گرینبرگ: ایکسباکس تنوع در لاینآپ خود را میخواهد؛ سکوت Gears و Halo به نفعشان است
مدیر بازاریابی ایکسباکس یعنی ارون گرینبرگ (Aaron Greenberg)، طی چند وقت اخیر به صحبت درمورد موضوعات مختلف این برند پرداخته و اخیراً نیز درخصوص لاینآپ آن و سکوت Halo و Gears of War توضیحاتی را ارائه داده است.
گرینبرگ در مصاحبهی خود با دوالشاکرز طی رویداد Gamescom 2017، سکوت استودیوهای فرستپارتی نظیر کوالشین (Coalition) و ۳۴۳ Industries را نکتهای مثبت شمرده است. وی خود را در نقش یک طرفدار قرار داده و گفته که بهعنوان یک طرفدار، میداند که کوالیشن بیکار ننشسته و به سختی درحال کار برروی “یک چیز” است و این دیدگاه برای ۳۴۳ Industries نیز صدق میکند، اما سوال اینجاست که مایکروسافت بالاخره در چه زمانی از پروژههایشان رونمایی میکند؟
در طول دوازده ماه آینده، بازیهای زیادی برای ایکسباکس وان عرضه میشوند و مایکروسافت احساس خوبی به عناوین فرستپارتی خود دارد. گرینبرگ نیز در این مصاحبهی جدیدش نسبت به این عناوین قوی ابراز خشنودی کرده و البته کمی سکوت دربارهی پشت صحنهی آنها را کار بسیار خوبی خوانده است. وی همچنین به این موضوع اشاره داشته که بهتازگی از استودیوی کوالیشن بازدید کرده و برای آیندهی فرانچایز Gears of War “بسیار هیجانزده” شده است. گرینبرگ نسبت به آیندهی Halo هم احساس هیجان دارد.
علاوه بر اینها، ارون گرینبرگ نظر خود راجع به عرضهی نسخهی ایکسباکس وان Black Desert Online در آینده را به اشتراک گذاشته: مایکروسافت متعقد است که برای انتشار بازیهای MMO بیشتر برروی این کنسول فرصت وجود دارد و Black Desert نیز عنوانی مناسب با طرفداران کافی است، ولی هنوز آنطور که باید، در غرب شناخته نشده است. پس حال فرصتی عالی در اختیار مایکروسافت قرار دارد تا با عرضهی این عنوان برای ایکسباکس وان، آن را بیشتر به بازیبازان غربی بشناساند.
با توجه به گفتههای گرینبرگ، ایدهی پشت نمایش مایکروسافت در E3 2017، همین نمایش لاینآپی بزرگ و متنوع از بازیسازان سراسر جهان بوده است؛ از اروپا گرفته تا آسیا و کره و ژاپن. وی میگوید که مایکروسافت “واقعاً خواهان این تنوع” بوده و کارکنان ایکسباکس به سازندگان این بازیها افتخار میکنند.
نهایتاً، ارون گرینبرگ نکتهی بسیار جالبی را متذکر شده و گفته است که همیشه فروش چندین میلیونی بازیها در اولویت قرار ندارد و هدف مایکروسافت، ارائهی آثاری متنوع و گوناگون برای طرفداران و کاربرانش است!
از جدیدترین اخبار مرتبط با ایکسباکس، میتوان به تایید راه یافتن عناوین ژاپنی بیشتر به ایکسباکس وان اشاره کرد. ضمناً مدیر اجرایی مایکروسافت، ایکسباکس وان ایکس را بیشتر از کنسولهای دیگر، با یک رایانهی شخصی گران قابل مقایسه دانسته است. به اتمام رسیدن موجودی پیشخرید این کنسول در کمتر از ۲۴ ساعت و ثبت رکورد جدید در خانوادهی ایکسباکس و کسب بیشترین میزان پیشخرید در تاریخ این برند را نیز نباید فراموش کرد!
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
دقیقا همون چیزی که امروز در پست قبلی راجبش صحبت کردم.
مایکروسافت بهتره اول سری هیلو و گیرز رو به بهترین شکل ممکن برگردونه بعد به دنبال ساخت عناوین AAA جدید بره و ریسک کنه.
این دو فرنچایز اگه ازشون درست استفاده بشه پتانسیلشو دارن که شرایط اکس باکس رو تغییر بدن.
به نظر من جدید بده بهتره خسته شدیم خدایا بسه 😐 مثلا نمیشه که پلی استیشن ده تا گاد اف وار بده بعد چیز جدید نزنه خسته میشیم 😐
قابل توجه مایکرویی ها فعلا کنسول تون ز ی ر کنسول ماست پس غد غد نکنید :rotfl: :rotfl: هروقت اون کنسول دروغین اومد حرف بزنید فعلا ما ۱۰۸۰میزنیم شما ۷۲۰ :rotfl: شماها هزارتومان ته جیبتون نیست ناس بخرید حالا اومدید وان ایکس بخرید :rotfl: قول میدم همون وان تا اخر نسل بیخ ریشتونه :rotfl: ماگیمرای بزرگی هستیم که فور داریم 😀 حالا اگه اونجا میسوزه برید بپرید تو استخر :rotfl: تاریخ دقیقوباز شدن مدرسه ها کی است :rotfl: تاخون در رگ ماست پلی استیشن کنسول ماست
اون دودی که از تو بلند میشه نشون میده کارت از سوختن گذشته میگی چرا
چون داری از شدت درد هذیون میگی
اینقدم به خودت فشار نیار میترکی
چرا موقع تایپ دستات میلرزه :rotfl: میدونم چون از سونی فن ها میترسی :rotfl: عکس کریتوس دیدی میترسی اخی کوچولو
خردسال من ۱۰ برابر کنسول سه طبقه بی خاصیت تو بازی خریدم و دارم تو انحجصاریا رو هم مطمنم نزدی !!! مشخصه عقده کردی فشار روته برو یک سایت دیگه فن ایکس باکس شو خالی شی جوون ناز
مشکل اصلی ما ایرانی ها عقده است. شما حساب کنید وقتی برای اولین بار موبایل اومد تو ایران که جهانه سومه مردم چه رفتاری نشون میدادند تو کشور های پیشرفته چه عکس العملی نشون می دادند.مردمو که نگاه میکنی هر کسی عقده ی یک چیزی داره یکی عقده ی فن بوی بازی یکی عقده ی ۴k یکی عقده ی کنسول داشتن.باید قبول کنیم ۹۰ درصد مردم ما مریض هستن تقصیر خودشون هم نیست.چون همه چی براشون تازگی داره.فکرشون بسته هست.جهان سوم هستن.
اره واقعا بعضیا یه جوری از سونی و مایکرو تعریف میکنن انگار ۲۰ سال مدیر شرکتش بودن
اره واقعا بعضیا یه جوری از سونی و مایکرو تعریف میکنن انگار ۱۰ سال مدیر شرکتش بودن
تاریخ باز شدن مدارس رو بگو بجای حرف مفت :pain:
اره باهات موافقم عقده ای :rotfl:
مثل بچه ها 😐 تمومش کنید این بحثای مسخررو 😐
داداش این کامنتو پرینت بگیر بعدا بده کمیسیون پزشکی، خدمت ایشا.. معافی
این دوبازی کاملا پتانسیل هاشون استفاده شده و تموم هم شده باید حداقل ۵ تا ۱۰ سال کنار گذاشته بشن وگرنه هر ۲ سال عرضه کردنشون هیچ سودی نخواهد داشت!
نسخه های ۴ و ۵ HALO دچار افت شدیدی شدا و همینطور نسخه ۴ Gears of War و نخسه Judgment هم افت شدیدی داشتن با این وضع کنار گذاشتنشون تا چند سال کار منطقی عوضش امروز XBOX بیش از هرچیزی نیازمند IP های جدید و بزرگه که جای مثلث تکراری قبلی رو بگیرن!
چه خبره باو ۵ و ۱۰سال کنار گذاشته بشن تا تو و امسال سونی فنا به ریش مایکرو فنا بخندین بگین بازی انحصاری نداره پس اگه اینطوره انچارتد و … سونی ده سال دیگه باید عرضه شن استدیو های سازنده فورزا نشون دادن که میشه تو فاصله زمانی دو سال دو سال بازی با متا بالا ۹۰ ساخت حالا نمیگم دو سال ولی سه سال زمان برای ساخت بازی های هیلو و گیرز کافی و مناسبه و عنوان خوش ساختی در میاد ازش
اینجور که شما میگید یعنی ماکرو به جز هیلو و گریز چیزی نداره ،داداش منظوره بیشتر بچه ها این هست که ماکرو باید فرانچیز های جدید بسازه که فقط نیاز به هیلو و گریز نداشته باشه
داداش داری اشتباه میزنی
فورتزا موتور اسپورت ورژن ۵ و ۶ نمرشون به ترتیب ۷۹ و ۸۷ شده یعنی زیر ۹۰ هستش یعنی افت کردن
فورتزا هرایزن ۱ و ۲ زیر ۹۰ هستش و فقط شماره ۳ ۹۱ شد که حقش هم هستش.
پس حرف شما اشتباهه
این حجم عقده ای بی سابقه س:|
تو اصلا گیرز بازی کردی یا هیلو تو ته تهش رفتی کمپینگ زدی اونم تو ۳۶۰ !! باو ابن بازیا مسابقات جهانی دارن مولتی جفتشونم تو این نسل از تمام هیلو ها و گیرز ها بهتر بوده داداش پارکتو عوض کن
@xmen و mahdi
رفقا مایکروسافت چندتا بازی غیر از هیلو،گیرز و فورزا منتشر کرد که تونستن نمرات بالا بگیرن؟
ریکور؟؟کوانتوم بریک؟؟رایز؟سانست اور درایو؟ دد رایزینگ؟فیبل یا اسکیل باند؟
بالاترین نمرات در بین انحصاری های مایکروسافت مربوط به همون ۳ فرنچایز بوده.
