رهایی از زنجیرهای گناه/ پیش نمایش God of War: Ascension - گیمفا
رهایی از زنجیرهای گناه/ پیش نمایش God of War: Ascension - گیمفا
رهایی از زنجیرهای گناه/ پیش نمایش God of War: Ascension - گیمفا
رهایی از زنجیرهای گناه/ پیش نمایش God of War: Ascension - گیمفا

رهایی از زنجیرهای گناه/ پیش نمایش God of War: Ascension

امیر محمد جیریایی
۱۳:۴۱ ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
رهایی از زنجیرهای گناه/ پیش نمایش God of War: Ascension - گیمفا

خشم و عطش قدرت به مانند پرده ای بر سر چشمان او قرار گرفته اند. هر جنبنده ای که بر سر راهش قرار بگیرد غزل خداحافظی را خواهد خواند. زن ، بچه ، پیر و جوان همگی در صورت پیروی نکردن از اربابش یعنی اریس به مرگ با تیغه های شمشیر وی و یارانش محکوم هستند. اما کشیدن آخرین شمشیر بزرگترین پشیمانی را برای وی به ارمغان خواهد آورد. دست هایی که به وسیله آن صد ها نفر را از پای درآورده حالا به خون عزیزانش یعنی همسر و فرزندش آلوده شده است. نیرنک اریس موثر واقع شده است. اما در درون کریتوس چیزی در حال شکل گرفتن است. انتقام از مسبب اصلی این ماجرا ! با این حال شبح اسپارتا برای رسیدن به مقصودش راهی دراز در پیش رو دارد.


در شرایطی که همگی در انتظار رونمایی از god of war 4 و فهمیدن این که کریتوس پس از این که در قسمت سوم اقدام به کشتن خود با شمشیر الیمپوس می کند و در صحنه ای بعد شاهد ردی از خون به سمت دریا و نبود جنازه کریتوس بودیم و این که وی کجا رفته است. سونی در اقدامی غافلگیر کننده خبر از ساخت God of War: Ascension که در واقع قرار است تا وقایعی قبل از تمامی نسخه های اصلی و فرعی GOW را روایت کند کرد. نسخه ای که سانتا مونیکا از آن به عنوان متفاوت ترین God of War در تاریخ این سری نام برده است. البته حق هم با آن هاست زیرا در این نسخه خبری از کریتوس فوق العاده خشمگین نیست و قرار است با یکی از آرام ترین و انسانی ترین کریتوس در این سری روبرو بشویم. به همین علت پیش نمایشی از God of War: Ascension آماده شده است که نظر شما خوانندگان گیمفا را به آن جلب می کنیم.

نام : God of War: Ascension

سازنده : SCE Santa Monica

ناشر : SCEA

سبک بازی : Hack and slash, action-adventure

پلتفرم : ps3

تاریخ انتشار جهانی : ۲۰۱۳/۰۳/۱۲

تاریخ انتشار در ایران : ۲۲ اسفند ۱۳۹۱

انتقام راه رسیدن به رستگاری :

می توان گفت که تقریبا تمامی دوستداران سری god of war از داستان این سری کاملا باخبر هستند . داستانی همراه با خشم و انتقام که دارای پیچ و خم های بسیار جذابی می باشد. داستانی که با حقه ارباب کریتوس یعنی اریس با کشته شدن زن و فرزندانش به وسیله این مرد آغاز می شود و در نهایت کریتوس بعد از ده سال عذاب با کشتن اریس انتقام مرگ خانواده خود را از وی می گیرد.

اما در واقع کار به همین آسانی هم نبوده است و در این بین شاهد داستان های دیگری هم بوده ایم که God of War: Ascension به آن ها پاسخ خواهد داد. شش ماه از مرگ همسر و فرزند کریتوس که به وسیله دستان وی و همچنین حقه اریس به قتل رسیده است می گذرد. در این بین کریتوس که متوجه توطیه کثیفی نسبت به خود شده ادای سوگند خود را از خدای جنگ (اریس) پس گرفته و از مبارزه برای وی امتناع می کند. همین اتفاق باعث عصبانیت اریس شده و او سه خشم بزرگ را با نام الهه مجازات ، عدالت و عذاب را برای تصرف کریتوس و زندانی کردن او در وجود خود برای ادامه زندگی عذاب آور و جنون وارش و دیدن کشته شدن هر روز همسر و فرزندش ارسال می کند.

