تماشا کنید: ویدئوی جدید Assassin’s Creed Origins، بخش جدیدی از مبارزات آن را نشان می‌دهد - گیمفا
تماشا کنید: ویدئوی جدید Assassin’s Creed Origins، بخش جدیدی از مبارزات آن را نشان می‌دهد - گیمفا
تماشا کنید: ویدئوی جدید Assassin’s Creed Origins، بخش جدیدی از مبارزات آن را نشان می‌دهد - گیمفا
تماشا کنید: ویدئوی جدید Assassin’s Creed Origins، بخش جدیدی از مبارزات آن را نشان می‌دهد - گیمفا

تماشا کنید: ویدئوی جدید Assassin’s Creed Origins، بخش جدیدی از مبارزات آن را نشان می‌دهد

عرفان رحیمی صادق
۱۷:۵۶ ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
تماشا کنید: ویدئوی جدید Assassin’s Creed Origins، بخش جدیدی از مبارزات آن را نشان می‌دهد - گیمفا

با معرفی نسخه جدید سری بازی‌های Assassin’s Creed، بسیاری از طرفداران به بازگشت این اثر فاخر به روز‌های اوجش امیدوار شدند. اما سوال اصلی این است که آیا این نسخه واقعاً خواهد توانست در حد انتظارات طرفداران ظاهر شود یا یک نسخه ناقص از این سری را شاهد خواهیم بود که نه تنها از ریشه‌هایش دور شده بلکه با ترکیب سبک‌های مختلف، طرفداران را از آینده این سری ناامید خواهد کرد؟ شاید بتوان پاسخ این سوال را در ویدئوی جدید این عنوان پیدا کرد. در ادامه با ما باشید.

یکی از مواردی که یوبیسافت در حال کار کردن و تغییر برروی ساختار آن می‌باشد، سیستم مبارزات Assassin’s Creed Origins است. در واقع کاری که یوبیسافت در سیستم مبارزات این بازی می‌خواهد انجام دهد این است که بازی‌بازان با مبارزات این بازی احساس راحتی کنند و هیچ‌گونه احساس سختی در کنترل آن‌ها نداشته باشند؛ به عبارتی دیگر یوبیسافت در حال به‌کار گیری تمام سعی خود برای ایجاد سیستم مبارزاتی نرم و دقیق در این بازی می‌باشد. یوبیسافت تا به حال بار‌ها اعلام کرده است که در شماره جدید این عنوان، می‌خواهد کاری کند که تمام بازی‌بازان با سیستم مبارزاتی آن احساس راحتی کنند و هیچ‌گونه احساس ناقص بودن و یا ناکارآمد بودن، در این بخش از بازی به آن‌ها دست ندهد. این طور که به نظر می‌رسد، یوبیسافت در این بازی از تمامی تجارب گذشته خود استفاده خواهد کرد تا بازی‌بازان را به تجربه یک عنوان بسیار دل‌نشین دعوت کند.

اما سوال اصلی این است که آیا یوبیسافت در این راه، موفق ظاهر خواهد شد؟ البته هنوز نمی‌توان نظر قطعی درمورد موفقیت یا عدم موفقیت این نسخه داد زیرا هنوز آن‌طور که باید، از این بازی اطلاعات در دست نیست و به جز چند مورد کلی، چیز دیگری از این بازی نشان داده نشده است. اما موضوعی که مطرح می‌باشد، این است که این بازی پتانسیل تبدیل شدن به یکی از موفق‌ترین شماره‌های سری Assassin’s Creed را دارد و تنها با کمی خلاقیت و نبوغ و همینطور نوآوری، می‌توانیم یکی از بهترین عناوین این سری را شاهد باشیم. چیزی که بسیاری از طرفداران قدیمی و همینطور منتقدان صنعت بازی‌های رایانه‌ای آن را قبول دارند و معتقد هستند که این نسخه می‌تواند به یکی از درخشان‌ترین شماره‌های این سری مبدل شود.

اما اگر می‌خواهید خودتان به درک درستی از این موضوع برسید و بر پایه نظر خودتان تصمیم بگیرید، می‌توانید ویدئویی که در ادامه برای شما آماده کرده‌ایم را تماشا کنید. در این ویدئو شما شاهد پرسش و پاسخ‌هایی از سازندگان این نسخه خواهید بود که در کنار آن نیز می‌توانید به تجزیه و تحلیل سیستم مبارزات این بازی نیز بپردازید.

