یوبیسافت: Zelda و Horizon از ویژگی‌های بازی‌های جهان‌باز یوبیسافت الهام گرفته شده‌اند - گیمفا
یوبیسافت: Zelda و Horizon از ویژگی‌های بازی‌های جهان‌باز یوبیسافت الهام گرفته شده‌اند - گیمفا
یوبیسافت: Zelda و Horizon از ویژگی‌های بازی‌های جهان‌باز یوبیسافت الهام گرفته شده‌اند - گیمفا
یوبیسافت: Zelda و Horizon از ویژگی‌های بازی‌های جهان‌باز یوبیسافت الهام گرفته شده‌اند - گیمفا

یوبیسافت: Zelda و Horizon از ویژگی‌های بازی‌های جهان‌باز یوبیسافت الهام گرفته شده‌اند

امیرحسین دهنوی
۱۳:۰۷ ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
یوبیسافت: Zelda و Horizon از ویژگی‌های بازی‌های جهان‌باز یوبیسافت الهام گرفته شده‌اند - گیمفا

یوبیسافت به‌عنوان یکی از برترین ناشران حال حاضر صنعت بازی‌های ویدیویی، عناوین سبک جهان باز بسیار زیادی را دارا است. حال به گفته مدیرعامل یوبیسافت، عناوین جهان بازی زیادی از آن‌ها الهام گرفته شده‌اند.

در مصاحبه اخیری که در مجله مشهور EDGE منتشر شده بود، مدیرعامل شرکت فرانسوی یوییسافت یعنی Yves Guillemot به این نکته اشاره داشت که عناوین نقش آفرینی بزرگی که در امسال عرضه شدند از ویژگی‌های بازی‌های جهان باز یوبیسافت الهام گرفته شده‌اند و نوعی آن ویژگی‌ها را قرض گرفته‌اند. سبک عناوین جهان باز یوبیسافت ویژگی‌های مشخص و آشنایی دارد، برای مثال ما در تمامی عناوین جهان‌باز یوبیسافت چون Watch_Dogs ،Far Cry و Assassin’s Creed حتی عنوان اتومبیل‌رانی The Crew شاهد آن بودیم که برای باز شدن قسمتی از نقشه باید از برجی بالا رفت یا به برج مشخص شده‌ای رسید. Yves Guillemot در ادامه درباره شباهت عناوین بزرگ به بازی‌های جهان باز یوبیسافت چنین گفت:

نکته قابل توجه این است که بازی مثل The Legend of Zelda: Breath of the Wild ویژگی‌های بسیار زیادی را از بازی‌های جهان باز ما قرض گرفت ولی آن‌ها به نحو احسن در بازی خود پیاده کرد. به‌نظرم نکته مهم نیز همین است که آن‌ها بتوانند الهاماتی که از یک بازی را دریافت کرده‌اند به خوبی برروی عنوان خود پیاده کنند تا بهترین تجربه ممکنه را به بازی‌باز اهدا نمایند. یک سیستم و ویژگی‌ گیم‌پلی مشخص می‌تواند برروی دو بازی متفاوت حضور داشته باشد اما یکسان به‌نظر نرسد.

مهم‌ترین عمل این است که بتوانید احتمالات زیادی را در یک سیستم قرار دهید و بهترین تجربه ممکن را رقم بزنید. وقتی یک سیستم گیم‌پلی مشخص به شما حس تکراری بودن را می‌دهد این بدان معنی‌ست که توسعه‌دهندگان نتوانسته‌اند به‌خوبی از احتمالات موجود استفاده نمایند.

یوبیسافت: Zelda و Horizon از ویژگی‌های بازی‌های جهان‌باز یوبیسافت الهام گرفته شده‌اند - گیمفا

وقتی یک سیستم مشخص تجربه مفرحی را برای بازی‌باز ایجاد می‌نماید، توسعه دهنده می‌داند که سیستم جوابگو بوده و می‌تواند دوباره مورد استفاده قرار بگیرد اما با تغییراتی مشخص که سیستم را یکسان نکند. ما نیز برروی بازی‌های خود زمان بسیاری گذاشته‌ایم و مطمئن شده‌ایم که هر بازی با دیگری متفاوت است. این همواره از جمله اهداف ما در یوبیسافت بوده است.

اگر شما به‌بازی‌هایی که اخیرا عرضه شده‌اند، برای مثال بازی شرکت سونی یعنی Horizon: Zero Dawn، شاهد خواهید بود که آن‌ها بسیاری از ویژگی‌های موجود در بازی‌های ما را قرض گرفته‌اند و برروی بازی خود قرار داده‌اند.