اما انگیزه ای به سختی یک کوه و عزمی راسخ برای انتقام گرفتن از اریس ، همراه با نیازش برای رهایی از چنگال خدایان ، در نهایت کریتوس را از زندانی که خود در وجودش ساخته رها می کند و سفر بزرگ وی برای کشتن سه خشم که جزو دشمنان اصلی بازی خواهند بود شروع خواهد شد. اگر کریتوس بتواند این سه خشم را از پای در آورد در نهایت پیوندی که با اریس داشته شکسته می شود و دیگر کریتوس هیچ دینی به اریس نخواهد داشت. در گیر و داد این سفر طولانی کریتوس با جانوران افسانه ای معروف در مکان های باستانی مختلف یونان مبارزه خواهد کرد و همچنین انسانیت او هم در برابر کابوس های شبانه آزمایش خواهد شد تا در نهایت نجات و رستگاری از گناهان گذشته را برای کریتوس به ارمغان بیاورد.

داستان تمامی سری god of war همیشه دارای جذابیت و شوک های بسیار جالبی بوده است و با داستانی که تاکنون از بازی گفته شده به نظر می رسد همچنان این سنت ادامه خواهد داشت. همچنین بنا به گفته تیم سازنده در این نسخه با یکی از انسانی ترین کریتوس های این سری روبرو خواهیم شد بنابر این طرفداران می توانند برخی از مسائل کریتوس در هنگام جوانی را بهتر از گذشته درک کنند. شایان ذکر است که داستان بازی در مقایسه با نسخه های قبل کوتاه تر می باشد.

God of War: Ascension

حماسه ای دیگر در راه است :

تغییرراتی شگرف در سیستم مبارزات و سلاح ها به همراه پازل های جدید. این ادعاییست که سونی در مورد God Of War : Ascension کرده است. با نگاهی هم به ویدیو هایی که تاکنون از بازی به نمایش درآمده می توان به صحت این قضیه پی برد. در نمایشی ٨ دقیقه ای که از بازی در نمایشگاه E3 پخش شد شاهد گیم پلی جدیدی بودیم. نخستین تغییری که در بازی بیش از بیش جلوه می کند در مورد ضربات کریتوس می باشد که شدت و خشم آن  بسیار کم تر از قسمت های گذشته شده است. به گونه ای که دیگر در هنگام دکمه زنی کریتوس دل و روده دشمن را از بدنش بیرون نخواهد ریخت. شمشیر های Blades of Chaos که توسط اریس به کریتوس به عنوان نمادی از بردگی به وی اعطا شده بود در این نسخه همچنان حضور دارد. این شمشیر کاملا شبیه Blades of Athena در GoW 3  می باشد با این تفاوت که به جای رنگ طلایی از رنگ نقره ای برای آن استفاده شده است. در ضربات اصلی این شمشیر چندان تغییرات خاصی نسبت به قبل ایجاد نشده و به مانند گذشته بازیباز می تواند با چند ضرب های بسیار روان و البته لذت بخش سهمگین ترین ضربات را را بر روی دشمنان اجرا کند. این بار کریتوس می تواند شمشیر خود را به دشمنان قلاب کرده ، آن ها را گرفته و به سمت دیگر دشمنان پرتاب کند.