این لیست رو ببینید
نمرات ۹۰ به بالای مایکروسافت از سال ۲۰۰۱ تا به حال
۲۰۱۶: Forza Horizon 3 ۹۱
۲۰۱۱: ۱٫ Forza Motorsport 4 91 — 2. Gears of War 3 91
۲۰۱۰: Halo Reach 91
۲۰۰۹: Forza Motorsport 3 92
۲۰۰۸: Gears of War 2 93
۲۰۰۷: ۱٫ Halo 3 94 — 2. Forza Motorsport 2 90
۲۰۰۶: Gears of War 94
۲۰۰۵: ۱٫ Ninja Gaiden Black 94 — 2. Forza Motorsport 92
۲۰۰۴: ۱٫ Halo 2 95 — 2. Ninja Gaiden 91
۲۰۰۱: Halo 1 97
اونطوری که تو لیست ثبت شده تنها بازی هایی که نمرات بالای ۹۰ در تاریخ اکس باکس گرفتن هیلو،گیرز و فورزا بودن(غیر از Ninja Gaiden)
شما داری مایکروسافت رو با سونی مقایسه میکنی و نظرت اینه که مایکرو هم باید ریسک کنه و انحصاری جدید بسازه. در صورتی که در این زمینه کاملا متفاوت هستن. سونی در زمینه ساخت انحصاری های جدید همیشه بهتر ظاهر شده و اگه ریسک کرده در بیشتر مواقع موفق شده.
ولی شرایط مایکروسافت متفاوته و نمیشه بگیم چون سونی همچین کاریو انجام میده و موفق میشه مایکروسافت هم حتما باید همین کار رو انجام بده. اکس باکس تقریبا از سری بازی های هیلو، گیرز و فورزا جداناپذیره. و این رو هم در نظر بگیریم که مایکروسافت در نسل هشت سیاست های غلطی رو پیش گرفت که باعث شد به اکس باکس ضربه بزنه و اون رو از رقابت دور کنه. پس اگه بخواد دوباره ریسک کنه ، بازی انحصاری جدید بسازه و اون بازی های جدید هم ضعیف عمل کنن وضعیت اکس باکس خیلی بدتر از اینی که هست میشه.
تا قبل از معرفی وان اکس مایکروسافت تقریبا نسل هشت رو باخته بود. ولی با معرفی وان اکس مقداری امید به وجود آورد و تنها در صورتی میتونه از این کنسول برای بازگشت به رقابت استفاده بکنه که در کنار قدرت وان اکس سری بازی های نمادینشو هم برگردونه.
اگه گیرز ۴ و هیلو ۵ ضعیف تر از بقیه نسخه هاشون ظاهر شدن به خاطر مدیریت ضعیف بود که نه به اندازه کافی بر روی استودیو ها سرمایه گذاری کردن و نه وقت کافی براشون گذاشتن.
ساخت انحصاری جدید و ریسک کردن مایکروسافت برای این نسل دیر هست. همونطور که سونی بازی های جدیدشو در طی نسل ساخت و حالا هم در اواخر نسل داره سری بازی های قدرتمند و نمادینش رو برمیگردونه.(آنچارتد که منتشر شد- تلو ۲- Gow – ریمستر کرش – گرن توریسمو)
و ضمنا بازی هایی مثل گاد آف وار و آنچارتد در هر نسل دو نسخه ازشون منتشر شده. در صورتی که هیلو و گیرز در این نسل هرکدوم فقط یک نسخه داشتن و هنوز جا برای نسخه ی بعد هم هست
نامردا به اوری و لفت فور دد ۱ و ۲ نمره ۸۹ دادن : D لامصب خیلی اعصاب خرد کنه به خاطر ۱ نمره متای زیر ۹۰ گرفتن.ویچر ۲ هم ۸۸ گرفت.
ببخشید من نمیخواستم کامنت بدم یعنی سرکار بودم ندیدم و واقعا در وهله ی اول باید بگم این حجم از بیکاری واسه یه شخص بی سابقست.واله من ۲۷ سالمه اقای حسام نینتندو منو میشناسه همین اقای منفور هم منو دیده تو تلگرام ولی واقعا یه ادم سی ساله چطور این همه بیکاره که از صبح تا شب تو گیمفا باشه که این همه کامنت بده؟؟؟
والله ادم سی ساله دغدغه داره زن داره زندگی داره سفر میره چه مجردی چه باخانواده,کار داره هزاران هزار تفریح داره.
ایا واقعا کسی که از صبح تا شب علایق دیگران رو میکوبه سالمه؟؟نه والله
من کلا ادم تندزبونی ام ولی اطرافیان من منو میپرستن چون جز خوش مشرب ترین افرادم ولی خط قرمز من سلیقه و علایقمه کسی که از صبح تا شب متلک بندازه میکوبمش اونم بد.
از مسئولان گیمفا تقاضا دارم رسیدگی کنن به این شخص وگرنه واسشون مشکل ساز میشه .
راجع به سخت افزاوم بگم آرک توی reddit نقداش هست یه سیستم با ۱۰۷۰ و cpu 6700k نتونسته stable فول اچ دی ۶۰ فریم اجراش کنه انتظار از وان ایکس احمقانست ۴k و ۶۰ فریم.راجع به کیلینگ فلور که بازی شصت فریم و ضعف بازیساز نمود میکنه چون روی پرو native 1080p اجرا میشه با جزییات مدیوم و های.روی ایکس native 1800p و جزییات اخر مثه پی سی.بنچمارکا مشخصه ویچر باکارت ۱۰۷۰ نقطه ی عطف فریمش ۳۹ فریم بوده و تا ۲۳-۲۴ فریم اکثر اوقات میاد پایین.
گیرز و هیلو یونیورس وسیعی دارن و هیچوقتم تموم نمیشن فقط هوش بالا میخواد که دو استودیوی سازندشون هم نوپان ولی توانمند.
راجع به ip جدید دوستان یه سر به لیست انحصاویای اولین اکس باکس بزنن ببینن چندتا فرانچایز عالی داشته.
و ایکس باکس فرانچایز جدید کم نداره state of decay.ori,crack down,sea of thieves هم فراچایز میشه,ashen فرانچایز میشه super lucky’s tale هم همینطور.فقط rare خودش چهار پنج تا فرانچایز داره.
مطمئنا بازم رو میکنه.مشکل ایکس باکسیا نیست شما دوس ندارین و دیزگان رو برتر میدونید واقعا اینو جدی میگم طرفدارای اکس باکس راضی ان حالا ۲۰۱۷ معمولی بوده ولی سال اینده استثناییه state of decay ,sea of thieves ,ashen,crack down 3,ori,forza horizon 4,قطعا بازم بهشون اضافه میشه.e3 بعدی سال AAA هاست ما خوشحالیم بخدا حتی زمانی که ۹۰۰p اجرا میکرد کنسولمونم پشتش بودیم و عشق کردیم شما نمیدونم چرا ناراحتید.بخدا بکشید بیرون از اکس باکس چون فن های لویالش همیشه پشتشن و خواهند بود.
خلاصه مطلب اکس باکس عاشقتیم و همیشه پشتتیم.فیل اسپنسر عاشقتیم
FEEL TRUE POWER
خداییش با تک تک کلماتت حال کردم. ای ول داری پسر.
راست میگی به خدا. اگر این موجود بیکار و بی پول و عقده ای نبود از صبح نمیومد تا بوق سگ تو گیمفا شر و ور بگه.
واقعا برات متاسفم که اسم خدارو برای همچین کامنتی میاری
چوبش رو خواهی خورد نترس
cole train@
caphed
…
وباقی خیلی هم خوب…..امثال این اقا همه جا هستن هم بین سونی غنها و هم بین ماکرو فنها و این بدیهیس
اما یه سوال از شما قشر فهمیده که تقبیح میکنید رفتار اون اشخاصی که تیکه و متلک میندازن یا به سلیقه و تمایلاتتون توهین میکن که خیلی هم بجاس!در مورد حالا امثال علی پاور یا خاور یا هرچی….که یه مورد NATIVE4K همون ارام نذدری که کلی تحقیر و توهین میکنه هر چی هم که خواسته حواله کرده حالا اون نویسنده اقای کاوش یه موردش رو هم اشاره کرد چرا تایید نکرده..بگذیرم…ندیدیم برا یبار هم که شده همینطور که طومار مینویسید و سرزنش میکنید که درسته و منم با کامنتهای این اقا ی علی پاور اصلا موافق نیستم ولی با اون NATIVE4K یا ارام نذدری هم همینطور برخورد کنید بخواید احترام بزاره به بقیه کم چرت بگه کم توهین کنه نه محترمانه با همین لحن خودتون…..تو مواردی که مربوط به سلیقه شماس بلافاصله گله ایی میریزید رو طرف ولی اگه یکی از بین خودتون بیاد همون عمل رو اوجام بده نمیبینید یا نهایتا بگید داداش با کنسولت حال کن… لطفا نیاید بگید کاره اونم غلطه…نه چرا همینطور با اینطور کامنتها جلوشو نمیگیرید…. چرا نمیگید ببنده…
rez@ya من خیلی کم تو پستای سونی میام اگرم اومدم همیشه منطقی نظر دادم و حتی تشویق کردم عزیزان سونی فن رو.من باکسایی مشکل دارن که به سلیقم توهین میکنن.من و ممدرضا اتفاقا به همون ارام یکی دوبار گفتیم رفتارت زشته نکن ولی کوگوش شنوا.شما هم دقیقا مثه ماحق دارید تو گستای سونی دفاع کنید از سلیقتون و کسایی که توهین میکنن رو ریپورت کنید و پیگیر بن شدنشون باشید.من واقعا خسته شدم دیگه از این وضعیت.واقعا یسریا نخاله هستن و باید جلوشونو گرفت.