در صنعت بازی‌های رایانه‌ای ما همواره باید به بازی‌های دیگر ناشرین و دیگر توسعه‌دهندگان توجه کنیم چراکه آن‌ها می‌توانند منبع الهام بسیار مناسبی برای بازی‌ها شوند. یک بازی رایانه‌ای بسیار پیچیده است و ما باید بتوانیم از تمامی امکانات برای ایجاد بهترین تجربه استفاده کنیم.

مدیرعامل یوبیسافت صحبت‌های بسیاری را با مجله EDGE داشته که قابل توجه است، دیگر صحبت‌های Yves Guillemot به‌زودی برروی گیمفا قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

یوبیسافت: Zelda و Horizon از ویژگی‌های بازی‌های جهان‌باز یوبیسافت الهام گرفته شده‌اند - گیمفا
یوبیسافت: Zelda و Horizon از ویژگی‌های بازی‌های جهان‌باز یوبیسافت الهام گرفته شده‌اند - گیمفا
یوبیسافت: Zelda و Horizon از ویژگی‌های بازی‌های جهان‌باز یوبیسافت الهام گرفته شده‌اند - گیمفا
یوبیسافت: Zelda و Horizon از ویژگی‌های بازی‌های جهان‌باز یوبیسافت الهام گرفته شده‌اند - گیمفا
یوبیسافت: Zelda و Horizon از ویژگی‌های بازی‌های جهان‌باز یوبیسافت الهام گرفته شده‌اند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Godofwar0385 گفت:

    والا اگه از نظر من بخای هنوز هیچ شرکتی تو ساخت بازیهای جهان بازی به پای راکستار نمیرسه شما محیط جی تی ای ویو نگاه کنید یا رددد چقدر زیبا و خلاقانه یوبیسافت هیچ بازی ای نداره که لقب شاهکارو گرفته باشه یا گوریلا با اولین بازیه جهان باز خود محیطی خلق کرد که واقعا ادم دهنش باز میمونه زلدا نرفتم و نظر نمیدم در کل یوبیسافت فقط ادعا میکنه و وقتی بازیش اومد میبینیم که یه نمره ی ۸ از آن خودش میکنه

    • GOD OF WAR گفت:

      دقیقا
      یوبی سافت خلاقیت داره اما شیره بازی هارو بعدش در میاره

    • pcfanboy گفت:

      خخخ شرکتی که یکی از یکی بازیاش اشغال تره یعنی یوبی سافت میاد دوبازی شاهکار زلدا و هورایزون رو زیر سوال میبره خخخخخخخخخ :rotfl:
      یه سوال اگه اینا از شما الهام گرفتن چجوری متای ۹۷ و ۸۹ گرفتن اخرین باری که یوبی سافت چنین متایی گرفت کی بود؟ خخخخخخخ

    • بايرام كچل گفت:

      بنده حقیر با این صحبت مخالف میباشم.

    • EIMPIIIWAR گفت:

      حرفت حقیقته راکستار واقعا کارش درسته مخصوصا بازی های اپن ورلدش که همگی برمخاطب و پر افتخارن برای شرکتش.متاسفانه من هنوز هورایزن و زلدا رو تجربه نکردم.زلدا که بحثش جداش در مورد هورایزن امیدوارم بازی دلچسبی باشه.
      در مورد اظهار نظر یوبیسافت:
      ما گیمرها یوبیسافت نسل شش و هفت رو میپرستیم چون بازیاش فوق العاده بود(پرینس،اساسین،فارکرای و ده ها عنوان دیگه)
      در مورد بازی های جهان بازش فقط بازی فارکرای٣ فوق العاده بود واساسین.بعید میدونم تو نسل هشت که بازیاش کلیشه ای بودن کسی از شما الهام گرفته باشه
      یوبیسافت متاسفانه تو نسل هشتم چیزی نداشته و تو این نسل برای من گیمر تو کما رفته امیدوارم دوباره احیا بشه با استارت زدن بازی هایی مثل پرنس و غیره و غیره(امیدی به اساسین جدید و فارکرای۵ندارم مثل بازی های اخیرش هستن.امیدوارم اشتباه کنم)

    • Cole Train گفت:

      GodOfWar0385
      داداش برداشت بچه ها اشتباهه و مدیر یوبی منظورش اینه الهامات اگه خوب پیاده بشه عالیه.من زلدا رو تازه شروع کردم و نمیدونم ولی هورایزن خیلی الهامات پایه ای از فارکرای گرفته بود و بهترشون کرده بود.سیستم کرفتینگ بازی سیستم لوت بازی نحوه ی ماموریت انتخاب کردن دهکده های درون بازی حتی شکل مپ سازی ووو.کلا حس میکردی مکانیزم های کلی فارکرای رو اوردن توی یونیورس جدید بازی با گیم پلی سوم شخص بازی به نحو عالی پیاده کردن و این اصلا ایرادی نداره.واقعا کار درستم همینه.
      یوبی سافت شرکت خوبیه ولی متاسفانه کارگردان خوب توش کم داره.ایده پردازیهاش شاهکارن ولی پیاده سازیشون صرفا اوکی هستش

