolver، این بازی نیاز به بهبود ها و به‌روزرسانی هایی داشت و تیم سازنده بازی بی وقفه برای فراهم کردن تجربه بهتری برای بازی‌بازان، تلاش می‌کند. پس از منتشر شدن به‌روزرسانی ۱٫۰۵ این عنوان، حال، سازندگان برروی به‌روزرسانی بزرگتری کار می‌کنند و قرار است آن را با کلی تغییر و رفع مشکل برای بازی‌بازان عرضه نمایند.

در بازی Absolver، بازی‌بازان باید در منطقه وسیع و پهناور Adal به مبارزه و جست و جو بپردازند تا در آخر به یک Absolver تبدیل شوند. بازی های مشابه زیادی مانند Absolver وجود دارند که همان طور که می‌دانید، برای تجربه آن ها، اتصال اینترنت نیاز و کاملا حیاتی است. همین موضوع باعث شده تا برقراری تعادل و همچنین بهبود در زمینه سرورها و اتصال به آن ها کمی زمان ببرد و سازندگان بازی را برای بهبود این موارد، به‌روزرسانی های زیادی را عرضه عرضه نمایند. حال، به‌روزرسانی ۱٫۰۶ این عنوان که تقریبا بزرگ و بسیار موثر نیز شناخته می‌شود، در حال آماده سازی برای بازی‌بازان است.

در ابتدا و مهم تر از همه، باید بگوییم که Absolver بهبود هایی در بخش پایداری اتصال آنلاین، متعادل سازی گیم‌پلی و قدرت ها و بهبود هایی در آیتم‌ها خواهد داشت. اگر امیدوار باشیم، با عرضه این به‌روزرسانی، دیگر مشکلاتی که پیش از این در اتصال آنلاین و اختلال‌های ناشی از آن وجود داشت، دیده نخواهد شد.

علاوه بر رفع مشکلات و موارد مهمی که در این به‌روزرسان گنجانده شده است، سازندگان به عنوان یک غافلگیری، شش ماسک جدید را وارد می‌کنند که از الهام گرفته از دیگر عناوین شرکت Devolver Digital است. این شش ماسک از بازی های Enter the Gungeon و Mother Russia Bleeds و Shadow Warrior 2 و Hotline Miami و The Talos Principle و بازی اکشن در حال ساخت Ruiner الهام گرفته شده‌اند.

علاوه بر همه این‌ها، تغییرات و اضافاتی در بخش صدای بازی Absolver ایجاد شده است. دو قطعه موسیقی جدید برای مود یک در برابر یک بازی در نظر گرفته شده و همچنین در بخش صدا ها و موسیقی‌ها، مشکلاتی که باعث قطع صدا یا درست پخش نشدن آن ها می‌شد نیز اصلاح شده که همه و همه باعث بهتر شدن تجربه بازی می‌شوند. شما می‌توانید در زیر، دیگر موارد و جزئیات موجود در به‌روزرسانی ۱٫۰۶ بازی Absolver را مطالعه نمایید:

  • تغییرات کلی و و سیع در بخش اکشن بازی به عنوان مثال Ghost Damage افزایش پیدا کرده یا در زمان ۵ ثانیه محافظت، ۲۰ واحد افزوده می‌شود.
  • کاهش تعداد دشمنانی که هوش مصنوعی در یک زمان برای مبارزه با شما قرار می‌دهد
  • رفع مشکلاتی در نوشتار انگلیسی
  • رنج تشخیص دشمن در نقشه بازی به وسیله هوش مصنوعی بهبود پیدا کرده است
  • رفع مشکل navigation در منطقه قرنطینه شده‌ی Oratian
  • اصلاحاتی در بخش کراس آرنا
  • اعلام محلی پیروزی یا شکست
  • بهبود در عملکرد بازی و بهینه سازی بیشتر آن برای همه پلتفرم ها

با این که بازی Absolver در شبکه استیم، نظر ها و بازخورد های تقریبا متوسطی را دریافت می‌کند اما جای هیچ شکی نیست که موفقیت Absolver در واقع یک نوع رکورد برای شرکت Devolver Digital به حساب می‌آید. این شرکت مدتی پیش اعلام کرده بود که Absolver، بزرگ‌ترین بازی دیوالور دیجیتال از لحاظ عرضه تا کنون است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جزئیات به‌روزرسانی ۱٫۰۶ بازی Absolver مشخص شد - گیمفا
جزئیات به‌روزرسانی ۱٫۰۶ بازی Absolver مشخص شد - گیمفا
جزئیات به‌روزرسانی ۱٫۰۶ بازی Absolver مشخص شد - گیمفا
جزئیات به‌روزرسانی ۱٫۰۶ بازی Absolver مشخص شد - گیمفا
جزئیات به‌روزرسانی ۱٫۰۶ بازی Absolver مشخص شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • EIMPIIIWAR گفت:

    اقا سعید یه گله ای دارم از شما و همکاران عزیزتون این حرفایی که میزنم اغراق نیست سایت گیمفا اگه بالاترین نباشه یکی از بهترین سایت ها گیم و سرگرمی در ایران هست که مباحثش فقط گیم هست که فقط همین ویژیگی این سایت رو متمایز از سایت های دیگر گیمینگ میکنه دوستان سایت های دیگر رو هم بررسی کردن میدونن این حرف حقیقته امیدوارم همیشه همینجور ادامه بدین و ارزوی موفقیت روز افزون.
    اقا سعید همینجور که خودتون هم اطلاع دارید متاسفانه فضای نظر دادن تو سایت به کلی تغییر کرده(یه مدت بسیار طولانی هست متاسفانه بیش از۶ماه هست)،امثال من بهترین سرگرمی و لذت بردنش از گیم هست،امثال من زیاد اهل فضای مجازی نیست و شایدم کلا نیس بیشتر مخاطبان این سایت که گیمرهای فوق العاده با فهم و شعوری و حرفه ای هستند یکی از عادت هاشون هر روز سر زدن به سایت خوب گیمفاست که از اخبار دنیای گیم مقالات پرمحتوا و زیبا اگاه بشن و خوب یکی از شیرین ترین بخش های سایت گیمفا نظر دادن هست(کمک در بازی،بحث و گفتگو عاقلانه و عادلانه،و اشنا شدن با دوستان که همگی از قشر گیمر هستن).
    ولی فضای کامنت ها رو یه عده بسیار کمی خراب کردن از این جور افراد تو همه ی سایت ها هست ولی سایت های دیگر یه هوشمندی بسیار خوبی دارن که نظارت کامل روی کامنت ها دارن و اگه مشکلی در بیان کاربر باشه(توهین،فن بازی وغیره)اکانت کاربر رو بعد یه مدت که ببینن صلاحیت عضویت سایت رو نداره مسدود میکنن اقا سعید شما هم همینگونه عمل کنید تا فضای سالم کامنت های سایت برگرده(مشکل جعل اکانت هم متاسفانه زیاده لطفا اسم پروفایل رو هم جوری قانون بزارید که نتونن از اسم مشابه اشخاص دیگر استفاده کنند)
    از طرف بنده حقیر نیس این حرف ها بلکه از طرف تمام کاربرای خوب سایت گیمفاست لطفا رسیدگی کنید.
    اقا سعید داره فضا حاکم بر کامنت ها جوری میشه(فحش و ناسزا)که به کاربر القا میشه که متاسفانه مسئولین سایت،سایت رو رها کردند لطفا،لطفا،لطفا سیاست خاصی برای بهبود کامنت ها در نظر بگیرید.
    در اخر بسیار سپاس گزارم از شما و تیم خوبتون که اطلاعاتتون،وقتتون رو در اختیار اقشار گیمر جامعه میزارید دمتون گرم و خسته نباشید

    • sarfaraz گفت:

      ببین دوست من در هر کجای جهان هم ک ببینی افراد یک نوع دیدگاه و نظر را ندارن و خیلی هم شده دیدگاه کاملا غیر معقول و فن پیشه خودشون را با هزارن توصیف و لحن متفاوت در نظراتشون اعمال کنن من و شما هم کسی نیستیم ک بخواییم دیگران را فقط و ب صرف نظراتشون قضاوت کنیم اگر فرض را هم بر این بگیریم ک حرف شما درسته حداگثر کاری ک میتونیم بکنیم اینکه نظر خودمون را در رابطه با نظرشون بنویسیم ن بیشتر ن کمتر حالا اینکه شما از این نظرات خوشت نیاد دلیل نمیشه ک مثل افراد نارسیسم و خودشیفته عمل کنی و همه را خوب خوب یا بدبد ببینی از طرفی سایت و کلا فضای مجازی جایی ک افراد ب دنبال ازادی نظر هستن و این هم ک سایتی لاپوشونی بیشتر و سانسور بیشتری داره دلیل بر کاآمدی اون سایت نیست قبول نداریم کشور جهان سوم هستیم و از طرفی خواستار سانسور و عدم ازادی عقیده هستیم دموکراسی دوست داریم ولی با نظرات دیگران آشفته میشیم فکر میکنیم شما زیادی بیکاری ک یک اصلا اون چنان اهمیت ب چنین موضوعاتی ک میای براش کامنت ۱۹ خط میگزاری میدی و مسائل را واقع بینانه نمیبینه و خیلی زیربینانه ب مسائل بی اهمیت نگاه میکنی دلیلی نداره اگه کسی کنسول خاصی یا بازی خاصی را برترین بازی تاریخ میدونه من بیام جبهه بگیرم و بکوبونمش اون فقط نظر خودش را داده همین حالا چرا من بیام از خواب و خوراکم بزنم و سعی کنم خلاف گفته اون را ثابت منم ینی اینقد بیکارم؟ انتظاری هم ک داری کاملا بی مورد هست

    • Yoshimitso گفت:

      کاملا باهات موافقم بخش نظرات فاجعه بار بده خیلی خیلی بده باید چند نفر که اکانت هارو جعل میکنن و کسایی که فوش تاسزا میدنو بن کنین ولی انگار مسولین سایت ناپدید شدن هیچ کاری انجام نمیشه

  • ABTIN .1381 گفت:

    داریم کجا می ریم ؟
    همه ی بازی ها دارن انلاین چند نفره می شند
    کجایند کمپین های شاهکار داستانی
    اویل ۴ – سایلنت هیل هوم کومینگ – بلادبورن

جزئیات به‌روزرسانی ۱٫۰۶ بازی Absolver مشخص شد - گیمفا