کوجیما: Death Stranding به تقسیم بازیکنان به دو دسته برنده و بازنده نخواهد پرداخت - گیمفا
کوجیما: Death Stranding به تقسیم بازیکنان به دو دسته برنده و بازنده نخواهد پرداخت - گیمفا
کوجیما: Death Stranding به تقسیم بازیکنان به دو دسته برنده و بازنده نخواهد پرداخت - گیمفا
کوجیما: Death Stranding به تقسیم بازیکنان به دو دسته برنده و بازنده نخواهد پرداخت - گیمفا

کوجیما: Death Stranding به تقسیم بازیکنان به دو دسته برنده و بازنده نخواهد پرداخت

مهرداد میرشاهی
۰۱:۱۵ ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
کوجیما: Death Stranding به تقسیم بازیکنان به دو دسته برنده و بازنده نخواهد پرداخت - گیمفا

هنوز اطلاعاتمان از Death Stranding، بازی ویدئویی جدید هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، خالق سری موفق Metal Gear، کم است. چند هفته پیش یک دموی تکنیکی از این عنوان برای عموم منتشر شد و یکی از طراحان آن اطلاعات کمی از آن را به اشتراک گذاشت که از اینجا می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید.

به تازگی، هیدئو کوجیما، در جریان مصاحبه‌اش با وب‌سایت «گلیکسل»، اطلاعات جدیدی از فلسفه این بازی که با مشارکت شرکت سونی در حال ساختش است، به اشتراک گذاشته است.

هدف اصلی استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions)، استودیوی مستقلی که کوجیما پس از ترک شرکت کونامی (Konami) آن را تاسیس کرد، این است که بازیکنان حس کنند جهان این بازی واقعی است و با عنوان جذابی روبرو باشند.

کوجیما برای توضیح نسخه نهایی بازی Death Stranding به فیلم Dunkirk  «دانکرک»، ساخته جدید کریستوفر نولان اشاره کرد و در خصوص موفقیت نولان در زمینه نمایش خوب جنگ به بینندگان به لطف روایت داستان عالی‌اش صحبت کرد. وی در این خصوص اظهار داشت:

نتیجه این است که این فیلم توانست با موفقیت یکی از جنبه‌های خوب جنگ را به تصویر بکشد. این [نتیجه]، آن است که [در جنگ] تخلیه سربازان نیز می‌تواند معادل پیروزی باشد.

این طراح ژاپنی در ادامه افزود که در طول ۶۰ سال فعالیتش همیشه تلاش کرده است تا این حس را از طریق سری بازی‌های Metal Gear در بازیکنان به وجود آورد و امیدوار است که پروژه جدیدش نیز بتواند گام‌های جدیدی در این زمینه بردارد.

بنابراین، کوجیما تلاش دارد که با بازی Death Stranding، بازیکنان بیشتر به جای تقسیم‌بندی‌های رایج با یکدیگر همکاری کنند تا تقابل. وی در این زمینه تشریح کرد:

پنجاه و پنج سال زمان از ساخت Spacewar، نخستین بازی ویدئویی، گذشته است. اما همچنان بازی‌های ویدئویی در درجه اول، بازیکنان را به رقابت با یکدیگر سوق می‌دهند. آن‌ها نمی‌توانند با جدایی از یکدیگر شرارت یا دشمنان را شکست دهند. من می‌خواهم این موضوع را تغییر دهم.

وی در ادامه افزود:

در حال حاضر بازیکنان آمادگی این را دارند تا بازی‌ای را تجربه کنند که بر پایه رقابت نباشد و منجر به ارتباط هر چه بیشتر بازیکنان با یکدیگر شود. ما به یک بازی درباره تقسیم بازیکنان به دو دسته برنده و بازنده نیاز نداریم، بلکه به ایجاد ارتباط در سطح جدیدی نیاز داریم. پروژه فعلی من، یعنی Death Stranding، قصد دارد تا این هدف را برآورده سازد.