اما به غیر از Blades of Chaos که سلاح اصلی کریتوس خواهد بود ، دسترسی به سلاح های ثانویه جزو آن نکاتیست که سازندگان مانور بسیاری هم بر روی آن داده اند. از جمله این سلاح ها می توان به شمشیر ، نیزه و .. اشاره کرد که بازیباز می تواند با خلع سلاح کردن دشمنان و یا برداشتن از روی زمین به این سلاح ها مجهز شود. هر کدام از این سلاح ها دارای کمبو های منحصر به فرد خود می باشد که جایگزین بسیار عالی برای شمشیر های اصلیتان خواهد بود. البته شایان ذکر است که این سلاح تماما یک بار مصرف هستند و در صورت استفاده زیاد از آن ها ناپدید خواهند شد. البته  بازیباز می تواند در آخرین لحظات این سلاح ها را به سمت دشمنان پرتاب کرده و شاهد یک تمام کننده سینمایی بر روی دشمن نگون بخت باشد. همچنین قابلیت سوییچ کردن بین سلاح ها به مانند قسمت سوم و تمرکز بیشتر بر روی مبارزات هوایی جزو آن نکاتیست که پیشرفت های بسیار خوبی را بر روی آن شاهد بوده ایم . به گونه ای که بر خلاف قسمت های گذشته ، در صورت انجام مبارزات هوایی می توان مشاهده کرد که کمبو های کریتوس کاملا متفاوت تر از مبارزات زمینی می شود. در مواقعی پیش می آید که بازیباز به هیچ سلاحی برای مدت کوتاهی مجهز نخواهد بود و این جاست که سازندگان در یک ایده بکر به شما این اجازه را می دهند تا برای مدتی از ضربات مشت های خود استفاده کنید.

God of War: Ascension

جادو ها همیشه یکی از حیاتی ترین سلاح های کریتوس در مواقع خطر بوده است و این ویژگی در قسمت جدید نمود بیشتری پیدا خواهد کرد. Life Cycle یکی از همین جادو های جدید و منحصر به فرد است که کریتوس از آن در Ascension استفاده بسیاری خواهد کرد. این جادو که در صورت استفاده نوری به پرتو به رنگ سبز خواهد داشت و در زمانی که راه بازیباز سد شده باشد استفاده خواهد شد. به عنوان مثال کریتوس با استفاده از این جادو می تواند آسانسوری که کاملا خراب شده است را بازسازی کند و به وسیله آن باعث باز کردن راه خود شود. البته تنها این نیست و استفاده از این جادو علیه دشمنان از دیگر فواید آن است. با استفاده از این جادو در برابر دشمنان کریتوس می تواند حرکات آن ها را بسیار کند تر از قبل کرده ، منجمدشان کند و یا با فرستادن آن ها به هوا  دشمنان را در بین زمین و آسمان معلق نگه دارد، تا بتواند با اجرای کمبوهای خود بر روی آ ن ها تفریح کند. البته استفاده از این جادو محدودیت هایی خواهد داشت و به عنوان مثال اگر قبل از زمان تعیین شده نتوانید از آسانسوری که تعمیر کرده اید استفاده کنید همه چیز به حالت اول خود بر خواهد گشت.

آب ، آتش ، هوا و زمین جزو دیگر جادو های بازی به حساب می آیند که زنده ماندن کریتوس بر پایه این چهار ویژگی استوار است. این جادو ها مستقیما به قدرت خشم کریتوس پیوند داده شده و در صورت ادغام آن با خشم وی ، بازیباز می تواند از توانایی های منحصر به فرد این چهار عنصر حیات استفاده کند. تنها جادویی که از بازی به نمایش در آمد یک دایره از آتش بوده است. بدین صورت که اگر کریتوس شمشیر خود را با شدت بسیاری بر روی زمین بزند حلقه ای از آتش دور تا دور وی را محاصره خواهد کرد و باعث ایجاد صدمات بسیار به دشمنان و حتی در مواقعی باعث کشته شدن آن ها خواهد شد. همچنین عنصر آتش ویژگی دیگری هم دارد. بدین صورت که با فعال کردن خشم خود کریتوس دارای پوستی آتشین خواهد شد و حملات ویران کننده ای که کاملا شبیه به خشم تایتان در GoW 2 بود را اجرا خواهد کرد. البته سانتا مونیکا سعی نکرده تنها یک تقلید محض داشته باشد و هنگامی که شمشیر های کریتوس با آتش خشم آغشته بشود ، در صورت برخورد شمشیر با هر نوع دشمنی به آن ها یک بمب آتشی کوچک وصل خواهد شد که با منفجر شدن باعث آسیب به دیگر دشمنان هم می شود. طبق معمول برای پر کردن مجدد حالت خشم هم ضربه زدن به دشمنان بهترین گزینه ممکن خواهد بود.

