تلاش سازندگان Robocraft Infinity برای رسیدن به نرخ فریم ۶۰ و رزولوشن ۴K روی اکسباکس وان اکس
کنسول اکسباکس وان اکس به دنبال گسترش دایره عناوینی است که در هنگام عرضه این کنسول در تاریخ ۷ نوامبر سال جاری برابر با ۱۶ آبان، روی آن از همان روز اول با کیفیت ۴K اجرا میشوند. تاکنون مشخص شده که عناوینی مثل Forza Motorsport 7 و Gears of War 4 و Halo 5: Guardians که همگی انحصاری هستند در هنگام عرضه این کنسول، یک بروزرسانی مربوط به رزولوشن ۴K دریافت خواهند کرد و از سوی دیگر عناوین ترد پارتی چون Middle Earth: Shadow of Mordor و The Evil Within 2 و Wolfenstein II: The New Colossus نیز وضعیتی مشابه همان عناوین انحصاری خواهند داشت.
به نظر بازی جدید فریجم گیمز (Freejam Games) یعنی Robocraft Infinity هم که انحصاری ویندوز ۱۰ و اکسباکس وان است، قصد دارد تا به آن لیست وارد شود. به تازگی فیل دیویدسن (Phil Davidson) تهیه کننده این بازی با وبسایت GamingBolt مصاحبه کرده و در مورد نسخه اکسباکس وان اکس Robocraft Infinity و ویژگیهای در نظر گرفته شده برای آن جزئیاتی را ارائه کرده است.
وقتی از او در مورد رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ سوال پرسیده شده است، او در پاسخ گفته که هم رزولوشن ۴K و هم نرخ فریم ۶۰ را در نظر دارند تا از همان زمان عرضه بازی برای کنسول اکسباکس وان اکس، Robocraft Infinity از این دو ویژگی روی این کنسول استفاده کند. او گفته که این یک چالش جدید را برای تیم سازنده ایجاد میکند و به همین منظور آنها در حال بروزرسانی هسته اصلی کدهای بازی هستند که ۵ سال از نوشته شدن اولیه آنها میگذرد. البته فیل دیویدسن اشاره کرده که در نهایت، از زیبایی این بازی روی اکسباکس وان اکس شگفتزده خواهیم شد.
به نظر میرسد که هنوز کار تیم سازنده با این بازی به پایان نرسیده و هنوز مراحل بهینهسازی این بازی برای اکسباکس وان و اکسباکس وان اکس ادامه دارد، خصوصاً با توجه به پردازنده گرافیکی قدرتمندتری که در اکسباکس وان اکس تعبیه شده و باعث میشود که این نسخه در قیاس با نسخه مربوط به اکسباکس وان معمولی ویژگیهای بهتر و بیشتری داشته باشد.
دیویدسون ادامه داده که بازی Robocraft Infinity در اصل بر مبنای نسخه اصلی Robocraft و کدهای آن است که مدتها پیش نوشته شده ولی تغییرات زیادی در آن اعمال شده که هم به مقوله عملکرد و اجرای بازی، هم به مقوله کاربری آن و هم به ویژگیهای آن مربوط است. او گفته بازی اصلی روی یک پردازنده دو هستهای i3 اجرا میشده پس با در اختیار داشتن قدرت بالاتر، تیم سازنده قادر خواهد بود تا بازی را سریعتر اجرا کند. او گفته آنها دارندگان سختافزارهای ضعیفتر که نسخه رایانههای شخصی را خریداری خواهند کرد را نیز در نظر خواهند داشت و به دنبال آن هستند تا بازی روی آن سختافزارها هم اجرا شود ولی کنسول اکسباکس وان اکس قادر است تا بازی را به صورت ۴K اجرا کند و در واقع سختافزار آن به سازندگان اجازه داده که روی این پلتفرم به رزولوشن ۴K دست یابند.