بازی Death Stranding برای عرضه بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دست ساخت و توسعه قرار دارد اما هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای آن اعلام نشده است. پیشتر خبرهایی در باب انتشار این بازی در سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر شده بود که البته هنوز به صورت رسمی تائید نشده‌اند. کوجیما به تازگی در خصوص توسعه این بازی و همکاری‌اش با شرکت سونی صحبت‌هایی کرده است که از این نشانی می‌توانید از گفته‌های وی مطلع گردید. همچنین نورمن ریداس، به ستایش از بازی Death Stranding و هیدئو کوجیما پرداخت.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کوجیما: Death Stranding به تقسیم بازیکنان به دو دسته برنده و بازنده نخواهد پرداخت - گیمفا
کوجیما: Death Stranding به تقسیم بازیکنان به دو دسته برنده و بازنده نخواهد پرداخت - گیمفا
کوجیما: Death Stranding به تقسیم بازیکنان به دو دسته برنده و بازنده نخواهد پرداخت - گیمفا
کوجیما: Death Stranding به تقسیم بازیکنان به دو دسته برنده و بازنده نخواهد پرداخت - گیمفا
کوجیما: Death Stranding به تقسیم بازیکنان به دو دسته برنده و بازنده نخواهد پرداخت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • sinaaragon گفت:

    (این طراح ژاپنی در ادامه افزود که در طول ۶۰ سال فعالیتش)مگه استاد چند سالشه؟؟؟

  • xmen1379 گفت:

    وقتی این بازی بیاد قیافه ایکس باکس گیمرا دیدن داره اون موقع میتونن فقط فورزا فورزا کنن یا با اون کرک دان عتیقه خوش باشن :rotfl: :rotfl: :yes: .ممنون از سونی که به فکر ساخت محتوای عالی و انحصاری برای ما هست نه اون مایکروسافت که فقط از اجرای بازی های مولتی پلتفرم یا یک فورزا با فورکی مایه میزاره یا لرد ارون گرینبرگ رو میفرسته که بگه ما برترین انحصاری ها رو داریم :laugh: :laugh: (من از هر چی فن بازی بود بدم میومد ولی با یکسری ایکس باکس فن باید مثل خودشون رفتار کرد :pissedoff: :pissedoff: )

  • Xbox loveriranian گفت:

    ما ایکس باکس گیمرا از این بازی های داستانی مسخره نمیخواهیم. پس الکی دلمون هم نمیسوزه :rotfl: :rotfl: وقتی یکسری بازی جذاب مولتی پلتفرم مثل اساسین و کال اف هستند و میشه اونا رو فورکی زد کی دیگه میاد پی اس بخره تا یکسری انحصاری های مسخره مثل هورایزن که روبات کشیه یا گاد اف وار که فقط غول میکشه بگیره :laugh: :laugh: تازه شاهکاری مثل فورزا هم داریم کرک دان هم که تآخیر خورده قرار چندین برابر روش کار بشه که قطعا نتیجش از صد تا انحصاری پلی استیشن بهتر میشه :reallyangry: :reallyangry:

    • ShahinSky گفت:

      لست اف اسم داستانیه درسته از نظر گرافیک داستان و گیم پلی فراتر از یه بازیه اما زامبی کشیه بدرد نمیخوره 🙂
      فروزا خوبه ماشین بازی قان قان گاز بدی بعد با استفاده از تصویر ذهنی برای خودت داستان بسازی و قان قان ماشین سواری مجازی رو تجربه کنی هههه
      این ی حقیقت اجتناب ناپذیره که دنیای بازی ها با سینما برابری میکنه و حتی جلو هم میزنه و اینکارو سونی به بهترین شکل ممکن انجام میده و خداروشکر که مایکروسافت و سران ایکس باکس نقش بخصوصی توی دنیای بازی ها ندارن چون واقعا درکی از پیشرفت بازیا ندارن درواقع گیمر نیستن یه عده حقوق بگیرن صرفا هستن تا جای خالیشون حس نشه

    • PC and PS4 گفت:

      من ps4 میخرم میزارمش بغل pc 😐
      هنو انحصاری های زیادی تو راه هستند

  • 4maxpayne گفت:

    هر وقت استاد حرف میزنه نه اینکه سوالاتمو بر طرف نمیکنه بدتر گیجم میکنه..نو اوری تو این بازی موج میزنه امیدوارم زود تر ps فنا این شاهکارو باهم تجربه کنیم

  • beyond2soul گفت:

    چقدر ما سونی فن ها خوشانسیم که بهترین بازی سازهای دنیا با سونی کار میکنند :inlove:
    حتی کلیف بلزینسکی خالق بازی های Gears Of War و کارگردان بازی LawBreakers اومده برای PC و PS4 کبیر داره بازی میده :laugh:
    و با توجه به توهین هایی که فن های ایکس باکس بهش کردن احتمالش کمه این بازی رو برای ایکس باکس بدن. شایدم به خاطر پول بدن
    Feel Super Real Power :inlove:

کوجیما: Death Stranding به تقسیم بازیکنان به دو دسته برنده و بازنده نخواهد پرداخت - گیمفا