Assassin’s Creed Origins برای عرضه در تاریخ ۲۷ اکتبر برابر با جمعه ۵ آبان برنامه ریزی شده است. این عنوان در تاریخ ذکر شده برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و همینطور رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. به هر حال از این نسخه انتظار می‌رود که باعث تجدید حیات این سری شود و یوبیسافت نیز باید تمام تلاش خود را در این راه به کار ببندد.

تماشای آنلاین ویدئو:

 

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تماشا کنید: ویدئوی جدید Assassin’s Creed Origins، بخش جدیدی از مبارزات آن را نشان می‌دهد - گیمفا
تماشا کنید: ویدئوی جدید Assassin’s Creed Origins، بخش جدیدی از مبارزات آن را نشان می‌دهد - گیمفا
تماشا کنید: ویدئوی جدید Assassin’s Creed Origins، بخش جدیدی از مبارزات آن را نشان می‌دهد - گیمفا
تماشا کنید: ویدئوی جدید Assassin’s Creed Origins، بخش جدیدی از مبارزات آن را نشان می‌دهد - گیمفا
تماشا کنید: ویدئوی جدید Assassin’s Creed Origins، بخش جدیدی از مبارزات آن را نشان می‌دهد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • پنکه گفت:

    باور دارم بازی خیلی خوبی میشه اشرف خودشو تو بلک فلگ ثابت کرده

  • Aiden گفت:

    توی این تریلر انیمیشن ها خیلی بهتر شده بودن.الان دیگه بدون کوچک ترین شکی میگم بهترین سیستم مبارزات سری و حتی یکی از بهترین ها در تاریخ.
    اینکه سخت تر از قبله هم خیلی خوبه.هم چالش داره.هم اگه بازیکن نتونه مبارزه کنه مجبور به فرار میشه و یک تعقیب و گریز رخ میده.چیزی که در خیلی از نسخه های سری ندیدیم با اینکه از اساسین ها به فرار و مخفی شدن سریع مشهورن.

  • Sayata گفت:

    چیکار دارن میکنن با این سری؟ یعنی چی که یه ادم اونقد ضربه بخوره و با هر ضربه کلی خون ازش بریزه بعد یه جوری که انگار هیچیش نشده به مبارزه ادامه بده؟ :/

    • Aiden گفت:

      😐 کدوم نسخه سری اینطوری نبود؟ نه صبر کن… کدوم بازی غیر اینه؟ حتی تو سبک های دیگه.توی شوتر طرف ۳ تا تیر میخوره و قراره با چهارمی بمیره ولی داره خیلی راحت حرکت میکنه.

      • Sayata گفت:

        دوست عزیز چند نسخه ی اول این بازی که بهترین هاشم بودن اینطوری نبود. شما چند کلیپ از سری های ezio یا نسخه یکش رو ببینین یادتون میاد. وقتی به دشمن ضربه میزدیم چند ضربه ی اول رو با شمشیر دفاع میکرد و وقتی شمشیر بهشون برخورد میکرد کشته میشدن. اینجوری نبود که ۱۰ تا ضربه ی شمشیر بخورن اخرم انگار نه انگار

        • Aiden گفت:

          والا توی سری اتزیو حتی خط جون داشتن دشمنا.نسخه اول هم باید چند ضربه می زدید تا می مردن.مگه اینکه با کلیک راست دفاع می کردید و موقع حمله دشمن با کلیک چپ ضربه می زدید.اون موقع همون اول فینیشر رو میزد و کار دشمن رو میساخت. تمام نسخه ها روی پی سیم هست نیازی به کلیپ دیدن ندارم.زندگیم AC :heart:

        • Milad gh گفت:

          دقیقا متوجهم چی میگی.مخصوصا تو نسخه اول که چند ضربه اول رو به صورت نا متعادل دفاع میکردن و وقتی hp شون به آخر میرسید با ضربه آخری شمشیر با یک انیمیشن به بدنشون اصابت میکرد.این بازی رو واقع گرایانه میکرد .آقا کلا نسخه اول خیلی واقع گرایانه تر بود.کاراکتر مثل میمون نمیتونست از یه لبه به لبه دیگه که ده متر بالاتره بپره،بالارفتن از دیوار کاملا حقیقی بود.کاری که یه پارکور کار تو دنیای واقعی میتونه انجام بده ،مبارزات سخت تر بود.ولی الان کلا یکمی فانتزی شده.اما این نسخه جدیده خیلی به نظرم خوب میاد و حال و هوای نسخه اول رو داره و با یه موسیقی مصری میتونه حسابی غرقمون کنه.