اون اشخاصی که شما نام بردی همه میدونن میاد یه چرت و پرتی درحد دوتا جمله میگه و میره و همه هم میدونن بچه هست.اگه همین خاور هم مثه اونا بود ما خوشحال میشدیم.ولی این بنده خدای مریض انگار ما ارث باباشو میخوایم ورداریم بدیم اکس باکس بخریم.اقا یه بار گفتی دوبار گفتی صد بار گفتی.تو هدفت فقط کرم ریختنه و اینقد بیماره میشینه واسه تک تکه کامنتا جواب میده.اونا بچه ان ولی این بنده خدا هزار تا مشکل عقلی و روحی داره.بیچاره عکس خودشم نذاشته بود رو تلگرامش حتما قیافه درب و داغونی ام داره که نمیزاره.من میدونم داره باهزارتا کمبود دست و پنجه نرم میکنه و بابت نداشته هاش حسرت میخوره ولی انسان این رسمش نیست.بخدا بیاد مثه ادم بگه من اینو ندارم نامردیم واسش نخویم.اقا بیا بگو مشکلتو کنسول نداری بیا برات میخرم مشکل روحی داری بیا ببریمت پیش روانشناس.سرویس کردی ملت رو.اخه کدوم سی ساله ای اینقد علافه؟تو اگه دلسوز ملتی اول به فکر خودت باش چارسوا دیگه میخوای زن بگیری یه اسمون جول میمونی این وسط.الان ساعت شیش صبحه من پا شدم برم سرکار والله تا یک و دو گوشیمو دستم نمیگیرم تایم این کارا رو ندارم.تو اگه سی سالته اینقد تفریح داری که نیای پلاس باشی گیمفا.والله من پنج و شیش میرسم خونه سریع میرم gym یه وزنه میزنم تا دوش میگیرم و اماده میشم میشه ۷-۸ شب بعدشم یا با خانواده یا با رفیقام میرم پی عشق و حال یک شب میام خونه یه سر به گیمفا و بقیه سایتا میزنم.این بشر نه کار نه تفریح نه رفیق مفیق هیچی نداره.شرط میبندم هجده سالشم نیست.
ببین تو که هیچی خاور,خدا هم بیاد سلیقه ی من عوض نمیشه و اکس باکسیا پای علاقشون استوارن.از مال بابای توام پول کنسول نمیدیم والله.ملت سالی دوتا گوشی عوض میکنن این از تراز مالیه خانواده ها دم میزنه.طرف داره که میخواد بخره.اگه پی اس فنی افلاین گیمرم که باشی بالاخره اکانت پی اس ان که داری؟پی سی بازی اکانت استیم داری؟مگه نمیگی گیرز ۴ رو هارد نمیمیره درست؟اکانت لایوتو بده مام باهات بازی کنیم که صحت حرفاتو ثابت کنی.یدست کواپ گیرز بزنیم باهم.چون گیرز ۴ فقط تو استور ویندوز ده هستش و حتما باید اوریج بخری.اگه راست میگی گیرز زدی اکانت لایوتو بده خودتم نداری همون اکانت اشتراکی که بهت دادن میشه باهاش انلاین بازی کرد اونو بده.ضمنا راجع به کواپ همیشه هوش مصنوعیه همکارا توی گیرز بالاست و مثه بقیه گیم ها شلغم نیستن پا به پای ادم میزنن هم گیرز هم هیلو.ولی من پیر شده ی گیرز والله تو هاردکورش مردم چندبار.پس اگه بازی کردی منتظر اکانت لایو پی اس ان و استیمتیم.اقایون حرفم غیرمنطقیه؟
@coltrain
گرامی بارها شده فرمودی یه گیمری و از بازی زیبا لذت میبری حتی پلی ۴ هم داری که خیلی عالی این نگرش..منم م عقیدم با شما هر خبری از زلدا منو تحت تاثیر قرار میده با اینکه نمی تونم تجربش کنم ولی از برای تولید همچین محصولی خیلی خوشحالم.. کل حرفم این بود شماها که خیلی منطقی و بدون فن بازی نظر میدید و البته همچون جناب cuphed گیمر واقعی هستید لطفا همینطور که مقابل این کاربر اینطور تند موضع میگرید مقابل اون دسته که کل کامنتهاشون بع کنسول اب اسکیل و سه طبقه و…. ختم میشه هم همینطور با همین ادبیات موضع بگیرید تا اونام بدونن با این نوع رفتار جایی بین شما ندارن…
دوم علی پاور عزیز مشکل این تعداد کامنت یا انتقادت نیس اتفاقا جاهایی هم درست میگی ولی بدون اگه کلی حرف درس و بجا هم بزنی ولی یه خط توهین کنی حالا به سیلقه به انتخاب یا فهم گیمرا کل کارو خراب میکنی…ببین کل هدف من از خرید کنسول سونی سه سال پیش تقریبا یا شاید بیشتر رویای تجری last gardian فومیتو اوئدا بود و همینطور چون نسل قبل هم کنسول تهیه نکردم به دلایل موجه خیلی امید داشتم soc یا ایکو ریمستر بشن میبینی اینا دلیل من برا خرید بوده که شاید شمها نپسندید این عناوین رو تازه اون زمان خبری هم این عناوین سونی نبود یه بازی که ده سال توسعه اش طول کشید حتی امیدی به انتشارش هم نبود انگیزه من بود برا خرید….حالا ببین اون کسی که بر خلاف شما عاشق گیرز یا هیلوس چه باید بکنه..یا اصلا اون برند رو دوست داشته باشه خاطره داشته باشه بالاخره نسل قبل که بد نبودن..انتقاد خوبه اما اینیکه بیای دائم این و اون رو ناتوان از انتخاب مناسب ببینی و بخوای که اونطور که شما فکر میکنی اون بنده خدا هم فکر کنه این اشتباس به نظرم بیشتر موجب تنش میشه ببینم دوس داری هموطنت رو برنجونی؟؟؟؟
داداش
مرسی از حرف حق زدنت
ولی چرا هیچکی به اون همه ماکرو فن نمونش همین آقای Cole train کسی چیزی نگفت؟ ۲۴ ساعت فوش میده و به بنده گفت الاغ و بار ها به من توهین کرده؟
الان تائید نمیشه :rotfl:
ممدرضا از رایز و سانست صحبت کردی ولی من تکمیلش میکنم.چه سانست چه رایز فیل اسپنسر پیشنهاد ادامشو داد به کرایتک و اینسامنیاک.اینسامنیاک از مایکرو خواست حق ip رو بهشون بده که مایکرو قبول نکرد.رایز قراردادش واسه زمان متریه.یکی از اشتباهات تمام نشدنیه متریک این بود پول میداد انحصاری میساختن ولی حق ip رو ازشون نمیگرفت و فقط یک شماره انحصاری میشد.اسپنسر به کرایتک گفته ip رو به مابدین و تحت نظارت ما شماره ی بعدیشو بسازین که کرایتک قبول نکرد.الان به فلاکت افتاده و دوباره به موس موس افتادن و برگشتن سمت مایکرو.سانستم شک نکن اینسامنیاک بعد پروژه اسپایدرمن میاد و سیکوئل بازی رو میسازه.اسپنسر خوبیش اینه تمام انحصاریا رو کاملا مال خودش میکنه و حق مالکیت ip واسه مایکرو میشه.شک نکن سانست ادامه گیدا میکنه ولی رایز رو نمیدونم
دقیقا مشکل همینجاست فرشید جان که متریک زیرک نبود چون اگر میبود الان تایتان فال یک ip متعلق به مایکروسافت بود در عین حال الان صحبت درباره متریک بی فایده هست بازی ای مثل کوانتوم بریک که ip اون متعلق به خوده مایکرو هست ۱۰۰درصد میدونم بازیش کردی و عنوانی هست که بسیار پتانسیل ادامه رو داره و اگر یک بخش مولتی جذاب بهش اضافه بشه چه بسا بسیار موفق تر از نسخه اول خواهد شد و برای دوستاران بازی های داستان محور یک برگ برنده هست اما خب فکر نمیکنم اسپنسر حرکتی زده باشه از اون طرف بازی ای مثل رایز هم پتانسیل بالایی داره و حالا اگر کرایتک فروشنده ip نیست چاره ای نیست و اسپنسر باید تا الان برای ساخت نسخه دوم اقدام میکرد هرچند ip متعلق به خودش نباشه اما باز تبدیل به یک بازی انحصاری میشد که بسیار به لانچ کنسول جدید کمک میکرد مایکرو هم در سبک هک اند اسلش دست خالی نمیموند در کل حرکت های مثبتی انجام شده ip های جدیدی هم در راهه که من بسیار بهشون امیدوارم اما اسپنسر باید برای ادامه عناوین کوانتوم بریک یا سانست یا رایز وارد مذاکره میشد که فعلا خبری ازشون نیست
فعلا تا e3 باید صبر کرد ببینیم چی میشه
الان عقل کل میاد میگه برا پیسیم میاد پس مبارکه پیسی بازا :rotfl: خدایی سیرک وضعیتش از وضعیت کامنتای گیمفا بهتره
فرض کن:
طرف میاد میگه اطلاعاتتون پایینه یا انگلیسیتون ضعیفه.حالا سوتیاش رو ببین.
سوپر لوکی تله
سیفان فیلتر
پلی استیشن ۱ سال ۱۹۸۷ ساخته شد
فکر میکنه از نویسندگان گیمینگ بولت و پی سی ورلد بیشتر بارشه و میتونه با ۵۰۰ دلار پی سی ببنده ۴k و ۳۰ فریم ثابت بازی کنه! منبعش هم عالیه. یوییییییی توووبه !