قرار است تا بازی Robocraft Infinity در سال ۲۰۱۸ برای اکسباکس وان و رایانههای شخصی (ویندوز ۱۰) منتشر شود. کنسول اکسباکس وان اکس هم در تاریخ ۷ نوامبر امسال که برابر با ۱۶ آبان ماه است، به قیمت ۵۰۰ دلار در دسترس قرار خواهد بود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
دیجیتال فاندری هم چندین بازی روی وان اکس بررسی کرده و به نظرم مهم ترینش کوانتوم بریک بود که native 4k شده و قراره اون افکت های گرافیکی بی نظیر رو با رزولوشن ۴k شاهد باشیم جالبه که کوانتوم بریک عنوانی بود که روی وان هم با کیفیت پایه ۷۲۰ اجرا میشد و کلا داینامیک بالا پایین میشد
درباره Robocraft Infinity خیلی راحت با یکم بهینه سازی بهش میرسن
نمیخوام نظر بدم دیگه ولی گاهی لازمه
آخه بازی با این گرافیک پایین و داغون؟ دیگه نتونه ۴کی و ۶۰ فریم بیاره که باید بره بمیره :pain: 😯
نیازی به بهینه فلان نیست اصلا. یکمی اطلاعاتت رو بالا ببر یک سرچی بزن بعد نظر بده
( این تائید نظرات ما قرار نیست برداشته بشه؟ )
http://images.mmorpg.com/features/11851/images/Robocraft%201_t.jpg
https://static.trueachievements.com/customimages/066969.jpg
خداییش قبول دارم
هورایزون رو ۴٫۲ ترافلاپس تونست ۴کا اجرا بشه ولی این نتونه رو ۶ ترافلاپس خیلیه
حتی اساسین اوریجینز هم میتونه ۴کا نیتیو بیاد ک نمیاد(البته ی شکایت هم ب ناتی داگ ک لاست لگاسی رو ۲کا اونم بدون هیچ تفاوتی روی پرو اورد)
البته پاور شاکی نشو ک حالا چ گروه اصلی چ فرعی کار رو ب نحو احسن انجام نداد
ی گلگی هم از وان ایکس بکنم
درسته واقعا ویژگی های فوق العاده ای داره و طراحی بینظیر(جا دادن سخت افزار ۴ برابر قویتر تو سایز مشابه)
ولی وظیفه ای ک بهش محول شده واقعا سنگینه(۴کا ۶۰ فریم hdr)
پسرجان کی اینجا گفت نمیتونه رو شصت فریم و فورکا بیاره؟واقعا با همین چشای داغونت تری درکار شدی؟ :doctor:
عناوین این شکلی و انلاین دارن فراگیر میشن و هر روز تو یه لباس و نام دیگه عرضه میشن چیزی که مشخصه و دوستان همه تایید می کنن و قبول دارن که نسل ۸ ازش خالی شده شاهکار های داستانیه
عنوان های نسل هشتمی کمی تو راهن که قراره شاهکار بشن اما اگه واقع بین باشیم نسل هشت کم و بیش تموم شده
فقط باید یک بخش پر کنند برای نرخ فریم رزولوشن بازی ها بر روی وان ایکس.خب به جای این که این همه خبر بدید می تونید یک جدول بسازید که تمام بازی ها رو لیست کرده باشه. :lashes:
گروه نویسندگی این سایت خودکفا نیستن فقط ترجمه بلدن!!!
Norton_sec
اینطور نیست . مترجمای گیمفا کاملا حرفه ای هستن . مشکل اینه که مگه آخه خبرای ایکس باکس هم خودکفایی میخواد واسه ترجمه ؟! کل خبراشون توی این چند ماه شده این : بازی x ، روی وان x ، کیفیت ۴K یا تلاش میکنن برسونن بهش ! 😀 😀 یعنی خبراشون کلا تکراری هستش !
داداش منظورم آیتم های اختصاصی هستش اینجا جز مجله و نقد بازی و ترجمه هیچ آیتم دیگه ای نداره منظورم از از خودکفایی داشتن آیتم های اختصاصی هستش!