      • Godofwar0385 گفت:

        داداش منظورشو فهمیدم منم پایین تر گفتم الهام که میگیری پیاده سازیشم مهمه مثلا خیلی بازیا دوربینش همون دوربین اویل چهاره ولی یوبیسافت کلا انقدر این اواخر گند زده که ادم دو دل میشه واسه خرید بازیاش درسته هورایزون الهاماتی داشته ولی موفق تر ظاهر شده نسبت به بازیهای یوبیسافت

      • Godofwar0385 گفت:

        بخدا من دیسک واچ داگزو با گوست ریکون خریدم از هر کدوم دوساعت جلو نرفتم اصلا خوشم‌نیومد و نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم ولی با اساسینش واقعا لذت بردم یوبیسافت اصلا به فکر کیفیت نیست ولی راکستار به فکر کمیت و کیفیته

    • ALIThelastofus گفت:

      آخه یوبی باگ که یه بازی بدون باگ و گرافیک خیلی بالا نمیتونه بسازه میاد هورایزن زیرودان رو میگه از ما الهام گرفته من وقتی گرافیک واچ داگز ۲ رو دیدم چقدر افتضاحه داشت حالم به هم میخورد یک لحظه اگه آدم به gta v نسل هفتمیش هم فکر کنه میفهمه چقدر گرافیک از واچ داگز ۲ بهتره بنظر من راکستار بهترین خالق و سازنده ی بازیهای اپن ورد هستش

    • دیگه کم لطفی نکن یوبی بازیهای عالی کم نداره.شاید چند تا بازیش بد بوده باشه

    • P30PlayBox گفت:

      احححسنت :yes:
      به نظرم یوبیسافت با این صحبتها خواسته “دست پیش رو بگیره که پس نیفته” برای همین زودتر اومده گفته که از ما ایده گرفته شده و اسکی رفتن! در صورتی که واقعا اینطور نیست و «تفاوت و کیفیت» این بازیها مثل شب و روز از زمین تا آسمون هستش.

    • دوستان خیلی کم لطفی می کنید .
      این هیچ ایرادی نداره که شرکتی از شرکت دیگه الهام بگیره . تعامل در هر چیزی یک کار عاقلانه ست و از قراری که یوبیسافت در ایده سازی خیلی خوبه،قطعاً شرکت هایی الهاماتی از اون می گیرن حتی سونی و…
      دوستانی که این دو عنوان محبوب رو بازی کردن ، ردی از ایده های یوبیسافت پیدا نکردن ؟ چون مدیر عامل یک شرکت بزرگ خودش رو با یک دروغ در یک مصاحبه بی اعتبار نمی کنه .
      دوستان کوبنده یادشون باشه که اگه بازی های این شرکت رو از بازی های ساخته شده در دنیا کم کنیم ،
      لطمه و نقصان بزرگی به این هنر و صنعت وارد می شه .

    • Dirtyomnic گفت:

      حرف شما صحیح ولی بازی بخواد شاهکار بشه باید روش وقت گذاشت خیلی هم باید وقت گذاشت مثل همین ویچر یا جی تی ای وگرنه متاسفانه یوبیسافت این موضوع رو درک نمیکنه و تند تند بازی میده وگرنه پتانسیلشو داره که شاهکار بده نمونشم اساسینز ۲

    • mohamad 47 گفت:

      انشالله شاهکار گوریلا رو چند روز دیگه میگیرم.یوبی سافت همه بازی هاش معمولین.شاهکار نیستن.اون واچ داگز ۲ رو بازی نکردم ولی با نمایش هایی که دیدم ازش اصلا در حده gta v نیست.با این که ۳ سال بعد اون انتشار یافته.

    • فارکرای ۳ و اسسینز کرید ۲ و برادر هود شاهکار بودن پس اشتباه بگیم هیچ بازی شاهکاری نداره یوبیسافت .این سال ها خیلی ضعیف عمل کرده یوبی سافت

  • keyn گفت:

    |:
    خوشبختانه باگ هاشون رو الهام نگرفتن.

