استودیوی بایوور، عدم عرضه بستهالحاقی برای بخش تک نفره Mass Effect: Andromeda را تائید کرد
در ماه ژوئن میلادی گذشته بود که وبسایت «کوتاکو» گزارشی مبنی بر عدم عرضه بسته الحاقی برای بخش تک نفره بازی Mass Effect: Andromeda منتشر کرد. گرچه برنامههای تدوین شده هر استودیو و شرکتی ممکن است که در طول زمان تغییر کند و استودیوی بایوور (BioWare)، توسعهدهنده این بازی نیز هیچ واکنشی به این گزارش نشان نداد، اما اخیراً آنها تائید کردهاند که آخرین بهروزرسانی منتشر شده برای بازی Mass Effect: Andromeda آخرین بهروزرسانی آن محسوب میشود و این استودیو هیچ برنامهای مبنی بر عرضه بهروزرسانی برای بخش تک نفره و همچنین محتوای داستانی آن ندارد.
استودیوی بایوور با انتشار نوشتهای در وبسایت رسمی سری بازیهای Mass Effect در این خصوص اعلام کرد:
آخرین بهروزرسانی ما به شماره ۱٫۱۰، آخرین بهروزرسانیای خواهد بود که برای بازی Mass Effect: Andromeda منتشر شده است. هیچ برنامهای برای عرضه بستههای بهروزرسانی و ارتقا برای بخش تک نفره و یا محتوای داستانی [این بازی] وجود ندارد.
تیم توسعه این بازی ابراز داشت که همچنان به روایت داستانهای کهکشان آندرومدا از طریق کامیک و رمان خواهد پرداخت. از جمله این موارد میتوان به سرنوشت کشتی فرعون اشاره کرد که در بازی کمی به آن پرداخته شد اما به پرسشهای متعددی در رابطه با آن پاسخ داده نشد. از سوی دیگر، استودیوی بایوور تصمیم دارد که در ماههای آینده همچنان به پشتیبانی از بخش چند نفره این بازی ناموفق بپردازد و محتوای بیشتری برای آن از جمله ماموریتهای جدید عرضه کند.
گرچه بازی Mass Effect: Andromeda در وضعیتی بسیار نابسمانی عرضه شد و نتوانست انتظارات طرفداران این مجموعه بازی محبوب را محقق سازد، اما عرضه هیچ بسته الحاقی برای بخش تک نفره و داستانی آن بسیار ناامید کننده است. این در حالی است که برخی از گزارشهای اخیر حاکی از آن هستند که ممکن است دیگر در آینده شاهد نسخه جدیدی از این سری نباشیم.
چندی پیش استودیوی توسعهدهنده این بازی یعنی استودیوی بایوور مونترال (BioWare Montreal)، از سوی شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) با استودیوی موتیو (EA Motive) ادغام شد. این دو استودیو در تولید بازی Star Wars Battlefront II نقش دارند. بازی Mass Effect: Andromeda برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
ببین چه بلایی سر سری Mass Effect آوردن :weep:
Dragon Age Inquisition مالی نبود
بایوور این اواخر خیلی ضعیف کار کرده.
Inqusition مالی نبود؟؟؟ 😐 😐 😐 چی میگی برادر؟؟
آخه من نمیدونم عجله چرا ؟ اگر یه خورده رو بازی بیشتر کار میکردید و باگ ها ومشکلات فنی بازی رو برطرف میکردید هم بازی متای بالاتری میگرفت ،هم بسته های الحاقی براش عرضه میشد و از همه مهم تر ازش به عنوان یه بازی موفق و ماندگار یاد میشد .
واقعا حیف شد .
داری در مورد EA صحبت میکنی داداش صبر چیه؟کار کردن بیشتر چیه؟!هرجا و هر موقع بدونن بازیشون فروش میکنه ریلیز میکنن و اصلا هم مهم نیست یه نفر خاطره داره با این لامصب…(البته روی صحبتم با EA نسل ۸ وگرنه من خودم بزرگ شدم با بازیهاش)
شاید مهمترین دلیل عملکرد ضعیف این نسخه عملکرد عالی و محبوبیت نسخه های قبلی بود که انتظارات رو به شدت برده بود بالا خیلی دوست داشتم یه ۲ ۳ تا بسته اضافه شونده به بازی اضافه کنه از جمله بسته مربوط به نجات کوارین ها که ناقص مونده