مبارزات با شمشیر Blades of Chaos یکی از هیجان انگیزترین بخش های بازی می باشد.

در Ascension با دشمنان اساطیری بسیاری از یونان باستان روبرو خواهید شد. Satyrs نوع جدیدی از این نوع دشمنان است که به مانند بزها طراحی شده اند. این گروه البته دارای سرکرده ای هم می باشند که آن را با نام Satyr General با هیکلی بزرگتر از سربازان خود و همچنین شمشیری بزرگ تر ملاقات خواهید کرد. مشابه دنیای واقعی ، موجودات از فرمانده خود دستور خواهند گرفت. اگر بازیباز بتواند فرمانده گروه را زودتر از همه از پای در آورد مشاهده خواهید کرد که حرکات موجودات کوچک کاملا از هم گسیخته خواهد شد ، زیرا با نبود فرمانده تاکتیک مشخصی در بین آن ها وجود نخواهد داشت. Hades Talos نوع دیگری از دشمنان بازیست که با دیدن آن به سرعت یاد خدای عالم مردگان یعنی هیدیس خواهید افتاد. این موجودات کلاهی بر سر خود گذاشته اند و با چکش بزرگی که در دست دارند می توانند صدمه بسیاری به کریتوس وارد کنند. روش کشتن آن ها هم دقیقا به مانند Stone Talos در GOW III خواهد بود. اما Elephantaur هیولاهای جدیدی هستند که بنا به دلایلی استفاده از آن در GOW III میسر نشد. اما حالا کریتوس می تواند با خشن ترین تمام کننده ها سر وی را بشکافد و مغز این موجود را بیرون بکشد. نکته ای که کاملا به چشم می آید حربه های بسیار و حرکت های متنوع برای دشمن های بزرگ مانند همین Satyr General  می باشد . این دشمن به حرکات کریتوس عکس العمل مناسب نشان می دهد . ابتدا بر روی دو پای عقبش بلند می شود و با کریتوس می جنگد ولی بعد ضربه ای که کریتوس به وی می زند بر روی هر ۴ سم خود ایستاد و نحوه جنگیدنش رو تغییر خواهد داد . در عین حال سری GOW همیشه به علت تنوع بی نظیر بی نظیر باس ها بی همتا بوده است. به گونه ای که در قسمت سوم جذابیت مبارزه با هر باس ارزش بسیار بالایی داشت . God Of War : Ascension هم قول داده تا با حفظ این سنت شما را با بی نظیرترین باس ها روبرو کند.