فکر میکنه دیجیتال فاندری و سایت های دیگه و سازنده ها پول می گیرن از مایکرو تعریف کنن!
میگه گیرز آف وار ۴ روی هارد مرگ نداره!
میگه کاپ هد آسونه! والا سازنده هاش دیشب داشتن ۲ نفره بازی می کردن یه مرحله رو نتونستن با برد تموم کنن!منتقد ها هم نقداشون رو از دموی گیمزکام میخوندم قشنگ معلوم بود جر خوردن.
میگه فورزا کلا ۴ تا علف داره و GT گرافیکش بهتره.
میگه اساسین گرافیکش خوب نیست.
میگه وان ایکس ضعیفه چون آرک رو نمیتونه ۴k اجرا کنه(روی پرو ۷۲۰p و ۶۰ فریم یا ۱۰۸۰ و ۳۰ فریم اجرا میشه و روی وان ایکس ۱۰۸۰p و ۶۰ یا ۲k و ۳۰ فریم)
میگه چون ایکس باکس بازا گرافیک دوست دارن و پس کاپ هد و اوری و … بدردشون نمیخوره.
و هزارن “میگه” دیگه که حالش نیست بنویسم.
الانم میاد به من میگه ای مایکرو فن بی ادب با آی دی اصلیت بیا نه اکانت چهارمت. یه لیست پرفروش ترین کنسول های تاریخ هم تهش میزنه میگه اطلاعاتت رو ببر بالا.
تا به عمرم کسی به اندازه “علی خاور”
روی اعصاب و مخم نرفته گه زده به سایت
خودشم نمیفهمه از ۷۰ نظر ۵۷ تاش برای علی خاور
یذره شعور داشته پسر.
خداروشکر مدرسه ها شروع میشه از مهر از دستت یه نفس راحت بکشم
ب جای طومار نوشتن تمرین های ریاضی وانشاء بنویسی
یکی یه پلتفرم برااین بخره بره بازی کنه وقتشو داخله این گیمفا هدر نده انقدر بیکار حدااقل بازی کنه دیوانمون کرد
ب قران از دست این بشر رفتم زومجی ثبت نام کردم نظراتش نیست ی نفس راحت کشیدم
تو رو جان هرکی دوست داری برو همون پردیس گیم والا اینجا هم چندبار انداختندش بیرون دوباره میاد
این “علی خاور” ابروی هرچی سونی فن برده
واقعیت
اقا تایید کن به اینجام رسیده !!!!
داداش دیدم تو سایت همسایه هستی اینجا نیستی ناراحت شدم متاسفانه خیلی از بچه ها دارن مهاجرت میکنن
نوکرم داداش من شمارو به عنوان یک psگیمر نمونه میشناسم..
متاسفانه همه جا ازاین افراد سفله وپست هست !
یک دیالوگ فیلمی میگه
قاضی- شما ۲۰ نفرو کشتید آقا
متهم – من برای دفاع از خودم کشتمشون
قاضی – بله ولی سوال اینجاست چرا یک نفر باید اینهمه به دفاع از خودش نیاز داشته باشه؟
الآن دقیقاً مسئله علی پاور هستش. چرا این همه آدم با علی پاور مشکل دارن نه با کس دیگه. چرا فقط علی پاور به همه جواب میده. چرا یکنفر باید برای دفاع از خودش اینهمه کامنت بده
داداش هرجور بلدی زبون بریز زیراب منو بزن خوب؟
همه با من مشکل دارن؟ همه کین؟ فنای ایکس باکس؟ طبیعی هستش
رفیق های آقای ایکس ؟ طبیعی هستش چون به رفیقشون گیر دادم
مولتی اکانت ها؟ طبیعی هستش
این که میگی همه نمیشه ولی
زیراب بزن. اصلا من بن شم نشم. همه سایت با من بد شن خوب؟
ولی من تو و امثال تورو حلال نمیکنم. امشب ممکنه دلت خنک هم بشه. ولی یک روزی دنبالم میگردی حلالت کنم. به خدایی که اون بالا نشسته قسم حلالت نمیکنم. مگر همین امشب اعتراف کنی که چون به رفیقات گیر دادم مثلا داری جو سازی میکنی
به اینکه حلالت نمیکنم
اولاً اینکه هرچقدر باهات بد باشم به هیچ وجه من الوجوه باعث نمیشه بخوام اینطوری ناراحتت کنم. یجورایی وقتی میبینم انقدر بد برداشت میکنی از خودم هم بدم میاد. میتونی حلال بکنی یا نکنی. امیدوارم کینه به دل نگیری.
معذرت میخوام. نه بخاطر حرفم. بخاطر اینکه ناراحتت کردم
من کی به سوئیچ گیر دادم که میای جو سازی میکنی آقای حسام خان؟
یکبار بیخودی به من گیر دادی منم به تو گیر دادم
داداش نه تو رو حلال میکنم نه امثال تو رو
یک روزی چوبیش رو میخوری
الان سنت جواب نمیده به حرف من
اینا حیفن اینجا نباید بمونن باید برن اونجا
تو پست مربوط به فورزا میگن بازی افت فریم داره در حالی که فورزا ۷ با رزلوشن و تکسچر ۴k تا ۹۰ فریم تونسته اجرا بشه روی وان ایکس. ازم منبع خواستن که گذاشتم متاسفانه تایید نشد اینجا لینکشو میذارم شاید دید
https://www.google.com/amp/amp.hothardware.com/news/early-xbox-one-x-benchmarks-give-sneak-peak-at-4k-gaming-power
ایشون جعلی هستش. بنده مدرک هم دارم. ولی تائید نمیکنند
آیدی اصلی این آقا شماره ۲ آخرش نیستش. اسم ایشون رو اینجوری سرچ کنید
gamefa.com Cpt.macmillan
خودتون ببینید
این مطلب
تماشا کنید: Path of Exile برای ایکسباکس وان معرفی شد
رفتی نبش قبر کردی ؟ اون یکی اکانتم بن شده.
الان میرم عکس اون اکانتمو عوض میکنم ببینی خودمم یا نه 😉
خیلی خوش شانسی اون یکی پروفایلم پسوردشو فراموش کردم.
ولی قطعا دوستان قدیمی منو شناختن.
اگر اون اکانتت بن شده بود اسمش پریده بود. کم دروغ بگو
حلالت هم نمیکنم
برو خوش باش
نظر هم خیییییییییلی کم خواهم داد گریت نگیره بری با ۴۰ تا ایدی بیای
@Aurora_Ubisoft
:yes: کامنت خوبی بود
آقای علی پاور ببین ما دشمنی باهات نداریم ولی بیشتر مواقع نظراتت یا تکرار مکررات هستن (اونم خیلی خیلی زیاد!) یا توهین به بازی یا پلتفرم مورد علاقه یکی دیگه هست که اونم اگه یه نفر بیاد دفاع کنه احتمالا میگی”کم اطلاع”، “مایکرو فن” (اونم طوری میگی که انگار فحشی چیزیه!، خب خودت یکی از مثال بارز سونی فنیان هستی مرد حسابی!) یا کامنت های فوق طولانی که محتوای زیادی هم ندارن (به خدا یه کامنت ۲۵ خطی رو میتونی تو ۵ خط خلاصه کنی همون منظور رو هم میرسونه!) که آخرش هم یه منبع میچسبونی که بگی “آره دیگه من از همه بیشتر میدونم”
ببین مسئله دونستن نیست، مسئله احترام گذاشتن به سلیقه دیگران هست، کاملا حقته که از یک بازی یا پلتفرم خوشت نیاد، ولی تحمیل کردن نظراتت به دیگران اینو نشون میده که فکر کنی برتر از افراد دیگه هستی، که اونم مسلما خود خواهی تو نشون میده، پس خواهش میکنم کمی به نظراتت نگاهی بنداز، چون من پتانسیل یه مرد خوب رو میبینم که تو تاریکی و لجن فن بازی افراطی فرو رفته!
(راستی خواهش میکنم هر کسی که سر راهت پیدا کردی رو “پسر خوب” صدا نکن، ممکنه افرادی باشن که از لحاظ سن یا اطلاعات خیلی بیشتر از تو باشن، و اینطور گفتنت یه حالت طعنه دار پیدا میکنه که جالب نیست!)
امیدواردم ناراحت نشده باشی و اینارو به عنوان یه توصیه دوست قبول کنی!
تو که راست میگی
کامنت های من محتوا نداره
کامنت های Feel true power و فوش و تعریف بیخودی از فیل اسپنسرو و ۴کی واقعی اینها همه بار اطلاعاتی بالایی داره
نون حلال یک سری نخوردن که اینجور زیراب ملت رو به دروغ میزنن
منبع = حرف من با سند هستش = حرف از من نیستش هنوز بچه ای اینو نمیدونی
احترام به سلیقه دیگران؟ احترام به یک تیکه آهن پاره از احترام به یک انسان بالاتر شده جدیدا؟ این همه فوش به من میدادن کجا بودی؟ چرا یکدفعه نیومدی بهشون بگی آقا بی ادبی نکنید فلان؟ یکدفعه از ناکجا آباد پیداتون میشه و ضد من نظر میدید پشت سر هم
من هیچ وقت نگفتم برتر از دیگران هستم. شما سن هاتون کمه اینجوری فکر کردید
آره اطلاعات ملت اینجا خیلی بالاست. تو این مدت دیدم. از اجرا نشدن گرافیک بازی ها در ۲کی در ۱۰۶۰ و ۴کی در ۱۰۷۰ و فروش بالای پراید و تلفظ صحیح بازی و ….
