جزئیات جدیدی از داستان، طراحی و بخش زامبی Call of Duty: WW2 منتشر شدند - گیمفا
جزئیات جدیدی از داستان، طراحی و بخش زامبی Call of Duty: WW2 منتشر شدند - گیمفا
جزئیات جدیدی از داستان، طراحی و بخش زامبی Call of Duty: WW2 منتشر شدند - گیمفا
جزئیات جدیدی از داستان، طراحی و بخش زامبی Call of Duty: WW2 منتشر شدند - گیمفا

جزئیات جدیدی از داستان، طراحی و بخش زامبی Call of Duty: WW2 منتشر شدند

شایان مددی
۱۷:۱۳ ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
جزئیات جدیدی از داستان، طراحی و بخش زامبی Call of Duty: WW2 منتشر شدند - گیمفا

مدیر اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) یعنی گلن اسکوفیلد (Glen Schofield)، اخیراً سوالات طرفداران در توئیتر را پاسخ داده و جزئیات بیشتری از Call of Duty: WW2 را به اشتراک گذاشته است.

اسکوفیلد توضیح داده که چرا جبهه و منقطه‌ی اروپا را به اقیانوس آرام و آمریکا ترجیح داده‌اند و گفته است که برخی از افراد خانواده‌ی او و دیگر کارکنان استودیوی اسلج‌همر، در اروپا جنگیده‌اند. وی همچنین افزوده است که برخی از نمادین‌ترین نبردهای جنگ جهانی دوم در اروپا رخ داده‌اند. نهایتاً، تصمیم پرداختن به اروپا، یک تصمیم گروهی و با در نظر گرفتن اکثریت آرای تیم سازنده بوده است.

بنا بر گفته‌های اسکوفیلد، Call of Duty: WW2 شامل “هر نوع صحنه‌ی مختلفی” می‌شود و اسلج‌همر وقت بسیاری را صرف نویسندگی و کارگردانی آن‌ها کرده است و وی نیز خود را “بسیار مفتخر” از این داستان می‌داند. اسکوفیلد همچنین این نکته را متذکر شده که بیشتر داستان را از دید شخصیت اصلی می‌گذرانید، ولی با این حال، در برخی مواقع نیز باید بازی را با یک گروه طی کنید و با اعضایش همکاری داشته باشید.

اسکوفیلد گفته است که تیم اسلج‌همر پس از عنوان Call of Duty: Advanced Warfare با چالش‌هایی روبه‌رو شده بود، زیرا پس از کار برروی نبردهای مدرن آینده، می‌خواستند به گذشته برگردند و لازمه‌ی این کار، به تصویر کشیدن “نبردهای حماسی، فداکاری و افتخار و شرافت” بود.

تیم اسلج‌همر به لوکزامبورگ، فرانسه، بلژیک، آلمان و شهرهای مختلف این کشورها سفر کرده و در آن‌جا به تحقیق و پژوهش و ضبط هزاران تصویر و ویدئو پرداخته بود. برای آن‌ها ضبط “روح و انرژی” آن مکان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار بود.

اسکوفیلد درباره‌ی طراحی و گرافیک Call of Duty: WW2 نیز توضیح داده است که این عنوان از سبک طراحی هنری واقع‌گرایانه‌ی اسلج‌همر بهره می‌برد و تلاش سازندگان بر این بوده که حس و ماهیت اصلی و واقعی مکان‌ها و اشخاص را ارائه بدهند. ضمناً تحقیقات زیادی راجع به شبیه‌سازی سلاح‌های داخل بازی صورت گرفته و از کتاب‌ها، سلاح‌های واقعی، متخصصان و “مدل‌سازان سه‌بعدی بسیار خوب” در این خصوص کمک گرفته شده است.

نهایتاً، گلن اسکوفیلد به ویژگی محبوب زامبی نیز توجه داشته و بیان داشته است که چشم‌انداز بخش زامبی Call of Duty: WW2، با بقیه‌ی بخش‌های نسخه‌های گذشته، تفاوت دارد. او این بخش را “منحصر به فرد، جذاب و در عین حال استرس‌زا” توصیف نموده و خوشبختانه، تایید کرده است که زامبی‌های این نسخه، باورکردنی‌تر هستند؛ آن‌ها نه دیو و نه روح‌اند، بلکه بر اساس انسان‌ها شکل گرفته‌اند.

Call of Duty: WW2 در ۳ نوامبر مصادف با ۱۲ آبان برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌گردد. پیش‌خرید کنندگان این بازی به بتای ویژه‌‌ی آن به‌علاوه‌ی Division Pack (شامل ۵ اسکین) دسترسی می‌یابند. همچنین، پیش‌خرید کنندگان نسخه‌ی دیجیتالی این عنوان، اگر دو نسخه‌ی آخر سری Call of Duty یعنی Infinite Warfare و Black Ops 3 را داشته باشند، ۵۰۰ امتیاز COD در هرکدامشان دریافت می‌کنند که به آن‌ها اجازه‌ی دستیابی به آیتم‌های مختلفی را می‌دهد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جزئیات جدیدی از داستان، طراحی و بخش زامبی Call of Duty: WW2 منتشر شدند - گیمفا
جزئیات جدیدی از داستان، طراحی و بخش زامبی Call of Duty: WW2 منتشر شدند - گیمفا
جزئیات جدیدی از داستان، طراحی و بخش زامبی Call of Duty: WW2 منتشر شدند - گیمفا
جزئیات جدیدی از داستان، طراحی و بخش زامبی Call of Duty: WW2 منتشر شدند - گیمفا
جزئیات جدیدی از داستان، طراحی و بخش زامبی Call of Duty: WW2 منتشر شدند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

جزئیات جدیدی از داستان، طراحی و بخش زامبی Call of Duty: WW2 منتشر شدند - گیمفا