وجود پازل ها  یکی از نکاتیست که رفته در رفته در GOW رو به فراموشی سپرده شده بود به گونه ای که در قسمت سوم به غیر از دو سه مورد و در آخرین عنوان برای PSP شاهد هیچ گونه معمایی نبودیم. اما خبر خوب در این است که معماهای درگیر کننده به God Of War : Ascension بازخواهند گشت. اگر خاطرتان باشد به این مسیله اشاره کردیم که جادوی بازسازی محیط دارای فواید بسیاریست که یکی از همین فایده ها برای حل معماها می باشد . مثلا برای پیدا کردن دو مجسمه و گذاشتن آن ها در جای تعیین شده برای باز کردن در ، بازیباز ابتدا باید مجسمه را با استفاده از جادو بلند کرده ، برای ردن کردن این مجسمه از جاهای تنگ آن را نابود کرده و با رد کردن مجسمه از مسیر تنگ دوباره آن را بازسازی کند تا بتواند باعث باز شدن درها شود. البته این تنها نمونه ای اندک از معماهای جالب بازی می باشد. همچنان ارب های سبز رنگ برای احیای سلامتی و ارب های آبی و قرمز به ترتیب برای پر کردن جادو ها و آپگرید کردن سلاح ها استفاده خواهد شد که بازیباز می تواند آن ها را از صندوقچه هایی که در گوشه و کنار بازی پراکنده شده اند و یا با کشتن دشمنان جمع آوری کند. دیگر کریتوس زمانی طولانی را برای باز کردن صندوق ها هدر نخواهد داد ، وی در حال حاضر می توانید صندوق ها را برای بدست آوردن سلامتی و غیره خرد کند. دکمه زنی ها هم طبق معمول کاملا حساب شده طراحی شده است تا کریتوس یک تمام کننده حسابی را بر روی دشمنان اجرا کند. تصویر پس زمینه ای که همیشه در منوی بازی پشت سر کریتوس قرار می گیرد با آخرین سیو بازی به طور خودکار تغییر خواهد تا از این حیث هم به نکات جالب بازی بیفزاید.

Elephantaur . موجودی که مبارزه با آن را نباید از دست داد.

جنگ اسطوره ها :

God of War: Ascension جدا از موارد افزودنی زیادی که برای این سری به ارمغان خواهد آورد قرار است برای اولین بار بخش مولتی پلیر را به هم به کالبد این سری انتقال دهد. با سابقه ای که از استدیوی Santa Monica سراغ داریم می توان به اضافه این حالت بسیار خوش بین بود. اما بخش مولتی پلیر قابلیت پشتیبانی از هشت بازیکن را با یک داستان مختصر را دارا می باشد. البته خبری از کریتوس در مولتی پلیر بازی نیست و بازیباز کنترل شخصیت هایی که نامی هم از آن ها فاش نشده را بر عهده خواهد گرفت. این هشت رزمنده به دو گروه چهار تیمی تقسیم خواهند شد و هر گروه باید با هم کاری با هم بهترین پاداش را از خدایان دریافت کند. البته قبل از شروع هر راند بازیباز باید روح خود را به یکی از خدایان زئوس ، هیدیس ، اریس و پوسایدون بفروشد. با فروختن روح خو د به هر کدام از این خدایان آن ها قدرت ها و توانایی های منحصر به فرد در مبارزات خودشان را در اختیار بازیباز قرار خواهند داد. به عنوان مثال در صورت فروختن روح خود به زئوس می توانید از جادوهای سهمگین وی مانند رعد و برق استفاده کنید و همچنین قابلیت مشت های سنگین را هم دارا خواهید بود.

در بخش مولتی پلیر بازی مدهای گوناگونی وجود خواهد داشت. یکی از همین مدها با نام “Favor of the Gods” شناخته می شود. در این حالت هر تیم باید به جمع آوری نقاط های امتیازی ( مانند ارب ها ) که در سرارسر نقشه پراکنده شده اند بپردازد تا پیروز میدان شود. هنگامی که در حالت تهاجمی قرار نگرفته اید ، گذاشتن تله بر سر راه تیم مقابل بهترین روش برای کند کردن حرکت آن ها خواهد بود. ذکر این نکته ضروریست که همکاری با اعضای تیم خود بسیار مهم است زیرا اگر به آن ها کمک نکنید پس نباید در مواقع خطر انتظار کمک مقابل از طرف تیم خود را هم داشته باشید.