راست میگی تو
نه بابا ناراحت چیه.ببین من خودم خدای این حرفهام. ۴تا جمله هم آخرش میزاری که آره امیدوارم ناراحت نشده باشی فلان. مثلا میخوای با پنبه سر ببری . جمعش کن. تو اگر مرد بودی اون روزی که ملت این همه فوش میدادن جلوی یکیشون رو میگرفتی
اصلا من بگم کنسول ایک باکس آشغال؟ طرف باید بیاد بگه پلی ۴ آشغاله؟ یا به من فوش بده؟ مگه فوش به کسی از خانوادش دادم؟ چطور فوش ناموس تو سایت میدادن تو نبودی؟
ادمین مرد باش. برای این رو تائید کرد. دفاع منو هم تائید کن پس
**************************************
داداش من آمبرلا رو یومبرلا تلفظ میکنم یادم بمونه. تو اومدی از من ایراد بگیری؟
بعد کم من گفتم پلی ۱ سال ۱۹۸۷ ساخته شده؟ کامنتش رو برام بیار
سیستم ۵۰۰ دلاری رو براتون بارها لیست کردم و نویسنده گیمینگ بولت یک نویسنده مثل همین آقای مددی هستش. دلیل نمیشه تو سخت افزار چیزی بارشون باشه .
منبع یوییییییییی توبه اینجوری نوشتم شیلتر نشه سایت. دوما همون یوتیوب هستش که دیجیتال فاندری جونت ویدئو هاش رو روش میزاره. اون منبعی هم که گذاشتم ۴۲ هزار نفر زیرگروهش هستند. بنچمارک بازی ها رو هم تو ویدئو نشون میده. جادو و دروغ نیست
گیرز ۴ روی هارد روی کامپیوتر بازی کردم خداشاهده به جان خودم از یارام کلی فاصله گرفتم رفتم تو شکم ربات ها. شلیک کردن افتادم زمین. ۲ساعت از اون عقب یارم اومد بهم هلس داد و یارو ربات دشمن مثل بز نگاه میکرد و نمردم :rotfl: :rotfl:
کله فنجونی اگر ویدئوی هاش رو نگاه کنی تو مرحله که دستش رو میزاره رو تیر و آسونه. تو باس هاش هم بعضی هاش خیلی آسونه. اگرم ۲نفری بری که زندش میکنه اصلا نمیمیره. پس آسونه
فورتزا ۴ تا علفه . شما گرافیک بازی رو با گرافیک فورتزا هرایزن یک مقایسه بکن متوجه بشی
اساسین گرافیکش بالای بالا نیست این ورژنش. همه هم قبول دارن. مگر متعصب روی اساسین
وان ایکس اگر قوی بود آرک رو ۴کی واقعی میاورد . همینطور اساسین و کیلین فلور رو
پ نه پ ؟ ایکس باکس بازا گرافیک دوست ندارن؟ پس برای چی میخوان وان ایکس بخرن؟ برای گرافیک بیشتر و۴کی واقعی. این همه دارن به خاطر گرافیک بیشتر تام رایدر کامنت میدن دیگه. بعد کله فنجونی؟ سوپر لاکی تیل؟ کرک دان؟ اشن و .. گرافیک داره خدایی؟
بی ادبی رو که همه سایت شاهدن. شما هم ماکرو فنی خودت اعتراف کردی میخوای ایکس ابکس وان ایکس بخری
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
حالا سوتی های ماکرو فن ها از بزرگشون تا کوچیکشون
طرف میگه فروش پراید چون تو ایران زیاده پس پراید بهترین ماشین دنیاس
اون یکی Cuphead میاد میگه ۱۰۶۰ تو ۲کی یعنی فول اچ دی هم مونده در صورتی که ۴کی هم جواب میده فریم بالای ۳۰ تنظیمات الترا
اون یکی Cole Train میگه سایت goro3d ( اسم سایت Guru3d ) هستش. میاد میگه ۱۰۷۰ تو بازی ویچر و گرافیک ۱۰۷۰ به زور ۳۰ فریم میده. با اینکه براش بنچمارک از همون سایت گورو و بازی ویچر گذاشتم که تنظمیات الترا و ۴کی تونسته فریم ۴۲ بیاره. بعد کم اورده میگه الاغ به من.
جالبه آقای ماکروسافت ایکس هم میان به دفاع از ایشون میگن با آدم های سطحی و متوسط بحث نکن :rotfl:
آقای ماکروسافت ایکس اومده کامنت داده که مضمونش میشه قدرت ایکس باکس وان از کامپیوتر بیشتره. همین آقا میاد میگه گرافیک بالا و ۴کی واقعی فلان.میگه چاشنی بازی گرافیکه. بعد خودش میشینه روی ۳۶۰ اویل ویتین میزنه. تازه براش پرفروش ترین کنسول ها و بازی های تاریخ رو لیست کردم و همه شاهدین چه جوری جواب منو داد
اون یکی ماکرو فنه هنوز اسم بازی فوتزا هرایزن رو بلد نیست.اون وقت میاد از من ایراد میگیره
من دارم از لست تعریف میکنم. ماکرو فنه میگه یک رقیب قوی مثل اورواچ جلوش بود 😯 لست ۲۰۱۳ اومد و اورواچ ۲۰۱۶٫ اون آنچارتد بود بنده خدا
ماکرو فنه میاد میگه چون رابط حافظه وان اکیس ۳۲۰ هستش از ۱۰۸۰ هم قوی تره چون ۱۰۸۰ ۲۵۶بیته
اون یکی ماکرو فنه میگه وان ایکس از کامپیوتر هم سبقت گرفته
اون یکی میاد میگه اسپنسر یک خداست :rotfl: آدم دروغگو خدا هم شد
کم هم میارن میرن با چند تا آیدی میان فوش میدن و مسخره میکنند و جو سازی.
و …… که حالش نیست تایپ کنم
پسر جون تو میخوای از من سوتی بگیری؟ الان میره با آیدی دوم میاد فوش میده 😀
اینم مدرک از ۲تاش. بقیه رو هم میتونم بزارم اگر بخواید
http://uupload.ir/files/iflc_untitled-2.jpg
http://uupload.ir/files/evqh_untitled-1.jpg
http://s9.picofile.com/file/8304989200/2017_08_29_194515.png
این از اون کامنتت در مورد ps1 1987 :rotfl:
فکر کردی خبرنگار میاد مقاله تحلیلی می نویسه؟ :rotfl: خار منطق :laugh:
با نصف کامنتت هم به تمام حرفایی که ازت نقل کردم اعتراف کردی :rotfl:
gtx 1070 هم نمیتونه آرک رو ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بیاره چون بهینه سازیش داغونه. بعد انتظار ۴K از وان ایکس داری؟ بازم خار منطق.
هیچ کس قبول نداره از زبون بقیه حرف نزن.گرافیک اساسین خیلی بالاست همه سایت ها هم وقتی یک گیم پلی ازش منتشر میشه از کلماتی مثل “شگفت انگیز” یا “باور نکردی” برای گرافیکش استفاده میکنن و لقب the most beautiful assassins creed ever made رو بهش دادن :-))
حرفات همشون بوی بی منطقی میدن.از همون فیلتر شکنت استفاده کن به خودت مثبت به بقیه منفی بده :rotfl:
بقیه نظرت هم بهم ربطی نداری برو به همونا گیر بده نه من :-))
انقدر سطح اطلاعاتت پایینه که از سایت همسایه شوت شدی بیرون از اینجا هم شوتت کردن بیرون و قرار بود اگه بن بشی دیگه برنگردی که برگشتی.فیل از تو راستگو تره.
تهمت هم میزنی بعد به بقیه میگی بی ادب.فقط شعورت نداشتت رو اینجوری نشون میدی.
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
وقتی میگم بیخودی جو سازی میکند و دروغ میگید یعنی این
جمله ای که من تو عکس توشتم اینه. خودتون هم ببینید.
اولین متال گیر که کلی آپشن مخفی کاری وخلاقیت داشت و کلا صنعت گیم رو انقلابی تکون داد تو پلی ۱ سال ۱۹۸۷ اومد. درسته؟ عکس رو ببینید قضاوت کنید . الان من چی نوشتم؟ نوشتم بازی متال گیر که فلان کرد در سال ۱۹۸۷ اومد. دیدی یک روده راست تو شکمتون نیست؟ من تو این جمله؟ یا تو عکس شما؟ نوشتم پلی ۱ سال ۱۹۸۷ اومد :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
همینجوری جو سازی میکنند علیه من
شما قضاوت کنید
گفتم تو پلی ۱ اومد. نگفتم پلی ۱ اومد. گفتم توووووووووو توووو تووووووو پلی ۱ اومد
یعنی روی پلی ۱ اومد
یعنی اینقدرم سواد ندارید ؟
چقدر دروغ میگید خداییش
باید بگم که پلی ۱ سال ۱۹۹۴ به بازار اومد و سال ۱۹۸۷ اصلا وجود نداشت هنوز و این بازی برای کامپیوتر های msx2 اومد
خیلی باحالی. 😐 سال ۱۹۸۷ اصلا پلی ۱ نیومده بود که متال گیر براش بیاد 😐
آهان خوب اینجا من دورغ نگفتم
من سرچ کردم متال گیر و این سایت اومد. منم اصلا حواسم نبود این متال گیر اون متال گیر نیست. یک اشتباه بوده نه دروغ
https://www.google.com/search?q=metal+gear+release+date&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab
فقط ب آخر کامنتش توجه کن:حالش نیس تایپ کنم.اگ حالش بود چکار میکردی کاکو
lastofus@
ماشالله به قلم فرسایی :dog:
داداش خسته نشدی از این حجم ترول کردن!! 😛
به حق انتخاب دیگران یکمی احترام بذار :sweat:
خداوکیلی ببین. ترول سایت هم به ما گیر میده. حلالت نمیکنم
حالا برو خوش باش
http://uupload.ir/view/drqw_screen_shot_2017-08-29_at_8.21.33_pm.png
حق داری یادت نیاد دروغگو کم حافظست
دروغ پشت دروغ. آقا جان هرکی دوست دارید عکس رو ببینید من چی نوشتم
این رو نوشتم. تو عکسم هستش
*****
اولین متال گیر که کلی آپشن مخفی کاری وخلاقیت داشت و کلا صنعت گیم رو انقلابی تکون داد تو پلی ۱ سال ۱۹۸۷ اومد.