          • AJAY GHALE گفت:

            attari16
            شاید این حرفی که بزنم خیلی عجیب باشه ولی احتمال اینکه همچین سیستمی(نسخه‌های اول و سه‌گانه) دوباره برگرده هست(خودم این احتمال رو میدم) چرا؟چون اینا فقط میتونن تا یک یا دو نسخه دیگه از این بازی با این سیستم مبارزات بدن بیرون اگه بیشتر هم بشه بهش میگن دیگه تکراری شده(که در یونیتی بعد از سه‌گانه همچین روندی رو شاهد بودیم) وقتی میبینن دیگه نمیتونن مبارزات رو تخیلی‌تر کنن احتمال اینکه برگردن به قبل هستش

  • AL1K1NG گفت:

    یکی بگه چی بود ویدیو
    حجم ندارم :-/

  • آقا خواهشا تا بازی نیومده اونو نقد نکنید . بزارین بازی بیاد بعد نظراتتون رو راجبش بگید .

    • داداش نمیگما بازی بده…(خودم طرفدارشم) ولی اخه یوبی تمام جزئیات بازی رو گفته طوری که میشه نقدش کرد! :pain:
      حتی یکی از مراحل فرعیشو به طور کامل گذاشته! :weep:
      باید از بازی تبلیغ کرد و تعریف و تمجید و… ولی دیگه اصلا خوب نیست که تمام جزئیات بازی رو به همه گفت.. مزش از بین میره! 🙁
      مثلا اگه من خودم تو بازی گرما زده شدن رو کشف می کردم خیلی بیشتر خوشحال میشدم تا اینکه یکی بیاد بگه :-(( :-((

  • یه حس خوبی نسبت به این نسخه دارم نمیدونم چرا توی تریلر بالا هم مشخص بود مبارزات نسبت به تریلر E3 خیلی بهتر شده از اون طرف مصر هم ظرفیت بالایی داره گرافیک و جزئیات هم تا اینجای کار خیلی خوب بوده اگر انشاالله اشرف جان چشم نخوره یه چیز معرکه ای از این نسخه در میاد

  • Last Of Us گفت:

    تشکر از آقای رحیمی صادق
    :rose: :rose: :rose: :rose:
    اتفاقا بر خلاف طرفدارای اساسین کرید که از این ورژن نا امید هستم
    من یک امید هایی به این ورژن دارم
    حداقل مبارزاتش بر خلاف قبلی ها یکمی سخت شده و حال میده
    🙂

    • بازی مورد علاقه من .
      حقیقتا من که خیلی خوشم اومد.بر خلاف بقیه من هم از watch dogs 2 لدت بردم چون بدست اوردن تمام مهارتهاش زمان گیم پلی زیادی میطلبید و هم گوست ریکون وایلد لندز که یک هفته ای میشه شروع کردم تا الان هم دو نفر رو کلا محدوده شون رو صاف کردم و دخلشون رو اوردم خلاصه خیلی شاهکاره.کلا از بازیهای یوبیسافت لدت میبرم.
      علی یک سوال حتما اطلاع داری تو نسل جدید پردازنده های اینتل هم i5 و هم i7 قراره شش هسته ای باشن.امروز خبری بود که بخاطر دو هسته بیشتر نسبت به نسل هفتم تقریبا ۵۰ تا ۶۰ درصد پرفورمنس بیشتری دارن.حالا سوال اینه ایا i5 8600 با شش هسته واقعی تو بازی تاکید میکنم فقط تو بازی ( کاربری من فقط گیم است) میتونه با i7 7700 چهار هسته ای برابری کنه یا نه؟

      • Last Of Us گفت:

        من خداییش واچ ۱ خییییییییلی بهم حال داد. خیلی بیشتر از جی تی ای
        ولی ۲ اصلا مالی نبود. گیم پلیش بد نبودا . اون زنگ میزد به اون لاتین ها با زبون لاتین و میومدن کمکش حال میداد. ولی خود بازی و داستانش خبری نبود.
        ***********
        برای بازی به نظر شخصیم همین ۷۷۰۰k فعلا عالی بوده. مدل k قابلیت اورکلاک هم داره
        و فرکانس پایه اش ۴٫۲ گیگا هرتز هستش در صورتی که مدل معمولیش ۳٫۶ هستش. اختلاف قیمتشون هم چیزی نیست
        ولی در مورد اینکه کدوم بهتر خواهند بود باید صبر کرد تا بنچمارک هاش بیاد. چون گرافیک آری ایکس ۴۸۰ در عدد خییییلی قوتی از گرافیک ۹۸۰ هستش ولی تو عملکرد گرافیک ۹۸۰ بهتر عمل کرده.
        یا سی پی یو ۱۸۰۰ ای ام دی تعداد هسته و رشته اش بیشتر از همین سی پی یو هستش و ۶۰۰ تومان تقریبا گرون تر از این مدله ولی تو عملکرد خیلی ضعیف تر از این مدل هستش.
        من اطلاعتم اینقدر قوی نیست بتونم تو این رابطه نظر بدم فقط میگم کمی صبر کن تا اون بیاد. ولی به جیبت هم باید نگاه کنی. ولی همین ۷۷۰۰کی هم جوابگوت خواهد بود . اینطوری فکر میکنم. شایدم اشتباه میکنم

        • علی جون من نمیخوام توضیح اضافی بدی فقط خواستم بدونم i5 شش هسته ای میتونه در حد i7 چهار هسته ای باشه یا نه.
          من اگه بودجه ۷۷۰۰ داشتم تا الان خریده بودم.من دنبال یک i5 هشتصد تومنی هستم که بتونه از پس هر بازی بربیاد و واسه قویترین کارت نسل بعد هم گلوگاه نباشه.البته منظورم ۴K نیست.فقط ۱۰۸۰ .من پولم کجا بود مانیتور ۴K بگیرم.
          من اگه GTX 1080 Ti هم میداشتم باز هم تو ۱۹۲۰٫۱۰۸۰ بازی میکردم رو Ultra در عوض فریم ها تو همه بازیها از ۱۰۰ تجاوز میکنه.

      • دقیقا!
        من هم بر خلاف بقیه با تمام عناوین یوبی حال می کنم و ازشون راضیم :yes: :yes:
        نظر من اینه که i5 شش هسته ای بهتره من اگه بخوام یکی از این دو رو بخرم قطعا i5 رو انتخاب
        می کنم :yes: :yes:

    • چطور میشه اواتارو عوض کرد؟:| :bomb:

  • amir dadash گفت:

    نباید سبک مبارزات رو عوض میکرد ولی بازم به امید موفقیت
    :yes:

  • چندتا چیز مسخره داره یکیش اینه که چندتا تیر رو همزمان باهم میزنی و یکی دیگیش هم اینه که میتونی تیر تیرکمونت رو کنترل کنی و تکونش بدی تا به هدف بخوره 😐 مار غول پیکر و شاهینی که باهاش میتونی همه جا رو ببینی چیزای خیلی مسخره ای هستن

  • Jack an evil in skin of a human گفت:

    لعنت به یوبیسافت که به خاطر انجمن فراماسونرها(برادری)این بازی رو شیرشو کشیده و به یه بازی بی کیفیت تبدیل کرده سبک مبارزاتش هم که هیجانی نداره و بی روحه :-/
    یاد pop2به خیر تو نسل شش چه سبک مبارزاتش پر هیجان بود چه قدر هیجان داشت اون حرکات آکروباتیک پرنس 😥
    اسپم: از سونی فن ها بابت ترول کردن معذرت میخوام :smirk:

    • AL1K1NG گفت:

      تو از فمنیستی توی بازی های انچارتد میگفتی
      چیشد اون سری مقالات زیبات؟؟
      منتظر ادامشونم
      یا حتی سری مقالات سگ پی سی میخرد
      واقعا سری مقالات قشنگی بودن ک ذاتت رو نشون میداد
      ادامه بده حتمن

  • Hodd Toward گفت:

    مبارزات شبیه ویچر شدن. ولی حیف دشمنا از وسط نصف نمیشن 😀

  • Xbox loveriranian گفت:

    این بازی روی ایکس باکس وان ایکس افسانه ای لذت داره بازی کردنش :inlove: نه روی پلی استیشن چهار که اگه بزور بتونه ۱۰۸۰ اجرا کنه :rotfl: :rotfl:

  • hm47 گفت:

    یکی از مشکلات اساسینز بعد از black flag سیستم مبارزات بود . سیستم مبارزات خیلی ضعیف بودن و خیلی ساده و تا حدی بود که انگار پلیر داره بازیرو بیشتر نگاه میکنه تا اینکه بازی بکنه . انگار یه فیلم اکشن بود که تنها نقشی که پلیر توش داشت مش کردن دکمه ی اتک و دفاع کردن با یه عکس العمل خیلی کوچیک بود . ولی تو این بازی مثل اینکه این مشکل به کلی حل شده و تو مبارزات خیلی قوی واقع شده از نظر من . از نظر انیمیشن هم که اساسینز سیندیکیت هم تو تریلر های اولش انیمیشن هاش جالب نبود ولی وقتی بازی انتشار شد انیمیشناش خوب بودن پس اون هم جای نگرانی نداره . تنها چیزی که نگرانم میکنه کوتاه بودن داستان بازی و کم بودن مراحل فرعی و فعالیت های مختلف تو اپن ورلد بازیه که اگه اینا رو هم تو این بازی بهبود داده باشن , فک کنم قراره بهترین اساسینز این چند سال اخیر یا حتی اگه بتونن یه تجربه ای فراتر از ac2 رو داشته باشیم

    • Farhad-ps4 گفت:

      اون چیزی که درباره ی سیستم مبارزات گفتید فقط شامل ۳,۴ میشه هر چند که در اون حد نقطه ی ضعف نبود هر چی که بود مورد پسند خیلی ها شد و هست (قضیه ی سیندیکیت بخاطر حذف شمشیر کلن جداست بنظر من)
      اما یونیتی از نظر مبارزات خیلی پیشرفته و طبیعی هست بطوری که اگر آپگرید نمی کردی نمی شد بازی رو تا آخر برد یا خیلی سخت میشد و در خیلی از قسمت ها باید با فکر جلو میرفتی در استفاده از نوع سلاح ها
      سیستم مبارزات یونیتی واقعن لذت بخشه در نوع خودش

  • Hoower گفت:

    این نسخه خیلی جالب به نظر میاد فقط با سبک مبارزه ش حال نمیکنم
    ولی اگه بشه میخوام نسخه گلد استیل بوک رو بخرم

  • Hoower گفت:

    این نسخه خیلی جالب به نظر میاد
    ولی اگه بشه میخوام نسخه گلد استیل بوک رو بخرم

  • AJAY GHALE گفت:

    کم کم داره ازش خوشم میاد دیگه دارم به سبک مبارزاتش عادت میکنم و میبینم نسبت به قبلی‌ها سخت‌تر شده که این خوبه(حداقل واسه من) ولی همچنان با بعضی از ویژگی‌هاش مثل همونی که میگفتن باید با دشمن هم لول باشی تا خنجرپنهان بتونه اونا رو بکشه حال نمیکنم(البته حق هم دارن همچین کاری بکنن اگه این کار رو نمیکردن دیگه کسی به خودش سختی نمیداد لول‌آپ کنه و مبازه تن‌به‌تن هم خیلی کم‌رنگ میشد)
    این رو هم اضافه کنم که پتانسیل بازی به طرز وحشتناکی بالاست که بازی بشه راحت نسخه۲ رو بکنه تو جیبش دلایل زیادی هم وجود داره که این حرفم رو اثبات میکنه
    من که حسابی منتظرشم

  • عالیه ولى کاشکى زیر زیر نویس میزاشتین

  • Alireza_0313 گفت:

    RPGنیمه دوم ۲۰۱۷مونم جور شد :/

  • RAZIEL گفت:

    والا بلا این اساسین نیست,ترکیبی از دارک سولز فارکرای و ویچر هست,خدا لعنتت کنه یوبیسافت گند زدی ب بهترین بازیمون

تماشا کنید: ویدئوی جدید Assassin’s Creed Origins، بخش جدیدی از مبارزات آن را نشان می‌دهد - گیمفا