اما مد “Favor of the Gods دارای یک حالت بسیار هیجان انگیز دیگری هم است که در آن بازیکنان باید برای زنده ماند اقدام به کشتن یکدیگر کنند. در این حالت بازیکنان در خدمت دو گروه اسپارتا یا تروی به غیر از کشتن یکدیگر باید از منطقه خود هم دفاع کنند. با کشتن هر رزمنده به بازیکن مقدار ۱۰۰ امتیاز تعلق خواهد گرفت. اما صبر کنید هنوز بخش هیجان انگیز این قسمت را بیان نکرده ایم . در حقیقت وجود یک غول یک چشم که با زنجیر هایی بسته شده و در صورت نزدیک شدن به آن به هر دو گروه حمله خواهد کرد جزو قسمت هیجان انگیز بازی به حساب می آید.در این گیر و داد مبارزات بعد از مدتی نیزه ای از طرف خدایان از آسمان به طرف زمین سقوط خواهد کرد و مسابقه ی اصلی برای بدست آورن این نیزه از این لحظه شروع خواهد شد. هر بازیکن که زودتر از همه به این نیزه جادویی برسد باید آن را از زمین بیرون کشیده و به وسیله آن غول یک چشم را نابود کند. البته کار به همین آسانی هم نیست زیرا تیم مقابل هم سعی خواهد کرد تا مانع از انجام این کار شود. به هر حال  اگر هر تیم بتواند غول را به وسیله نیزه از پای در آورد به آن تیم امتیاز فوق العاده ۱۰۰۰ تعلق خواهد گرفت و در نهایت برنده راند شناخته می شود. الیته اگر تیم دفاعی بتواند منطقه ای که شما تصرف کرده اید را پس بگیرد غول به جایگاه اول باز می گردد و نیزه هم ناپدید خواهد شد و باید دوباره مبارزه را به مانند قبل ادامه دهید و دوباره همان آش و همان کاسه !

 

نمایی از مبارزات جذاب بازی در بخش مولتی پلیر.

به احتمال زیاد بخش مولتی پلیر از حالت Split-Screen پشتیبانی نخواهد کرد . اما به جای آن تمامی بازیکنان به صورت یکجا به نمایش در خواهند آمد. همچنین بازیکنان می توانند با امتیاز هایی که برای خود جمع آوری می کنند اقدام به خرید زره کرده و همچنین قابلیت به روز رسانی سلاح ها و ارتقای آن ها را هم دارا خواهد بود. اطلاعات زیادی هم از تعداد نقشه های بازی در دستر نیست ولی تاکنون این را می دانیم که هفت نقشه ( پنج نقشه بزرگ و دو نقشه کوچک ) در بخش مولتی پلیر وجود خواهند داشت.

قانون خدایان : بکش تا کشته نشوی !

 

به دنبال موفقیتی دیگر :

GoW III توانست بهترین گرافیک سال را در زمان عرضه خود به دست بیاورد و همین نکته باعث شده تا توقعات از گرافیک God of War: Ascension بسیار بالا برود . با توجه به این که بازی با همان موتور قسمت سوم ساخته می شود نباید انتظار یک پیشرفت بسیار بزرگ را در مقایسه با قسمت سوم داشت. ( زیرا گرافیک GoW III به قدری زیبا بود که نیازی هم به انجام این کار نیست. ) ولی با این حال شاهد پیشرفت های خوبی در گرافیک و به خصوص جزییات خواهیم بود. با توجه به این که در این نسخه شاهد جوانترین کریتوس هستیم در مدل سازی وی هم تغییراتی ایجاد شده است و باز هم کاراکتر کریتوس به بهترین نحو طراحی شده   و جزییات بی‌نظیری دارد. نکته ای که در قسمت سوم جزو نکات منفی بازی به حساب می آمد در مورد مدل سازی و جزییات بعضی از کاراکتر ها می بود به گونه ای که بعضا مقایسه آن ها با کریتوس نوعی شوخی به حساب می آمد. این همان نکته ایست که از دید سازندگان پنهان نمانده ، به گونه ای که در یکی از تریلر های بازی مشاهده شد که فردی که تنها فقط برای چند ثانیه زنده بود ریزه کاری های بسیار خوبی بر روی آن انجام شده بود. همچنین با توجه به این که محیط های بازی مقداری کوچکتر شده اند سطح جزییات بسیار بالاتر رفته است. خونی که از دشمنان بر روی کریتوس خواهد ریخت مدت زمان بیشتری در مقایسه با قسمت سوم زمان خاهد برد تا پاک شود . البنه نکته ای که همچنان جزو موارد منفی این سری قرار می گیرد پاک شدن سریع خون دشمنان از روی زمین که این اتفاق حتی در God of War: Ascension مشاهده شده است.