*****
درسته؟ عکس رو ببینید قضاوت کنید . الان من چی نوشتم؟ نوشتم بازی متال گیر که فلان کرد در سال ۱۹۸۷ اومد. دیدی یک روده راست تو شکمتون نیست؟
هدفت چیه؟دقیقا هدفت از کویبدن ایکس باکس و بازیاش و طرفداراش چیه؟که چی بشه؟
اگه هدفت اینه که کسی ایکس باکس نخره باید بگم با این رفتارت برعکس این اتفاق میافته
واقعا نمیدونم ۳۰ سالته یا نه؟اتو عمرم ادم ۳۰ ساله ی سالم و یا به قول خودت با منطقی ندیدم تو یه سایت خبری گیم بیاد یه کنسول و بازیاش و طرفداراش رو بکوبونه (ادم ۳۰ ساله سالم کارای مهمتری برای انجام داره)
شما با با همون کنسولای سونی و بازیاش حال کن کاری به بقیه نداشته باش
چرا من تاحالا یک کامنت از شماها تو سایت یادم نیماد؟ چرا وقتی دیگران فوش میدن شما روشن فکرا نیستید؟ چرا وقتی یکی میاد سونی رو میکوبه شما روشن فکرا نیستید ؟
من بیشتر وقتا فقط نظرات رو میخونم خیلی کم شده نظر بدم ولی شما الان یجورایی بخش نظرات سایت رو خسته کننده کردین و باید یه انتقادی بهتون بشه
و باید هم بگم من مایکروفن نیستم و کامپیوتر دارم ولی خب حرف من چه فایده ای داره از نظر شما همه مخالفای شما مایکروفن بچه سال و متعصب و کور هستن
شما خیلی ادعا ۳۰ ساله بودن و با اطلاع بودن میکنه (با اینکه از خیلی ها شنیدم ۱۵ سالته)
شما هر روز داری میای سایت با لحن بچه گانه و طعنه امیز و دوتا سرچ تو گوگل ،دیگران را بی سواد و بی اطلاع و حتی بچه سال خطاب میکنی و همش میخوای نظرات خودتو به بقیه بقبولونی و همش دنبال دعوا های بین کنسولی هستی و دنبال سوتی گرفتن و مدرک اوردن و مسخره کردن ،قطعا یه نفر با این طرز صحبت کردن و با این نگاه های سطحی به مسائل و دنبال بحث کنسول ها بودن یک فرد سی ساله نمیتونه باشه مگر اینکه کمبود فکری داشته باشه،این بحث ها نشون میده شما تو دنیای واقعی کسی قبولتون نداره و میخواید تو یه سایت نظرات خودتون به بقیه بقبولونید
حالا با این کار هات میخوای به چی برسی؟ هی میگی مایکرو فن بی منطق و بچه سال و پسر جون و مدرک مدرک بیار . قطعا کسی که از این کلمات استفاده میکنه نمیتونه یه فرد بالغ باشه چون فقط افراد بین ۱۰ تا ۱۲ سال دنبال بحث و دعوا این مسخره بازی ها تو یه سایت هستن و از این کلمات استفاده میکنن و بعد هر جمله از یه ایموجی طعنه امیز استفاده میکنه و هی میگی منطقی هستم(البته من افراد با این سن دیدم که سطح درکشون خیلی بیشتر از سنشون باشه)
سعی کن عقده های درونی را جاهای دیگه خالی کنی، لحن صحبت کردنتم که خیلی بچه گانه است سعی کن روش کار کنی که بعدش بتونی ادعای ۳۰ ساله بودن بکنی،از همین کامنتی هم که گذاشتی با این لحن صحبت کردنت میشه فهمید که سطح فکرتون در حد بچه های ۱۰ ساله هم نیست
در کل فقط یک جمله میتونم استفاده کنم برات از صمیم قلب برات متاسفم
آخرشم وقتی جوابش میدیدی میگه تو سواد نداری و کور متعصب هستی
نه بابا با سوادید ماشالا
همه دیدن سطح سواد شمارو
منتهی نمیان پشت من وایسن یک موقع مثل من دشمن پیدا نکنند
به اینکه همشون شاهدن کی فوش میداد کی اطلاعاتش پایینه کی بالا
برات متاسفم
منم برای خودم متاسفم که وقت و انرژی گذاشتم اطلاعات شما رو ببرم بالا
حالا اگرم تیکه انداختم به خاطر توهیناتتون بود. شماها شروع کردید.
ولی این جوابمه
زیاد خودتو درگیر نکن. اینا اول باید بفهمند که کنسول با pc فرق داره. یعنی اگر بازی های انحصاری روی pc هم عرضه بشوند مشکلی برای اکس باکس پیش نمیاد. کنسلول پلیر ها کاری با pc ندارند(حالا به هر دلیلی)
در مورد اطلاعات آقایون هم بگم انقدر حرف های تکراری میزنند که اگه چیز خوبی هم توش باشه دیده نمیشه.
حالا ایراد هایی که به دیجیتال فاندری میگیره واقعا عجیب اند. هر دو بازی ویچر و متال گیر ثبات فریم بهتری روی اکس باکس داشتند ولی خوب فاندری حتما پول گرفته.
برای فورزا هم: زیبا ترین ریسینگ تا به حال ساخته شده.
از یک چیز شما ماکرو فن ها خوشم میاد. همیشه تمام حقیقت رو نمیگید
بسیار بچه های بدبختی تشریف دارید
کامنت بنده رو درباره متال گیر و دیجیتال فاندری برو بخون بد بیا جو سازی کن
دیجیتال فاندری اولا ۲۴ ساعت بد پلی استینشن رو میگه. دیگه از پست هایی که تا الان تو سایت گذاشته شده مشخصه
دوما تو دیجیتال فاندری تو همون مقالش یک عکسی هستش که کیفیت گرافیکی بازی متال گیر بهتر از نسخه پلی ۴ هستش. ولی من عکس هاشو براتون گذاشتم که دیدید چقدر رزولوشن ۱۰۸۰ روی پلی و ۹۰۰ روی ایکس باکس فرق دارن. علت اینکه فریم تو ایکس باکس بهتره این هستش که رزولوشن پایین تری داره. شما اگر واقعا چیزی حالیت بود میدونستی که رزولوشن هرچی بالاتر بره فریم پایین تر میاد. میتونی این حرف منو تو بنچمارک های گرافیک ها هم ببینی که وقتی رزولوشن QHD یا ۴k میشه فریم میاد پایین تر.
این چیزی بود که من گفتم. ولی دیجیتال فاندری ماشالا یک جوری نشون داده که آره پلی ۴ بده اه پیفه و ایکس باکس خوبه.
خوشم میاد میاید به دروغ حرف های منو واروونه نشون میدید. خیلی آدم های بدبختی هستید
خداوکیلی میگم
یک سری سونی فن ها هم بسیار نامردن که این مدت این به غیر از چند نفر که گاهی پشت من بودن بقیشون یا هیچی نگفتن یا خودشیرینی کردن
بعد جالبه وقتی یک بازی ۴کی اجرا نمیشه سریع میان هیجان نشون میدن.
منم سعی میکنم کامنت کمتر بدم از بار اطلاعاتی ماکرو فن های سایت که ماشالا خدای اطالاعات هستند استفاده کنیم
مخصوصا اینکه ایکس باکس از کامپیوتر هم قوی تره. البته بنده طبق این کامنت متوجه شدم. قبلا نمیدونستم :rotfl:
http://uupload.ir/files/iflc_untitled-2.jpg
http://uupload.ir/files/evqh_untitled-1.jpg
داداش ول کن شما.
به قول چرچیل با احمقان بحث نکنید.
هرگز با احمق ها بحث نکنید.
آنها اول شما را تا سطح خودشان پایین می کشند،
بعد با تجربه ی یک عمر زندگی در آن سطح، شما را شکست می دهند!
مارک تواین
تو سیرک ماکرو فن های بچه سال مثل تو نیستند که برن با چند تا آیدی بیان فوش بدن یا بگن پراید بهترین ماشینه چون تو ایران زیاد فروخته
یا بگن گرافیک ۱۰۶۰ ۲کی هم اجرا نمیکنه
یا بگن ایکس باکس از پی سی هم سبقت گرفته
و ….. نزار بیشتر بگم
سایت که ماله بابات نیستش. میخوایم نظر بدیم. اگر اشتباه میگیم؟ نخون
اگرم درست میگیم نخون که جاییت نسوزه :doctor:
ن عامو شما شعور کامنت دادن نداری اگه داشتی کسی کاری ب کارت نداشت :-* شما شعور احترام به سلایق رو نداری شعور بحثه سالم رو نداری شعور احترام متقابل نداری.وقتی هم احترامی در کار نباشه همین میشه ک یه گیمفا دارن خرابت میکنن.پردیسم ک هیچی
جالب کی حرف از شعور میزنه
http://s8.picofile.com/file/8305004942/IMG_20170829_230633.jpg
چه عجب یکی از ما دفاع کرد. خدایا شکرت
ایشون و بقیه اشون بارها فوش بدتر هم دادن . بخوام عکساش رو بزارم میشه باهاش گالری باز کرد
اصلا لازم نیست عکس هاشون بدی همین پست تو کامنت هاشون پر توهین
ول کن این بیکار رو
علی جون برای خودت می گم به یک دکتر مراجعه کن واقعا بیماری.من خودم مدتی دچار افسردگی بودم و متوجه شدم که قرص خوردن هیچ کمکی به من نمی کنه.در شرط اول خودت باید عوض شی.