  • OLDKRATOS گفت:

    با چه جسارتی این حرفو زده!!!!
    یکی نیست بگه اول شما بزارین لکه های ننگتون کم رنگ بشه بعد بیایین صحبت از صاحب سبک بودن بکنید
    Ubisoft هرگز در تاریخ فعالیت های کاریش نمیتونه عنوانی مثل legend of the zelda خلق کنه و نخواهد توانست!!!
    در مورد این حرفش هم باید گفت:امروزه استاندارد ها و معیارهای بازی های جهان باز بسیار مشابه همه اما این دلیل نمیشه بیاییم بگیم ویژگی های مارو دزدیدن!
    Ubisoft اگر ذره ای لیاقت داشت ip های اصلیشو با تولید انبوه خراب نمیکرد مثال بارزش هم assasins creed که در این نسل واقعا ضعیف بوده و حالا باید دید نسخه origins میتونه ابروی نداشته این فرانچایز رو بخره یا نه؟؟
    یا farcry!the crew

  • بله هر سازنده ای میتونه از نوع آوری ها و المان هایبازی های دیگه الهام بگیره
    ولی از همه شاید سنگین تر اینه که ایده ای که خودت ساختی رو،نتونی خوب پیاده کنی و رقیبت بیاد از تو بهتر پیاده کنه(منظور خاصی نسبت به کمپانی خاصی ندارم)

  • alitzzzzzz گفت:

    خخخخ اسکی سافت.از سونی بزرگ اسکی میره.خخخ

  • MS GAMER گفت:

    والا هورایزن بیشتر از ویتچر ۳ الهام گرفته بود ،در مورد هورایزن هم بگم که دوستان RPG باز حتما تجربش کنن واقعا بازی جذابی هست که از نظر من کاملا لیاقت نمره بالای ۹۰ رو داشت

    • Gordon Ramsay گفت:

      بنظرم اشتباه هست که هورایزن رو در دسته بندى RPG قرا دهیم.هورایزن بیشتر شبیه اخرین نسخه ACهست تا یک عنوان RPG.درسته که دنیاى هوشمندو پویا با NPCهاى متنوع رو شامل میشه و این توانایى گوریلا گیمز رو میرسونه و شایان تحسینه اما فاقد بسیارى از المانهاى سبک RPG من جمله جهان وسیع،اسلحه و gearهاى زیاد و متنوع و مهمتر از همه side questهاى طولانى و جذاب و تاثیرگذارى انان بر questهاى اصلى است که اتفاقاً شالوده اصلى یک RPG خوب و ویچر را تشکیل میدهند(حتى دارک سولز با شخصیت پردازى مبهم و نداشتن برخى از المانهاى این سبک side quest هاى جذاب و مرتبط با کاراکتر اصلى دارن که از گذشته NPCها خبر میدهند).هورایزن بعنوان یک بازى RPGناقصه و فاقد بسیارى از المانهاى RPGست بنابراین فکر نکنم این عنوان در دسته بندى RPG قرار بگیره اگر تعریفمون از RPG اسکایریم و ویچر باشه.هورایزن بسیارى از المانهایى که ویچر رو متمایز ازRPGهاى آبکى سالهاى اخیر کرده رو نداره و بعید میدونم الگوشون ویچر باشه.هورایزن عنوان سرگرم کننده اى هست اما براى دوستان RPG باز فکر نکنم مناسب باشه.
      اگر ویچر و اسکایریم RPG محسوب شوند با متاى بالاى ٩٠،هورایزن *بعنوان یک RPG*لیاقت بالاى ٩٠ نداره.
      *ت درwitcherتلفظ نمیشه عزیز*

      • MS GAMER گفت:

        داداش من سال هاست RPG بازی میکنم و به جرات میگم که هورایزن یه عنوان RPG هست در اصل اکشن .نقش آفرینی هست که البته کمی بخشه اکشنش میچربه اما شبیه دونستنش به اساسینز عجیب و غیر قابل قبوله البته از نظره من

  • فرشاد گفت:

    مادر نزائیده بخواد کسی تو بازی های جهان باز با راکستار رقابت کنه بعد جالبیش اینه راکستار نیومده بگه از ما کپ زدن این یوبی و گیلموت سریع اومدن گفتن از ما کپ زدن و یاد گرفتن بشین بینیم بابا ما خودمون ذغال فروشیم روز به روز داره از یوبی بدم میاد یه زمانی همچین نفرتی رو نسبت به اکتی داشتم که خداروشکر از امسال بد شروع نکردن و بالاخره به طرفداراشون اهمیت دادن حالا نوبت یوبی خوبه حالا اساسین کرید هاش همیشه اول انتشار پر باگ هستن و نمره و متا خفنی نمیگیرن (بعد از ۳ گانه اتزیو) اینقدر لاتی پر کرده مردک پر مدعا با اون باگ داگزش جالب اینه میگه شاهکار هوریزون از ما تقلید کرده اما نمیگه دقیقا از چی تقلید کرده کنتور نداره دیگه همیجوری یه چی میگه آدم پول پرست یعنی فارکرای ، گوست ریکون و ریمن نبود یه لحظه هم سمت یوبی نمیرفتم ۷ سال ملت خودشون رو پاره کردن پرنس آف پرشیا رو برگردون انگار نه انگار