نورپردازی ، فیزیک ، انیمیشن ، طراحی مناطق مختلف با شرایط محیطی و بافت کاملا متفاوت به شکلی فوق العاده زیبا و با استفاده از طیف وسیعی از رنگها ، جزئیات بسیار بسیار بالا و دقیق همگی باعث خواهند شد تا گرافیک God of War: Ascension در سطح بسیار زیبایی جلوه کند. طراحی هنری بازی واقعا بی نظیر است که از تیم متبحر سانتا مونیکا توقعی کم تر از این هم نمی رفت. همچنین باز هم فریم ریت جزو نقاط قوت بازی به حساب می آید و به مانند نسخه های گذشته در شرایطی خاص تغییر خواهد کرد.

 

در ماجراجویی های کریتوس با محیط های گوناگونی روبرو خواهید شد.

 

موزیک و صداگذاری :

موسیقی های سری God of War یکی از زیباترین بخش های این بازیست و در قسمت سوم با انواع موزیک های حماسه ای به اوج خود رسید.از همین حالا می توان کاملا مطمین بود که این سنت در God of War: Ascension هم حفظ شده است و باری دیگر باید شاهد ساندتراک های بسیار شنیدنی که با حال و هوای اساطیری و یونانی برای این قسمت ساخته شده است باشیم. البته با توجه به این که در این نسخه خشم کریتوس کم تر از قسمت های گذشته می باشد موسیقی های ملایم و احساسی تر بیشتر خواهند بود. اما در زمینه صداگذاری هم با یک کار تمیز و کاملا حرفه ای روبرو خواهیم بود. به جرات می توان گفت یکی از دلایل محبوبیت بسیار بالای کریتوس جدا از مینیک صورت و استایل جالب او به دلیل صدا گذاری خشن و بی روحش می باشد که Terrence C. Carson این وظیفه را به نحو بسیار احسندی انجام داده است. همچنین صداگذار گایا این بار هم وظیفه روایت داستان را بر عهده خواهد داشت.

 

قبل از این که یک خدا شود ، او یک انسان بوده است.

سخن آخر :

در آخر باید گفت God of War: Ascension را باید یکی از جاه طلبانه ترین نسخه های این سری نامید. عنوانی که با اضافه کردن قابلیت مولتی پلیر به احتمال بسیار زیاد بهترین فروش این نسخه را که فعلا با رقمی بیش از ۵ میلیون نسخه در احتیار GOW 3 است برای این سری به ارمغان خواهد آورد. بعد از خشونت بی حد و حصری که از کریتوس در قسمت سوم مشاهده کردیم و خدایان را مثل برگ پاییزی پر پر می کرد. تماشای کریتوس آرامی که با چرخشی ۱۸۰ درجه حتی در برابر انسان های عادی هم ترحم به خرج می دهد ممکن است برای طرفداران پر و پا قرص این سری چندان خوشایند نباشد اما با سابقه ای که از استدیوی خوش نام سانتا مونیکا سراغ داریم  به نظر نمی رسد که نگرانی در این مورد به وجود بیاید.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

رهایی از زنجیرهای گناه/ پیش نمایش God of War: Ascension - گیمفا
رهایی از زنجیرهای گناه/ پیش نمایش God of War: Ascension - گیمفا
رهایی از زنجیرهای گناه/ پیش نمایش God of War: Ascension - گیمفا
رهایی از زنجیرهای گناه/ پیش نمایش God of War: Ascension - گیمفا
رهایی از زنجیرهای گناه/ پیش نمایش God of War: Ascension - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

رهایی از زنجیرهای گناه/ پیش نمایش God of War: Ascension - گیمفا