الان تو ۲۴ ساعت پای این سایتی معلومه که یا کار و زندگی نداری یا دچار بیماری روحی هستی یا مشکل ارتباطی داری.نسبت به بقیه هم بدبینی. پیشنهاد می کنم خودت رو تغییر بدی. اگر عقده داری یا از چیزی عصبانی هستی نیازی نیست عقده رو تو این سایت خالی کنی.این حرف رو دوستانه بهت گفتم در مورد اون نظر هم باید بگم اعصابم از فن بوی ها خورد شده بود ببخشید. 🙁 ولی همه کاربر ها ازت شاکی هستن. 😀 .
من XBOX ONE X خواهم خرید چون:
۱) قویترین کنسول تاریخ هستش و ۶ ترافلاپس قدرت دارد
۲) بهترین تجربه کنسولی ممکن رو حداقل تا ۵ سال دیگه روش تضمین شده است
۳) تنها کنسولی هست که قدرت ارائه ۴K واقعی رو دارد.اگر آپ اسکیل کردن باشه سگا هم آپ اسکیل میکنه
۴) دنیایی از امکانات و خدمات هم در اختیارمه که هیچ کدومشون رو تو هیچ پلتفرم دیگه ای نمیتونید پیدا کنید مثل:
a. WINDOWS 10 AND UWP APPS
b. CORTANA
c. EA ACCESS
d. XBOX GAME PASS
e. XBOX BACKWARD COMATIBILITY
f. XBOX LIVE AND MONTHLY FREE GOLD GAMES
g. CROSS-PLAY
h. XBOX PLAY-ANYWHERE
i. CROSS-BUY
۵) قابلیت استفاده به عنوان یک هاب مولتی مدیای بی نظیر در خانه
۶) قابلیت پخش ۴K UHD BLUE-RAY دیسک
FEEL TRUE POWER
متای هیلو و گیرز بعدی قطعا زیر ۸۰ میشه این خط _ این نشون#
شتری دیگه تو خواب متا زیر هشتاد شاید ببینی ازشون ولی تو واقعیت نه
ببین گرینبرگ جان اینکه گیرز۵ و هیلو۶ در دست ساخت هست بر هیچکس پوشیده نیست همه طرفداران اکس باکس هم میدونن اما وقتی استدیو های فرست پارتی مایکرو محدود هست از اون طرف ۳۴۳ و کوالیشن سکوت میکنن شما باید چند عنوان دندان گیر معرفی میکردی تا جای فرانچایز های اصلی رو پر کنه شما بیا یه بازی مثل کوانتوم بریک معرفی کن به جاش بقبه سکوت کنن شما بیا سانست۲ رو معرفی کن به جاش بقیه سکوت کنن شما بیا یه عنوان مثل تایتان فال معرفی کن به جاش بقیه سکوت کنن شما رایز جدید معرفی کن به جاش بقیه سکوت کنن ولی وقتی خبری از این عناوین نیست اینجا دیگه نبود هیلو و گیرز ضربه ای به لاین اپ کنسول میزنه که سخت قابل جبرانه
داداش اینا رو بی خیال نظرت راجع به دزدیدن فیلم گیم پلی اجرای anthem رو وان اکس توسط سونی چیه؟ این کار رو انجام بدی و بعد مچت رو بگیرن و سریع فیلمش رو از یوتیوب رسمیت پاک کنی یعنی چی؟ من میدونم یعنی چی یعنی:
Feel true power
.
یعنی من خیلی ضایع شدم :laugh:
داداش بیخیال از بازی و کنسول خودمون لذت ببر :yes: :yes:
هیجانی که مایکرو با کنسول جدیدش به گیمرا وارد کرده بر هیچکس پوشیده نیست حالا فقط چندتا انحصاری AAA ناب نیاز داره تا دوباره با قدرت به بازار برگرده و عقب موندگی سالهای گذشته رو جبران کنه که طرز تفکر اقای گرینبرگ همچین چیزی رو نشون نمیده ، یه جورایی خودشون هم تو هیجان رونمایی از کنسول جدید هستن!
قابل توجه مایکرویی ها فعلا کنسول تون ز ی ر کنسول ماست پس غد غد نکنید :rotfl: :rotfl: هروقت اون کنسول دروغین اومد حرف بزنید فعلا ما ۱۰۸۰میزنیم شما ۷۲۰ :rotfl: شماها هزارتومان ته جیبتون نیست ناس بخرید حالا اومدید وان ایکس بخرید :rotfl: قول میدم همون وان تا اخر نسل بیخ ریشتونه :rotfl: ماگیمرای بزرگی هستیم که فور داریم 😀 حالا اگه اونجا میسوزه برید بپرید تو استخر :rotfl: تاریخ دقیقوباز شدن مدرسه ها کی است :rotfl: تاخون در رگ ماست پلی استیشن کنسول ماست
اون نمایش خودش رو pc بوده
چقد بدوشن باو
خسه شدیم هیلو و گرز :pissedoff:
من گیرز ۱ رو بازی کردم قشنگه . ولی گیرز ۴ اصلا نمیمیرد رو هارد. نمرش بیخودی شده ۸۴ زیادیشه
هیلو بازی نکردم ولی نمرش افت کرده شده ۸۴
کوانتوم بریک اولش خیلی خوشم اومد ولی وسطش پاکش کردم نمرش شده ۷۷
رایز به نظر من بازی قشنگی بود ولی خوب تو چرخه تکراری میفتاد و نمرش شده ۶۰
سانست بازی نکردم ولی تریلرش خوشم نیومد و نمرش شده ۸۱
تیتان فال هم که از ۲ به بعدش مولتی شده
پس اگر ماکرو واقعا بخواد یک حرکتی بکنه که نمیکنه باید به جای دوشیدن و افت کردن و خراب کردن اسم بازی هایی مثل هیلو و گیرز آی پی جدید بده
همونطور که سونی ریسک کرد و کلی آی پی جدید داده در کنار بقیه شاهکار های انحصاریش
Death stranding
Spider man
Days Gone
Horizen Zero Dawn
Knack 1 & 2
Bloodborne
Nioh
و …..
تو که نصف اینارم بازی نکردی اسم خودتو میزاری گیمر؟حرفی برا گفتن نداری میگی گرز رو هارد نمیمیره؟تاحالا پاتو تو رنک مولتی پلییر گیرز گزاشتی؟به جان مادرم اگه گزاشته باشی.به جان مادرم حتی اکانت لایوم نداری تو حتی اکس باکسم از نزدیک لمس نکردی :-*
برادر من مقایسه سونی و مایکروسافت در این زمینه کار غلطیه.
تو کامنت بالایی هم گفتم که با توجه به شرایطی که هست نمیشه اینها رو باهم مقایسه کرد.
سونی از PS1 تا الان اکثر اوقات در زمینه ساخت انحصاری های جدید موفق ظاهر شده و نمرات بالایی گرفته. ولی برای مایکروسافت شرایط فرق میکنه و موفقیتش بیشتر متکی به سری بازی های هیلو،گیرز و فورزا هست. همونطور که بیشترین نمراتی که گرفته هم مربوط به همین بازی ها بوده.
بعدشم دو سه سال دیگه تا پایان نسل نمونده. حالا اگه مایکرو بخواد بیاد به جای برگردوندن بازی های مطرحش انحصاری جدید بده و وقت باقی مونده رو برای اونا خرج کنه و بازی ها هم عملکرد ضعیف داشته باشن علاوه بر باختن کامل نسل هشت درصد بالایی از طرفدارانش رو هم از دست میده.
وان اکس اگه قدرتش رو با بازی های اصیل مایکروسافت ترکیب کنه و مدیران هم به اندازه کافی برای بازیها بها بدن این پتانسیل رو داره که به رقابت برگرده.
بازی های Co-op همگی تقریبا همین هستن و گیرز او وار هم از زمان همون نسخه ی اول همین بود و به قول شما بازیکن “اصلا نمیمرد” !…این قضیه هم بیشتر فکر می کنم به این خاطر هست که یک بازیکن چوب خرابکاری های نفر دوم رو نخوره…
آنچارتد هم نسخه ی آخر رو بازی نکردم ولی نسخه ی دوم داخل بخش Co-op آنلاین تا جایی که من به یاد دارم همین بود.
من منظورم سینگل پلیر بود
اصلا آنلاینش رو بازی نکردم.