  • 2K.Firaxis گفت:

    شکی نیست که خیلی از المان های خلاقانه امروز گیم رو یوبی سافت اورد تو بازی ها… و حتی ممکنه که واقعا هم الهام گرفته باشن که چیز خوبیه البته.
    اما داداش گیلموت، از داشته هات حرف بزن، یه چیز خوبی بساز برامون، با این همه کمپین نبلیغاتی به جایی نمیرسی مگه اون راک استار که جز شاهکار نمیسازه چقدر Red Dead Redemption 2 رو تبلیغ کرده؟
    و البته درست ترین کاری که شرکتتون کرده این بود که دیگه از منتقد ها ناامید شده، دمتون گرم واقعا، نمره هایی دادن که هیچوقت به بازی های شما نمیخورد، گوست ریکان ۷۰ و یونیتی ۷۲ و رینبو ۷۰ و … شما کار خودتون رو بکنید :yes: :yes:

  • Aiden گفت:

    در مورد Horizon: Zero Dawn پالیگان توی پیش نمایش و نقدش اشاره هایی به مکانیک های بازی های یوبی سافت داشت.قبلا طبق تجربه ای که خودم داشتم و چیزی که از دوستانم شنیدم جند تا از این مکانیک ها رو نام بردم.
    مثلا در سیستم برج ها و سیستم مخفیکاری از AC ، و در سیستم رام کردن حیوانات و دنیای بازی از FarCry الهام گرفته شده و با تغییراتی اون ها رو بهتر پیاده کرده.حرف آقای Yves همینه.اینکه بهتره در ساخت بازی های جهان باز از دیگر بازی های جهان باز اون کمپانی و کمپانی های دیگه استفاده بشه.کاری که AC: Origins داره به نحو احسنت انجام میده و بهترین مکانیک های بازی های جهان باز رو با هم ترکیب کرده تا بتونه بهترین تجربه ممکن و بالاترین آزادی عمل رو ارائه بده.نموفق به تجربه لجند آف زلدا نشدم نمیتونم در موردش نظر بدم ولی خود AC : Origins بیشترین الهام رو از همین شاهکار گرفته.

    • Godofwar0385 گفت:

      داداش یوبیسافت فکر میکنه خدای جهان باز ساختنه ولی این فکرش کاملا اشتباهه در مورد اساسین جدید خودم تا اینجاش واقعا خوشم اومده چون تو مصره و من علاقه ی زیادی به اهرام مصر دارم ولی هنوز از چندتا چیزاش خوشم نیومده مثل رام کردن شیر وحشی و هدایت کردن تیر رها شده از کمان و بارش سوسک 😀 خلاصه نمیگم بده ولی الان زمونه طوری شده چه تو سینما یا گیم یا هزار چیز دیگه مثلا فلان شرکت میخاد تو بازیش جنگ‌جهانی بزاره بعد اکتیویژن بگه تقلید کرد اول ما جنگ جهانی ساختیم اکه اینجوریه خود اکتیم تقلید کرده از رو کلی فیلم ولی حرف یوبیسافت از نظرم اشتباهه

      • Aiden گفت:

        میدونی مشکل بزرگ چیه؟ اینه که توی کشور عزیزمون الهام رو برابر با اسکی قراره میدن آخرش به خودشون برمیخوره.
        بارش سوسک و هر چیز فانتزی این نسخه از AC مربوط به سیب بهشتی هست.گفتی چند وقت پیش برادرهود رو بازی کردی.یادت هست یه بخشش با سیب بهشتی یه لشکر رو ناکار کردیم؟ خب سیب بهشتی و دیگر اشیا بهشتی قدرت خاصی دارن که تمدن اولیه اون ها رو ساختن. دشمنان اصلی ما در Origins به این قدرت ها دست پیدا کردن.اگه دقت کنی یکیشون یک دیوار رو با دستش حرکت داد.یکیشون قابلیت کنترل حیوانات رو داشت و یکیشون طوفان درست کرد!در کل AC داستان گسترده ای داره نمیتونم توی یک نظر توضیح بدم : D

        • Godofwar0385 گفت:

          میفهمم داداش اره اساسین کالکشن و رفتم و از برادر هود بیشتر خوشم اومد از اساسین جدیدم واقعا خوشم‌اومد حرفتم دقیقا فهمیدم البته تو بازی که باید حتما از تخیلات استفاده بشه به هر حال امیدوارم خاطره ی خوبی واسمون بشه

  • xmen1379 گفت:

    آره آره دقیقا همینطوره فقط یک چیز اینکه بازی های جهان باز شما میشه گوست ریکون وایلد لندز که آدم از گیم زدن پشیمون میشه و اون بازی هایی که از شما الهام گرفتن هورایزن میشه که از تک تک لحظاتش لذت بردم :reallyangry:

  • Last Of Us گفت:

    “”وقتی یک سیستم گیم‌پلی مشخص به شما حس تکراری بودن را می‌دهد این بدان معنی‌ست که توسعه‌دهندگان نتوانسته‌اند به‌خوبی از احتمالات موجود استفاده نمایند.””
    لامصب تو که همه بازی هات تکرارین. مخصوصا اساسین ۱ با اساسین ۱۰۰ یکجور هستش. از برج میره بالا. بعد یارو رو تعقیب میکنه. بعد میشنوه چی میگن. بعد میکشه. حالا یک موقع ۴تا کشتی هم میزاری تو بازی مثلا جدید شده.
    و اما در مورد حرف ایشون
    همه بازی ها از هم الهام میگیرن. مثلا تو بازی هرایزن شما چوب رو میکندی و با بقیه چیزها مثلا تیر درست میکردی. دقیقا ما این حرکت رو توی فارکرای پریمال هم داشتیم. پس حرفش خیلی بیراه نیستش

    مثلا بازی گیرز کاورگیریش از بازی کیل سوئیچ هستش و دوربینش از اویل ۴٫
    ( الان یکی میاد میگه چه ربطی به گیرز داشت. مثاله آقا مثال . فوش که ندادم )
    ولی ایشون هم خیلی شلوغش داره میکنه چون همه بازی ها از هم کپی میرن منتهی اون ایده رو بهترش میکنند و تغییرش هم میدن

  • ABTIN .1381 گفت:

    حسرت این بازی انحصاری تا آخر عمر تو دلم می مونه
    کاش منم سونی چهارم داشتم تا مجبور نشم فقط اشک بریزم

  • کاری به این اخبار ندارم
    اما خب الهام گرفتن کار بدی نیست درصورتی که یک بازی
    خیلی خوب بشه مثال عرض میکنم زمانی که شما از بلندی
    تیری میزنید در بازی Zelda BOTW صحنه اهسته میشه
    و باتوجه به اون استامینه میتوانید فعالیت کنید خب این قابلیت الان بازی Assassins Creed داره (باتوجه ب تریلر)وخیلیم جالب شده
    وهزارها چیزه دیگر که بازیها ازهم الهام میگیرند

  • Gordon Ramsay گفت:

    به عنوان فن یوبی سافت از این حرف خندم گرفته :rotfl:
    یوبی این نسل اصلا در حدی نبوده که این دو شاهکار ازش الهام بگیرن

  • الهام گرفتن از بازی های بزرگ خیلی اوقات جواب داده و نتایج خوبی هم شاهد بودیم گیرز از دوربین روی شانه رزیدنت ایول۴ الهام گرفت و شد یکی از محبوب ترین بازی های این صنعت و خیلی از بازی هایی که انقلاب کردن و سایر استدیو ها با الهام گیری از اونها بازی های بزرگی ساختن

    • Godofwar0385 گفت:

      واقعا اویل چهار شاهکاریه واسه خودش که الان ۸۰ درصد بازیها از این نوع دوربین استفاده میکنند هم گیرز هم تلو و هم‌ همین گاد جدید که داره ساخته میشه و منو دیوونم کرده.محمد رضا از نظر من گیرز چهار واقعا عالی عمل کرده واسه اولین تحربهشون تو ساخت بازی فوقالعادس والا با اینکه هنوز تمومش نکردم ولی تا اینجاش میتونم بگم تو بعضی جاها بهتر از گیرزهای قبل عمل کرده مرحله ی موتورسواریش واقعا اخر هیجانه

      • رزیدنت ایول۴ لامصب تکرار نشدنی هست من کمتر کسی دیدم که ایول۴ رو حداقل ۱۰ بار تموم نکرده باشه این چنین ارزش تکراری در تاریخ این صنعت بی سابقه هست خود میکامی هم الان ازش بپرسی شک ندارم از گفتن اون معجزه ناتوان هست
        ……….
        گیرز۴ داداش خیلی برای تجربه اول کوالیشن فوق العاده هست ایراداتی هم داره که قبلا زیاد گفتم اما نکات مثبت هم کم نداشت توی اکت۲ فکر میکنم چپتر۳ همین موتور سواری و جنگ با هلیکوپتر خیلی فوق العاده هست
        اکت۳ هم خیلی غیر قابل پیشبینی میشه و شکوه بازگشت دوستان قدیمی در اکت۵ هست که دلت رو میبره :yes: :yes:

  • جالب اینه که بیشتر از اینکه نینتندو از یوبیسافت الگو بگیره، برعکسش اتفاق افتاده!!!. تیر اندازی در اساسین دقیقا مثل زلداست.
    نینتندو با ساخت اولین جهان بازش ترکوند.
    اتفاقاً به نظرم بهتر بود میگفت ما از اونا ایده گرفتیم.
    پ.ن. تنها خدمت یوبی به جهان باز، Ubisoft Tower های معروفه!!!

  • adams-khersi گفت:

    من واقعا نمیدونم از چیه این هوریزون تعریف میکنن!!! والا گوست ریکون شرف داشت به هوریزون!!! همین جور الکی بدو دایناسور بکش ، اسب سوار شو برو ماموریت های تکراری،مردم رو نجات بده! که چی!!! آخرش که چی!!! حداقل گوست ریکون میدونی داری دونه دونه از ریزه قاچاقچی آ رو میزنی تا به دونه درشت ها برسی! اگه گاد آف وار و بازی های شاهکار ناتی داگ نبود واقعا از خرید ps4 پشیمون میشدم…

  • الهام گرفتن چرا باید بد باشه؟
    هردو زلدا و هورایزن از یوبیسافت تاور ها استفاده کردن. این مشکلی نداره.

  • ShahinSky گفت:

    هورایزون از اسسین ایده گرفت اما کیفیت پارکور ،دویدن، مخفی کاری و مبارزاتش خیلی بهتر از اسسین بود
    گوریلا با اولین بازیش همچین کیفیتی ساخت بعد یوبی سافت با چند سال سابقه ی اسسین حتی قسمت جدیدشم نزدیک کیفیت هورایزون نیست

    • Cole Train گفت:

      فرهاد جان گوریلا گیمز یا فرست پارتی ها فرقشون اینجاست که باید ویترین یه کنسول باشن واسه همین بهترین منابع از جمله سونی پیکچرز باتمام دم و دستگاه های موشن کپچر و کارگردانی سینمایی وووو بصورت رایگان دراختیارشونه که بتونن تفاوتا رو رقم بزنن.

  • jackyy گفت:

    وقتی فرق الهام و تقلید و نمیفهمی منظوره طرف و نمیگیری فقط چند ساله آخره یه شرکتی مثه یوبی سافت و میبینی ارزشش و درک نمیکنی به نظرت گیم تو دوتا شرکت خلاصه میشه بهتره نظر ندی هیچی بهتره گیم و بزاری کنار

  • انصافا بی راهم نمیگه , مثلا همین بازی horizon من بازی میکنم یاد assassins creed 3 میفتم ولی نکته منفی بازیای یوبی سافت اینه که واسه عرضه کردن بازیاشون عجله میکنن و از پتانسیل بالای بازیشون استفاده نمیکنن و همین روندو بدبختانه دارن ادامه میدنو ای پیاشونو همینجوری خراب میکنن

  • BAYEK گفت:

    خیلی از اختراعات مال یوبیسافته.بحث سر اینه کی بهتر استفاده کنه.

  • اه اه این دیگه چه کاریه؟یدونه به یوبی سافت امید داشتم که اونم داره از دشمن درجه یک ما(سونی کبیر)اسکی میره‌.داریم به کجا میریم من از دنیا سیر شدم؟فردا با لگد پی سی ام رو از پنچره می اندازم پایین و خودمو خلاص میکنم.ولی حیف که پول ندارم سونی چهار بخرم چون شغل من جمع کردن ضایعات هست

  • dige hame mdnn zelda behtrarin baziye jahan baze baad oomade chert mige maslan che baziyi az ubi dar hade horizon ya zeldast,ajaab hich baghali nmge mastam torshe

  • Hossein E 47 گفت:

    والا الگو برداری بد نیست ولی جنابی که این حرفو زدی قاعدتا از روی وایلد لندز و واچ داگز الهام نگرفته از روی سری اتزیو با اون عضمت الهام گرفته که نتیجش هم یه بازی ماندگار شد شما که از رو جی تی ای الهام گرفتی باید شاخشو میشکوندی دیگه الان واچ داگز کجاس و جی تی ای وی کجایه قبلش به شاهکار خودتون نگاه کنین بعد فاز بردارین یوبیسافت فقط دوران اتزیو پرنس ریمن و سم فیشر بعد بلک لیست کم کم زد جاده خاکی

