سازندگان توضیح میدهند که چرا عرضه Borderlands 3 با تاخیر مواجه شده است
رندی پیچفورد توضیح داد که چرا انتشار عنوان Borderlands 3 بطول انجامیده است.
استودیوی گیرباکس (Gearbox Software) در سال ۲۰۱۲ عنوان Borderlands 2 را منتشر نمود و پس از ارائه بستههای الحاقی در طول یک سال برای عنوان مذکور، طرفداران منتظر معرفی نسخه سوم این سری شدند. هماکنون، مدیرعامل استودیوی گیرباکس آقای رندی پیچفورد (Randy Pitchford) توضیح دادند که چرا عرضه Borderlands 3 انقدر طول کشیده است.
طی مصاحبهای با وبسایت IGN آقای پیچفورد اعلام کردند که سری Borderlands برای گیرباکس بسیار با اهمیت است، و او آگاه است که طرفداران منتظر نسخه بعدی آن هستند. بهمین خاطر است که استودیو قصد دارد تا قدمی “بسیار بزرگ، و شایسته” بردارد. بنابراین تحقق بخشیدن به این جاهطلبیها “کاری نیست که بتوان یک شبِ انجام داد”. طی این مصاحبه آقای پیچفورد فاصله زمانی ارائه عنوان Borderlands 3 را با بازه زمانی عرضه عناوین Grand Theft Auto III و Grand Theft Auto IV مقایسه نمود.
او اظهار داشت که عناوین Vice City و San Andreas بعنوان دنبالههایی برای سری در نظر گرفته میشوند، اما هردوی آنها “در یک نسل و توسط یک موتور بازیسازی ارائه شدند”. با این حال، راکستار تا زمان انتشار عنوان GTA IV تحول قابل توجهی را در سری مذکور ایجاد نکرد. براساس صحبتهای مدیرعامل استودیوی گیرباکس، ضروری است که رویکرد راکستار مورد استفاده و توجه قرار گیرد. اینکه استودیو میدانست طرفداران از بازی چه میخواهند، بنابراین آنها زمان خود را صرف ساخت جهان و همچنین موتور بازیسازی مخصوص عنوان GTA IV کردند.
راحتترین کار در دنیا برای ما این است که دنبالههای بسیاری را عرضه نمائیم، و با این کار درآمد قابل توجهی را برای خود رقم بزنیم. ما قرار است برروی این مسئله کار کنیم، و هنگامی که تصور کنیم راه را بدرستی رفتهایم، آن را معرفی خواهیم کرد – قرار نیست تا زمانی که چیز شایستهای در دست داشته باشیم، از بازی رونمایی کنیم. و در نهایت انتظارات خود را از بازی مشخص خواهیم ساخت.
آقای پیچفورد شفافسازی نمود، او در حال حاضر نمیخواهد که انتظارات طرفداران را برانگیزد، و از آنها بخواد منتظر باشند تا نسخه بعدی Borderlands عرضه شود. پیچفورد در توصیف مراحل کاری استودیو از این جمله استفاده کرد:
ما در حال تلاش، تفکر و دستیابی هستیم.
اوایل سال جاری و در مراسم GDC 2017 بود که استودیوی گیرباکس برروی صحنه رفت و نمایشی ارائه کرد تا نشان دهد که عنوان Borderlands 3 برروی موتور بازیسازی Unreal Engine چگونه بنظر خواهد رسید. همچنین آقای پیچفورد طی رویداد PAX West اعلام داشت که ۹۰ درصد کارکنان گیرباکس برروی چیزی کار میکنند که طرفداران انتظارش را دارند، که به احتمال زیاد عنوان Borderlands 3 خواهد بود.
بعلاوه آقای پیچفورد اعلام کرد که عنوان Borderlands 3 هنوز بصورت رسمی معرفی نشده و ممکن است نامی دیگر برایش در نظر گرفته شود، اما براساس گفتههای او مشخص است که عنوان جدید قرار است فصلی جدید در سری اصلی را روایت کند و چیزی بعنوان نسخه فرعی یا پیش درآمد وجود نخواهد داشت.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
عاشق این بازیم با نسخه ی دومش خیلی خاطره دارم
نسخه ی سومشو هم واسه سونی چهارم می خرم بصورت اکانت ترکیبی
اون تیکه کلام آخرت تو حلقم! :rotfl: :laugh:
خیلی منتظر این بازی هستم به نظرم بخش مولتیش میترکونه :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:
چه حرف قشنگی زده دمش گرم
خدای طنز تو بازیای ویدیویی در راه است