ای ول داش محمد رضا منم مدت هاست اینو میگم ایکس باکس چن تا عنوان گردن کلفت دیگه هم نیاز داره تا در نبود هیلو و گریز اونها عرضه بشن تا مایه خالیه دو عنوان بزرگ ماکروسافت احساس نشه
:yes: :yes:
مشکل اینجاست محمد جان که مایکرو سرمایه نمیذاره الان سانست بسیار بازی موفقی بود خیلی هم به فروش اکس باکس کمک کرد ولی مایکرو نمیاد همین بازی نسخه دوم ازش بسازه یا رایز خب نسخه اول مشکلات داشت بلاخره ip جدید بود و اگر ادامه بده خب خیلی میتونه موفق باشه ولی بازم مایکرو چراغ سبز به کرایتک نداد یا اگرم داده فعلا خبری نیست خب همین ۲ بازی اگر ادامه پیدا کنن میتونن ۲ فرانچایز عالی برای مایکروسافت باشن ولی خب به جای اینکار تمام تمرکز رو میذارن روی فرانچایزهای اصلی و تعداد بازی ها محدود میشه در کل الانم ip جدید داره مثل sea of thieves که بسیار بهش امیدوارم یا super lucky که پلتفرمر هست ولی این ها عناوین دندان گیر مثل کوانتوم بریک نیست همین کوانتوم بریک خیلی قشنگ پتانسیل نسخه دوم رو داره و یکی از بهترین های اکس باکس هست اما خب چه میشه کرد مایکرو هست دیگه
داداش منظورش اینه که گیرز و هیلو وقتی زود به زود بیان خسته کننده میشه و بهتره استراحتی بدن بهشون و یک تنوعی بدن به لیست
از طرفی چون اوضاع مالیشون خیلی خوبی نیست که برن توی کار بازی فرست پارتی بزرگ
بهترین کار بها دادن به بازی های کوچیک و متنوعه
چون با بها دادن یکروزی همین سازنده های بازی های کوچیک تبدیل میشن به بزرگان صنعت گیم
من که تا ۴ کی واقعی و بهترین کیفیت بیش از ۹۵ درصد بازی های مولتی پلتفرم رو خواهم داشت با وان اکس ، به اون ۵ درصد انحصاری داستانی (یه بار بری سر دوم بار دیگه حوصله آدم سر میره) فاقد مولتی پلیر جذاب و از همه مهمتر با آپ اسکیلی تاریخ گذشته و بافت های بی کیفیت و ضایع حتی فکر هم نمیکنم :laugh:
Feel true power
:laugh:
در ضمن طرفدار شرکت ورشکسته anthem دزد هم نباشیم :laugh:
داداش ما یه ساله داریم تحسین شده ترین آثار گیمینگ جهانو ۴k رو پرو میزنیم امثال تو خوابشو ندیدن که بخوان نظر بدن ، بشین تا تکنولوجی یه سال پیش سونی با دوبرابر قیمت تو پاچت فرود بیاد، no offence برادر موفق باشی هه هه…
وعدهاتون تو E3 دیدم باو
کله فنجون روباه کرک و :reallypissed:
یادش بخیر ۳۶۰ چی بود چی شد :pissedoff:
هیلو و گیرز به پایان راه رسیدن
همانطور که بانجی ۷ سال پیش فهمید
۳۴۳ هر چقد هم تلاش کنه در نهایت چیزی شبیه Destiny خلق میکنه
ﮐﻮﺍﻟﺸﯿﻦ هم در نهایت المان های open world اضافه میکنه و آنلاین قدرتمند تر
خب میشه ghost recon wildlands
مایکروسافت نیاز به استودیو های جدید و ip های جدید داره
هیچ فرنچایزی به پایان نمیرسه. ایده های مختلف همیشه باعث ساخت بازی های متفاوت میشه. سری افسانه زلدا رو ببینید هر نسخه با قبلی فرق داره یا حتی ماریو یا فاینال فانتسی.
به نظرم مشکل هیلو و گیرز جدید این بود که میخواستند همون راه استدیو قبلی رو ادامه بدند و بازی خودشون رو نساختند.
اگر به این دو استدیو آزادی داده بشه به نظرم نتیجه یه چیز خیلی متفاوت میشه.
این ۳ سری از ابتدای صنعت بودن و استاندارد ها رو خلق کردن
دنیای بشدت عظیم خلق کردن که دست سازنده رو باز گذاشته
لینک در هر نسخه یک شخصیت جدید و دنیای جدید
هر قسمت فاینال فانتزی شخصیت و دنیای کاملا متفاوت داره
در حالی هیلو بر اساس داستان و شخصیت پردازی مستر چیف و دنیاش شکل گرفته
گیرز براساس شوتر خالص
مستر چیف به انتهایی کار رسیده
۳۴۳ از هیلو ۵ تصمیم به حذف مستر چیف داشت که با واکنش فوقالعاده منفی رو به رو شد
و به غلط کردن افتاد
شوتر خالص هم دیگه جواب گوی نیاز مخاطب نیست
هیلو بدون مستر چیف همون Destiny
اگه بخوان بخش شوتر کاهش بدن گیرز نابود میشه
والا تو E3 2017 هم به فن های بیچاره ماکرو کلی وعده وعید دادن آخرش دیدیم چی شد
منتظر گیمز کام شدن دیدیم چی شد
هیلو و گیرز هم که افت داشتن. اگر نمرشون رو با ورژن های قدیمشون مقایسه کنید
خدا به خیر کنه این وعده وعید ها و امید های الکی ماکرو رو باز
فقط نمیدونم شما سر پیازی یا ته پیاز.
برو بشین با پی اس فورت بازی کن خودتو پاره کردی زیر پستهای مایکرو تا یه حدی میشه پارگی رو دوخت از یه جا به بعد علم پزشکی جوابگو نیستا. :wilt:
دمت گرم کاپیتان . تو افق محو شد بدبخت :laugh:
افسانه ها میگن حتی نخ بخیه کم اومده.
لاین آپ متنوع قطعا بهتره ولی یه چیزی باشه که جای این ۲ تا رو بگیره مثلا دزدان دریایی و crackdown رو که انتظار ندارن در حد اون ۲ تا باشه؟!(بعضی وقتا فکر میکنم مخاطب حرفای اینا بچه های ۱۰-۱۲ ساله هستن)
چقدر جدیدا این مسئولان این ایکس باکس حرف میزنن قبلنم خیلی خیلی حرف ولی الان دیگه شورشو دراوردن
halo و gears بنطرم یکی ار بهترین بازیها هستن که من توو نسل قبل واقعا باهاشون خاطره دارم ، اما حیف که دارن به بی راهه میرن و از انحصار در اومدن و در میان ، اگه این دوتا بازی رو فقط مایکروشافت انحصاری میکرد الان xone دوچار این وضعیت نبود چون خیلی میتونست توو فروش کمک کنه ولی پول پرستی رو مایکرو داره به اوجش میرسونه
کم مارو گول بزن مردک 😥 :-(( یکم از سونی انحصاری ساختن رو یاد بگیر و انقدر حرف مفت نزن 😥 :-(( کاش ما بجای سونی فنها بودیم. :-((
علی خاور بچه های پردیس دلشون برات تنگ شده 🙂
آقا من خودم انحصاری های سونی رو ترجیح می دم ولی اصلا درک نمی کنم دوستانی رو که هی می گن باید هیلو و گیرز رو مایکرو برگردونه به اوج. هیلو۵ رو آره در حد اسمش نبود (اگه هیلو نبود همه می گفتن عالیه این بازی) اما گیرز ۴ غیر از ابتدای بازی که یکم روندش بد بود بقیش عالییی بود. بزرگترین مشکل گیرز ۴ این بود که با نسخه های قبلی خودش مقایسه می شد وگرنه مخصوصا من که با داداشم اسپلیت اسکرین زدیم بازیرو فوق العاده حال کردم باهاش. چه اصراری دارین بگید اسباب بازیه خودتون بهتره آخه؟؟؟ به خدا ۵ تا بازی نخرید به جاش کنسول رقیب رو بگیرید تا بفهمید دنیای گیم چقدر گسترده و فوق العادست. دست از بچه بازی و حسادت بردارید. آدم می خواد سرشو بکوبه تو دیوار از دست بعضیاتون
آقای مددی نظر من قیل از اینهاست
چرا برای من تائید نمکنی برای اینها رو تائید میکنی؟
خوشم میاد که اینقدر فشار روی سونی فن ها زیاده که کامنت های پست های ایکس باکس ۲۰ برابر کنسول بی خاصیت خودشونه !!! جالبیش اینه ۹۰ درصد هم فن بوی های در حال سوختنند
از اجر بی انحصاری۵۰۰دلاری بسوزیم؟
جالبه کسی به ps4fanboy ، پنکه ، الله اکبر ، NATIVE ، XO Hunter، Rafa،XB_Amir بقیه فن بوی های مایکرو هیچی نمیگه ولی همه به علی پاور گیر میدن درحالی که این افرادی که گفتم از هرکلمه ای که دلشون میخواد تو کامنت هاشون استفاده میکنن تازه از منطق ادب احترام به سلیقه دیگران هم حرف میزنن ۹۰درصد کامنت هاشون همFeel True Power بقیه کامنت هاشون هم توهین مستقیم به کاربر هایی که زیر کامنتشون کامنت میدن همچین هم میگن سونی فن ها تو پست های مایکروسافت نباید نظر بدن انگار مدیر سایت هستن
این رو جای دیگه بگو ملت ببینند. نه ساعت ۴:۴۴ شب که همه خوابن
یه مشت فلج مغزید جمع شدید تو سایت
چه جنگیه تو کامنتا
یه صحبت با علی پاور دارم داداش بحث فن بازی نیست شما اطلاعاتت خوبه منبع هم داری ولی یه مشکل داره تعداد بالای کامنت و طولانی بودن وحشتناک اوایل که اومده بودی کامنتات کوتاه تر بود ادم میتونست بخونه الان مجبوری رد بشی میری پایینتر بازم کامنت شمایه باید بگردی دنبال یه کامنت متفاوت و کوتاه که در گذز زمان روی مخه شما فحش نمیدی ولی یه کار میکنی بدتر از فحش میگ تو هم ازون مایکرو فنای کور ومتعصبی به منم گفتی درجالی که پیسی گیمرم اول قضاوت الکی میکنی و با این حرفت کل طرفدارای مایکرو رو زیر سوال بردی یا میگی اکانت چندمته بابا به ولاه کسی باهات بحث میکنه نباید جعلی باشه حتما من خودم اول اومده بودی خوشم اومد گفتم باهات بحث درست کردن حال میده الان جرعت ندارم ریپلایت کنم چون یک ساعت مینویسی کلی هم ترول که تو مایکرو فنه کوری همینا رو درست کنی انتقادتم بکن ببین کسی چیزی میگه
با عرض معذرت از همه بابت این کامنت. من خودم سونی فنم خطاب به اون آدم مریض که حالم ازت بهم میخوره تو آبروی هر چی سونی فنه بردی. خوب حالا منو حلال میکنی؟ :laugh: 😛 :laugh: 😛