  • don barzini گفت:

    یوبیسافت چیه ؟ تا حالا نشنیدم . فحشه ؟

  • Philspencer گفت:

    جالبه تو اساسین جدید خود یوبی از هورایزن ویچر بد تقلید کرده حتی از میدل ارث هم تقلید کرده بعد میان حرف از تقلید میزنن

  • playdead1990 گفت:

    یوبی سافت یه شرکت قدیمیه طبیعیه بعضی نکات از اونا الهام گرفته بشه ولی کیفیت اجرای ایده ها و سرمایه گذاری در بخش داستانی خیلی مهمتره که یوبی سافت تو این زمینه آبشون قعطه

  • Leo Messi 10 گفت:

    چجوری خودکشی کنیم مرگمون طبیعی جلوه کنه ؟

  • pedram.ngh گفت:

    وجدانا کدوم بازی ؟؟ نکنه watch dogs 2 رو میگه؟؟ :idk: یا Ghost recon? د آخه مرد حسابی… تو کدوم بازی اوپن ورلدت به خاطر دنیاش معروف بوده؟؟

  • نکته قابل توجه این است که بازی مثل The Legend of Zelda: Breath of the Wild ویژگی‌های بسیار زیادی را از بازی‌های جهان باز ما قرض گرفت ولی آن‌ها به نحو احسن در بازی خود پیاده کرد.
    خوبه خودشونم اعتراف کردن همه شرکتا بلدن اما این شرکت یوبیسافت بلد نیست

  • lordhossein گفت:

    یوبی هم حرف بدینزده و این بازی هارو زیر سوال نبرده نگفته هم کپی میکنن که تازه زلدا اوکارینا خودش سبک اوپن ورد رو بوجود آورده (با شبیه ساز توی گوشی بازیش میکنم ) هورایزن هم که همین امروز تازه یاد گرفتم از اون ربات های زرافه ایی برم بالا همون برج های اساسینه دیگه کلا وقتی یه بازی یک المان رو بوجود میاره همه بازی ها از اون استفاده میکنن از جمله المان های قدیمی که خودش به سبک تبدیل شده بازیی که خودم فقط یک نسخش رو اونم (باز با شبیه ساز توی گوشی ) بازی کردم شاهکار استاد کوجیما METAL GEAR SOLID البته هم زلدا و هم متال سبک های یاد شده رو از قبل از دو نسخه نام برده شدهی اکارینا و SOLID داشتن هر دو هم توی میکرو

  • مگه یوبیسافت بازی جهان باز هم داره جهان باز داریم تا جهان باز مثال میزنم zelda breath of the wild:اسب پیدا کن رامش کن واسش اسم انتخاب کن غذا درست کن انواع و اقسام خوراکی هارو جمع کن و معجون و غذا درست کن کوه نوردی و صخره نوردی کن معبد های ناشناخته و پیدا کن و اوربیت جمع کن واسه اپگرید و…. که هنوز جاهایی که پیدانکردمhorizon:غارها و ساختمان های ماشینی و بگرد و اکتشاف کن مراحل فرعی و برو جایزه بگییر مثل اون سوییت که مخصوص بود و خون کم نمیشد تا یه حدی جمع کردن گیاه چوب و علفواسه ساختن تیر و معجون هیل ولی هرجور حساب کنی بازی های بتزدا مثل اسکایریم و بازی های یوبی مثل اساسین و واچ داگز و فارکرای یا همین زلدا و هورایزون نیمه اوپن وردن اوپن ورد میخوای برو سراغ ویچر که هرکار بخوای میتونی بکنی توش یا همین طور سری gta فقط امیدوارم رد دد هم یه اوپن ورد به معنای واقعی باشه در حد gta وwitcher

  • ببینید دوستان متال گیر که از اسپلینتر سل اسکی رفت
    گاد اف وارم از اساسینز کرید کپی زد
    پرسونا هم که مبارزات نوبتیشو از چایلد آف لایت گرفت
    نید فور اسپیدم که دیگه گفتن نداره
    حتی GTA هم از روی پرنس اف پرشیا ساخته شده 😀 😀
    اصلا اینکه کمپانی های بازیسازی به وجود اومدن همشون از روی یوبی اسکی رفتن ولی چون اسماشونو خوب عوض کردن کسی متوجه نشد :rotfl: :rotfl:

یوبیسافت: Zelda و Horizon از ویژگی‌های بازی‌های جهان‌باز یوبیسافت الهام گرفته شده‌اند - گیمفا
یوبیسافت: Zelda و Horizon از ویژگی‌های بازی‌های جهان‌باز یوبیسافت الهام گرفته شده‌اند - گیمفا